2017.06.17. 05:53
bem13 írta:Horizon unlevel: Valójában egyenes, csak a gép orra lejjebb volt, ezért ferdének tűnhet, de legyen igazuk, javítva
Bécsnél én az épületeket szoktam alapnak venni, mert a pálya és a kandeláberek sem egyenesek.
Itt kb egy +0,5 értékbe kötöttek bele, ami ahogy írtad is, máshol nem igazán látszik a képen.
2017.06.17. 18:20
Köszönöm szépen a tippeket! Itt a javított változat pre-screening-re
2017.06.17. 18:59
Jobb lett, de én még mindig tolnék rá egy kis kontrasztot meg szaturációt.
2017.06.29. 11:24
Augusztus 26-27. én a sliači repülőnapon lesz utoljára lehetőség levegőben látni az utolsó TU-154-es kormánygépünket. A bemutató befejezését követően a gép egyből átrepül a kassai múzeumba ahol kiállításra kerül.
2017.07.03. 20:31
Elvileg az LKK szervez idén buszjáratot a repnapra, érdemes figyelni.
Amint megtudok valami közelebbit, szólok.
2017.07.04. 11:59
Szombaton bemutatózik egy A380-as is. Toulouse-ból jön és megy is vissza a bemutató után.
2017.07.19. 20:53
Sziasztok!
SIAF-ról valakinek tapasztalata van? Hogy működik a dolog a fotózással kapcsolatban ? Bizonyos pontokról lehet fotózni csak vagy van lehetőség picit,szabadabban "mászkálni"? Életem első külföldi rep.napjára készülök és kiváncsi lennék az általatok tapasztalt dolgokra a SIAF-al kapcsolatban.
Válaszotokat előre is köszönöm!
2017.07.20. 06:42
Én még nem jártam a SIAFon, de általános érvényű szabály minden repnapra, hogy ha értékelhető képet akarsz csinálni, akkor úgy kell leérni, hogy kapunyitáskor kb. az első legyél, és egyből a statikus sorra kell menni, és minél gyorsabban végigrohanni rajta. Egyrészt, mert akkor még jó fények vannak, másrészt meg olyankor még kevés az olyan ember, aki belelóg a képbe. Napközben már lehetetlen így fotózni. A másik pedig, hogy így jó eséllyel még a dinamikus bemutató előtt nyugodtan meg tudod keresni a legjobb helyet a kordon mellett. Ha nem foglalod el a pozíció a nyitókép előtt akkor később esélytelen, hogy guruló képeket csinálj, mert olyan tömeg táborozik le ott, hogy nem találsz üres helyet.
Sliac pályája pont észak-déli, a rendezvény pedig a keleti oldalon van, ami azt jelenti, hogy kb. 10-ig van értékelhető fény, pont addig, amíg elkezdődik a program. Utána fokozatosan megy át ellenfényesbe az egész. Sokan (fotósok) csinálják azt, hogy dél körül kijönnek a reptérről, és átmennek a külső nyugati oldalra, aztán a végén még vissza reptérre, 1-2 statikus gépet megcsinálni, amikre délután jó a nap. (Nem tudom, hogymi lesz most a szitu, de úgy hallottam, hogy 1-2 éve le voltak zárva a nyugati oldalra vezető utak. Ez könnyen megtehető, mert a reptértől nyugatra van közvetlenül az autópálya, tehát elég elzárt az a terület.)
2017.08.23. 11:46
Sziasztok!
Az avCEEk illetve a TC szerkesztosege fotot keres az alabbi temakorben:
LUFTHANSA RETROHa van esetleg olyan kepetek ami nem a megszokott A320-as gepcsaladot mutatja be, hanem regebbi 737, A300, esetleg B727 foto, vagy barmelyik CRJ, es esetleg hozzajarultok ahhoz, hogy megjelentessuk a fotokat, termeszetesen a fotos nevevel ellatva, akkor legyszi kuldjetek el nekunk!
info@avceek.com vagy
rimoczi@avceek.com vagy
avceek@gmail.comKoszi!!
Roland
2017.08.23. 21:19
RimoRoli írta:Sziasztok!
737 classic van ha az jó.