2017.01.01.-2017.12.31 EGUL
25 hozzászólás
• Oldal: 2 / 3 • 1, 2, 3
- czejczej
- Silver Circle
- Hozzászólások: 114
- Csatlakozott: 2016.07.10. 16:09
- Tartózkodási hely: AMS
Re: 2017.01.01.-2017.12.31 EGUL
Bal írta:Miért tudsz még más európai (USAFE) F-15-ről?
USA-n kívül Japánban, Dél-Koreában és itt vannak csak állandó bázison F-15-ösök, azt meg te írtad, hogy LN-ben csak az egyik század C/D.
Pont erre gondoltam, hogy folyamatosan itt lévő, mert pl néha jönnek amcsi földről ideiglenesen C/D változatok
Ezt hogy érted? A horog súlya olyan kicsi a géphez képest, hogy egy ilyen leszálláskor, nem számít, hogy mikor ér le. (Súlyponti helyzetre vonatkoztatva.)
(Amúgy: kifutó a Blikkben van, szakmai nyelvben ez futó vagy futópálya!)
Igazából arra gondoltam, hogy pl amikor eléri a futópályát a horog akkor az egy ellentartás a gépnek és ha süllyedne tovább akkor mondjuk előre "bukik" a gép? De lehet csak az én vad fantáziám gondol ilyenre. AMúgy teljesen igazad van egy rossz beidegződés nálam ez a kifutó szó használata, próbálok figyelni
A horog vége valamilyen kemény fémötvözet, így amikor az csúszik a betonon, akkor szikrázik.
akkor ezek szerint a horog nem egy egybe fém darab ugyan olyan ötvözetből? Azt gondoltam, hogy mindegy mely oldalán éri a futópályát a horog az minden esetben szikrákat fog eredményezni. Minden nap tanul az ember valamit
Jöjjön a folytatás, sajnos 2 napig nem fértem a géphez igazán hosszabb időre A múlt héten Lakenheath egy komolyabb teher forgalmat bonyolított le a csapatmozgások miatt, szerdán emiatt 3db B744F és egy MD11F is volt egyszerre a bázison. Péntekre egy B744F jutott csak
Sajnos a kora nyárias idő miatt már kegyetlenül pezsgett a talaj és sajnos ő nagyon messze emelt így csak így lehetett "értékelhető" képet lőni róla
Atlas Air B744F #N419MC
Néha a természet szülöttjei is furcsán nézik a modern technológiát
Sajnos itt a kerítés belezavart egy kicsit
sajnos mára csak ennyi fért bele, de folyt. köv.
- czejczej
- Silver Circle
- Hozzászólások: 114
- Csatlakozott: 2016.07.10. 16:09
- Tartózkodási hely: AMS
Re: 2017.01.01.-2017.12.31 EGUL
Eután átmentem Mildenhall-ra ahonnan már a másik topicban láttátok a képeket. Sokáig egyedül voltam aztán feltűnt egy másik srác is akivel kb 10 perc után kaptuk az infót, hogy a Mountain Home AFB-re tartó gépek mégsem alszanak Spangdahlem-ben és már úton vannak ide, a rádión kb 5 percre hallottuk, hogy már itt is vannak így keresztet vetettünk arra, hogy lássuk őket. De mázlira nem együtt jött a 6 gép hanem elsőre 4 (ezeket buktuk) aztán kb 25 percre rá még 2. Az utolsó 2 előtt még egy C-17 is beesett Lakenheathre amely a gépekhez meg a pilótáknak szükséges cuccokat szállítja egy-egy ilyen költözés során
USAF C17 #99-0166
Aztán nem sokkal utána jött is a 2db F-15-ös is
USAF F-15E #90-0250
USAF F-15E #89-0506
Ennyi lenne az Április 7.-ei nap hamarosan folyt. köv. az Április 15.-ei képekkel
USAF C17 #99-0166
Aztán nem sokkal utána jött is a 2db F-15-ös is
USAF F-15E #90-0250
USAF F-15E #89-0506
Ennyi lenne az Április 7.-ei nap hamarosan folyt. köv. az Április 15.-ei képekkel
- czejczej
- Silver Circle
- Hozzászólások: 114
- Csatlakozott: 2016.07.10. 16:09
- Tartózkodási hely: AMS
Re: 2017.01.01.-2017.12.31 EGUL
2017.04.15
A képek a "B" és "C" pont közötti réten készültek
Április 14.-én a Pentagon kiadott egy közleményt, hogy még a hétvégén egy adag F-35 érkezik Európába. Előtte ilyen rövid idejű bejelentés még sosem volt, legalábbis senki nem emlékszik ilyenre, így ment a nagy fejtörés, hogy mégis hova mehetnek majd? Az éjszaka közepén még az infók azt mondták, hogy a németországi Spangdahlem-be fognak menni. Aztán hajnalban jöttek az első infók a kinti hírnököktől, hogy az elcsípett rádió adások szerint angol föld a cél. Elsőre nem tűnt valószínűnek mert minden lehetséges bázisra ahova jöhetne ki volt adva a NOTAM, hogy zárva egészen húsvét végéig. végül reggel fél 10 körül elérték a pontot ahol elindulnak az óceán felett. Eredetileg 8 gép indult el a Hill AFB-ről de kettőnek meg kellett szakítani az útját és Bangor ANGB-n így 6-an a 2 tankker társaságában nekivágott a majd' 5 órás útnak.
Tankers:
RCH069 KC-135 #63-7999
RCH079 KC-135 #61-0299
Ők Mildenhall-ra mentek így nincs kép sajnos.
A gépek a 388. Repülőezredtől jöttek.
Az első tankerral 2 gép jött mindössze mert onnan esett ki a 2 Bangor-nál, ők Thud hívójellel jöttek
Thud11 USAF F-35A #13-5072
Thud12 USAF F-35A #14-5098
A következő 4 gép Alta hívójellel jött.
250mm sajnos sokszor kevés
Alta21 USAF F-35A #14-5094
Ezek a gépek kb olyanok mint a Dreamlinerek, nagyon lassú helyzetjelző fények villogása így túl egyszerű a szárnyvégi villanót elkapni
Alta22 USAF F-35A #14-5096
Alta23 USAF F-35A #14-5097
Alta24 USAF F-35A #14-5102
jelenleg ennyi, most még nem tudom mikor lesz a következő alkalom, hogy megyek, de remélhetőleg még azelőtt, hogy elmennének a gépek
A képek a "B" és "C" pont közötti réten készültek
Április 14.-én a Pentagon kiadott egy közleményt, hogy még a hétvégén egy adag F-35 érkezik Európába. Előtte ilyen rövid idejű bejelentés még sosem volt, legalábbis senki nem emlékszik ilyenre, így ment a nagy fejtörés, hogy mégis hova mehetnek majd? Az éjszaka közepén még az infók azt mondták, hogy a németországi Spangdahlem-be fognak menni. Aztán hajnalban jöttek az első infók a kinti hírnököktől, hogy az elcsípett rádió adások szerint angol föld a cél. Elsőre nem tűnt valószínűnek mert minden lehetséges bázisra ahova jöhetne ki volt adva a NOTAM, hogy zárva egészen húsvét végéig. végül reggel fél 10 körül elérték a pontot ahol elindulnak az óceán felett. Eredetileg 8 gép indult el a Hill AFB-ről de kettőnek meg kellett szakítani az útját és Bangor ANGB-n így 6-an a 2 tankker társaságában nekivágott a majd' 5 órás útnak.
Tankers:
RCH069 KC-135 #63-7999
RCH079 KC-135 #61-0299
Ők Mildenhall-ra mentek így nincs kép sajnos.
A gépek a 388. Repülőezredtől jöttek.
Az első tankerral 2 gép jött mindössze mert onnan esett ki a 2 Bangor-nál, ők Thud hívójellel jöttek
Thud11 USAF F-35A #13-5072
Thud12 USAF F-35A #14-5098
A következő 4 gép Alta hívójellel jött.
250mm sajnos sokszor kevés
Alta21 USAF F-35A #14-5094
Ezek a gépek kb olyanok mint a Dreamlinerek, nagyon lassú helyzetjelző fények villogása így túl egyszerű a szárnyvégi villanót elkapni
Alta22 USAF F-35A #14-5096
Alta23 USAF F-35A #14-5097
Alta24 USAF F-35A #14-5102
jelenleg ennyi, most még nem tudom mikor lesz a következő alkalom, hogy megyek, de remélhetőleg még azelőtt, hogy elmennének a gépek
- Tushka154
- Golden Circle
- Hozzászólások: 864
- Csatlakozott: 2016.07.08. 07:41
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: 2017.01.01.-2017.12.31 EGUL
Basszus, mennyivel csúnyábbak ezek a gépek, mint a 22-esek A fotókért viszont jár a SÖR!
- Bal
- Golden Circle
- Hozzászólások: 882
- Csatlakozott: 2016.07.07. 10:33
- Tartózkodási hely: Budapest, XVIII.
Re: 2017.01.01.-2017.12.31 EGUL
Tushka154 írta:Basszus, mennyivel csúnyábbak ezek a gépek, mint a 22-esek A fotókért viszont jár a SÖR!
És akkor az F-15 és F-16-hoz ne is hasonlítsuk őket...
- RimoRoli
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 924
- Csatlakozott: 2016.07.07. 17:23
- Tartózkodási hely: London
Re: 2017.01.01.-2017.12.31 EGUL
Vagy az grippppppen!! Na de komolyan.. Nagyon gaz ez a gep, es meg milyen draga..
- czejczej
- Silver Circle
- Hozzászólások: 114
- Csatlakozott: 2016.07.10. 16:09
- Tartózkodási hely: AMS
Re: 2017.01.01.-2017.12.31 EGUL
Tushka154 írta:Basszus, mennyivel csúnyábbak ezek a gépek, mint a 22-esek A fotókért viszont jár a SÖR!
teljesen egyetértek! A Raptorhoz képest ez egy rút kismadár csak
Bal írta:És akkor az F-15 és F-16-hoz ne is hasonlítsuk őket...
Szerintem az F-16 se szép annyira én a 2 hajtóművesekre gerjedek csak be igazán
RimoRoli írta:Vagy az grippppppen!! Na de komolyan.. Nagyon gaz ez a gep, es meg milyen draga..
és még nincs is kész teljesen vagyis állítólag nem minden része működik rendesen
- czejczej
- Silver Circle
- Hozzászólások: 114
- Csatlakozott: 2016.07.10. 16:09
- Tartózkodási hely: AMS
Re: 2017.01.01.-2017.12.31 EGUL
Tegnap eljött egy újabb szabadnap amit Lakenheath-en tölöttem
RWY24 volt használatban így majdnem mind onnan a kerítés mellől készült
Egy kicsit sötéten indult a nap
De aztán szépen elkezdett elkúszni a felhőzet és elkezdett világosodni és indult a nagyüzem
Nem láttam 15-ösön vortexet leszállás közben
Egy kicsit szűkre vette a ráfordulást így inkább úgy döntött hogy megy még egy kört
Aztán végre elindult egy rendesebb hullám felszállókkal és persze mindegyik fáklyával ment
A főnök is úgy döntött hogy felmegy egy kicsit repkedni
Télen sem fog ennél kevésbé pezsegni egy ilyen kép
Folyt. köv.
RWY24 volt használatban így majdnem mind onnan a kerítés mellől készült
Egy kicsit sötéten indult a nap
De aztán szépen elkezdett elkúszni a felhőzet és elkezdett világosodni és indult a nagyüzem
Nem láttam 15-ösön vortexet leszállás közben
Egy kicsit szűkre vette a ráfordulást így inkább úgy döntött hogy megy még egy kört
Aztán végre elindult egy rendesebb hullám felszállókkal és persze mindegyik fáklyával ment
A főnök is úgy döntött hogy felmegy egy kicsit repkedni
Télen sem fog ennél kevésbé pezsegni egy ilyen kép
Folyt. köv.
- Bal
- Golden Circle
- Hozzászólások: 882
- Csatlakozott: 2016.07.07. 10:33
- Tartózkodási hely: Budapest, XVIII.
- RimoRoli
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 924
- Csatlakozott: 2016.07.07. 17:23
- Tartózkodási hely: London
Re: 2017.01.01.-2017.12.31 EGUL
Koszi hogy nem hivtal ide se!
25 hozzászólás
• Oldal: 2 / 3 • 1, 2, 3
Vissza: Külföldi repülőtereken készült fotók és videók
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég