2017.06.18. 21:23
Köszönöm drága urak!
Alább pedig az ígért folytatás, néhány fotó ráadásként az Aviodrome-ról, ami Lelystad városa mellett található.
Belépő: €16,95
Természetesen „van miről mesélniük”, Fokker illetve KLM vonatkozásában…
DC-3
Egy fura kritikával illetném a helyet, hogy túlzsúfolt!! Utólag visszanézve a képeimet, olyan hatásúak mintha úgy kellene elhajolgatni a gépek szárnyai alatt.
Például erről a Connie-ról sem tudtam olyan fotót csinálni, mint amit érdemelne.
A különböző színhőmérsékletű fényforrásokról nem is beszélve (nem pont erre a fotóra gondolok)
Ez a fotó nekem ff-ben működik. Amúgy kék, nyilván…
B747-200
A KLM Jumbo-ra egy utashídon keresztül lehetett felmenni, mintha boardingolnál felszálláshoz.
Háttérben egy DC-4-es.
A Jumbo fedélzetéről a nyilvánvaló highlightot osztanám meg, a pilótafülkét. Egy földi áramforrás segítségével még néhány műszer visszajelzéseit is le lehet olvasni (például a landing gear lever fölött a DOOR OPEN)
Önmagam, a first classon a felső fedélzeten.
Púpjából kinézős, hátul balra a GAT hangár, ami félig múzeum, de amúgy már a repülőtérhez tartozik.
PH-OFA, Fokker 100
Ez pedig itt Schipol 1928-as rekonstrukciója, amely önmagában véve egy kisebb múzeum, amely sajna zárva volt ebben a pillanatban. Vajon már ’28-ban is voltak Eurofighter Typhoonok? (ugye az egy Typhoon?)
Ja amúgy a múzeum mellett Lelystad repülőtere fekszik, és jó időben ingyé elvisznek egy kb 15 perces repülésre. Sajna nem volt túl jó idő amikor ott voltam, így ez sem üzemelt (ugyanakkor volt kisgépes forgalom a reptéren)
Ahogy az egyik fotón látható, meg lehet tekinteni (vagy inkább csak bekukkantani) a GAT hangárba is, ahol a repképes DC-2-esüket is épp kalapálják. Ínyenceknek biztos nagyobb csemege ez a hangár mint nekem, jónéhány öreg masina volt itt amik mai napig szelik vélhetőleg az eget.
Búcsúzóul még egy fotó a KLM B747-ről, köszönöm a figyelmet!
Eni kvescsönz?