2016.08.07. 20:43
5. nap (szerda) és 6. nap (csütörtök): Átkötő epizód…Ahogy arra korábban is utaltam a legerősebb nap a péntek, azonban előtte szerdán és csütörtökön „rápihenhet” a reptér, ugyanis gyakorlatilag kb. 10 movement volt összesen a két napra, így mi is csak le-lecsaptunk az alkalmakra ha éppen kapóra jött valami.

D-AICF
Szerda este kipróbáltuk 20-as irányból érkező Voloteat magunkévá tenni, szerencsére könnyen megközelíthető helyről elég közel lehet jutni a másik irány felé is, kb. egy szintben vagyunk az ablaksorral, a hely hátránya hogy fák és bokrok takarják itt-ott a látást, ezen némiképp segíthet a fölötte lévő, elég szúrós aljnövényzetű domb megmászása. A spotloc az előtértől északra helyezkedik el, nagyjából 3-400 méterre a 20-as pálya küszöbjétől.

EI-FBM
Csütörtökön csak erre tellett…

EC-MFJ

OH-LVA
7. nap (péntek): Zárás, egykapuzásFocis nyelven szólva a péntek „egykapuzás” volt, nagyon sűrű a gépmozgás, az előtéren egyszerre 3 gép parkolhat, így esetenként érdekes forgalmi körülményeket okozva az előtéren.
Na de nem akarok kertelni, de nincs is nagyon hozzáfűznivalóm


PH-TFD

I-BPAC

PH-TFD

EI-FLM

I-BPAC

LY-SPA

SX-BIT

D-AGEL

LY-SPA

G-CPEU

D-AGEL

G-TCDA

G-CPEU

G-BYAW

G-TCDA

LY-SPI
Sajnos irányt váltottak, így kénytelenek voltunk elővenni a már lecsekkolt spotlocunkat, illetve az afölött található dzsindzsás dombot.
A terminál és az előtér innen:

39.180528, 23.503855
Joggal merülhet fel a kérdés, hogy miért csak 3 gép parkolhat az előtéren? Mikor a fotón is jól látható hogy az előteret kibővítették, azonban csak kisgépek veszik igénybe. Ezt magam sem tudom, a frekin a politikailag korrekt „The apron extension is not totally used for operational purposes” hangzott el, tehát nagyjából „még nem adták át teljesen”. Ekkor gondoltam hogy utánanézek az AIP-ben mi van közzé téve, a térképen még az Under construction van feltüntetve. Whatever, haladjunk…
Kezdjük máris a kedvenc képemmel

Természetesen a sorozatból 2 kép mondható élesnek, az egyiken az egyik futót takarja ki az a szenya fa, a másikon a másikat

ez van…

G-TCDC

G-TCDF

SP-ENV
Irányváltás, vissza az Amarettohoz… Meridiana backtrack RWY02 indulásra.

EI-FLM

EI-FLM

OE-LEX

I-BPAG

SP-ENV

OE-LEX
Jött a végjáték, napnyugta előtti percekben indult egy TCX és egy Thomson, mi pedig kicsit gyönyörködtünk még a pályafényekben, majd elköszöntünk az Amarettotól és a skiathosi spottingtól, újonnan szerzett barátainktól…

G-TCDV

G-CPEV
Hát nagyjából ennyi a termés, köszönöm mindenkinek a figyelmet!