Szöul, Párizson át
9 hozzászólás
• Oldal: 1 / 1
Szöul, Párizson át
Üdv,
megosztanám tavaly novemberi utamat.
Ősszel látogatást terveztünk Szöulban. Ennek megfelelően a repjegyeket naponta kezdtem nézni szeptember óta. Az árak eléggé változtak napi szinten. Repülésrajongóként nem csak az ár volt a mérvadó, hanem a társaságok, az átszálló reptér, és a géptípusok is. Szeptemberben jó áron volt az Air France, de hamar elfogytak az olcsó foglalási osztályok ekkor. (Repjegyeket mindig először a matrixon (http://matrix.itasoftware.com/) keresek, itt nem lehet foglalni, csak egy kiegészítővel amit chrome-ban lehet telepíteni, és a megkeresett jegyet beárazza a legnagyobb foglalási oldalakon.)
Az utazás konkrét időpontja nem volt meg, mert rugalmasak voltunk az egész október-novemberi hónapokat figyelembe véve. Szabadságok miatt preferáltam a november eleji hosszú hétvégét.
Sokáig néztem az Air France 2 átszállós verzióját, BUD-CDG-ICN//GMP-HND-CDG-BUD vonalon, de ez csak november végére volt elérhető.
Október utolsó hetére először a Lufthansa adta a legjobb árakat, tőlük megszokhatóan kiváló menetrenddel. Oda-vissza 1.5 óra Frankfurtban. A tavaszi kínai utunkon is a Lufthansát választottuk, és nem csalódtunk akkor sem. Repülésrajongóként is jó jegy volt, mert odafele B748, haza B747. Már foglaltuk is volna, amikor újra csekkoltam az útvonalat Matrixon (BUD/VIE-ICN vonalat futtattam mindig), és az AF cca 30k huffal olcsóbban kínálta a jegyet. Kiváló menetrenddel, odafele 1 óra CDG-n, vissza 2 óra 15 perc. B77W géppel még nem volt szerencsém utazni, így örültem neki, hogy odafele ez a típus volt. Hazafelé pedig Koren Air A380. A380-nal már utaztam, de a KE-vel még nem, és csak jókat olvastam róluk. Természetesen az AF saját oldalán lett megvéve a jegy. Így probléma esetén könnyebb az ügyintézés.
A szűkös átszállás miatt rengeteg oldalt felkerestem, mert régen borzasztó volt az írások alapján CDG. Persze nagyon nem aggódtam, a társsaság eladta így a jegyet, tehát megoldotta volna az eljuttatásunkat, és minek vegyek olyan jegyet, ahol 4-5 óra a layover, ha vehetek olyat, ahol 1 óra. Végül olvastam, hogy sokat fejlődött CDG, minden téren.
Vásárlásnál csak a KE szakaszra lehetett ingyen széket foglalni, az AF-nél az eu-s trendeket követve csakis pénzért lehetett. Becsekkolni az indulás előtt 30 órával lehet. Ezt meg is tettem, de a BUD-CDG szakasz már eleve fullon volt, így a sorsolt utolsó előtti sorok egyike lett, aminek a szűkös átszállás miatt nem örültem. A hosszútávon pedig nagyon sok hely közül lehetett választani.
Budapestre érve a reptéren külön sor van az online csekkolt utasoknak, és külön annak, aki még nem csekkolt be. A kisokból én kinyomtattam a BP-ket, és ezt fennhangon mondta a malév GH-s hölgy, hogy "EZ NEM VOLT JÓ ÖTLET...". Nyilván semmi gond nem volt ebből, és simán feladtuk a csomagot. Érdekesség, hogy csak 1 beszállókártya volt, és ezen volt rajta mindkét szakasz. A pultnál sem adtak újat.
BUD-CDG
AF1395
A320
F-GKXA
Secunál nem voltak sokan, mert a délelőtti órák azok lazák. A kapu a B1 lett, ami ugye lehet SCH és NONSCH. Beszállásnál a nagy csomagokat elvették az agentek, és ment le a poggyásztérbe. Mivel helyünk megvolt, nem kapkodtunk a beszállással.
A gép, ahogy említettem tele volt, de időben tudtunk indulni. Előző nap éjszakás voltam, tehát kómában telt az eseménytelen út.
Az ellátmány:
A gép most lesz 25 éves, de nem nagyon lehetett észrevenni.
Valahol Európa felett
Repülés közben a purser odajött hozzánk, és kérdezte, hogy Szöulba megyünk, igaz? Mondtuk, hogy igen. Ekkor a kezünkbe nyomott egy termináltérképet, és mutatta merre menjünk, a géphez, mert ugye szűk a csatlakozás. Jó volt látni, hogy törődnek egy kicsikét az utasokkal.
Időben szálltunk le CDG-n, de ekkor már ment a beszállítás a következő gépre. Ahogy említettem korábban hátul kaptunk helyet, így sok időbe telt, mire mindenki kiszállt.
Útlevél ellenőrzésnél csak 2 ablak ment, így itt lassan haladtunk. Amikor végeztünk, a hangos bemondóban már mondták a nevünket, utolsó hívással, de ekkor még messze voltunk. Erőltetett menetben végül odaértünk. De nem indultunk időben, mert csatlakozó utasokra kellett várnunk.
Folyt. köv.
megosztanám tavaly novemberi utamat.
Ősszel látogatást terveztünk Szöulban. Ennek megfelelően a repjegyeket naponta kezdtem nézni szeptember óta. Az árak eléggé változtak napi szinten. Repülésrajongóként nem csak az ár volt a mérvadó, hanem a társaságok, az átszálló reptér, és a géptípusok is. Szeptemberben jó áron volt az Air France, de hamar elfogytak az olcsó foglalási osztályok ekkor. (Repjegyeket mindig először a matrixon (http://matrix.itasoftware.com/) keresek, itt nem lehet foglalni, csak egy kiegészítővel amit chrome-ban lehet telepíteni, és a megkeresett jegyet beárazza a legnagyobb foglalási oldalakon.)
Az utazás konkrét időpontja nem volt meg, mert rugalmasak voltunk az egész október-novemberi hónapokat figyelembe véve. Szabadságok miatt preferáltam a november eleji hosszú hétvégét.
Sokáig néztem az Air France 2 átszállós verzióját, BUD-CDG-ICN//GMP-HND-CDG-BUD vonalon, de ez csak november végére volt elérhető.
Október utolsó hetére először a Lufthansa adta a legjobb árakat, tőlük megszokhatóan kiváló menetrenddel. Oda-vissza 1.5 óra Frankfurtban. A tavaszi kínai utunkon is a Lufthansát választottuk, és nem csalódtunk akkor sem. Repülésrajongóként is jó jegy volt, mert odafele B748, haza B747. Már foglaltuk is volna, amikor újra csekkoltam az útvonalat Matrixon (BUD/VIE-ICN vonalat futtattam mindig), és az AF cca 30k huffal olcsóbban kínálta a jegyet. Kiváló menetrenddel, odafele 1 óra CDG-n, vissza 2 óra 15 perc. B77W géppel még nem volt szerencsém utazni, így örültem neki, hogy odafele ez a típus volt. Hazafelé pedig Koren Air A380. A380-nal már utaztam, de a KE-vel még nem, és csak jókat olvastam róluk. Természetesen az AF saját oldalán lett megvéve a jegy. Így probléma esetén könnyebb az ügyintézés.
A szűkös átszállás miatt rengeteg oldalt felkerestem, mert régen borzasztó volt az írások alapján CDG. Persze nagyon nem aggódtam, a társsaság eladta így a jegyet, tehát megoldotta volna az eljuttatásunkat, és minek vegyek olyan jegyet, ahol 4-5 óra a layover, ha vehetek olyat, ahol 1 óra. Végül olvastam, hogy sokat fejlődött CDG, minden téren.
Vásárlásnál csak a KE szakaszra lehetett ingyen széket foglalni, az AF-nél az eu-s trendeket követve csakis pénzért lehetett. Becsekkolni az indulás előtt 30 órával lehet. Ezt meg is tettem, de a BUD-CDG szakasz már eleve fullon volt, így a sorsolt utolsó előtti sorok egyike lett, aminek a szűkös átszállás miatt nem örültem. A hosszútávon pedig nagyon sok hely közül lehetett választani.
Budapestre érve a reptéren külön sor van az online csekkolt utasoknak, és külön annak, aki még nem csekkolt be. A kisokból én kinyomtattam a BP-ket, és ezt fennhangon mondta a malév GH-s hölgy, hogy "EZ NEM VOLT JÓ ÖTLET...". Nyilván semmi gond nem volt ebből, és simán feladtuk a csomagot. Érdekesség, hogy csak 1 beszállókártya volt, és ezen volt rajta mindkét szakasz. A pultnál sem adtak újat.
BUD-CDG
AF1395
A320
F-GKXA
Secunál nem voltak sokan, mert a délelőtti órák azok lazák. A kapu a B1 lett, ami ugye lehet SCH és NONSCH. Beszállásnál a nagy csomagokat elvették az agentek, és ment le a poggyásztérbe. Mivel helyünk megvolt, nem kapkodtunk a beszállással.
A gép, ahogy említettem tele volt, de időben tudtunk indulni. Előző nap éjszakás voltam, tehát kómában telt az eseménytelen út.
Az ellátmány:
A gép most lesz 25 éves, de nem nagyon lehetett észrevenni.
Valahol Európa felett
Repülés közben a purser odajött hozzánk, és kérdezte, hogy Szöulba megyünk, igaz? Mondtuk, hogy igen. Ekkor a kezünkbe nyomott egy termináltérképet, és mutatta merre menjünk, a géphez, mert ugye szűk a csatlakozás. Jó volt látni, hogy törődnek egy kicsikét az utasokkal.
Időben szálltunk le CDG-n, de ekkor már ment a beszállítás a következő gépre. Ahogy említettem korábban hátul kaptunk helyet, így sok időbe telt, mire mindenki kiszállt.
Útlevél ellenőrzésnél csak 2 ablak ment, így itt lassan haladtunk. Amikor végeztünk, a hangos bemondóban már mondták a nevünket, utolsó hívással, de ekkor még messze voltunk. Erőltetett menetben végül odaértünk. De nem indultunk időben, mert csatlakozó utasokra kellett várnunk.
Folyt. köv.
- RimoRoli
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 924
- Csatlakozott: 2016.07.07. 17:23
- Tartózkodási hely: London
Re: Szöul, Párizson át
Szia! Udv az oldalon es koszi a sztorit! Varom a folytatast! Szerintem kb a forumozok 99% - beleertve magamat is - a legitarsasag+tipus kombot tartja fontosnak.
- Bal
- Golden Circle
- Hozzászólások: 882
- Csatlakozott: 2016.07.07. 10:33
- Tartózkodási hely: Budapest, XVIII.
Re: Szöul, Párizson át
Jöhet a folytatás!
(Nálam az ár a fontos. )
(Nálam az ár a fontos. )
Re: Szöul, Párizson át
(Hála égnek összejött minden, mert árban a legkedvezőbb jegy volt, és nekem új volt a B77W+AF+Ke+CDG. )
Folytatás:
Ott hagytam abba, hogy felszálltunk a gépre, de még nem indultunk el. Az ablakból láttuk, hogy egy kis autóval meghozták a csomagjainkat, és egy kézi szkennerrel való ellenőrzés után( gyanítom azt nézték, hogy a gépen vagyunk-e) betették a konténerbe, majd a gépbe.
CDG-ICN
AF264
B77W
F-GZNH
Elég nagy forgalom volt ekkor Párizsban. Pushback után elég sokat taxiztunk, plusz volt 5-6 gép előttünk ami felszállásra várt.
A GE hajtóműveknek elég meggyőző hangjuk volt felszállásnál.
A gép hátsó turista szekciójában fél ház volt körülbelül, így sokan elfeküdtek a középső négyes székekben.
Felszállás után egyből jött az első italszerviz.
Egyből adták a menükártyát is:
A szórakoztató rendszer elég jó. A legújabb filmeket lehetett nézni, és itt is volt kamera a gép első futója körül, így jól lehetett látni a dolgokat fel- és leszállásnál.
Mint említettem éjszakás voltam, alvás nélkül mentünk a reptérre, így ez az út is kómában telt. De így legalább tudtam aludni a gépen, mert általában nem tudok.
Az ételnél a francia fogást választottam. Nagyon ízletes volt:
Az út alatt fagyit is szolgáltak fel. Plusz hátul a konyhában ki voltak téve snackek, és üdítők.
Minden különös esemény nélkül telt a majd 11 órás út.
A reggeli:
Az út alatt kiosztották a vámnyilatkozatot amit kitöltöttünk.
Megközelítés közben:
A kamerán ennyi látszódott:
Sima landolás után elég sokat taxiztunk. Az útlevél ellenőrzésnél hatalmas sor volt, 1.5 óra volt mire sorra kerültünk. A kétes arcokat itt is vitték be kihallgatásra. Nálunk semmi nem volt, még köszönni sem köszönt a határőr. Csak fénykép+pecsét, és mehettünk is a dolgunkra.
AF-ról is sok rosszat olvastam, de én maximálisan meg voltam elégedve. Kiváló étel/italválaszték, jó IFE, kedves személyzet. Szívesen fogom legközelebb is őket választani következő utamnál.
A városba busszal mentünk be, ami a reggeli csúcsnak köszönhetően 2 óra alatt ért be Gangnamba.
Folyt. köv.
Folytatás:
Ott hagytam abba, hogy felszálltunk a gépre, de még nem indultunk el. Az ablakból láttuk, hogy egy kis autóval meghozták a csomagjainkat, és egy kézi szkennerrel való ellenőrzés után( gyanítom azt nézték, hogy a gépen vagyunk-e) betették a konténerbe, majd a gépbe.
CDG-ICN
AF264
B77W
F-GZNH
Elég nagy forgalom volt ekkor Párizsban. Pushback után elég sokat taxiztunk, plusz volt 5-6 gép előttünk ami felszállásra várt.
A GE hajtóműveknek elég meggyőző hangjuk volt felszállásnál.
A gép hátsó turista szekciójában fél ház volt körülbelül, így sokan elfeküdtek a középső négyes székekben.
Felszállás után egyből jött az első italszerviz.
Egyből adták a menükártyát is:
A szórakoztató rendszer elég jó. A legújabb filmeket lehetett nézni, és itt is volt kamera a gép első futója körül, így jól lehetett látni a dolgokat fel- és leszállásnál.
Mint említettem éjszakás voltam, alvás nélkül mentünk a reptérre, így ez az út is kómában telt. De így legalább tudtam aludni a gépen, mert általában nem tudok.
Az ételnél a francia fogást választottam. Nagyon ízletes volt:
Az út alatt fagyit is szolgáltak fel. Plusz hátul a konyhában ki voltak téve snackek, és üdítők.
Minden különös esemény nélkül telt a majd 11 órás út.
A reggeli:
Az út alatt kiosztották a vámnyilatkozatot amit kitöltöttünk.
Megközelítés közben:
A kamerán ennyi látszódott:
Sima landolás után elég sokat taxiztunk. Az útlevél ellenőrzésnél hatalmas sor volt, 1.5 óra volt mire sorra kerültünk. A kétes arcokat itt is vitték be kihallgatásra. Nálunk semmi nem volt, még köszönni sem köszönt a határőr. Csak fénykép+pecsét, és mehettünk is a dolgunkra.
AF-ról is sok rosszat olvastam, de én maximálisan meg voltam elégedve. Kiváló étel/italválaszték, jó IFE, kedves személyzet. Szívesen fogom legközelebb is őket választani következő utamnál.
A városba busszal mentünk be, ami a reggeli csúcsnak köszönhetően 2 óra alatt ért be Gangnamba.
Folyt. köv.
- RimoRoli
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 924
- Csatlakozott: 2016.07.07. 17:23
- Tartózkodási hely: London
Re: Szöul, Párizson át
@Bal: persze, az is fontos tényező, de azért szerintem amikor kidobja a "uncsi" legitarsasagot mint legolcsobb ajanlat, akkor mindenki megnezi, hogy mi is lenne a kovetkezo arkategoria egy kevesbe uj ceggel..
- whitepelican
- Silver Circle
- Hozzászólások: 101
- Csatlakozott: 2016.07.11. 12:25
Re: Szöul, Párizson át
A híres francia konyha... rögtön úgy kezdődik utána az étlap, hogy skandináv saláta... Na hát gratulálni tudok annak aki ezt összehozta
Re: Szöul, Párizson át
Folytatás.
Hamar elteltek kint a napok.
A szöuli city airport terminal mellett laktunk 2 perc sétára, így nagyon egyszerű lett volna becsekkolni ott. http://www.calt.co.kr/common/common.do?jsp_path=user/eng/main/main Ez egy terminál bent a városban, és mindent el lehet intézni. Utasfelvétel, csomagfeladás, immigration.
Utánaolvastam, hogy Korean Airre, ha partnertársaság a jegyeladó (esetünkben AF akkor nem lehet becsekkolni). Gondoltam egy próbát megér hátha, de a pultnál is közölték, hogy mivel AF jegy, nem lehet becsekkolni, csak a reptéren.
Innen indulnak a limuzin buszok a reptérre, 16.000 won-os áron. (1 HUF=4 WON) Nem volt akkora forgalom, 1 óra 10 perc alatt kiértünk.
ICN-CDG
KE901
A380
HL7619
Reptérre kiérve kioskon is próbáltam becsekkolni, de ott sem engedett, és a pulthoz irányított. Sok pult volt nyitva, ezért nem kellett sokat időzni. Az ingyenesen előre lefoglalt székeket kaptuk, a CDG-BUD szektorra meg teljesen össze vissza, de mondta a hölgy, hogy Párizsban majd ha akarjuk, akkor egymás mellé tesznek minket. Csomagfeladás után ott kell maradni pár percet, hátha van valami a csomagban, mert akkor egyből hívják be az embert.
Secu gyorsan ment. A reptér nagyon átlátható, és nagy terek vannak, nem zsúfolódnak össze az emberek.
Kapunál a gépünk:
Időben álltunk be a sorba, így a turista utasok között elsőként mehettünk a gépre, és felettünk lett hely a kézicsomagnak.
A380, kamera a vezérsíkban:
Láttuk, hogy jön fel egy koreai válogatott a gépre, ekkor még nem tudtam kik ők, és hova mennek.
A tursita osztály tele volt.
A lábtér hatalmas volt, és a székek is szélesebbek, mint más gépen. Nagyon kényelmesen el lehetett férni. Sajnos a folyosó felőli székre is került egy utas, aki sokat aludt, nem akartuk felkelteni így a 12,5 óra alatt 2-szer tudtunk felállni.
Ami nem tetszett, hogy végig nagyon meleg volt a kabinban. Eddig az összes hosszútávú járatomon fel kellett öltözni+takaró, itt pedig pólóban el lehetett lenni, de így is meleg volt.
Az IFE itt is nagyon jó volt. Sok filmmel, játékkal.
Első italszerviz:
Menükártya itt nem volt. Az első főételnél 3 féle választék volt. Marha, Hal, és valamilyen koreai étel. A marhát választottam:
Helyi idő szerint 14:25-kor szálltunk fel, és párizsi idő szerint 18:45-kor volt a landolás. Szinte végig naplementében jöttünk:
A kis csomagban, amit a székre készítettek, volt eldobható papucs, fogkrém-fogkefe, füles, takaró.
Út közben folyamatos volt az italszerviz, de ha megnyomtuk a gombot, akkor is hoztak egyből.
Pizzát szolgáltak fel a 2 főétel között:
Utána megint mogyoró:
Mivel gépen nem tudok nagyon aludni, lassan ment a 12++ óra. Hála a nagy filmválasztéknak, fel tudtam magam találni.
Körbementem egyszer a gépen, és akkor kérdeztem meg az egyik válogatottól, hogy kik ők, és merre mennek. Mondták, hogy a koreai hoki válogatott, és Budapestre mennek kupára.
Leszállás előtt ismét főételt szolgáltak fel, ez pedig csirke vagy sertés lehetett. Utóbbira esett a választás:
Európa felet:
A pilóta puhán tette le a gépet, és a reptér másik végére kellett taxiznunk, ami bő 20 percig tartott. 2 és fél óránk volt átszállni, nem kellett sietnünk.
Korean Air is nagyon jó benyomást keltett. Ismerősök akik utaztak velük, csak jókat mondtak, és ez igaz is. Légiutas kísérők kedvesek, az étel bő és ízletes.
Folyt. köv.
Hamar elteltek kint a napok.
A szöuli city airport terminal mellett laktunk 2 perc sétára, így nagyon egyszerű lett volna becsekkolni ott. http://www.calt.co.kr/common/common.do?jsp_path=user/eng/main/main Ez egy terminál bent a városban, és mindent el lehet intézni. Utasfelvétel, csomagfeladás, immigration.
Utánaolvastam, hogy Korean Airre, ha partnertársaság a jegyeladó (esetünkben AF akkor nem lehet becsekkolni). Gondoltam egy próbát megér hátha, de a pultnál is közölték, hogy mivel AF jegy, nem lehet becsekkolni, csak a reptéren.
Innen indulnak a limuzin buszok a reptérre, 16.000 won-os áron. (1 HUF=4 WON) Nem volt akkora forgalom, 1 óra 10 perc alatt kiértünk.
ICN-CDG
KE901
A380
HL7619
Reptérre kiérve kioskon is próbáltam becsekkolni, de ott sem engedett, és a pulthoz irányított. Sok pult volt nyitva, ezért nem kellett sokat időzni. Az ingyenesen előre lefoglalt székeket kaptuk, a CDG-BUD szektorra meg teljesen össze vissza, de mondta a hölgy, hogy Párizsban majd ha akarjuk, akkor egymás mellé tesznek minket. Csomagfeladás után ott kell maradni pár percet, hátha van valami a csomagban, mert akkor egyből hívják be az embert.
Secu gyorsan ment. A reptér nagyon átlátható, és nagy terek vannak, nem zsúfolódnak össze az emberek.
Kapunál a gépünk:
Időben álltunk be a sorba, így a turista utasok között elsőként mehettünk a gépre, és felettünk lett hely a kézicsomagnak.
A380, kamera a vezérsíkban:
Láttuk, hogy jön fel egy koreai válogatott a gépre, ekkor még nem tudtam kik ők, és hova mennek.
A tursita osztály tele volt.
A lábtér hatalmas volt, és a székek is szélesebbek, mint más gépen. Nagyon kényelmesen el lehetett férni. Sajnos a folyosó felőli székre is került egy utas, aki sokat aludt, nem akartuk felkelteni így a 12,5 óra alatt 2-szer tudtunk felállni.
Ami nem tetszett, hogy végig nagyon meleg volt a kabinban. Eddig az összes hosszútávú járatomon fel kellett öltözni+takaró, itt pedig pólóban el lehetett lenni, de így is meleg volt.
Az IFE itt is nagyon jó volt. Sok filmmel, játékkal.
Első italszerviz:
Menükártya itt nem volt. Az első főételnél 3 féle választék volt. Marha, Hal, és valamilyen koreai étel. A marhát választottam:
Helyi idő szerint 14:25-kor szálltunk fel, és párizsi idő szerint 18:45-kor volt a landolás. Szinte végig naplementében jöttünk:
A kis csomagban, amit a székre készítettek, volt eldobható papucs, fogkrém-fogkefe, füles, takaró.
Út közben folyamatos volt az italszerviz, de ha megnyomtuk a gombot, akkor is hoztak egyből.
Pizzát szolgáltak fel a 2 főétel között:
Utána megint mogyoró:
Mivel gépen nem tudok nagyon aludni, lassan ment a 12++ óra. Hála a nagy filmválasztéknak, fel tudtam magam találni.
Körbementem egyszer a gépen, és akkor kérdeztem meg az egyik válogatottól, hogy kik ők, és merre mennek. Mondták, hogy a koreai hoki válogatott, és Budapestre mennek kupára.
Leszállás előtt ismét főételt szolgáltak fel, ez pedig csirke vagy sertés lehetett. Utóbbira esett a választás:
Európa felet:
A pilóta puhán tette le a gépet, és a reptér másik végére kellett taxiznunk, ami bő 20 percig tartott. 2 és fél óránk volt átszállni, nem kellett sietnünk.
Korean Air is nagyon jó benyomást keltett. Ismerősök akik utaztak velük, csak jókat mondtak, és ez igaz is. Légiutas kísérők kedvesek, az étel bő és ízletes.
Folyt. köv.
Re: Szöul, Párizson át
Befejezés:
Párizsban pont a téli menetrend életbelépésével változott a transzfer a terminálok között, ami meggyorsítja, és könnyebbé teszi az átszállást. Ez így is lett. Igaz, hogy este nem volt sok gép akkor, de a secun és az útlevél ellenőrzésen is gyorsan átjutottunk.
CDG-BUD
AF1694
A321
F-GTAH
A kapu közelében volt egy AF pult, és ott kicseréltettem a helyünket, hogy elől is üljünk, plusz egymás mellett. Hamar meg is oldotta a hölgy.
Foglalás pillanatában még A318 volt betervezve a járatra, aminek örültem is, mivel A320-s családból csak azzal nem repültem még. Ezen a szakaszon félig sem volt a gép, de lehet a másnap reggeli BUD-CDG igényelte a nagyobb kapacitást, vagy a hokiválogatott rengeteg nagy csomagja.
Nem is lett volna baj, ha késik a szöuli gép, mert legalább 50 utas jött Budapestre tovább, megvártak volna.
Ezen az úton sem történ semmi érdemleges, amúgy is kiesett az egész, mert itt már tudtam aludni a fáradtságtól. Egy kis szendvicset szolgáltak fel + 1 italt.
Pesten természetesen legalább fél órát kellett várni a csomagokra. De épségben megérkeztek legalább.
A hazaút nagyon hosszú és fárasztó volt, örültem, hogy végül nem a Gimpo-Haneda-Párizs-Budapest jegyet foglaltuk mert az még bő 5 órával több lett volna.
Ennyi lett volna a beszámoló. Köszi a figyelmet.
Párizsban pont a téli menetrend életbelépésével változott a transzfer a terminálok között, ami meggyorsítja, és könnyebbé teszi az átszállást. Ez így is lett. Igaz, hogy este nem volt sok gép akkor, de a secun és az útlevél ellenőrzésen is gyorsan átjutottunk.
CDG-BUD
AF1694
A321
F-GTAH
A kapu közelében volt egy AF pult, és ott kicseréltettem a helyünket, hogy elől is üljünk, plusz egymás mellett. Hamar meg is oldotta a hölgy.
Foglalás pillanatában még A318 volt betervezve a járatra, aminek örültem is, mivel A320-s családból csak azzal nem repültem még. Ezen a szakaszon félig sem volt a gép, de lehet a másnap reggeli BUD-CDG igényelte a nagyobb kapacitást, vagy a hokiválogatott rengeteg nagy csomagja.
Nem is lett volna baj, ha késik a szöuli gép, mert legalább 50 utas jött Budapestre tovább, megvártak volna.
Ezen az úton sem történ semmi érdemleges, amúgy is kiesett az egész, mert itt már tudtam aludni a fáradtságtól. Egy kis szendvicset szolgáltak fel + 1 italt.
Pesten természetesen legalább fél órát kellett várni a csomagokra. De épségben megérkeztek legalább.
A hazaút nagyon hosszú és fárasztó volt, örültem, hogy végül nem a Gimpo-Haneda-Párizs-Budapest jegyet foglaltuk mert az még bő 5 órával több lett volna.
Ennyi lett volna a beszámoló. Köszi a figyelmet.
- RimoRoli
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 924
- Csatlakozott: 2016.07.07. 17:23
- Tartózkodási hely: London
Re: Szöul, Párizson át
Koszi! Jo kis sztori volt
9 hozzászólás
• Oldal: 1 / 1
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég