Retro Ferihegy
19 hozzászólás
• Oldal: 2 / 2 • 1, 2
- Bal
- Golden Circle
-
- Hozzászólások: 907
- Csatlakozott: 2016.07.07. 10:33
- Tartózkodási hely: Budapest, XVIII.
Re: Retro Ferihegy
Malév BUD-JFK-t repülte, mert 2 hétre lerohadt valamelyik 767-200.

Airline: Skyjet
Type: McDonnell Douglas DC-10-15
Reg.: V2-LER
Date: 29. of April 2000
Airport: BUD/LHBP - Budapest, Hungary
Spot: rwy13R - Cargodomb
Photographer: Balázs Mészáros

Airline: Skyjet
Type: McDonnell Douglas DC-10-15
Reg.: V2-LER
Date: 29. of April 2000
Airport: BUD/LHBP - Budapest, Hungary
Spot: rwy13R - Cargodomb
Photographer: Balázs Mészáros
- RimoRoli
- Adminisztrátor
-
- Hozzászólások: 924
- Csatlakozott: 2016.07.07. 17:23
- Tartózkodási hely: London
Re: Retro Ferihegy
Kene meg ilyen!
- Bal
- Golden Circle
-
- Hozzászólások: 907
- Csatlakozott: 2016.07.07. 10:33
- Tartózkodási hely: Budapest, XVIII.
Re: Retro Ferihegy
Találtam két ilyet, amit újra szerkesztettem.

Airline: Hainan Airlines
Type: Boeing B767-300ER
Reg.: B-2492
Date: 28. of December, 2009
Airport: BUD/LHBP - Budapest, Hungary
Spot: rwy31L - Terminal 1 terrace
Photographer: Balázs Mészáros

Airline: JAL - Japan Airlines
Type: Boeing B747-400
Reg.: JA8088
Date: 20. of August, 2010
Airport: BUD/LHBP - Budapest, Hungary
Spot: rwy31R - Spotterhill
Photographer: Balázs Mészáros

Airline: Hainan Airlines
Type: Boeing B767-300ER
Reg.: B-2492
Date: 28. of December, 2009
Airport: BUD/LHBP - Budapest, Hungary
Spot: rwy31L - Terminal 1 terrace
Photographer: Balázs Mészáros

Airline: JAL - Japan Airlines
Type: Boeing B747-400
Reg.: JA8088
Date: 20. of August, 2010
Airport: BUD/LHBP - Budapest, Hungary
Spot: rwy31R - Spotterhill
Photographer: Balázs Mészáros
- RimoRoli
- Adminisztrátor
-
- Hozzászólások: 924
- Csatlakozott: 2016.07.07. 17:23
- Tartózkodási hely: London
Re: Retro Ferihegy
Micsoda idok! Jo kis JAL.. aztan 777-esek erkeztek, aztan semmi 

- Bal
- Golden Circle
-
- Hozzászólások: 907
- Csatlakozott: 2016.07.07. 10:33
- Tartózkodási hely: Budapest, XVIII.
Re: Retro Ferihegy
Elég gyenge minőségű scannelés, de ha már digitalizálva lett, akkor megcsináltam. 1280-ban megszerkesztve még elmegy.
Valamikor 1998 v. 1999 nyarán készült. Előtte Tu-134-gyel járt folyamatosan, néha cserélték be 727-re. Ha jól rémlik, akkor azon a nyáron viszont fixen 727 jött, mert úgy volt a menetrend, hogy Damascus-Budepest-Berlin-Budapest-Damascus.

Airline: Syrianair Arab Airlines
Type: Boeing B727-200
Reg.: YK-AGD
Date: Summer of 1999
Airport: BUD/LHBP - Budapest, Hungary
Spot: rwy13R - Cargohill
Photographer: Balázs Mészáros
Valamikor 1998 v. 1999 nyarán készült. Előtte Tu-134-gyel járt folyamatosan, néha cserélték be 727-re. Ha jól rémlik, akkor azon a nyáron viszont fixen 727 jött, mert úgy volt a menetrend, hogy Damascus-Budepest-Berlin-Budapest-Damascus.

Airline: Syrianair Arab Airlines
Type: Boeing B727-200
Reg.: YK-AGD
Date: Summer of 1999
Airport: BUD/LHBP - Budapest, Hungary
Spot: rwy13R - Cargohill
Photographer: Balázs Mészáros
- Bal
- Golden Circle
-
- Hozzászólások: 907
- Csatlakozott: 2016.07.07. 10:33
- Tartózkodási hely: Budapest, XVIII.
Re: Retro Ferihegy
Ez is olyan 1998-1999 körüli nyár.

Airline: Balkan Bulgarian Airlines
Type: Antonov An-12
Reg.: LZ-BAF
Date: Summer of 1998
Airport: BUD/LHBP - Budapest, Hungary
Spot: twyD - Cargohill
Photographer: Balázs Mészáros

Airline: Balkan Bulgarian Airlines
Type: Antonov An-12
Reg.: LZ-BAF
Date: Summer of 1998
Airport: BUD/LHBP - Budapest, Hungary
Spot: twyD - Cargohill
Photographer: Balázs Mészáros
- Tushka154
- Golden Circle
-
- Hozzászólások: 879
- Csatlakozott: 2016.07.08. 07:41
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Retro Ferihegy
Nagyon adja!
- Bal
- Golden Circle
-
- Hozzászólások: 907
- Csatlakozott: 2016.07.07. 10:33
- Tartózkodási hely: Budapest, XVIII.
Re: Retro Ferihegy
Nem Ferihegy, hanem Pápa.
2000. augusztus 24-én volta hivatalos kivonási ünnepsége a MiG-21-eseknek. Infóm megvolt, hogy lesz valami, de nem tudtam, hogy mi várható. Lementem azzal, hogy majd valahol a kerítés mellett talán sikerül néhány leszállót csinálni. Életemben akkor voltam először Pápán, semmilyen helyismeretem nem volt. Térképen kinéztem, hogy hol lehet a reptér, majd a főútról elkezdtem begyalogolni az erdőn át. Egyszer csak a final vonalában találtam magam nem messze egy guruló úttól. Mint kiderült, a reptér keleti végén nem volt kerítés! Ez halál komoly! A guruló mellett megláttam egy havert, aki odakiabált, hogy nyilvános az esemény, be lehet menni a főkapun keresztül. Úgyhogy vissza a kocsihoz, és bementem az eseményre. Az akkori összes, a reptéren megtalálható gépet kihúzták egymás mellé az apronra. Kb. 50 gép sorakozott egymás mellett. Az összes üzemképes gépet pedig felküldték egy hatalmas 15 gépes kötelékre ( +1 szólót). Nagyjából sírva fakadtam ekkor. Na nem azért mert meghatódtam, hanem mert nem számítva ilyen eseményre és lehetőségre, hanem mert összesen másfél tekercs film volt nálam... Nagyon be kellett osztani, hogy mire lőjek!
Egyelőre ezt az egy képet szerkesztettem meg. Ezzel is megküzdöttem, mert a negatív meg van már sárgulva kicsit, és a scannelés minősége sem túl jó. Majd idővel megcsinálok még párat.

Owner: Hungarian Air Force
Type: MiG-21Bisz
Reg.: 5531
Date: 24. of August 2000.
Airport: LHPA - Pápa Air Force Base
Spot: Apron
Photographer: Balázs Mészáros
2000. augusztus 24-én volta hivatalos kivonási ünnepsége a MiG-21-eseknek. Infóm megvolt, hogy lesz valami, de nem tudtam, hogy mi várható. Lementem azzal, hogy majd valahol a kerítés mellett talán sikerül néhány leszállót csinálni. Életemben akkor voltam először Pápán, semmilyen helyismeretem nem volt. Térképen kinéztem, hogy hol lehet a reptér, majd a főútról elkezdtem begyalogolni az erdőn át. Egyszer csak a final vonalában találtam magam nem messze egy guruló úttól. Mint kiderült, a reptér keleti végén nem volt kerítés! Ez halál komoly! A guruló mellett megláttam egy havert, aki odakiabált, hogy nyilvános az esemény, be lehet menni a főkapun keresztül. Úgyhogy vissza a kocsihoz, és bementem az eseményre. Az akkori összes, a reptéren megtalálható gépet kihúzták egymás mellé az apronra. Kb. 50 gép sorakozott egymás mellett. Az összes üzemképes gépet pedig felküldték egy hatalmas 15 gépes kötelékre ( +1 szólót). Nagyjából sírva fakadtam ekkor. Na nem azért mert meghatódtam, hanem mert nem számítva ilyen eseményre és lehetőségre, hanem mert összesen másfél tekercs film volt nálam... Nagyon be kellett osztani, hogy mire lőjek!
Egyelőre ezt az egy képet szerkesztettem meg. Ezzel is megküzdöttem, mert a negatív meg van már sárgulva kicsit, és a scannelés minősége sem túl jó. Majd idővel megcsinálok még párat.

Owner: Hungarian Air Force
Type: MiG-21Bisz
Reg.: 5531
Date: 24. of August 2000.
Airport: LHPA - Pápa Air Force Base
Spot: Apron
Photographer: Balázs Mészáros
19 hozzászólás
• Oldal: 2 / 2 • 1, 2
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég