The Radial and Trainer Fly-in V
1 hozzászólás
• Oldal: 1 / 1
- czejczej
- Silver Circle
- Hozzászólások: 114
- Csatlakozott: 2016.07.10. 16:09
- Tartózkodási hely: AMS
The Radial and Trainer Fly-in V
Nem igazán légishow inkább találkozó pilótáknak amire azért be lehet menni 5 fontért Sok mindent sajnos nem tudok az eventről így nem tudom, hogy miért jött létre vagy mi célt szolgál. Eredetileg egy légifotózás miatt mentem oda de a szél bőven a crosswind limit felett volt így ez le lett fújva, de ha már ott voltam körbe néztem egy picit és lőttem pár képet plusz egy kis érdekességet is láttam
Grob G.115-A
G-GPSI
Auster AOP.9
WZ706
Cessna 152
G-GFIB
DHC1 Chipmunk
1377 (G-BARS)
Percival P56 Provost T1
XF690 (G-MOOS)
Piper PA-28
G-AWEZ
Rosszkor mész át még a bőrödet is lenyúzzák
Cessna 152
G-JIMH
Cessna 152
G-BFOE
Most pedig jöjjön a gép amely a legnagyobb felkavarodást alkotta ma
de Havilland Vampire
WZ507
sajnos mivel a gép előkészítés alatt volt így nem volt lehetőségem olyan képet lőni "statikon" hogy ne lett volna valaki ott.
A kocsi hozzátartozik a géphez mert benne volt egy rakás cucc, pl indításnál is valami kábel ment a csomagtartóból a géphez
De nem is azzal volt gond hogy ott állt hanem miután beindították egy kicsit "erősnek" bizonyult amíg kiért az aktív pályához és elindult backtrackelni addig nem is volt semmi furcsaság.
Viszont indulás után jött a sugárhajtómű vs pálya közdelem ahol a hajtómű szó szerint rommá verte a pályát legalább 5 helyen ahogy néztem
Azért a rombolás mellett még visszajött 2 low pass-ra leszállás előtt (igaz az már egy másik, távolabbi pályára történt)
Ennyi lett volna ez a kis apróság nekem felüdülés volt a sok nagy gép mellett ilyen kis apróságokat nézni fél napon keresztül
Grob G.115-A
G-GPSI
Auster AOP.9
WZ706
Cessna 152
G-GFIB
DHC1 Chipmunk
1377 (G-BARS)
Percival P56 Provost T1
XF690 (G-MOOS)
Piper PA-28
G-AWEZ
Rosszkor mész át még a bőrödet is lenyúzzák
Cessna 152
G-JIMH
Cessna 152
G-BFOE
Most pedig jöjjön a gép amely a legnagyobb felkavarodást alkotta ma
de Havilland Vampire
WZ507
sajnos mivel a gép előkészítés alatt volt így nem volt lehetőségem olyan képet lőni "statikon" hogy ne lett volna valaki ott.
A kocsi hozzátartozik a géphez mert benne volt egy rakás cucc, pl indításnál is valami kábel ment a csomagtartóból a géphez
De nem is azzal volt gond hogy ott állt hanem miután beindították egy kicsit "erősnek" bizonyult amíg kiért az aktív pályához és elindult backtrackelni addig nem is volt semmi furcsaság.
Viszont indulás után jött a sugárhajtómű vs pálya közdelem ahol a hajtómű szó szerint rommá verte a pályát legalább 5 helyen ahogy néztem
Azért a rombolás mellett még visszajött 2 low pass-ra leszállás előtt (igaz az már egy másik, távolabbi pályára történt)
Ennyi lett volna ez a kis apróság nekem felüdülés volt a sok nagy gép mellett ilyen kis apróságokat nézni fél napon keresztül
1 hozzászólás
• Oldal: 1 / 1
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég