2016.09.02-04. EHAM
17 hozzászólás
• Oldal: 2 / 2 • 1, 2
- RimoRoli
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 924
- Csatlakozott: 2016.07.07. 17:23
- Tartózkodási hely: London
Re: 2016.09.02-04. EHAM
Én nem is értem.. Én azt várom, hogy minél előbb megszerkeszthessem a képeket, amint hazaérek. mi más dolga lehet az embernek..
- whitepelican
- Silver Circle
- Hozzászólások: 101
- Csatlakozott: 2016.07.11. 12:25
Re: 2016.09.02-04. EHAM
Akkor jöjjön a befejező rész. Múltkor azzal köszöntem el, hogy a vasárnapi képek maradtak hátra, ezt egy picit módosítanám, miután a másik kártyán találtam még néhány értelmesebb szombati képet. Mivel az időjárás méterenként változott, így nem lehetett tudni, hogy a pálya melyik részén bukkan fel éppen a nap, ráadásul oldalról a nagyobb versenyzők pont nem fértek bele a 70 mm-be, így összeszereltem mindkét felszerelést és mint egy hülye rohangáltam össze-vissza a két vázzal a nyakamban.
Nevezzük ezt bemelegítésnek
Hosszú puska
Rövid puska
Buksi, buksi mindenhol
Legalább BUD-nál egy fokkal jobbat lehetett róla lőni, de még nem lehet kihúzni a listáról
Nortwest, Delta colors (Árpi értené, valaki küldje el neki )
Delta, Delta colors
Ezeket a Deltákat jegyezzétek meg, még lesz jelentőségük...
És a nap egyik legértelmesebb fogása, a szög azért ilyen, mert pont idáig sütötte a nap
És akkor jöjjön a vasárnap. Erre a napra jelezték a leggyalázatosabb időjárást, sok esővel, kevés reménnyel. Kora reggel miután kinéztünk az ablakon, rögtön folytattuk is az alvást. Valamikor 8-9 között elemezve a kilátásokat, azt állapítottuk meg, hogy lesz némi remény, bár inkább csak lyukakra lehet számítani a felhők között, így útnak indultunk a Polder reggeli oldala felé. Számomra két gép volt érdekes, az egyik a KLM Orange Pride, amely Buenos Airesből volt úton és 10 körül érkezett, a másik pedig egy festett Delta, 11 körül. Bár napsütés esetén a fények ekkor már messze vannak a tökéletestől, de abban reménykedtem, hogy legalább az egyiket sikerüljön normálisan legyártani. Nos az égiek sajnos valami mást adtak helyettük...
Kezdődjön a nap bemelegítésként galanbbal
Pride - nem vagyunk büszkék rá... Kettőből kétszer szívatott meg...
Nem kellett volna sok, 5-6 perc múlva már sütött a nap, sőt elég durva fények kezdtek kialakulni.
Asszem Asia változat még nem volt
Itt már szépen alakult a kontraszt
Ebből is szerencsére meglett a hiányzó típus
Egészen vészjósló színkombináció
És itt csúcsosodott ki... Bal KLM 747-ért jött, ezúttal megkapta...
És utána mi is a zuhanyt a nyakunkba, rohantunk az első farm istállójáig, de mire beértünk, már el is állt, így sétálhattunk vissza. Ekkorra már összezárt a felhőzet, így lemondtam a közeledő Deltáról.
Ugye-ugye emlékszünk még a két szombatira...
Sok értelme nem volt itt maradni, főleg, hogy 27 érkező irányra váltottak. Azt a helyet eddig nem ismertük, így elindultunk megnézni. Itt is van egy hivatalos spotter terület, egy McDonaldssal egybekötve. A hely nem lenne rossz, de csak reggel, különben szembenapos. Petinek felhősen jó volt így is, mert végig tudta követni a leszállásokat, mi Balázzsal elsétáltunk az út mellett a pálya túlsó feléhez, ami egy patakpartos jellegű helynek bizonyult, így számomra eleve nem volt szimpatikus. A Surinam-ot megint buktuk, tiszta sötétben jött le, nem vagyok hajlandó megszerkeszteni. Én tettem egy olyan javaslatot, hogy menjünk át 24 indulóra, nézzük meg a helyet, hátha sikerül elcsípni indulóban, de végül nem nyert az ötlet, így maradtunk még az indulásig hátralevő 1-2 órát. Az időjárás gyorsan változott, időnként a nap is előbújt rövidebb időszakokra. Közben megnyitották ismét a Poldert, ez annyiban hozott izgalmat, hogy nemcsak a nap volt bizonytalan, hanem az is hogy adott gép hova száll le. Bár nagyjából követték azt a felállást, hogy ami nyugatról jön, az Polder, ami keletről, az 27, de ez sem volt mindig igaz. Így lett majdnem Etihad Cargo 777-esünk, ami USA felől jött, de mégsem a Polderre hozták, hanem oda ahol álltunk, csakhogy kb. 5 másodperccel buktuk a napsütést. Ezt sem szerkesztettem meg...
És akkor íme, az utolsó néhány kép:
Egy kis török csemege, még szerencse, hogy különösebben senkinek sem hiányzott
Elcseréltem volna ezt a fényt a Cargo változatra...
Nagyon hiányzott, láttuk korábban is, csak borzasztó fényekben. Itt egy fokkal jobb volt szerencsére.
Ezt is behúztuk a végére, így a TUI flottát és érdekességeket egész jól sikerült hozni
És a végén mi mással búcsúzhatnánk, mint a királynővel. Lehet, hogy ez volt az utolsó alkalom, hogy fényképezhettük őket...
A végére még akadt egy kis izgalom, Peti felvett minket kocsival a tilosban, és bár egy pillanat alatt benn voltunk, ez mégsem nyerte el a pont érkező rendőrök tetszését, így végig kellett izgulnunk egy igazoltatást, de szerencsére nem lett büntetés a végén. A hazaút mindenféle további érdekességtől mentes volt, egyetlen említésre méltó esemény volt számomra, hogy végre sikerült elcsípni hazafelé a Wizz A321-et.
Köszönet a figyelemért, remélem érdekesnek találtátok.
Nevezzük ezt bemelegítésnek
Hosszú puska
Rövid puska
Buksi, buksi mindenhol
Legalább BUD-nál egy fokkal jobbat lehetett róla lőni, de még nem lehet kihúzni a listáról
Nortwest, Delta colors (Árpi értené, valaki küldje el neki )
Delta, Delta colors
Ezeket a Deltákat jegyezzétek meg, még lesz jelentőségük...
És a nap egyik legértelmesebb fogása, a szög azért ilyen, mert pont idáig sütötte a nap
És akkor jöjjön a vasárnap. Erre a napra jelezték a leggyalázatosabb időjárást, sok esővel, kevés reménnyel. Kora reggel miután kinéztünk az ablakon, rögtön folytattuk is az alvást. Valamikor 8-9 között elemezve a kilátásokat, azt állapítottuk meg, hogy lesz némi remény, bár inkább csak lyukakra lehet számítani a felhők között, így útnak indultunk a Polder reggeli oldala felé. Számomra két gép volt érdekes, az egyik a KLM Orange Pride, amely Buenos Airesből volt úton és 10 körül érkezett, a másik pedig egy festett Delta, 11 körül. Bár napsütés esetén a fények ekkor már messze vannak a tökéletestől, de abban reménykedtem, hogy legalább az egyiket sikerüljön normálisan legyártani. Nos az égiek sajnos valami mást adtak helyettük...
Kezdődjön a nap bemelegítésként galanbbal
Pride - nem vagyunk büszkék rá... Kettőből kétszer szívatott meg...
Nem kellett volna sok, 5-6 perc múlva már sütött a nap, sőt elég durva fények kezdtek kialakulni.
Asszem Asia változat még nem volt
Itt már szépen alakult a kontraszt
Ebből is szerencsére meglett a hiányzó típus
Egészen vészjósló színkombináció
És itt csúcsosodott ki... Bal KLM 747-ért jött, ezúttal megkapta...
És utána mi is a zuhanyt a nyakunkba, rohantunk az első farm istállójáig, de mire beértünk, már el is állt, így sétálhattunk vissza. Ekkorra már összezárt a felhőzet, így lemondtam a közeledő Deltáról.
Ugye-ugye emlékszünk még a két szombatira...
Sok értelme nem volt itt maradni, főleg, hogy 27 érkező irányra váltottak. Azt a helyet eddig nem ismertük, így elindultunk megnézni. Itt is van egy hivatalos spotter terület, egy McDonaldssal egybekötve. A hely nem lenne rossz, de csak reggel, különben szembenapos. Petinek felhősen jó volt így is, mert végig tudta követni a leszállásokat, mi Balázzsal elsétáltunk az út mellett a pálya túlsó feléhez, ami egy patakpartos jellegű helynek bizonyult, így számomra eleve nem volt szimpatikus. A Surinam-ot megint buktuk, tiszta sötétben jött le, nem vagyok hajlandó megszerkeszteni. Én tettem egy olyan javaslatot, hogy menjünk át 24 indulóra, nézzük meg a helyet, hátha sikerül elcsípni indulóban, de végül nem nyert az ötlet, így maradtunk még az indulásig hátralevő 1-2 órát. Az időjárás gyorsan változott, időnként a nap is előbújt rövidebb időszakokra. Közben megnyitották ismét a Poldert, ez annyiban hozott izgalmat, hogy nemcsak a nap volt bizonytalan, hanem az is hogy adott gép hova száll le. Bár nagyjából követték azt a felállást, hogy ami nyugatról jön, az Polder, ami keletről, az 27, de ez sem volt mindig igaz. Így lett majdnem Etihad Cargo 777-esünk, ami USA felől jött, de mégsem a Polderre hozták, hanem oda ahol álltunk, csakhogy kb. 5 másodperccel buktuk a napsütést. Ezt sem szerkesztettem meg...
És akkor íme, az utolsó néhány kép:
Egy kis török csemege, még szerencse, hogy különösebben senkinek sem hiányzott
Elcseréltem volna ezt a fényt a Cargo változatra...
Nagyon hiányzott, láttuk korábban is, csak borzasztó fényekben. Itt egy fokkal jobb volt szerencsére.
Ezt is behúztuk a végére, így a TUI flottát és érdekességeket egész jól sikerült hozni
És a végén mi mással búcsúzhatnánk, mint a királynővel. Lehet, hogy ez volt az utolsó alkalom, hogy fényképezhettük őket...
A végére még akadt egy kis izgalom, Peti felvett minket kocsival a tilosban, és bár egy pillanat alatt benn voltunk, ez mégsem nyerte el a pont érkező rendőrök tetszését, így végig kellett izgulnunk egy igazoltatást, de szerencsére nem lett büntetés a végén. A hazaút mindenféle további érdekességtől mentes volt, egyetlen említésre méltó esemény volt számomra, hogy végre sikerült elcsípni hazafelé a Wizz A321-et.
Köszönet a figyelemért, remélem érdekesnek találtátok.
Re: 2016.09.02-04. EHAM
Tomi!
Nagyon tetszett a beszámoló, különösen a vészjósló képek! Köszi a megosztást!
Nagyon tetszett a beszámoló, különösen a vészjósló képek! Köszi a megosztást!
- Bal
- Golden Circle
- Hozzászólások: 883
- Csatlakozott: 2016.07.07. 10:33
- Tartózkodási hely: Budapest, XVIII.
Re: 2016.09.02-04. EHAM
Mi az, hogy érdekességektől mentes volt a hazaút? A legnagyobb izgalmak CRL-ben voltak!
Egyrészt a legnagyobb kérdés az volt, sikerül-e elérni a budit a terminálon, még mielőtt szervezeted kilöki magából az AMS óta cipelt csomagot, illetve hogy én lekésem-e gépet, mert a bérautóban hagytam a pulcsimat, amiért visszabuszoztam, és csak 25 perccel a gép indulása után előtt értem be a terminálra!
Egyrészt a legnagyobb kérdés az volt, sikerül-e elérni a budit a terminálon, még mielőtt szervezeted kilöki magából az AMS óta cipelt csomagot, illetve hogy én lekésem-e gépet, mert a bérautóban hagytam a pulcsimat, amiért visszabuszoztam, és csak 25 perccel a gép indulása után előtt értem be a terminálra!
- RimoRoli
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 924
- Csatlakozott: 2016.07.07. 17:23
- Tartózkodási hely: London
Re: 2016.09.02-04. EHAM
Hmm. Jó buli lehetett
- whitepelican
- Silver Circle
- Hozzászólások: 101
- Csatlakozott: 2016.07.11. 12:25
Re: 2016.09.02-04. EHAM
A gyomor kérdések nem minősülnek különösebben érdekesnek, inkább mindennaposnak. Érdekes az lett volna, ha valóban megállunk Molenbeekben elvégezni a dolgot, ott biztosan találkoztunk volna érdekes arcokkal.
A pulóveres dolgot meg azért nem írtam, mert nem akartam rossz példát állítani a beszámolót olvasó fiatalok elé, nehogy rászokjanak az indulás előtt 25 perccel történő érkezésre.
A pulóveres dolgot meg azért nem írtam, mert nem akartam rossz példát állítani a beszámolót olvasó fiatalok elé, nehogy rászokjanak az indulás előtt 25 perccel történő érkezésre.
17 hozzászólás
• Oldal: 2 / 2 • 1, 2
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég