2024.05.18. LHBP PIC
1 hozzászólás
• Oldal: 1 / 1
- Bal
- Golden Circle
- Hozzászólások: 874
- Csatlakozott: 2016.07.07. 10:33
- Tartózkodási hely: Budapest, XVIII.
2024.05.18. LHBP PIC
Ahhoz képest, hogy nagy extra nem volt, elég gazdag lett ez a szombat!
Kezdődött azzal, hogy valamilyen extra járatként reggel jött Lipcséből egy DHL A300 és ez a Cargoair. Amikor lefeküdtem péntek este, akkor az A300 még nem volt beírva, de az nem is kellett. Ez viszont igen. Bár már annyiféle különböző hibrid festésű Cargoair van, hogy követni sem tudom. Mondjuk 738-ból még egy sem volt eddig, az tuti. Induláskor még full cavok volt nálunk, de a Béke térnél már olyan sűrű ködből képződött alacsony felhő volt, alig lehetett látni. Valami csoda folytán a gép érkezése előtt 1 perccel nyílt szét a felhő újra, úgyhogy egész használható lett a fotó. Utána már ahogy melegedett az idő, rohamosan oszlott fel a pára és a felhő, úgyhogy a csík nélküli Nesmára átszaladtam.
Délután meglepetésből bejött egy lízingből visszaadott indiai Spicejet 737Max8, ami igencsak ritka erre felé. Kiszaladtam rá, mert egyrészt nem volt biztos, hogy milyen színű, másrészt meg bíztam benne, hogy már nem olyan rosszak a fények 14:40-kor. Hát de... Ráadásul letöltéskor vettem csak észre, hogy még itt levegőben is pezsgett rendesen. Úgyhogy meg kellett dolgozni a képet, hogy legyen belőle valami. Utólag már egyértelmű, hogy GAThoz kellett volna menni, de nem voltam venne biztos, hogy nem jön-e le esetleg már Bravonál. Az MaviGok nyitó járatára szerencsére bérelt ukrán gép jött. Érdekessége a festésnek, hogy egy az egyben a régi Condor szín. Mivel átvettek néhány régebbi 757-est a németektől, akik ezt festés is eldobták, valószínűleg az ukránok a spórolás miatt nem csak gépeket stipi-stopizták le, hanem a festést is. Itt az érkező eleve bukó volt, mert halál pontosan egyszerre jött a Spicejettel, meg hát bíztam benne, hogy az indulásáig eltelt több mint 1 óra sokat javít a fényviszonyokon. GAT-ot választottam indulónak. Ez is hiba volt, mert nagyon későn emelt és laposan ment. Itt még szinte a földön volt, úgyhogy rommá pezsgett. Nem lehet 1600-nál nagyobba megszerkeszteni. A Cargodombon viszont hibátlan felszállót lehetett róla csinálni. Késő délután meg a most már megszokott cargo löket ígért sokat. 5 heavy gép volt 17-18 körül. Ebből nekem 2 kellett nagyon, a piros MyFreighter és a China Southern. A TK csak bónusz volt, mert már párszor kilőttem. Az üzbég indulóban bekésett, az SF-et meg kirakták 279-re. Szerencsére ezek közül egyik se kellett.
Airline: Cargoair
Type: Boeing B737-800F
Reg.: LZ-CGB
Date: 18. of May, 2024
Airport: BUD/LHBP - Budapest, Hungary
Spot: rwy13R - Lovarda
Photographer: Balázs Mészáros
Airline: Nesma Airlines
Type: Airbus A320
Reg.: SU-NMR
Date: 18. of May, 2024
Airport: BUD/LHBP - Budapest, Hungary
Spot: rwy13L - Radar
Photographer: Balázs Mészáros
Airline: Spicejet
Type: Boeing B737-Max8
Reg.: VP-CTZ
Date: 18. of May, 2024
Airport: BUD/LHBP - Budapest, Hungary
Spot: rwy31L - Shell kút
Photographer: Balázs Mészáros
Airline: SkyLine Express
Type: Boeing B737-900
Reg.: UR-SLW
Date: 18. of May, 2024
Airport: BUD/LHBP - Budapest, Hungary
Spot: rwy31L - GAT
Photographer: Balázs Mészáros
Airline: Turkish Cargo
Type: Boeing B777-200F
Reg.: TC-LJO
Date: 18. of May, 2024
Airport: BUD/LHBP - Budapest, Hungary
Spot: twyA8 - Cargo City car parking
Photographer: Balázs Mészáros
Airline: My Freighter
Type: Boeing B767-300F
Reg.: UK67015
Date: 18. of May, 2024
Airport: BUD/LHBP - Budapest, Hungary
Spot: twyA8 - Cargo City car parking
Photographer: Balázs Mészáros
Airline: China Southern
Type: Boeing B777-200F
Reg.: B-2072
Date: 18. of May, 2024
Airport: BUD/LHBP - Budapest, Hungary
Spot: twyA8 - Cargo City car parking
Photographer: Balázs Mészáros
Kezdődött azzal, hogy valamilyen extra járatként reggel jött Lipcséből egy DHL A300 és ez a Cargoair. Amikor lefeküdtem péntek este, akkor az A300 még nem volt beírva, de az nem is kellett. Ez viszont igen. Bár már annyiféle különböző hibrid festésű Cargoair van, hogy követni sem tudom. Mondjuk 738-ból még egy sem volt eddig, az tuti. Induláskor még full cavok volt nálunk, de a Béke térnél már olyan sűrű ködből képződött alacsony felhő volt, alig lehetett látni. Valami csoda folytán a gép érkezése előtt 1 perccel nyílt szét a felhő újra, úgyhogy egész használható lett a fotó. Utána már ahogy melegedett az idő, rohamosan oszlott fel a pára és a felhő, úgyhogy a csík nélküli Nesmára átszaladtam.
Délután meglepetésből bejött egy lízingből visszaadott indiai Spicejet 737Max8, ami igencsak ritka erre felé. Kiszaladtam rá, mert egyrészt nem volt biztos, hogy milyen színű, másrészt meg bíztam benne, hogy már nem olyan rosszak a fények 14:40-kor. Hát de... Ráadásul letöltéskor vettem csak észre, hogy még itt levegőben is pezsgett rendesen. Úgyhogy meg kellett dolgozni a képet, hogy legyen belőle valami. Utólag már egyértelmű, hogy GAThoz kellett volna menni, de nem voltam venne biztos, hogy nem jön-e le esetleg már Bravonál. Az MaviGok nyitó járatára szerencsére bérelt ukrán gép jött. Érdekessége a festésnek, hogy egy az egyben a régi Condor szín. Mivel átvettek néhány régebbi 757-est a németektől, akik ezt festés is eldobták, valószínűleg az ukránok a spórolás miatt nem csak gépeket stipi-stopizták le, hanem a festést is. Itt az érkező eleve bukó volt, mert halál pontosan egyszerre jött a Spicejettel, meg hát bíztam benne, hogy az indulásáig eltelt több mint 1 óra sokat javít a fényviszonyokon. GAT-ot választottam indulónak. Ez is hiba volt, mert nagyon későn emelt és laposan ment. Itt még szinte a földön volt, úgyhogy rommá pezsgett. Nem lehet 1600-nál nagyobba megszerkeszteni. A Cargodombon viszont hibátlan felszállót lehetett róla csinálni. Késő délután meg a most már megszokott cargo löket ígért sokat. 5 heavy gép volt 17-18 körül. Ebből nekem 2 kellett nagyon, a piros MyFreighter és a China Southern. A TK csak bónusz volt, mert már párszor kilőttem. Az üzbég indulóban bekésett, az SF-et meg kirakták 279-re. Szerencsére ezek közül egyik se kellett.
Airline: Cargoair
Type: Boeing B737-800F
Reg.: LZ-CGB
Date: 18. of May, 2024
Airport: BUD/LHBP - Budapest, Hungary
Spot: rwy13R - Lovarda
Photographer: Balázs Mészáros
Airline: Nesma Airlines
Type: Airbus A320
Reg.: SU-NMR
Date: 18. of May, 2024
Airport: BUD/LHBP - Budapest, Hungary
Spot: rwy13L - Radar
Photographer: Balázs Mészáros
Airline: Spicejet
Type: Boeing B737-Max8
Reg.: VP-CTZ
Date: 18. of May, 2024
Airport: BUD/LHBP - Budapest, Hungary
Spot: rwy31L - Shell kút
Photographer: Balázs Mészáros
Airline: SkyLine Express
Type: Boeing B737-900
Reg.: UR-SLW
Date: 18. of May, 2024
Airport: BUD/LHBP - Budapest, Hungary
Spot: rwy31L - GAT
Photographer: Balázs Mészáros
Airline: Turkish Cargo
Type: Boeing B777-200F
Reg.: TC-LJO
Date: 18. of May, 2024
Airport: BUD/LHBP - Budapest, Hungary
Spot: twyA8 - Cargo City car parking
Photographer: Balázs Mészáros
Airline: My Freighter
Type: Boeing B767-300F
Reg.: UK67015
Date: 18. of May, 2024
Airport: BUD/LHBP - Budapest, Hungary
Spot: twyA8 - Cargo City car parking
Photographer: Balázs Mészáros
Airline: China Southern
Type: Boeing B777-200F
Reg.: B-2072
Date: 18. of May, 2024
Airport: BUD/LHBP - Budapest, Hungary
Spot: twyA8 - Cargo City car parking
Photographer: Balázs Mészáros
1 hozzászólás
• Oldal: 1 / 1
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég