2017.01.01.-2017.12.31 EGSS
6 hozzászólás
• Oldal: 1 / 1
- czejczej
- Silver Circle
- Hozzászólások: 114
- Csatlakozott: 2016.07.10. 16:09
- Tartózkodási hely: AMS
2017.01.01.-2017.12.31 EGSS
Eljutottam végre Stanstedre is fotózni, hogy miért csak most? Egyrészt szar helyen van és tömegközlekedéssel macera odajutni a másik, hogy a reptér csak délután fotózható rendesen ha enm akarsz ellenfényt. Na meg a fő indok az Orbis MD-10-se volt a mai napra Ryanairrel gondolom a ti hócipőtök is tele van így abból csak mutatóba hoztam egy darabot hogy hogyan néz ki A képek a pálya nyugati részén készültek a régi irányító toronytól nem messze
Viszont a mai nap nyitásaként kaptunk egy G550-et
CS-DKE
2 perccel később meg kisütött rá a nap
Majd jött egy kis aranyos Qatar executive Challenger 605
A7-CEI
A State of Kuwait állami B737-et ki is húzhatom a listáról
9K-GCC
Cellux Italit még nem láttam de itt az első példány
LX-RCV
Aztán jött a nap poénja...látjuk hogy mennek a tűzoltók, gondoltuk csak mennek az MD-10-nek boltívet csinálni, aztán rádión mennek a beszélgetések, hogy tűz oltás meg hogy a fékek túl melegek, de semmi hívójel vagy bármi, sasoltunk, hogy mi lehet ez, egyszer csak égett szagot érzünk már azt hitük a pont lejött Ryanairrel lett valami és a lángok martalékává lesz a gép...erre csak egy kicsit kellett tovább forgatni a fejünket és rájönni, hogy csak gyakorlat van
Aztán jött egy négyes fogat a végén a várva várt Orbis MD-10-el Ezt most rommá lőttem, így van pár kép róla
Talán a kedvencem a sorozatból az a sok tükröződés
Azért Stansted nem adta könnyen magát, kellett játszani egy kicsit a keresztszélben
Touchdown
Nem olyan ikonikus mint egy AMS tornyos kép de itt is lehet bőven gyártani őket
Nosewheel touchdown
és legyen még egy
Ennyi máról STN, amint újra arra járok jövök a többi képpel
Viszont a mai nap nyitásaként kaptunk egy G550-et
CS-DKE
2 perccel később meg kisütött rá a nap
Majd jött egy kis aranyos Qatar executive Challenger 605
A7-CEI
A State of Kuwait állami B737-et ki is húzhatom a listáról
9K-GCC
Cellux Italit még nem láttam de itt az első példány
LX-RCV
Aztán jött a nap poénja...látjuk hogy mennek a tűzoltók, gondoltuk csak mennek az MD-10-nek boltívet csinálni, aztán rádión mennek a beszélgetések, hogy tűz oltás meg hogy a fékek túl melegek, de semmi hívójel vagy bármi, sasoltunk, hogy mi lehet ez, egyszer csak égett szagot érzünk már azt hitük a pont lejött Ryanairrel lett valami és a lángok martalékává lesz a gép...erre csak egy kicsit kellett tovább forgatni a fejünket és rájönni, hogy csak gyakorlat van
Aztán jött egy négyes fogat a végén a várva várt Orbis MD-10-el Ezt most rommá lőttem, így van pár kép róla
Talán a kedvencem a sorozatból az a sok tükröződés
Azért Stansted nem adta könnyen magát, kellett játszani egy kicsit a keresztszélben
Touchdown
Nem olyan ikonikus mint egy AMS tornyos kép de itt is lehet bőven gyártani őket
Nosewheel touchdown
és legyen még egy
Ennyi máról STN, amint újra arra járok jövök a többi képpel
- czejczej
- Silver Circle
- Hozzászólások: 114
- Csatlakozott: 2016.07.10. 16:09
- Tartózkodási hely: AMS
Re: 2017.01.01.-2017.12.31 EGSS
Kerekesa írta:DC10 imádom!
Szerintem még vagyunk egy jó páran ezzel így de igazából nálam aminek 3 hajtóműve van az már nyert
- czejczej
- Silver Circle
- Hozzászólások: 114
- Csatlakozott: 2016.07.10. 16:09
- Tartózkodási hely: AMS
Re: 2017.01.01.-2017.12.31 EGSS
Nem gondoltam volna, hogy ilyen gyorsan de újra STN-en jártam tegnap a fotók készítésének helye ugyan az mint a korábbiaké
Ryanair csak azért mert ez a festés még nem volt meg
A fő indok amiért kimentem naná, hogy legalább 3 hajtómű
Néha voltak kisebb széllökések
Furcsa volt BA gépet látni STN-en
csak mert Velence
gyorsan bepakolták a lovakat és már húzott is tovább FRA felé
Egy kis nem várt meglepetés Első Air Moldova gépem
Első és utolsó találkozás 9K-AME úton az államokba megállt STN-en kerót vételezni.
Ryanair 3 hívójellel jött
És a nap végére egy Asiana B744F
Ryanair csak azért mert ez a festés még nem volt meg
A fő indok amiért kimentem naná, hogy legalább 3 hajtómű
Néha voltak kisebb széllökések
Furcsa volt BA gépet látni STN-en
csak mert Velence
gyorsan bepakolták a lovakat és már húzott is tovább FRA felé
Egy kis nem várt meglepetés Első Air Moldova gépem
Első és utolsó találkozás 9K-AME úton az államokba megállt STN-en kerót vételezni.
Ryanair 3 hívójellel jött
És a nap végére egy Asiana B744F
- Kic
- Silver Circle
- Hozzászólások: 59
- Csatlakozott: 2016.07.07. 20:04
- Tartózkodási hely: Budapest XVII.
Re: 2017.01.01.-2017.12.31 EGSS
Te mindig jókor vagy jóhelyen
- czejczej
- Silver Circle
- Hozzászólások: 114
- Csatlakozott: 2016.07.10. 16:09
- Tartózkodási hely: AMS
Re: 2017.01.01.-2017.12.31 EGSS
Kic írta:Te mindig jókor vagy jóhelyen
Hááát az úgy volt, hogy....
6 hozzászólás
• Oldal: 1 / 1
Vissza: Külföldi repülőtereken készült fotók és videók
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég