2017.01.19. 14:33
Na gyorsan feldobom a visszautat is.
Szoval sajnos az Avro helyett CS100 lett, de végülis hát ezzel sem repültem, úgyhogy nem voltam letörve annyira. Átszállásra nem volt sok időm, úgyhogy nem örültem amikor az ETD-kor még meg sem kezdődött a beszállítás.
De amikor beszállhattunk, akkor legalább gyorsan történt a folyamat, és nem volt semmi különös komplikáció, kb 20 perc késéssel szálltunk fel ZRH felé.
Kis aggodalomra adhatott okot, hogy ez a kis tábla nem nagyon volt kitöltve, a légialkalmassági bizonyítvány pedig kifejezetten üres volt. Kicsit utánaolvastam és ha minden igaz, akkor ezt csak december elején adta át az FAA és az EASA is a gyártónak. wow.
Na de lehet, hogy ezért: Alig 3 hónapos gépről van szó, mi lesz itt 10-15 év múlva?
De volt értelme az utazásnak!
Nekem nem tetszett a CSeries, kívülről nem néz ki rosszul, jók a nagy hajtóművek, de új géphez képest eléggé nyiszogott, a hajtóművek is fura hangokat hallattak, és a fékek sem adtak ki barátságos hangokat.. Egynek jó volt!