2018.01.01-12.31 EGUL PIC
18 hozzászólás
• Oldal: 1 / 2 • 1, 2
- czejczej
- Silver Circle
- Hozzászólások: 114
- Csatlakozott: 2016.07.10. 16:09
- Tartózkodási hely: AMS
2018.01.01-12.31 EGUL PIC
2018.03.23
Végre megvolt az idei első Lakenheath látogatás is Sajnos nem teljes nap hanem csak kb 15 percre tudtam kimenni, de ez a 15 perc hozott 4 darab szaúdi F-15SA-t úton az államokból az arabokhoz
Mindegyik kép a 24-es pályavégtől nem messze az erdő bejáratánál készült
Royal Saudi Air Force
F-15SA
#12-1020
Royal Saudi Air Force
F-15SA
#12-1022
Royal Saudi Air Force
F-15SA
#12-1023
Royal Saudi Air Force
F-15SA
#12-1054
Remélhetőleg hamarosan egy rendes napra is lejutok
Végre megvolt az idei első Lakenheath látogatás is Sajnos nem teljes nap hanem csak kb 15 percre tudtam kimenni, de ez a 15 perc hozott 4 darab szaúdi F-15SA-t úton az államokból az arabokhoz
Mindegyik kép a 24-es pályavégtől nem messze az erdő bejáratánál készült
Royal Saudi Air Force
F-15SA
#12-1020
Royal Saudi Air Force
F-15SA
#12-1022
Royal Saudi Air Force
F-15SA
#12-1023
Royal Saudi Air Force
F-15SA
#12-1054
Remélhetőleg hamarosan egy rendes napra is lejutok
- czejczej
- Silver Circle
- Hozzászólások: 114
- Csatlakozott: 2016.07.10. 16:09
- Tartózkodási hely: AMS
Re: 2018.01.01-12.31 EGUL PIC
Kerekesa írta:Csabi!
"Nagyon sajnállak!", hogy csak ennyire futotta.
tessék is sajnálni mert 6-nak kellett volna jönnie de az egyiknek gondja akadt és egy kísérővel visszafordult De remélhetőleg az év ennél már csak jobbat fog hozni
- Bal
- Golden Circle
- Hozzászólások: 882
- Csatlakozott: 2016.07.07. 10:33
- Tartózkodási hely: Budapest, XVIII.
Re: 2018.01.01-12.31 EGUL PIC
Miért USAF felségjel, és oldalszám van rajtuk?
- czejczej
- Silver Circle
- Hozzászólások: 114
- Csatlakozott: 2016.07.10. 16:09
- Tartózkodási hely: AMS
Re: 2018.01.01-12.31 EGUL PIC
Bal írta:Miért USAF felségjel, és oldalszám van rajtuk?
Ez egy jó kérdés, a mai napig pontosan senki nem tudja, de a legbiztosabbnak mondható elmélet, hogy ez az egyetlen módja, hogy a NATO légtéren átrepülhessék a gépeket, amennyiben már Szaúdi felségjellel jönnének el akkor több európai ország megtagadná a légtérbe való belépésüket.
- RimoRoli
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 924
- Csatlakozott: 2016.07.07. 17:23
- Tartózkodási hely: London
Re: 2018.01.01-12.31 EGUL PIC
Es ezeket gondolom most vasaroltak? (Wikipedia szerint ezeket meg mindig gyartjak?? )
- czejczej
- Silver Circle
- Hozzászólások: 114
- Csatlakozott: 2016.07.10. 16:09
- Tartózkodási hely: AMS
Re: 2018.01.01-12.31 EGUL PIC
RimoRoli írta:Es ezeket gondolom most vasaroltak? (Wikipedia szerint ezeket meg mindig gyartjak?? )
Nem, ezeket évekkel ezelőtt vették, amennyiben ugyan az alapján van a lajstromozás mint az USAF gépeknél akkor 2012-ben rendelték meg a gépeket. USAF rendelésnél úgy van -amennyiben jók az ismereteim- hogy a lajstrom elején az év szám azt jelenti, hogy melyik évben rendelték a gépeket aza pl ha rendelnek 200 gépet 2012-ben és mondjuk 50/év tempóban vannak legyártva akkor a 2015-ben legyártottak is 12- előtaggal lesznek lajstromozva.
Egy picit elvesztettem a fonalat a számolásban de elvileg 16 vagy 20 darab még hátra van az utolsó rendelésükből. Szerintem azok idén/jövő év elején leszállításra kerülnek az utolsó darabig.
- Tushka154
- Golden Circle
- Hozzászólások: 864
- Csatlakozott: 2016.07.08. 07:41
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: 2018.01.01-12.31 EGUL PIC
Azért még mindig az egyik legszebb formájú vadászgép ez az F-15
- czejczej
- Silver Circle
- Hozzászólások: 114
- Csatlakozott: 2016.07.10. 16:09
- Tartózkodási hely: AMS
Re: 2018.01.01-12.31 EGUL PIC
2018.08.03.
Egy "kisebb" kihagyás után újra Lakenheath felé vettem az utat Viszont ennek a napnak volt egy olyan különlegessége, hogy megtekinthettem a bázist belülről
De előbb egy kis reggeli kintről való fotózás ami a hivatalos Viewing area környékéről történt, erről a helyről tudni kell, hogy nagyrészt szembe napos viszont már régóta kiakartam próbálni, hogy milyen képeket lehet innen lőni. Sajnos 2 opció van csak vagy a kerítésen átfotózol vagy viszel egy nagy létrát, nekem előbbi jutott, de szerencsére nem igazán vettem észre, hogy látszódna (max ha 100mm környékére húztam vissza az obit) Így jöjjön egy kisebb válogatás
F-15E Strike Eagle
USAFE
91-0317
Érdekesség, hogy a gép függőleges vezérsíkjáról elvan tüntetve a századhoz való tartozást jelölő színes sáv így egyszerűen tudják a 492 és 494 század között váltogatni a minden feltűnés nélkül.
F-15E Strike Eagle
USAFE 492th FS
96-0202
F-15C Eagle
USAFE 493th FS
86-0175
F-15E Strike Eagle
USAFE 492th FS
91-0306
F-15E Strike Eagle
USAFE 492th FS
91-0202
Az előző képen nem lehetett látni de ennek a gépnek a "különlegessége, hogy az oldal kormány egy C modellről lett elkanibalizálva, sajnos agyon pezsgett de egy kis fáklya meg egy egy kis gőz a hajtányból szerintem jó lett
Az elmúlt 2 hétben 14 darab F-16-os állomásozott itt egy közös gyakorlat miatt az Olaszországban található Aviano bázisról
F-16C Fighting Falcon
USAF 510th FS
89-2030
Egy kis közeli a madárka fegyverzetéről, szerencsére csak gyakorló rakéták (ezt a kék csíkokról lehet felismerni, összesen 14 különböző színjelülés (sáv) van a különböző fegyver típusok megkülönböztetésére plusz ezen felül még a fegyver testének színe is változik, szép hosszú dolog )
Egy kis kötelékbontás
Az összetákolt 96-0202 csomagolja a futóműveit egy átstartolás közben
Folyt. köv. a benti képekkel
Egy "kisebb" kihagyás után újra Lakenheath felé vettem az utat Viszont ennek a napnak volt egy olyan különlegessége, hogy megtekinthettem a bázist belülről
De előbb egy kis reggeli kintről való fotózás ami a hivatalos Viewing area környékéről történt, erről a helyről tudni kell, hogy nagyrészt szembe napos viszont már régóta kiakartam próbálni, hogy milyen képeket lehet innen lőni. Sajnos 2 opció van csak vagy a kerítésen átfotózol vagy viszel egy nagy létrát, nekem előbbi jutott, de szerencsére nem igazán vettem észre, hogy látszódna (max ha 100mm környékére húztam vissza az obit) Így jöjjön egy kisebb válogatás
F-15E Strike Eagle
USAFE
91-0317
Érdekesség, hogy a gép függőleges vezérsíkjáról elvan tüntetve a századhoz való tartozást jelölő színes sáv így egyszerűen tudják a 492 és 494 század között váltogatni a minden feltűnés nélkül.
F-15E Strike Eagle
USAFE 492th FS
96-0202
F-15C Eagle
USAFE 493th FS
86-0175
F-15E Strike Eagle
USAFE 492th FS
91-0306
F-15E Strike Eagle
USAFE 492th FS
91-0202
Az előző képen nem lehetett látni de ennek a gépnek a "különlegessége, hogy az oldal kormány egy C modellről lett elkanibalizálva, sajnos agyon pezsgett de egy kis fáklya meg egy egy kis gőz a hajtányból szerintem jó lett
Az elmúlt 2 hétben 14 darab F-16-os állomásozott itt egy közös gyakorlat miatt az Olaszországban található Aviano bázisról
F-16C Fighting Falcon
USAF 510th FS
89-2030
Egy kis közeli a madárka fegyverzetéről, szerencsére csak gyakorló rakéták (ezt a kék csíkokról lehet felismerni, összesen 14 különböző színjelülés (sáv) van a különböző fegyver típusok megkülönböztetésére plusz ezen felül még a fegyver testének színe is változik, szép hosszú dolog )
Egy kis kötelékbontás
Az összetákolt 96-0202 csomagolja a futóműveit egy átstartolás közben
Folyt. köv. a benti képekkel
- czejczej
- Silver Circle
- Hozzászólások: 114
- Csatlakozott: 2016.07.10. 16:09
- Tartózkodási hely: AMS
Re: 2018.01.01-12.31 EGUL PIC
Akkor jöjjön az első adag benti kép voltak helyek ahol tilos volt fényképezni érthető okokból, plusz a telefont is bizonyos helyeken ki kellett kapcsolni vagy az ajtó előtt egy tálcába kirakni.
Első állomás az Airfield management volt, ami lényegében azért felel, hogy a reptér 24/7-ben aktív tudjon lenni sajnos innen nincs kép. A második állomás a szinten ebben az épületben található közel körzeti radar rész volt, itt telefon kikapcs nehogy bármibe is belezavarjon. A full sötét teremben vaku nélkül lehetett csak fotózni így maradt a magas ISO játék.
Bár Lakenheath-nek egy pályája van Mildenhall is rajta van mert innen irányítják Mildenhall irányába a gépeket és csak ténylegesen közel veszi át Mildenhall
Szép nagy területet átlátnak a radarral.
Harmadik állomás a torony volt ami közvetlenül mellette található.
Sajnos a torony saját rádiójával gond volt így ez volt a megoldás, Összesen 5 pozíció van a toronyban ahonnan csak a torony közelében illetve a földön történő mozgásokkal foglalkoznak.
folyt. köv.
Első állomás az Airfield management volt, ami lényegében azért felel, hogy a reptér 24/7-ben aktív tudjon lenni sajnos innen nincs kép. A második állomás a szinten ebben az épületben található közel körzeti radar rész volt, itt telefon kikapcs nehogy bármibe is belezavarjon. A full sötét teremben vaku nélkül lehetett csak fotózni így maradt a magas ISO játék.
Bár Lakenheath-nek egy pályája van Mildenhall is rajta van mert innen irányítják Mildenhall irányába a gépeket és csak ténylegesen közel veszi át Mildenhall
Szép nagy területet átlátnak a radarral.
Harmadik állomás a torony volt ami közvetlenül mellette található.
Sajnos a torony saját rádiójával gond volt így ez volt a megoldás, Összesen 5 pozíció van a toronyban ahonnan csak a torony közelében illetve a földön történő mozgásokkal foglalkoznak.
folyt. köv.
18 hozzászólás
• Oldal: 1 / 2 • 1, 2
Vissza: Külföldi repülőtereken készült fotók és videók
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 31 vendég