2017. 07. 08 EPWA PIC
6 hozzászólás
• Oldal: 1 / 1
2017. 07. 08 EPWA PIC
És ha már a vonatos topikot telespameltem metrós képekkel, úgy illik, hogy rakosgassak valami repülőset is, nem? Annak idején az Airportalon mindig irigykedve néztem azokra, akiknek volt annyi fullos képük vagy mondanivalójuk, hogy írjanak egy beszámolót. Itt most mind a kettőből hiány lesz, előbbiből főleg azért, mert egy kéthetes szerkesztési mosolyszünet közben lehalt a winchesterem, amin a nyers fotókat tároltam, szóval nem tudok annyira sok képből válogatni; utóbbiból meg azért, mert Varsó annyira azért nem izgi.
De hogy is kerültem a Visztula partjára? A dátumból nyilván kitalálható, hogy miért, pontosabban hogyan mentem oda, de azért iderakom:
LOT B788 SP-LRG, LHBP
Vizsgaidőszak közepén meglátni egy ilyen lehetőséget nyilván elég üdítő, szóval némi otthoni egyezkedés után lecsaptam a repülőjegyre, mondván, hogy úgyse mostanában fogok legközelebb dreamlinerezni, szóval miért is ne. Egy hétvége a lengyel fővárosban, néhány éve már szerencsére jártam ott, a kelet-európai fővárosoknak meg van egyfajta sajátos homeosztázisa, úgyhogy nem kellett amiatt aggódni, hogy esetleg lemaradok valami fontos újdonságról, ha a szombatot repülőfotózásra szánom. Közben persze velem is történtek dolgok, a sors végül úgy hozta, hogy minden tárgyból sikeresen átmentem, egyedül a tesóm gördeszkája fogott ki rajtam, szóval a július hetedikei kiutazásra egy félig lehorzsolt bal lábszárral jelentem meg, de ez igazán semmiség.
Jön a Gólem, csak hallom a lépteit, ez biztos a Gólem, az lépked így. LOT B788, SP-LRG, LHBP
Na jó, a szekuriti csekknél az egyik néni udvariasan felajánlotta, hogy hív egy orvost. Ez a Dreamliner amúgy baromi jól néz ki, illetve nekem tetszik, persze a high-tech érzést kicsit beárnyékolta, hogy a beszállításnál igazi kelet-európai módjára várakoztak az utasok. Hiába. A zavart szerintem az okozta, hogy sokaknak - például nekem is - a 3-as boarding zone-on keresztül kellett volna beszállni a gépbe, de csak 1-es és 2-es volt. Hiába. A gép amúgy teli volt, az utasok többsége persze lengyel repülőbarát volt, akik szintén olyan gyakran dreamlinereznek, mint én. Szóval soha. Ekkorra már rohadtul fájt a lábam, szóval megpróbáltam kényelmesen elhelyezkedni, de ez nem volt annyira egyszerű az economy classon, szóval minden, átlagosnál hosszabb (vagy fájósabb lábú) chicagói utasnak sok szerencsét kívánok. Egyébiránt kellemes belföldijárat-hangulat uralkodott a fedélzeten, a személyzet angolul is megszólalt, ha látták, hogy nem megy a lengyel, amiből viszont már megtanultam, hogy a siedem osiem siedem Drimlajner az - dobpergés - a 787-es Dreamliner. Nem is rossz. Útközben nem nagyon fotózgattam, minek, a gép a bőröndben maradt. Varsóban nem tudtunk csápra állni, úgyhogy kiszállás után még egyszer megtekinthettük ezt a csodálatos gépet.
A Frederic Chopin, vagy ahogy régebben hívták, Okęcie amúgy nagyon szépen fejlődött az elmúlt években. Forgalma kb. akkora, mint Ferihegynek, nyilván itt nincs annyi Ryanair (ez Modlinban tanyázik), Easy, meg Lufi, helyettük LOT, Enter Air meg Small Planet. És persze Wizz. Néhány éve még egy 200E-szintű bánatszekérrel kellett bebumlizni a városba, mostanra már kiásták a reptéri gyorsvasutat, ami közvetlenül csatlakozik a várost átszelő, S-Bahn-jellegű vasútvonalhoz, szóval mindenhová tök jól el lehet vele jutni.
Íme a reptéri vonat. A várost átszelő gyorsvasút felszíni állomásai amúgy elég látványosak, az egyetlen kis szépséghiba, hogy mindegyikhez minimum 30 lépcső vezet, szóval kerekesszékkel, babakocsival és fájós lábbal el lehet felejteni a vonatozást
Péntek este kicsit kóvályogtam még a környéken (szerencsére tök jó helyen volt a szállásom), szombat délelőtt viszont akarva-akaratlanul éppen arra a villamosra tévedtem rá, aminek a végállomása kétszáz méterre van az egyik spotterhelytől. Kibicegtem, persze pont akkor húzott el a fejem fölött az Aeroflot Szuhoj Superjetje, amikor leszálltam a villamosról. Hát, ilyen az én szerencsém.
LOT Q400 SP-EQC, EPWA
Oké, köszi, hogy elolvastátok, a fő témát ezzel előttem. Rólam amúgy érdemes tudni, hogy valamiért kifejezetten szórakoztat, hogy ha 30+ éves objektívekkel fényképezek. Egyrészt, mert így olyan érzésem van, mintha valóban én készíteném a fotót, nem az automatika számítaná ki helyettem az ilyen-olyan értékeket, másrészt meg olcsójános vagyok, bár amennyit kidobtam már ezekre a régi üvegekre, nyugodtan vehettem volna egy újat is. Ekkor még nem jött meg a jó kis 60-300-asom, úgyhogy csak a 80-210-essel tudtam lövöldözni. A régi objektív+sekélyes tudás kombó pedig sokszor elég gagyi képeket eredményez, ezeket próbálom megtartani magamnak, de nyilván azok se ütik meg a (fél)profik szintjét, amiket publikálok, előre is elnézést miattuk. Miután ennél a helynél már elég magasan voltak a gépek, végül úgy döntöttem, hogy továbbállok egy másik spothoz, hátha ott jobb képek adódnak.
LOT E195 SP-LNE, EPWA
Adódtak, legalábbis a szög jobban tetszett, úgyhogy megmaradtam ennél a spotnál. A spotterguide-on amúgy "Airport Firefighters Station" néven közszereplő ez a hely, műholdkép alapján olyan, mintha egy épület lenne, valójában egy épített spotterdombról van szó, amelynek a tetejét lebetonozták. Ilyet se láttam még. Ennél a spotnál amúgy egy erodálódó Li-2-es és egy szintén pusztuló An-24-es tőszomszédságában lehet fotózni. Szegény gépek jobb híján a reptéri őrkutyák játszótereként szolgálnak.
LOT E195, SP-LNB, EPWA. Variációk egy témára, már ami az Embraerek festését illeti. A LOT dizájnerei nem nagyon törték össze magukat az elmúlt negyven évben, kábé akkor tervezték meg ezt a cheatlineos arculatot, amit aztán tovább egyszerűsítettek
KLM E195, PH-EZI, EPWA. Na, ilyenem se volt még. Nyilván egy Fokinak még jobban örültem volna, de az amúgy se jár Varsóba. Mondjuk egy héttel a látogatásom előtt egy holland tripli is beesett
Wizz A321, HA-LXE, EPWA. Ez se egy rossz téma, maradjunk annyiban
Már majdnem dél volt, én meg már nagyon heavyt akartam látni, amiből rögtön kettő is mutatkozott az apronon, ezek közül először a newarki járat 767-ese ment el.
EuroAtlantic opf LOT, B763, CS-TKS, EPWA
Nem sokkal utána a Csájná következett.
Air China, A332, B-6132, EPWA. Indulós csájnás képem még nem volt, szóval ez is lekerült a nem létező bakancslistáról
A képek olyanok, amilyenek, de legalább látszik rajtuk, hogy a pilóták és a légiirányítók tisztességes emberek módjára viselkedtek, és arra a pályára irányították a gépeket, amely mellett szegény hülyegyerek epekedve várakozott a fájós lábával. (értsd jól) Csak hát, Kőhalmival szólva, a pesszimista ember szerint nem félig üres a pohár, hanem valaki biztos beleköpött. Na, az én poharamba először ez a C-17-es köpött bele, aki elkövette azt a terrorcselekményt, hogy a másik pályáról szállt fel. Varsóban ugye két futópálya van, amelyek olló alakban metszik egymást, szél szempontjából az "enyém" szerencsésebb lett volna, de hát máshogy alakult.
