2017.03.09. 19:11
Eljutottam végre Stanstedre is fotózni, hogy miért csak most? Egyrészt szar helyen van és tömegközlekedéssel macera odajutni a másik, hogy a reptér csak délután fotózható rendesen ha enm akarsz ellenfényt. Na meg a fő indok az Orbis MD-10-se volt a mai napra
Ryanairrel gondolom a ti hócipőtök is tele van így abból csak mutatóba hoztam egy darabot hogy hogyan néz ki
A képek a pálya nyugati részén készültek a régi irányító toronytól nem messze
Viszont a mai nap nyitásaként kaptunk egy G550-et
CS-DKE
2 perccel később meg kisütött rá a nap
Majd jött egy kis aranyos Qatar executive Challenger 605
A7-CEI
A State of Kuwait állami B737-et ki is húzhatom a listáról
9K-GCC
Cellux Italit még nem láttam de itt az első példány
LX-RCV
Aztán jött a nap poénja...látjuk hogy mennek a tűzoltók, gondoltuk csak mennek az MD-10-nek boltívet csinálni, aztán rádión mennek a beszélgetések, hogy tűz oltás meg hogy a fékek túl melegek, de semmi hívójel vagy bármi, sasoltunk, hogy mi lehet ez, egyszer csak égett szagot érzünk már azt hitük a pont lejött Ryanairrel lett valami és a lángok martalékává lesz a gép...erre csak egy kicsit kellett tovább forgatni a fejünket és rájönni, hogy csak gyakorlat van
Aztán jött egy négyes fogat a végén a várva várt Orbis MD-10-el
Ezt most rommá lőttem, így van pár kép róla
Talán a kedvencem a sorozatból
az a sok tükröződés
Azért Stansted nem adta könnyen magát, kellett játszani egy kicsit a keresztszélben
Touchdown
Nem olyan ikonikus mint egy AMS tornyos kép de itt is lehet bőven gyártani őket
Nosewheel touchdown
és legyen még egy
Ennyi máról STN, amint újra arra járok jövök a többi képpel