2018.05.06. 22:53
Tegnap este egy esti fotózáson vettem részt a ma megtartott Abingdon Air&Country show statik gépei között (mármint ami már ott volt).
Kb 1 órával napnyugta előtt kezdődött a banzáj így pár jó fényben lőtt kép is lett.
A legutolsó Strikemaster ami valaha gyártva lett, eredetileg Omán részére készült a '80-as években. 2004-ben került vissza angol földre. Azóta egy szürkére festett állapotban repült de alig egy hete visszakapta az eredeti festést és mi voltunk az elsők akik láthatták publikusan.
G-SOAF
BAC Strikemaster Mk82.A
G-KAXT
XT787
Westland Wasp HAS Mk1
G-PBYA
Consolidated PBY5A Catalina
Ilyet sem fotóztam még
hőléglufi
G-CJEI
Ultramagic 77
G-BCYM és G-ARMG
DHC-1 Chipmunk
G-EWIZ
Pitts S-2-SE
Smoke on
G-SOAF
BAC Strikemaster Mk82.A
G-KAXT
XT787
Westland Wasp HAS Mk1
G-BKGL
Beech 18
Ezen a képen a hajtóműből jövő láng ami szerintem "érdekes"
G-BURR
WZ706
Auster
G-BNGE
TW536
Auster
sajnos lajstromot nem tudom de amint meglesz javítom
Max Holste Broussard
G-PBYA
Consolidated PBY5A Catalina
Itt a vége
Bármi észrevétel, hogy a következő alkalommal jobb képeket lőjek nyugodtan jöhet
Köszi a figyelmet skacok!