USAF, C-17, 77171, EPWA. Nagyon rossz kép, inkább csak érdekesség gyanánt teszem fel. Azon a héten járt Trump Varsóban, gondolom, az ő cuccait vihette haza
A C-17-es után kissé elkámpicsorodtam, hiszen az általa elkövetett gaztett azt sejtette, hogy esetleg más gépek is követik majd a példáját, a másik spothoz meg már végképp nem volt kedvem átsétálni. Szintén a C-17-es után történt meg, hogy egy idősebb úriember, aki velem együtt nézte végig a gép elemelkedését, tőlem próbálta megtudni, hogy mi is volt ez, vagy valami ilyesmi, gondolom. Hát igen, nemlétező lengyel nyelvtudással elég nehéz ezt előadni, szóval valami haszontalan csütörtök esti szeminárium során felszedett kamuorosszal elmeséltem, hogy nem értem, miről van szó, meg amúgy se lengyelül, se oroszul nem tudok. Hümmögött egy darabig az úriember, mondta, hogy ő se nagyon tud már oroszul, aztán mikor elmondtam, hogy Magyarországról jöttem, teljesen felderült az arca, és csillogó szemmel bevallotta, hogy ő bizony nagyon szereti Egerszalókot. És sokat felejtett oroszból. Egyetértően hümmögtem, bár még sose jártam Egerszalókon.
Small Planet Polska, A320, SP-HAD, EPWA. Szerencsére az ilyen mérsékelten érdekes gépek megmaradtak a hozzám közelebbi pályán
Helvetic Airlines, F100, HB-JVE, EPWA. Ennek a Fokinak mondjuk örültem, szerintem az egyik legjobb képem a típusról
LOT, CRJ9, ES-ACG, EPWA. Szerintem brutál jó ez a festés
LOT, E170, SP-LDE, EPWA. El ne felejtsük, ilyen is van. Meglett a Star Alliance-es meg a csokis verzió is, de azokat elmosta a rossz vinyó. Kis szerencsével mondjuk itthon is meg lehet őket csinálni
LOT, B734, SP-LLG, EPWA. Klasszik Boeing A Kultúra és Tudomány Palotájával a háttérben, bakker, már ezért megérte elmenni
Ennyi narrowbody után már igazán elkezdett Dreamlinerre fájni a fogam, hiszen volt a fejemben egy olyan hülye elképzelés, hogy ha már ott vagyok, akkor meg kéne próbálni legyártani minden lengyel 787-est. De hármat-négyet minimum.
LOT, B788, SP-LRC, EPWA. Itt már kezdtem megérteni, hogy aznap nem fogok értékelhető dreamlineres képet csinálni...
... legalábbis lengyel közreműködéssel tuti nem. Volt egy holland 787-es, az bezzeg el bírt menni a hozzám közelebbi pályáról. Igaz, valószínűleg üres volt.
TUI Airlines Nederland, B788, PH-TFM, EPWA
LOT, B734, SP-LLF, EPWA. A 787-esek persze rendesen elkedvtelenítettek, de, nyugtattam magam, jövőre már rá is fogok unni. A 737-400-asra meg nem, mert az jó eséllyel nem jön már túl sokszor...
...meg ilyen kisdisznóból se volt eddig túl sok, pláne nem ebben a - szerintem nagyon gagyi - festésben.
Belavia, B735, EW-253PA, EPWA
LOT, B738, SP-LWA, EPWA. Ez meg már a nú dzsenerésán; a LOT amúgy 737 MAX-üzemeltető is lesz majd, bár a mi pesti szempontunkból ez nem valami releváns infó
Eddig tartott a történet. Erről a képről többek között az is kiderül, hogy miért nem én tartom a "Hogyan ollózzunk össze két képet Photoshop-ban" című kurzust, de mindenképpen akartam egy ilyen képet, szóval úgy-ahogy, de megcsináltam. Mint ezt a beszámolót is, mindenkinek köszi, aki végigolvasta, igérem, legközelebb jobb lesz.
Végezetül engedjetek meg néhány fotót - nem Varsó nevezetességeiről, csak úgy általában azokról a dolgokról, amiket láttam.
A városközpontban ilyen modern vonalvezetésű felhőkarcolók is vannak, érdekes a kontraszt A Kultúra és Tudomány Palotájával
Reggeli játék az egykori gettó területén
Vasárnap reggel itt is lassabb minden, egy kis szundi is belefér
A lengyelországi zsidóság történetéről szóló Polin állítólag egy nagyon színvonalas múzeum, kívülről mindenesetre tetszetős
Utcazenész a vár főterén, háttérben a Varsó jelképének számító hableány szobra
Még egy kis Kelet-Európa, avagy reggeli kirakodóvásár a Stadion Narodowy előtt
Ez a professzionális lufiárus már legutóbbi látogatásomkor is pontosan itt árulta a lufit - kereslet láthatóan van
A vár látképe
Ps: bakker, a fő téma lemaradt!
Bocsi, és tényleg köszi mindenkinek, aki végigolvasta
De hogy is kerültem a Visztula partjára? A dátumból nyilván kitalálható, hogy miért, pontosabban hogyan mentem oda, de azért iderakom:
LOT B788 SP-LRG, LHBP
Vizsgaidőszak közepén meglátni egy ilyen lehetőséget nyilván elég üdítő, szóval némi otthoni egyezkedés után lecsaptam a repülőjegyre, mondván, hogy úgyse mostanában fogok legközelebb dreamlinerezni, szóval miért is ne. Egy hétvége a lengyel fővárosban, néhány éve már szerencsére jártam ott, a kelet-európai fővárosoknak meg van egyfajta sajátos homeosztázisa, úgyhogy nem kellett amiatt aggódni, hogy esetleg lemaradok valami fontos újdonságról, ha a szombatot repülőfotózásra szánom. Közben persze velem is történtek dolgok, a sors végül úgy hozta, hogy minden tárgyból sikeresen átmentem, egyedül a tesóm gördeszkája fogott ki rajtam, szóval a július hetedikei kiutazásra egy félig lehorzsolt bal lábszárral jelentem meg, de ez igazán semmiség.
Jön a Gólem, csak hallom a lépteit, ez biztos a Gólem, az lépked így. LOT B788, SP-LRG, LHBP
Na jó, a szekuriti csekknél az egyik néni udvariasan felajánlotta, hogy hív egy orvost. Ez a Dreamliner amúgy baromi jól néz ki, illetve nekem tetszik, persze a high-tech érzést kicsit beárnyékolta, hogy a beszállításnál igazi kelet-európai módjára várakoztak az utasok. Hiába. A zavart szerintem az okozta, hogy sokaknak - például nekem is - a 3-as boarding zone-on keresztül kellett volna beszállni a gépbe, de csak 1-es és 2-es volt. Hiába. A gép amúgy teli volt, az utasok többsége persze lengyel repülőbarát volt, akik szintén olyan gyakran dreamlinereznek, mint én. Szóval soha. Ekkorra már rohadtul fájt a lábam, szóval megpróbáltam kényelmesen elhelyezkedni, de ez nem volt annyira egyszerű az economy classon, szóval minden, átlagosnál hosszabb (vagy fájósabb lábú) chicagói utasnak sok szerencsét kívánok. Egyébiránt kellemes belföldijárat-hangulat uralkodott a fedélzeten, a személyzet angolul is megszólalt, ha látták, hogy nem megy a lengyel, amiből viszont már megtanultam, hogy a siedem osiem siedem Drimlajner az - dobpergés - a 787-es Dreamliner. Nem is rossz. Útközben nem nagyon fotózgattam, minek, a gép a bőröndben maradt. Varsóban nem tudtunk csápra állni, úgyhogy kiszállás után még egyszer megtekinthettük ezt a csodálatos gépet.
A Frederic Chopin, vagy ahogy régebben hívták, Okęcie amúgy nagyon szépen fejlődött az elmúlt években. Forgalma kb. akkora, mint Ferihegynek, nyilván itt nincs annyi Ryanair (ez Modlinban tanyázik), Easy, meg Lufi, helyettük LOT, Enter Air meg Small Planet. És persze Wizz. Néhány éve még egy 200E-szintű bánatszekérrel kellett bebumlizni a városba, mostanra már kiásták a reptéri gyorsvasutat, ami közvetlenül csatlakozik a várost átszelő, S-Bahn-jellegű vasútvonalhoz, szóval mindenhová tök jól el lehet vele jutni.
Íme a reptéri vonat. A várost átszelő gyorsvasút felszíni állomásai amúgy elég látványosak, az egyetlen kis szépséghiba, hogy mindegyikhez minimum 30 lépcső vezet, szóval kerekesszékkel, babakocsival és fájós lábbal el lehet felejteni a vonatozást
Péntek este kicsit kóvályogtam még a környéken (szerencsére tök jó helyen volt a szállásom), szombat délelőtt viszont akarva-akaratlanul éppen arra a villamosra tévedtem rá, aminek a végállomása kétszáz méterre van az egyik spotterhelytől. Kibicegtem, persze pont akkor húzott el a fejem fölött az Aeroflot Szuhoj Superjetje, amikor leszálltam a villamosról. Hát, ilyen az én szerencsém.
LOT Q400 SP-EQC, EPWA
Oké, köszi, hogy elolvastátok, a fő témát ezzel előttem. Rólam amúgy érdemes tudni, hogy valamiért kifejezetten szórakoztat, hogy ha 30+ éves objektívekkel fényképezek. Egyrészt, mert így olyan érzésem van, mintha valóban én készíteném a fotót, nem az automatika számítaná ki helyettem az ilyen-olyan értékeket, másrészt meg olcsójános vagyok, bár amennyit kidobtam már ezekre a régi üvegekre, nyugodtan vehettem volna egy újat is. Ekkor még nem jött meg a jó kis 60-300-asom, úgyhogy csak a 80-210-essel tudtam lövöldözni. A régi objektív+sekélyes tudás kombó pedig sokszor elég gagyi képeket eredményez, ezeket próbálom megtartani magamnak, de nyilván azok se ütik meg a (fél)profik szintjét, amiket publikálok, előre is elnézést miattuk. Miután ennél a helynél már elég magasan voltak a gépek, végül úgy döntöttem, hogy továbbállok egy másik spothoz, hátha ott jobb képek adódnak.
LOT E195 SP-LNE, EPWA
Adódtak, legalábbis a szög jobban tetszett, úgyhogy megmaradtam ennél a spotnál. A spotterguide-on amúgy "Airport Firefighters Station" néven közszereplő ez a hely, műholdkép alapján olyan, mintha egy épület lenne, valójában egy épített spotterdombról van szó, amelynek a tetejét lebetonozták. Ilyet se láttam még. Ennél a spotnál amúgy egy erodálódó Li-2-es és egy szintén pusztuló An-24-es tőszomszédságában lehet fotózni. Szegény gépek jobb híján a reptéri őrkutyák játszótereként szolgálnak.
LOT E195, SP-LNB, EPWA. Variációk egy témára, már ami az Embraerek festését illeti. A LOT dizájnerei nem nagyon törték össze magukat az elmúlt negyven évben, kábé akkor tervezték meg ezt a cheatlineos arculatot, amit aztán tovább egyszerűsítettek
KLM E195, PH-EZI, EPWA. Na, ilyenem se volt még. Nyilván egy Fokinak még jobban örültem volna, de az amúgy se jár Varsóba. Mondjuk egy héttel a látogatásom előtt egy holland tripli is beesett
Wizz A321, HA-LXE, EPWA. Ez se egy rossz téma, maradjunk annyiban
Már majdnem dél volt, én meg már nagyon heavyt akartam látni, amiből rögtön kettő is mutatkozott az apronon, ezek közül először a newarki járat 767-ese ment el.
EuroAtlantic opf LOT, B763, CS-TKS, EPWA
Nem sokkal utána a Csájná következett.
Air China, A332, B-6132, EPWA. Indulós csájnás képem még nem volt, szóval ez is lekerült a nem létező bakancslistáról
A képek olyanok, amilyenek, de legalább látszik rajtuk, hogy a pilóták és a légiirányítók tisztességes emberek módjára viselkedtek, és arra a pályára irányították a gépeket, amely mellett szegény hülyegyerek epekedve várakozott a fájós lábával. (értsd jól) Csak hát, Kőhalmival szólva, a pesszimista ember szerint nem félig üres a pohár, hanem valaki biztos beleköpött. Na, az én poharamba először ez a C-17-es köpött bele, aki elkövette azt a terrorcselekményt, hogy a másik pályáról szállt fel. Varsóban ugye két futópálya van, amelyek olló alakban metszik egymást, szél szempontjából az "enyém" szerencsésebb lett volna, de hát máshogy alakult.
USAF, C-17, 77171, EPWA. Nagyon rossz kép, inkább csak érdekesség gyanánt teszem fel. Azon a héten járt Trump Varsóban, gondolom, az ő cuccait vihette haza
A C-17-es után kissé elkámpicsorodtam, hiszen az általa elkövetett gaztett azt sejtette, hogy esetleg más gépek is követik majd a példáját, a másik spothoz meg már végképp nem volt kedvem átsétálni. Szintén a C-17-es után történt meg, hogy egy idősebb úriember, aki velem együtt nézte végig a gép elemelkedését, tőlem próbálta megtudni, hogy mi is volt ez, vagy valami ilyesmi, gondolom. Hát igen, nemlétező lengyel nyelvtudással elég nehéz ezt előadni, szóval valami haszontalan csütörtök esti szeminárium során felszedett kamuorosszal elmeséltem, hogy nem értem, miről van szó, meg amúgy se lengyelül, se oroszul nem tudok. Hümmögött egy darabig az úriember, mondta, hogy ő se nagyon tud már oroszul, aztán mikor elmondtam, hogy Magyarországról jöttem, teljesen felderült az arca, és csillogó szemmel bevallotta, hogy ő bizony nagyon szereti Egerszalókot. És sokat felejtett oroszból. Egyetértően hümmögtem, bár még sose jártam Egerszalókon.
Small Planet Polska, A320, SP-HAD, EPWA. Szerencsére az ilyen mérsékelten érdekes gépek megmaradtak a hozzám közelebbi pályán
Helvetic Airlines, F100, HB-JVE, EPWA. Ennek a Fokinak mondjuk örültem, szerintem az egyik legjobb képem a típusról
LOT, CRJ9, ES-ACG, EPWA. Szerintem brutál jó ez a festés
LOT, E170, SP-LDE, EPWA. El ne felejtsük, ilyen is van. Meglett a Star Alliance-es meg a csokis verzió is, de azokat elmosta a rossz vinyó. Kis szerencsével mondjuk itthon is meg lehet őket csinálni
LOT, B734, SP-LLG, EPWA. Klasszik Boeing A Kultúra és Tudomány Palotájával a háttérben, bakker, már ezért megérte elmenni
Ennyi narrowbody után már igazán elkezdett Dreamlinerre fájni a fogam, hiszen volt a fejemben egy olyan hülye elképzelés, hogy ha már ott vagyok, akkor meg kéne próbálni legyártani minden lengyel 787-est. De hármat-négyet minimum.
LOT, B788, SP-LRC, EPWA. Itt már kezdtem megérteni, hogy aznap nem fogok értékelhető dreamlineres képet csinálni...
... legalábbis lengyel közreműködéssel tuti nem. Volt egy holland 787-es, az bezzeg el bírt menni a hozzám közelebbi pályáról. Igaz, valószínűleg üres volt.
TUI Airlines Nederland, B788, PH-TFM, EPWA
LOT, B734, SP-LLF, EPWA. A 787-esek persze rendesen elkedvtelenítettek, de, nyugtattam magam, jövőre már rá is fogok unni. A 737-400-asra meg nem, mert az jó eséllyel nem jön már túl sokszor...
...meg ilyen kisdisznóból se volt eddig túl sok, pláne nem ebben a - szerintem nagyon gagyi - festésben.
Belavia, B735, EW-253PA, EPWA
LOT, B738, SP-LWA, EPWA. Ez meg már a nú dzsenerésán; a LOT amúgy 737 MAX-üzemeltető is lesz majd, bár a mi pesti szempontunkból ez nem valami releváns infó
Eddig tartott a történet. Erről a képről többek között az is kiderül, hogy miért nem én tartom a "Hogyan ollózzunk össze két képet Photoshop-ban" című kurzust, de mindenképpen akartam egy ilyen képet, szóval úgy-ahogy, de megcsináltam. Mint ezt a beszámolót is, mindenkinek köszi, aki végigolvasta, igérem, legközelebb jobb lesz.
Végezetül engedjetek meg néhány fotót - nem Varsó nevezetességeiről, csak úgy általában azokról a dolgokról, amiket láttam.
A városközpontban ilyen modern vonalvezetésű felhőkarcolók is vannak, érdekes a kontraszt A Kultúra és Tudomány Palotájával
Reggeli játék az egykori gettó területén
Vasárnap reggel itt is lassabb minden, egy kis szundi is belefér
A lengyelországi zsidóság történetéről szóló Polin állítólag egy nagyon színvonalas múzeum, kívülről mindenesetre tetszetős
Utcazenész a vár főterén, háttérben a Varsó jelképének számító hableány szobra
Még egy kis Kelet-Európa, avagy reggeli kirakodóvásár a Stadion Narodowy előtt
Ez a professzionális lufiárus már legutóbbi látogatásomkor is pontosan itt árulta a lufit - kereslet láthatóan van
A vár látképe
Ps: bakker, a fő téma lemaradt!
Bocsi, és tényleg köszi mindenkinek, aki végigolvasta
- RimoRoli
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 924
- Csatlakozott: 2016.07.07. 17:23
- Tartózkodási hely: London
Re: 2017. 07. 08 EPWA PIC
Hogy stilusosan replizzek, "A Hangja a baj, a hangja a baaaaaj."
Jo beszamolo, a fedelzeten volt valami ellatas?
Jo beszamolo, a fedelzeten volt valami ellatas?
- Bal
- Golden Circle
- Hozzászólások: 882
- Csatlakozott: 2016.07.07. 10:33
- Tartózkodási hely: Budapest, XVIII.
Re: 2017. 07. 08 EPWA PIC
Jó kis beszámoló!
Re: 2017. 07. 08 EPWA PIC
Köszi!
Volt kaja, economyn kétféle szendvics közül lehetett választani, mellé üccsi, kávé vagy tea. Finom volt, pláne egy Lufival vagy a régi malévessel összevetve.
Volt kaja, economyn kétféle szendvics közül lehetett választani, mellé üccsi, kávé vagy tea. Finom volt, pláne egy Lufival vagy a régi malévessel összevetve.
- habigyuri
- Silver Circle
- Hozzászólások: 342
- Csatlakozott: 2016.07.07. 20:57
- Tartózkodási hely: XVII. kerület
Re: 2017. 07. 08 EPWA PIC
Jó kis beszámoló ez. A LOT nordica kimondottan jó festés meg ez a fotópozíció is nagyon tetszik ezzel a háttérrel.
A fotós piacon esetleg nem voltál? Ott van bőven 30+ éves obi meg mindenféle egyéb fotós kincs.
A fotós piacon esetleg nem voltál? Ott van bőven 30+ éves obi meg mindenféle egyéb fotós kincs.
Re: 2017. 07. 08 EPWA PIC
Köszi!
Az most kimaradt, megígértem magamnak, hogy idén több optikai cuccot már nem veszek, az ilyen piacokon meg mindig elcsábulok, szóval...
Az most kimaradt, megígértem magamnak, hogy idén több optikai cuccot már nem veszek, az ilyen piacokon meg mindig elcsábulok, szóval...
6 hozzászólás
• Oldal: 1 / 1
Vissza: Külföldi repülőtereken készült fotók és videók
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 43 vendég