Egy korszak a végéhez közeledik: Leállhat a Jumbók gyártása
2 hozzászólás
• Oldal: 1 / 1
- GBalint
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 32
- Csatlakozott: 2016.07.07. 10:21
- Tartózkodási hely: Győr
Egy korszak a végéhez közeledik: Leállhat a Jumbók gyártása
A világ egyik legnépszerűbb típusának pályafutása már jó ideje leszállóágban van, ezért a Boeing szerdán bejelentette, hogy fontolóra veszik a Boeing 747-es típus gyártásának beszüntetését. Ezzel egy fél évszázados korszak zárulna le a repülés történelmében.
A Jumbo iránti kereslet fokozatos csökkenése az amerikai gyártót arra kényszerítheti, hogy lezárja fennállása egyik legfontosabb fejezetét és befejezze a típus gyártását. A 747-es töretlen népszerűsége 50 évvel ezelőtt kezdődött, amikor a Pan Am leadta első megrendelését a Jumbo Jet-re. Az első gép átadását követően 2016-ra már több mint 1500 darab 747-es gördült le az amerikai gyártósorról.
A teljes cikk ITT olvasható
A Jumbo iránti kereslet fokozatos csökkenése az amerikai gyártót arra kényszerítheti, hogy lezárja fennállása egyik legfontosabb fejezetét és befejezze a típus gyártását. A 747-es töretlen népszerűsége 50 évvel ezelőtt kezdődött, amikor a Pan Am leadta első megrendelését a Jumbo Jet-re. Az első gép átadását követően 2016-ra már több mint 1500 darab 747-es gördült le az amerikai gyártósorról.
A teljes cikk ITT olvasható
- Bal
- Golden Circle
- Hozzászólások: 880
- Csatlakozott: 2016.07.07. 10:33
- Tartózkodási hely: Budapest, XVIII.
Re: Egy korszak a végéhez közeledik: Leállhat a Jumbók gyárt
Több helyen rendszeresen elhangzik, hogy 2019-ben milyen sok öreg 744F-et kell leállítani. Kíváncsi lennék, hogy ezt a bullshit-et ki találta ki? Hogy lehet egy konkrét időponthoz kötni több száz gép kifutásának idejét?
Kicsit szarban van a Boeing a szélestörzsű gyártással. A 777Classik már a kutyának sem kell, ki kéne húzni a gyártását addig, amíg a 777X-eket elindítják. Ha valóban már csak a pénzt viszi a 747 gyártósor, akkor azt meg fel kéne futtatni inkább, hogy gyorsan kiszórják a megrendelés állományt, hogy minél előbb be lehessen zárni a gyártósor, de akkor megint lesz egy felszabaduló kapacitás, amivel nem tudnak mit kezdeni.
Kicsit szarban van a Boeing a szélestörzsű gyártással. A 777Classik már a kutyának sem kell, ki kéne húzni a gyártását addig, amíg a 777X-eket elindítják. Ha valóban már csak a pénzt viszi a 747 gyártósor, akkor azt meg fel kéne futtatni inkább, hogy gyorsan kiszórják a megrendelés állományt, hogy minél előbb be lehessen zárni a gyártósor, de akkor megint lesz egy felszabaduló kapacitás, amivel nem tudnak mit kezdeni.
2 hozzászólás
• Oldal: 1 / 1
Vissza: Külföldi légiközlekedés
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég