2016.10.03. 08:42
Örülök, ha tetszenek a képek.
Kicsit hosszúra sikerült szünet után folytatnám a következő napokkal. Az előző három hozzászólásban látható képekhez még annyit, hogy az a hely ahonnan készültek azok a képek október végén megszűnik. Történt ugyanis, hogy nincs hova parkolni az újonnan érkező triplákat és ezen a területen épitenek parkolóhelyet a gépeknek.
Az alábbi térképen bejelöltem miről van szó:

A piros területen folyik az építkezés, a kék lesz az új kerítés nyomvonala, a sárga pont pedig az a hely ahonnan a képek készültek. Az építkezés alatt összetúrtak két földdombot a kerítés mellé csak hogy legyen honnan fotózni. Nem vicc, a helyiektől tudom a két földkupac rendeltetését.
A repülőtér egyébként este 11-től reggel 6-ig zárva van zajkorlátozás miatt. Hatkor egyből érkezik a Swiss heavy flotta egy jelentős része. Mivel a nap fél 8-kor kelt ezeket ki kellett hagynom. Nyolc körül azonban jönnek sorban az Amerikaiak a Thai a Singa. Mivel ezek a gépek kimaradtak előzőleg igy nem volt kérdés, hogy még legalább egyszer ki kell menni kora reggel. A nap ismét a helykereséssel indult. Változott ugyanis a pályahasználat és ezúttal a 34-es pályára jöttek az érkezők. Azt tudtam, hogy van itt egy parkolóház ahonnan lehet fotózni de sem azt nem tudtam melyik pályát lehet innen fotózni sem azt hogyan jutok oda. Ahogy azonban oda értem a 34-es pályához egyből egyértelművé vált, hogy csak egy épületből, a parkolóházból lehet értelmes képeket készíteni. Felhajtottam kocsival a legfelső emeletre körülnézni. Én egy nagy nyitott parkolót képzeltem el ahonnan rálátni az egész repülőtérre. Na ez nagyon nem így van. A nyitott tér meglenne, csak az épület teljes magasságában függőleges kb 300x100mm-es elemek futnak egymástól akkora távolságban, hogy a fejem épp kifért két elem közt. A legfelső 10. emeleten ráadásul valami madárhálót is kifeszítettek az elemek belső felére, lehetetlenné téve innen a fotózást. Végül a kilencediken telepedtem le. Ott nem volt háló de így sem volt egyszerű dolog fotózni.Kb. úgy tudnám leírni mintha a kerítésen lévő szpotterlyukakból szeretne valaki fotózni. Nem tudsz forogni az objektívvel csak egyenesen tartani. Itt még ráadásul nem is látod a gépet mert azoktól az elemektől ki sem látsz a parkolóból csak magad elé. Szóval először kidugot a fejed a lyukon, majd ha jön valami érdemleges akkor visszahajolsz, felkapod a gépet, naggyából beállítod a fókosztávolságot megvárod míg a látómeződbe érkezik a gép, kicsit követed, fókuszálsz és mire exponálnál bumm!Beleverted az objektívet a következő elembe. Egy gépre jó esetben 3-4 kép jut de volt amelyikre egyet sem tudtam lőni.
A kicsit hosszú szöveg után beszéljenek a képek.
Tudom, azt igértem nem lesz több Swiss 330 de ők voltak az első érkezők:

A háttérben látszik az építkezés

Swiss heavy típusok:





Egyéb gurulók





Amerikából







Singa bálna


Thai tripli


Európából





Egy ElAl a végére
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára
rmiki 2016.10.03. 08:54-kor.