VIE-LOWW
- GABOR-WINDvisual
- Silver Circle
- Hozzászólások: 269
- Csatlakozott: 2016.07.08. 08:00
Re: VIE-LOWW
Ez elég új dekor...
- Tushka154
- Golden Circle
- Hozzászólások: 810
- Csatlakozott: 2016.07.08. 07:41
- Tartózkodási hely: Budapest
2018.04.28. LOWW PIC
Bal és whitepelican urakkal péntek késő este eldöntöttük, hogy szombat hajnalban kiszaladunk Bécsbe, a következőkre vadászva:
Én emellett mivel mindössze másodszor jártam a sógorok fővárosában szpotterkedés céljából, több egyéb "csemegére" (pl. AUA 767 flotta) is számítottam.
Természetesen az irányítás most se hazudtolta meg önmagát, miután 7-ig 16-os pályára érkeztettek és 11-esről indultattak, sikerült 0 induló forgalom mellett mindkét reggeli érkező heavy-t a repteret megkerülve és a város fölé bereptetve 11-re lehozni, miközben 20 autónyi szpotter várta őket a 16-os mellett.
Reggel mindjárt a Korean tehertriplijével indítottunk - ilyen fényekben jöhetett volna az EVA és a Thai is:
Korean Air Cargo
Boeing 777-FB5
HL8077
Majd elment 11-es pályáról az etióp Dreamliner
Ethiopian Airlines
Boeing 787-8 Dreamliner
ET-ATJ
Legalább le tudtuk rendesen gyártani:
Eurowings
Airbus A340-313
OO-SCX
És akkor egy kis vegyesfelvágott még, ezek lettek értékelhetők (a többi kivétel nélkül szétpezsgett).
Variációk Star Alliance-ra...:
Austrian Airlines
Airbus A320-214
OE-LBX "Star Alliance"
Austrian Airlines
De Havilland Canada DHC-8-402Q Dash 8
OE-LGP "Star Alliance"
...és 767-300-ra - délelőtt folyamán, amikor már egyszerre használták a 11-es és 16-os pályát leszállásra, 4 gép jött Amerika felől. Az első lehozták nyílegyenesen 11-re, a többit viszont (kisebb örömömre) 16-ra:
Austrian Airlines
Boeing 767-31A(ER)
OE-LAT
Austrian Airlines
Boeing 767-3Z9(ER)
OE-LAE
Austrian Airlines
Boeing 767-3Z9(ER)
OE-LAY "Life Ball"
Legalább van egy ilyenem is (bár ebből a Swiss festett változatára fáj a fogam igazán):
Air Baltic
Bombardier CSeries CS300 (BD-500-1A11)
YL-CSF
Jött egy ilyen kis kávédaráló is:
OK Aviation Group
Pilatus PC-12/47E
OK-CTP
Örülök, hogy a 2 évvel ezelőtti Foci EB óta még mindig megvan ez a festés:
Austrian Airlines
Airbus A321-111
OE-LBA "myDreamteam"
Ez a bizjet Pozsonyból ugrott át:
Jet Aviation Flight Services (Malta)
Embraer EMB-135BJ Legacy 600
9H-OKG
És végezetül jött egy ilyen is:
Corendon Airlines Europe
Airbus A320-232
ER-00001
- Hello Kitty-s EVA B777-300
- Thai (érkező) és etióp (induló) B787-8
- Eurowings A340-300
Én emellett mivel mindössze másodszor jártam a sógorok fővárosában szpotterkedés céljából, több egyéb "csemegére" (pl. AUA 767 flotta) is számítottam.
Természetesen az irányítás most se hazudtolta meg önmagát, miután 7-ig 16-os pályára érkeztettek és 11-esről indultattak, sikerült 0 induló forgalom mellett mindkét reggeli érkező heavy-t a repteret megkerülve és a város fölé bereptetve 11-re lehozni, miközben 20 autónyi szpotter várta őket a 16-os mellett.
Reggel mindjárt a Korean tehertriplijével indítottunk - ilyen fényekben jöhetett volna az EVA és a Thai is:
Korean Air Cargo
Boeing 777-FB5
HL8077
Majd elment 11-es pályáról az etióp Dreamliner
Ethiopian Airlines
Boeing 787-8 Dreamliner
ET-ATJ
Legalább le tudtuk rendesen gyártani:
Eurowings
Airbus A340-313
OO-SCX
És akkor egy kis vegyesfelvágott még, ezek lettek értékelhetők (a többi kivétel nélkül szétpezsgett).
Variációk Star Alliance-ra...:
Austrian Airlines
Airbus A320-214
OE-LBX "Star Alliance"
Austrian Airlines
De Havilland Canada DHC-8-402Q Dash 8
OE-LGP "Star Alliance"
...és 767-300-ra - délelőtt folyamán, amikor már egyszerre használták a 11-es és 16-os pályát leszállásra, 4 gép jött Amerika felől. Az első lehozták nyílegyenesen 11-re, a többit viszont (kisebb örömömre) 16-ra:
Austrian Airlines
Boeing 767-31A(ER)
OE-LAT
Austrian Airlines
Boeing 767-3Z9(ER)
OE-LAE
Austrian Airlines
Boeing 767-3Z9(ER)
OE-LAY "Life Ball"
Legalább van egy ilyenem is (bár ebből a Swiss festett változatára fáj a fogam igazán):
Air Baltic
Bombardier CSeries CS300 (BD-500-1A11)
YL-CSF
Jött egy ilyen kis kávédaráló is:
OK Aviation Group
Pilatus PC-12/47E
OK-CTP
Örülök, hogy a 2 évvel ezelőtti Foci EB óta még mindig megvan ez a festés:
Austrian Airlines
Airbus A321-111
OE-LBA "myDreamteam"
Ez a bizjet Pozsonyból ugrott át:
Jet Aviation Flight Services (Malta)
Embraer EMB-135BJ Legacy 600
9H-OKG
És végezetül jött egy ilyen is:
Corendon Airlines Europe
Airbus A320-232
ER-00001
- whitepelican
- Silver Circle
- Hozzászólások: 101
- Csatlakozott: 2016.07.11. 12:25
Re: VIE-LOWW
Én is megcsináltam mind a három értelmes képet, de sok újdonság nem lesz, a Korean lett kicsit más szög.
- Bal
- Golden Circle
- Hozzászólások: 826
- Csatlakozott: 2016.07.07. 10:33
- Tartózkodási hely: Budapest, XVIII.
Re: VIE-LOWW
Még jó, hogy tudsz számolni!
- GABOR-WINDvisual
- Silver Circle
- Hozzászólások: 269
- Csatlakozott: 2016.07.08. 08:00
Re: VIE-LOWW
Az EVA Hello Kitty-je, ami szinte Mindenkit megszivatott (ill. az ATC)...
- GABOR-WINDvisual
- Silver Circle
- Hozzászólások: 269
- Csatlakozott: 2016.07.08. 08:00
Re: VIE-LOWW
A Hello Kitty utáni napokban is voltak érdekes megközelítések, ezek közé tartoznak a "Törpök", akik egyenesen 11-es irányba közelítettek, majd elindultak 16 felé, végül derékszögben visszafordultak mégis 11-re...
- RimoRoli
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 902
- Csatlakozott: 2016.07.07. 17:23
- Tartózkodási hely: London
Re: VIE-LOWW
Kellemes fogasok!
Mi volt a gond a tajvani triplivel?
Mi volt a gond a tajvani triplivel?
- Tushka154
- Golden Circle
- Hozzászólások: 810
- Csatlakozott: 2016.07.08. 07:41
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: VIE-LOWW
Soroljam?
Ehhez képest az irányító a feljebb vázolt zajcsökkentési és "Low Drag - Low Noise" eljárás helyett a gépet:
Lehozta 11-es pályára
Ja és mindez x2, a Thai B788-cal is ugyanez volt a sztori
- A gép kelet-délkelet felől érkezett
- A publikált chart szerint "2.2 NOISE ABATEMENT PROCEDURES: ACFT below FL150 will normally be cleared to achieve continuous descend to the RWY in use"
- 0 azaz nullaNullaNULLA induló forgalom volt, ami más pályát indokolt volna
- 20 autónyi szpotter várta a szemétdombon
- 16-ra kb. tökéletes arany fényben lehetett volna fotózni (lsd. Korean tripli)
Ehhez képest az irányító a feljebb vázolt zajcsökkentési és "Low Drag - Low Noise" eljárás helyett a gépet:
- 9000ft-en repültetve vagy 30 mérföldet
- megkerültetve az egész repteret
- bereptetve Bécs fölé
- tengelyfényben
Lehozta 11-es pályára
Ja és mindez x2, a Thai B788-cal is ugyanez volt a sztori
- RimoRoli
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 902
- Csatlakozott: 2016.07.07. 17:23
- Tartózkodási hely: London
Re: VIE-LOWW
Az igen, ismet bizonyitott a helyi ATC!
Na de egyebkent szerintem amit feltett a Gabor, az mar eleve sokkal jobb mint az enyem, mert hogy nekem meg sincs ez a kis pussy gep.
Na de egyebkent szerintem amit feltett a Gabor, az mar eleve sokkal jobb mint az enyem, mert hogy nekem meg sincs ez a kis pussy gep.
- GABOR-WINDvisual
- Silver Circle
- Hozzászólások: 269
- Csatlakozott: 2016.07.08. 08:00
Re: VIE-LOWW
Megérkezett...
Vissza: Külföldi repülőtereken készült fotók és videók
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég