2019.06.05. LOWW PIC
6 hozzászólás
• Oldal: 1 / 1
- Tushka154
- Golden Circle
- Hozzászólások: 864
- Csatlakozott: 2016.07.08. 07:41
- Tartózkodási hely: Budapest
2019.06.05. LOWW PIC
2 barátommal, Tamással és Ágotával előre elterveztük, hogy lesz, ami lesz, kiugrunk Bécsbe egy teljes napra fotózni. Ha már lúd, legyen kövér-elv alapján napkeltére terveztük az érkezést és napnyugta utánra az indulást, ennek eredménye lett az alábbi adag fotó, és hogy aznap 24 órát voltam talpon (01:30-kor indultam, másnap ugyanekkor értem haza)
Az időjárás egész napra gyakorlatilag szélcsendet mutatott, napos idővel, külön kíváncsi voltam, hogy ilyen körülményekkel mit kezd a híres-hírhedt bécsi irányítás.
Kora reggel a 29-es pályát használták indulásra-érkezésre, így a 16-34 menti szemétdombra helyezkedtünk, ahol sorban jöttek az utasos és teher-heavy-k.
OE-LPE
Austrian Airlines
Boeing 777-2Q8(ER)
Rémlányer-hárem első tagja: Anna (a többieket lejjebb mutatom majd be):
JA839A
All Nippon Airways
Boeing 787-9 Dreamliner
Az otthon is megszokott UPS-FedEx duó, persze ide előbbi nagyobb típussal jár:
N362UP
UPS Airlines
Boeing 767-346(ER)(BCF)
N972FD
Federal Express (FedEx)
Boeing 757-28A(SF)
Koreai is common errefelé, annyira, hogy egy nap több járat is van, ő volt az első:
HL8044
Korean Air Lines
Boeing 777-FB5
A szokásos 2 helyett aznap csak 1 Air India jött le tankolni:
VT-ALN
Air India
Boeing 777-337(ER)
7 órakor jött az első változás: lefelé, 16, felfelé 16-29 vegyesfelvágott volt a menü.
Szerencsére a Qatar A350-esét 16-ra hozták le:
A7-ALA
Qatar Airways
Airbus A350-941
Dani-féle beszámoló nem telhet el "variációk egy témára" nélkül Ma az Austrian régi és új köntösét mutatja be nekünk 3 típus.
A320...:
OE-LXC / OE-LBS
Austrian Airlines
Airbus A320-216 / -214
...A321...:
OE-LBB / OE-LBE
Austrian Airlines
Airbus A321-111 / -211
...és 767-300:
OE-LAZ / -LAW
Austrian Airlines
Boeing 767-3Z9(ER)
A "Megtévesztés, avagy ki kinek repül" kategória mai versenyzői következnek.
Austrian:
S5-AAU
Adria Airways
Bombardier CRJ-900LR (CL-600-2D24)
easyJet:
YL-LCU
SmartLynx
Airbus A320-214
Ő félig-meddig kakukktojás, mert legalább rajta van a gépen, melyik társaságnak dolgozik:
D-ABBD
Eurowings (operated by TUIfly)
Boeing 737-86J
Megszűnt spec.festések rovatunk következik.
Sajnálattal tapasztaltuk, hogy erről lekerült a Life Ball matrica...:
OE-LAY
Austrian Airlines
Boeing 767-3Z9(ER)
...majd mint kiderült, az EU-zászlós orr is csak az EP-választásokig tartott ki:
OE-LBL
Austrian Airlines
Airbus A320-214
Persze azért új spec.festéseket is sikerült zsákolni, mégpedig a triplihetes flotta mindkét tagját.
OE-LPD
Austrian Airlines ("my Sound of Austria" livery)
Boeing 777-2Z9(ER)
OE-LPF
Austrian Airlines ("60 Years Flying" titles)
Boeing 777-2Q8(ER)
Szarszóvicc se maradhat ki repülő hamburger:
D-AHOS
Air Hamburg
Embraer EMB-135BJ Legacy 650
A délelőtt maradékából pedig jöjjön egy vegyesfelvágott, 16-os érkező-induló edísön.
N968FD
Federal Express (FedEx)
Boeing 757-28A(SF)
OE-LTK
People's Viennaline
Embraer ERJ-170LR (ERJ-170-100 LR)
SP-LNA
LOT - Polish Airlines
Embraer ERJ-195LR (ERJ-190-200 LR)
HL8044
Korean Air Lines
Boeing 777-FB5
OE-INK
Transair Austria
Canadair CL-600-2B16 Challenger 605
LX-LGG
Luxair
De Havilland Canada DHC-8-402Q Dash 8
YR-BGG
TAROM ("Happy 60 Years" livery)
Boeing 737-78J
4X-EKL
El Al Israel Airlines
Boeing 737-85P
YR-FKB
Carpatair
Fokker F100
9H-AEP
Air Malta
Airbus A320-214
A7-ALA
Qatar Airways
Airbus A350-941
Nincs Bécs Lauda nélkül. Kicsiben...:
OE-HII
Laudamotion
Bombardier BD-100-1A10 Challenger 300
...és nagyban:
OE-LOY
Laudamotion
Airbus A320-232
EC-MFN
Vueling
Airbus A320-232
HB-JVQ
Helvetic Airways
Embraer ERJ-190LR (ERJ-190-100 LR)
UR-EMG
Ukraine International Airlines
Embraer ERJ-195AR (ERJ-190-200 IGW)
VP-BKQ
Aeroflot - Russian Airlines
Airbus A321-211
A Rémlányer-hárem másik 2 tagja. Erika(nada) és Éva
C-FVNB / B-17883
Air Canada / EVA Air
Boeing 787-9 Dreamliner
Az USA nagykövetének gépe:
83-0499
USAF
Beechcraft C-12C (B200 Super King Air)
Ezt mennyit fotóztuk egy időben otthon:
EP-IBK
Iran Air
Airbus A310-304
Air India és a bepárásodó hajtómű indulóban - az első képet szigorúan kicsiben, sajnos ekkor már elég erősen pezsgett:
VT-ALN
Air India
Boeing 777-337(ER)
Persze a butaság sem maradhatott ki, bedőltünk a radarnak. Ezt a gépet Continental N11656-ként mutatta, miközben már vagy 10 éve az orosznál van:
VP-BYM
UTair Aviation
Boeing 737-524
A délelőtt folyamán még volt egy irányváltás, 8 órától a 16-os érkező-induló üzem mellett az érkezőket kezdték el 11-es pályára is hozni. Ez eltartott 9-ig, amikor is visszaváltottak a korábbi felállásra, vagyis 11 érkező helyett 29 induló volt a 16-os vegyes mellett.
Arra a pályára több közepesen érdekes gép jött le (Star Alliance-os Swiss A320, Air Serbia ATR-72, később AUA retro indulóban), szerencsére egyikért se fogok eret vágni, hogy nem lett meg
Délutánra átpozícionáltuk magunkat a 16-os pálya túloldalára, ahol Németh Gábor csatlakozott hozzánk egy időre. Itt sokkal többet beszélgettünk, mint fotóztunk, de azért egyet s mást így is sikerült elkapni. Ekkorra a szél továbbra is elhanyagolható erősségű volt, viszont egyre több felhő jelent meg az égen, bár a fotózást ez mérsékelten befolyásolta csak
VQ-BHR
Aeroflot - Russian Airlines
Boeing 737-8LJ
SP-CEZ
Private
Learjet 60
Ő volt az egyetlen, akit nem sütött telibe a nap. Sajnos mire odaért volna, ahol telibe sütötte ismét, kitakarta az út melletti fasor:
HL7423
Asiana Airlines
Boeing 747-48E(BDSF)
Ő volt az aznapi második koreai. A harmadik egy utasos lett volna, amit végül a 11-es pályára hoztak.
HL8077
Korean Air Lines
Boeing 777-FB5
OE-LCN
LEVEL
Airbus A321-211
LX-LQC
Luxair
De Havilland Canada DHC-8-402Q Dash 8
SU-GEA
EgyptAir
Boeing 737-866
EI-GAM
Aer Lingus
Airbus A320-214
Szeretem a 737 BBJ-ket:
P4-LIG
Orion-X
Boeing 737-7JF(BBJ)
Nagyjából ekkortájt (16 óra) változott ismét a használatos irány: érkezők 11-16-ra vegyesen, indulók 16-ról. 17 órától pedig megszűntek a 16-os érkezők, minden gép 11-re érkezett, 16-ról ment.
Már kezdtük érezni a fáradtságot, úgy döntöttünk inkább pihenünk egy kicsit, nem sétálunk be a 11-es küszöbhöz, vagy a pályakereszthez. Persze ez azt eredményezte, hogy buktunk pár gépet (Royal Jordanian E195, utasos Korean B772, Air India B788). Gyűjtöttünk egy kis energiát, és naplementére besétáltunk a szpotterdombhoz művészkedni egy kicsit.
OE-LWM
Austrian Airlines
Embraer ERJ-195LR (ERJ-190-200 LR)
OE-LBZ
Austrian Airlines ("Star Alliance" livery)
Airbus A320-214
Miután pedig teljesen besötétedett, felmentünk a P4 parkolóházba.
OE-LGI
Austrian Airlines
De Havilland Canada DHC-8-402Q Dash 8
OE-LBL
Austrian Airlines
Airbus A320-214
OE-LWL
Austrian Airlines
Embraer ERJ-195LR (ERJ-190-200 LR)
Az időjárás egész napra gyakorlatilag szélcsendet mutatott, napos idővel, külön kíváncsi voltam, hogy ilyen körülményekkel mit kezd a híres-hírhedt bécsi irányítás.
Kora reggel a 29-es pályát használták indulásra-érkezésre, így a 16-34 menti szemétdombra helyezkedtünk, ahol sorban jöttek az utasos és teher-heavy-k.
OE-LPE
Austrian Airlines
Boeing 777-2Q8(ER)
Rémlányer-hárem első tagja: Anna (a többieket lejjebb mutatom majd be):
JA839A
All Nippon Airways
Boeing 787-9 Dreamliner
Az otthon is megszokott UPS-FedEx duó, persze ide előbbi nagyobb típussal jár:
N362UP
UPS Airlines
Boeing 767-346(ER)(BCF)
N972FD
Federal Express (FedEx)
Boeing 757-28A(SF)
Koreai is common errefelé, annyira, hogy egy nap több járat is van, ő volt az első:
HL8044
Korean Air Lines
Boeing 777-FB5
A szokásos 2 helyett aznap csak 1 Air India jött le tankolni:
VT-ALN
Air India
Boeing 777-337(ER)
7 órakor jött az első változás: lefelé, 16, felfelé 16-29 vegyesfelvágott volt a menü.
Szerencsére a Qatar A350-esét 16-ra hozták le:
A7-ALA
Qatar Airways
Airbus A350-941
Dani-féle beszámoló nem telhet el "variációk egy témára" nélkül Ma az Austrian régi és új köntösét mutatja be nekünk 3 típus.
A320...:
OE-LXC / OE-LBS
Austrian Airlines
Airbus A320-216 / -214
...A321...:
OE-LBB / OE-LBE
Austrian Airlines
Airbus A321-111 / -211
...és 767-300:
OE-LAZ / -LAW
Austrian Airlines
Boeing 767-3Z9(ER)
A "Megtévesztés, avagy ki kinek repül" kategória mai versenyzői következnek.
Austrian:
S5-AAU
Adria Airways
Bombardier CRJ-900LR (CL-600-2D24)
easyJet:
YL-LCU
SmartLynx
Airbus A320-214
Ő félig-meddig kakukktojás, mert legalább rajta van a gépen, melyik társaságnak dolgozik:
D-ABBD
Eurowings (operated by TUIfly)
Boeing 737-86J
Megszűnt spec.festések rovatunk következik.
Sajnálattal tapasztaltuk, hogy erről lekerült a Life Ball matrica...:
OE-LAY
Austrian Airlines
Boeing 767-3Z9(ER)
...majd mint kiderült, az EU-zászlós orr is csak az EP-választásokig tartott ki:
OE-LBL
Austrian Airlines
Airbus A320-214
Persze azért új spec.festéseket is sikerült zsákolni, mégpedig a triplihetes flotta mindkét tagját.
OE-LPD
Austrian Airlines ("my Sound of Austria" livery)
Boeing 777-2Z9(ER)
OE-LPF
Austrian Airlines ("60 Years Flying" titles)
Boeing 777-2Q8(ER)
Szarszóvicc se maradhat ki repülő hamburger:
D-AHOS
Air Hamburg
Embraer EMB-135BJ Legacy 650
A délelőtt maradékából pedig jöjjön egy vegyesfelvágott, 16-os érkező-induló edísön.
N968FD
Federal Express (FedEx)
Boeing 757-28A(SF)
OE-LTK
People's Viennaline
Embraer ERJ-170LR (ERJ-170-100 LR)
SP-LNA
LOT - Polish Airlines
Embraer ERJ-195LR (ERJ-190-200 LR)
HL8044
Korean Air Lines
Boeing 777-FB5
OE-INK
Transair Austria
Canadair CL-600-2B16 Challenger 605
LX-LGG
Luxair
De Havilland Canada DHC-8-402Q Dash 8
YR-BGG
TAROM ("Happy 60 Years" livery)
Boeing 737-78J
4X-EKL
El Al Israel Airlines
Boeing 737-85P
YR-FKB
Carpatair
Fokker F100
9H-AEP
Air Malta
Airbus A320-214
A7-ALA
Qatar Airways
Airbus A350-941
Nincs Bécs Lauda nélkül. Kicsiben...:
OE-HII
Laudamotion
Bombardier BD-100-1A10 Challenger 300
...és nagyban:
OE-LOY
Laudamotion
Airbus A320-232
EC-MFN
Vueling
Airbus A320-232
HB-JVQ
Helvetic Airways
Embraer ERJ-190LR (ERJ-190-100 LR)
UR-EMG
Ukraine International Airlines
Embraer ERJ-195AR (ERJ-190-200 IGW)
VP-BKQ
Aeroflot - Russian Airlines
Airbus A321-211
A Rémlányer-hárem másik 2 tagja. Erika(nada) és Éva
C-FVNB / B-17883
Air Canada / EVA Air
Boeing 787-9 Dreamliner
Az USA nagykövetének gépe:
83-0499
USAF
Beechcraft C-12C (B200 Super King Air)
Ezt mennyit fotóztuk egy időben otthon:
EP-IBK
Iran Air
Airbus A310-304
Air India és a bepárásodó hajtómű indulóban - az első képet szigorúan kicsiben, sajnos ekkor már elég erősen pezsgett:
VT-ALN
Air India
Boeing 777-337(ER)
Persze a butaság sem maradhatott ki, bedőltünk a radarnak. Ezt a gépet Continental N11656-ként mutatta, miközben már vagy 10 éve az orosznál van:
VP-BYM
UTair Aviation
Boeing 737-524
A délelőtt folyamán még volt egy irányváltás, 8 órától a 16-os érkező-induló üzem mellett az érkezőket kezdték el 11-es pályára is hozni. Ez eltartott 9-ig, amikor is visszaváltottak a korábbi felállásra, vagyis 11 érkező helyett 29 induló volt a 16-os vegyes mellett.
Arra a pályára több közepesen érdekes gép jött le (Star Alliance-os Swiss A320, Air Serbia ATR-72, később AUA retro indulóban), szerencsére egyikért se fogok eret vágni, hogy nem lett meg
Délutánra átpozícionáltuk magunkat a 16-os pálya túloldalára, ahol Németh Gábor csatlakozott hozzánk egy időre. Itt sokkal többet beszélgettünk, mint fotóztunk, de azért egyet s mást így is sikerült elkapni. Ekkorra a szél továbbra is elhanyagolható erősségű volt, viszont egyre több felhő jelent meg az égen, bár a fotózást ez mérsékelten befolyásolta csak
VQ-BHR
Aeroflot - Russian Airlines
Boeing 737-8LJ
SP-CEZ
Private
Learjet 60
Ő volt az egyetlen, akit nem sütött telibe a nap. Sajnos mire odaért volna, ahol telibe sütötte ismét, kitakarta az út melletti fasor:
HL7423
Asiana Airlines
Boeing 747-48E(BDSF)
Ő volt az aznapi második koreai. A harmadik egy utasos lett volna, amit végül a 11-es pályára hoztak.
HL8077
Korean Air Lines
Boeing 777-FB5
OE-LCN
LEVEL
Airbus A321-211
LX-LQC
Luxair
De Havilland Canada DHC-8-402Q Dash 8
SU-GEA
EgyptAir
Boeing 737-866
EI-GAM
Aer Lingus
Airbus A320-214
Szeretem a 737 BBJ-ket:
P4-LIG
Orion-X
Boeing 737-7JF(BBJ)
Nagyjából ekkortájt (16 óra) változott ismét a használatos irány: érkezők 11-16-ra vegyesen, indulók 16-ról. 17 órától pedig megszűntek a 16-os érkezők, minden gép 11-re érkezett, 16-ról ment.
Már kezdtük érezni a fáradtságot, úgy döntöttünk inkább pihenünk egy kicsit, nem sétálunk be a 11-es küszöbhöz, vagy a pályakereszthez. Persze ez azt eredményezte, hogy buktunk pár gépet (Royal Jordanian E195, utasos Korean B772, Air India B788). Gyűjtöttünk egy kis energiát, és naplementére besétáltunk a szpotterdombhoz művészkedni egy kicsit.
OE-LWM
Austrian Airlines
Embraer ERJ-195LR (ERJ-190-200 LR)
OE-LBZ
Austrian Airlines ("Star Alliance" livery)
Airbus A320-214
Miután pedig teljesen besötétedett, felmentünk a P4 parkolóházba.
OE-LGI
Austrian Airlines
De Havilland Canada DHC-8-402Q Dash 8
OE-LBL
Austrian Airlines
Airbus A320-214
OE-LWL
Austrian Airlines
Embraer ERJ-195LR (ERJ-190-200 LR)
- RimoRoli
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 924
- Csatlakozott: 2016.07.07. 17:23
- Tartózkodási hely: London
Re: 2019.06.05. LOWW PIC
Tartalmas nap volt, megerte!
- Tushka154
- Golden Circle
- Hozzászólások: 864
- Csatlakozott: 2016.07.08. 07:41
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: 2019.06.05. LOWW PIC
Köszi srácok!
- zcs
- Bronze Circle
- Hozzászólások: 13
- Csatlakozott: 2016.09.11. 08:13
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: 2019.06.05. LOWW PIC
"A szokásos 2 helyett aznap csak 1 Air India jött le tankolni"
A másik (aic127) Stockholmba jár tankolni
A másik (aic127) Stockholmba jár tankolni
- Tushka154
- Golden Circle
- Hozzászólások: 864
- Csatlakozott: 2016.07.08. 07:41
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: 2019.06.05. LOWW PIC
Ach so, én még úgy tudtam napi 2 technikázós van, köszi a pontosítást!
6 hozzászólás
• Oldal: 1 / 1
Vissza: Külföldi repülőtereken készült fotók és videók
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég