2023 május - Japán
8 hozzászólás
• Oldal: 1 / 1
- markrally
- Bronze Circle
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: 2016.07.09. 12:26
- Tartózkodási hely: Budapest
2023 május - Japán
Tavaly Brigi álmát valósítottuk meg New Yorkkal, idén én következtem Japánnal.
Autórajongóként kiskorom óta kapom nagy dózisban a japán ingereket, hiszen az autós kultúrájuk az egész világra hatással volt – és most már tudom, hogy van is, de, hogy lesz-e, abban nem vagyok biztos. Illetve rá kellett jönnöm, hogy nagyon közel áll hozzám a feszes, ám elképesztően intelligens kultúrájuk, a felfogásuk, az élethez való hozzáállásuk. Úgyhogy, ha bárki megkérdezte, hogy melyik az az egy ország, ahová még mindenképp szeretnék eljutni, akkor mindig rávágtam: JAPÁN!
Teljesen mindegy, hogy mi az érdeklődésünk, Japánban kihozhatjuk belőle a legtöbbet. Nincs ez másképp a repüléssel sem. Ázsia legszínesebb forgalmát bonyolítja le Japán napról-napra, brutális méretű légikikőtőkkel, légibázisokkal, heliportokkal, és még sorolhatnánk. Miközben kulturált, kiépített, pados, szuper tiszta mosdókkal és néha hobbiboltokkal, éttermekkel ellátott, teljesen nyitott kilátókról lehet művelni a repülőspotterkedést. Teljesen spotterbarát még a legaktívabb légibázis is, ami a világ ezen részéről nézve különlegesség, pláne, hogy itt tényleg minden megfordul, amit csak el tudsz képzelni.
Helsinkin keresztül, Finnair Embraer 190, majd Airbus A350-esekkel tettük meg a 19 órás utazást Hanedáig.
Hivatalosan is átrepültünk az Északi-sarkon.
Életem első parallel approach élménye.
Haneda mesterséges szigete
De vajon mit keres egy Blackhawk a tokiói horizonton?
Tokyo Haneda Airport
Ahogy New Yorkba, úgy ide sem spotterkedni mentünk elsősorban, ugyanakkor igyekeztünk belecsempészni a túránkba. Például, amikor Kyotoból visszaértünk Tokyoba a bérautónkért, akkor eltöltöttünk egy gyors ebédszünetet a Haneda 2-es termináljának elképesztő tetőteraszán. Vannak repülős vending machine-ek a gyerekeknek, fedett ülőhelyek, és mindössze néhány kifeszített, vékony drót választ el a reptértől. Innen készülnek a híres, óceán hátteres képek a különböző Pokemon, Hello Kitty és egyéb logojetekről, amikből mi sajnos nem kaptunk el túl sokat.
HL7554
Korean Air Lines
Airbus A330-323
JA76AN
All Nippon Airways
Boeing 737-881(WL)
JA15AN
Hokkaido International Airlines - Air Do
Boeing 737-781(WL)
HND egy igazi monstrum műsziget, négy kaotikusan használt pályával, ráadásul a forgalom nagy részét az ANA és Japan Airlines járatok teszik ki. Viszont Tokyo környékén csak itt lehet legyártani az olyan helyi légitársaságokat, mint az Air Do, a Solaseed, a Starflyer vagy a Skymark, és logojetekből is nagyon erős.
JA808X
Solaseed Air
Boeing 737-81D(WL)
JA745A
All Nippon Airways
Boeing 777-281ER
JA612A
Hokkaido International Airlines - Air Do
Boeing 767-381ER
Autórajongóként kiskorom óta kapom nagy dózisban a japán ingereket, hiszen az autós kultúrájuk az egész világra hatással volt – és most már tudom, hogy van is, de, hogy lesz-e, abban nem vagyok biztos. Illetve rá kellett jönnöm, hogy nagyon közel áll hozzám a feszes, ám elképesztően intelligens kultúrájuk, a felfogásuk, az élethez való hozzáállásuk. Úgyhogy, ha bárki megkérdezte, hogy melyik az az egy ország, ahová még mindenképp szeretnék eljutni, akkor mindig rávágtam: JAPÁN!
Teljesen mindegy, hogy mi az érdeklődésünk, Japánban kihozhatjuk belőle a legtöbbet. Nincs ez másképp a repüléssel sem. Ázsia legszínesebb forgalmát bonyolítja le Japán napról-napra, brutális méretű légikikőtőkkel, légibázisokkal, heliportokkal, és még sorolhatnánk. Miközben kulturált, kiépített, pados, szuper tiszta mosdókkal és néha hobbiboltokkal, éttermekkel ellátott, teljesen nyitott kilátókról lehet művelni a repülőspotterkedést. Teljesen spotterbarát még a legaktívabb légibázis is, ami a világ ezen részéről nézve különlegesség, pláne, hogy itt tényleg minden megfordul, amit csak el tudsz képzelni.
Helsinkin keresztül, Finnair Embraer 190, majd Airbus A350-esekkel tettük meg a 19 órás utazást Hanedáig.
Hivatalosan is átrepültünk az Északi-sarkon.
Életem első parallel approach élménye.
Haneda mesterséges szigete
De vajon mit keres egy Blackhawk a tokiói horizonton?
Tokyo Haneda Airport
Ahogy New Yorkba, úgy ide sem spotterkedni mentünk elsősorban, ugyanakkor igyekeztünk belecsempészni a túránkba. Például, amikor Kyotoból visszaértünk Tokyoba a bérautónkért, akkor eltöltöttünk egy gyors ebédszünetet a Haneda 2-es termináljának elképesztő tetőteraszán. Vannak repülős vending machine-ek a gyerekeknek, fedett ülőhelyek, és mindössze néhány kifeszített, vékony drót választ el a reptértől. Innen készülnek a híres, óceán hátteres képek a különböző Pokemon, Hello Kitty és egyéb logojetekről, amikből mi sajnos nem kaptunk el túl sokat.
HL7554
Korean Air Lines
Airbus A330-323
JA76AN
All Nippon Airways
Boeing 737-881(WL)
JA15AN
Hokkaido International Airlines - Air Do
Boeing 737-781(WL)
HND egy igazi monstrum műsziget, négy kaotikusan használt pályával, ráadásul a forgalom nagy részét az ANA és Japan Airlines járatok teszik ki. Viszont Tokyo környékén csak itt lehet legyártani az olyan helyi légitársaságokat, mint az Air Do, a Solaseed, a Starflyer vagy a Skymark, és logojetekből is nagyon erős.
JA808X
Solaseed Air
Boeing 737-81D(WL)
JA745A
All Nippon Airways
Boeing 777-281ER
JA612A
Hokkaido International Airlines - Air Do
Boeing 767-381ER
- markrally
- Bronze Circle
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: 2016.07.09. 12:26
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: 2023 május - Japán
Yokota Air Base
Még az indulás napján tudtam meg egy helyi spottertől, hogy épp az ottlétünk alatt tartják a Friendship Festivalt a Yokota légibázison, ami Tokió nyugati szélén van, és akkora már pont lesz bérautónk is. Úgyhogy még az odaúton beregisztráltunk, aminél kb. csak a vércsoportunkat nem kérték el.
Ezzel a fesztivállal köszönik meg minden évben a japánoknak, hogy ilyen barátságosan tűrik, hogy a szigeten állomásoznak. 2019 óta ez volt az első ilyen rendezvény, úgyhogy a megszokottnál is nagyobb tömegeket vonzott az esemény. Egy óra dugózás után szerencsésen átvettünk egy parkolóhelyet (ami a legnagyobb érték Tokió környékén) egy holland spottercsapattól, akik teljesen kész voltak, hogy mennyire jó a felhozatal odabent.
Nos, nem hazudtak, tényleg több érdekességet vonultattak fel a megszokottnál. Először a KC-10-től dobtam le a láncot, amikor megláttam a horizonton, aztán a Global Hawknál nyeltem egy nagyobbat, később pedig életemben először láthattam Kawasaki C-2 vagy Mitsubishi F-2 típusokat élőben. Nyilván a JASDF gépek voltak számomra a highlightok, különösképp az F-15, vagy a Chinook, amik szépen legyárthatóak voltak. Ugyanakkor a legtöbb kiállított USAF, Navy és Marines gép is csak a világnak azon a féltekén fotózható le. Voltak F-16-osok, amiket Dél-Koreából repültek át a rendezvény miatt, és a yokotai Herculesek nagy részét is kipakolták. Sajnos az Iruma légibázisra nem volt időnk eljutni, de a yokotai felhozatal sok mindent bepótolt.
Japan Air Self-Defense Force (JASDF)
Cessna 680A Citation Latitude
02-3031
USA - Air Force
Beech C-12J Huron
86-0081
Japan - Air Force
Mitsubishi F-2A
03-8503
USA - Air Force
Boeing C-17A Globemaster III
05-5147
USA - Marines
Sikorsky CH-53E Super Stallion (S-65E/80)
163087
Japan - Air Force
Kawasaki C-2
18-1213
Lenyűgöző volt az a profizmus és hatékonyság, ahogy az embertömeget kezelték kint az utcán, és bent a bázison is. Hiába álltunk több százan vagy akár több ezren is egy csordában, szinte alig kellett bárhol is várakoznunk. Igazi amcsi barbecue hangulat volt odabent, duzzadó egójú, sütögető amerikai katonákkal és lelkes helyiekkel, akik úgy tűnik, mind előkeresték a kosárlabda és baseball mezeiket, és próbáltak menő amerikaiak lenni egy napra.
USA - Air Force
Lockheed Martin F-35A Lightning II
19-5482
USA - Air Force
Lockheed Martin F-35A Lightning II
19-5494
USA - Air Force
McDonnell Douglas KC-10A Extender (DC-10-30CF)
84-0185
USA - Air Force
Lockheed C-5M Super Galaxy (L-500)
87-0028
USA - Air Force
General Dynamics F-16CM Fighting Falcon (401)
89-2043
Japan Air Self-Defense Force (JASDF)
Kawasaki T-4
06-5789
Japan Air Self-Defense Force (JASDF)
Kawasaki T-4
26-5692
USA - Air Force
Northrop Grumman RQ-4B Global Hawk
08-2034
Japan - Air Force
McDonnell Douglas (Mitsubishi) F-15J Eagle
02-8917
Japan - Air Force
Boeing (Kawasaki) CH-47J Chinook (414)
77-4497
USA - Air Force
General Dynamics F-16CM Fighting Falcon (401)
89-2136
Japan - Air Force
Lockheed C-130H Hercules (L-382)
95-1082
Még az indulás napján tudtam meg egy helyi spottertől, hogy épp az ottlétünk alatt tartják a Friendship Festivalt a Yokota légibázison, ami Tokió nyugati szélén van, és akkora már pont lesz bérautónk is. Úgyhogy még az odaúton beregisztráltunk, aminél kb. csak a vércsoportunkat nem kérték el.
Ezzel a fesztivállal köszönik meg minden évben a japánoknak, hogy ilyen barátságosan tűrik, hogy a szigeten állomásoznak. 2019 óta ez volt az első ilyen rendezvény, úgyhogy a megszokottnál is nagyobb tömegeket vonzott az esemény. Egy óra dugózás után szerencsésen átvettünk egy parkolóhelyet (ami a legnagyobb érték Tokió környékén) egy holland spottercsapattól, akik teljesen kész voltak, hogy mennyire jó a felhozatal odabent.
Nos, nem hazudtak, tényleg több érdekességet vonultattak fel a megszokottnál. Először a KC-10-től dobtam le a láncot, amikor megláttam a horizonton, aztán a Global Hawknál nyeltem egy nagyobbat, később pedig életemben először láthattam Kawasaki C-2 vagy Mitsubishi F-2 típusokat élőben. Nyilván a JASDF gépek voltak számomra a highlightok, különösképp az F-15, vagy a Chinook, amik szépen legyárthatóak voltak. Ugyanakkor a legtöbb kiállított USAF, Navy és Marines gép is csak a világnak azon a féltekén fotózható le. Voltak F-16-osok, amiket Dél-Koreából repültek át a rendezvény miatt, és a yokotai Herculesek nagy részét is kipakolták. Sajnos az Iruma légibázisra nem volt időnk eljutni, de a yokotai felhozatal sok mindent bepótolt.
Japan Air Self-Defense Force (JASDF)
Cessna 680A Citation Latitude
02-3031
USA - Air Force
Beech C-12J Huron
86-0081
Japan - Air Force
Mitsubishi F-2A
03-8503
USA - Air Force
Boeing C-17A Globemaster III
05-5147
USA - Marines
Sikorsky CH-53E Super Stallion (S-65E/80)
163087
Japan - Air Force
Kawasaki C-2
18-1213
Lenyűgöző volt az a profizmus és hatékonyság, ahogy az embertömeget kezelték kint az utcán, és bent a bázison is. Hiába álltunk több százan vagy akár több ezren is egy csordában, szinte alig kellett bárhol is várakoznunk. Igazi amcsi barbecue hangulat volt odabent, duzzadó egójú, sütögető amerikai katonákkal és lelkes helyiekkel, akik úgy tűnik, mind előkeresték a kosárlabda és baseball mezeiket, és próbáltak menő amerikaiak lenni egy napra.
USA - Air Force
Lockheed Martin F-35A Lightning II
19-5482
USA - Air Force
Lockheed Martin F-35A Lightning II
19-5494
USA - Air Force
McDonnell Douglas KC-10A Extender (DC-10-30CF)
84-0185
USA - Air Force
Lockheed C-5M Super Galaxy (L-500)
87-0028
USA - Air Force
General Dynamics F-16CM Fighting Falcon (401)
89-2043
Japan Air Self-Defense Force (JASDF)
Kawasaki T-4
06-5789
Japan Air Self-Defense Force (JASDF)
Kawasaki T-4
26-5692
USA - Air Force
Northrop Grumman RQ-4B Global Hawk
08-2034
Japan - Air Force
McDonnell Douglas (Mitsubishi) F-15J Eagle
02-8917
Japan - Air Force
Boeing (Kawasaki) CH-47J Chinook (414)
77-4497
USA - Air Force
General Dynamics F-16CM Fighting Falcon (401)
89-2136
Japan - Air Force
Lockheed C-130H Hercules (L-382)
95-1082
- markrally
- Bronze Circle
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: 2016.07.09. 12:26
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: 2023 május - Japán
Narita
Mivel tudtam, hogy Naritáról fogunk hazamenni az utolsó napunkon, ráadásul éjszaka, gondoltam ránézek Flightradaron, hogy mik járnak NRT-re. Megdöbbenve láttam, hogy szinte csak olyan légitársaságok, amik nem voltak meg korábban. Ha valami meg is volt, akkor annak a keskenytörzsű változata járt, ami szintén újdonság. Ráadásul spotterhelyekből is elég jó a felhozatal Narita körül, így nem volt kérdés, hogy el kell töltenünk egy napot itt.
Egész délelőtt nem sütött a nap, így az előnytelen reggeli helyek helyett már 6:30-kor kint álltam az egyik legjobb spotter platformon a reggeli érkezőkre, pár kilométerre a hotelünktől.
A parkoló sem volt rossz
Batik Air Malaysia
Boeing 737-8 MAX
9M-LRG
Malaysia Airlines
Airbus A350-941
9M-MAD
VietJet Air
Airbus A330-343
VN-A814
Scoot
Boeing 787-9 Dreamliner
9V-OJE
Air Hong Kong
Airbus A330-300P2F
B-LDR
Thai AirAsiaX
Airbus A330-343
HS-XTG
Japan Airlines - JAL
Boeing 767-346/ER
JA618J
Cebu Pacific Air
Airbus A320-214
RP-C4103
VietJet Air
Airbus A321-271NX
VN-A526
Bamboo Airways
Airbus A321-251NX
VN-A228
Rengeteg helyi spotterrel próbáltam felvenni a kapcsolatot az utazás előtt, de nem igazán jártam sikerrel, ami furcsa Japánban. Végül a helyszínen vált világossá számomra, hogy a naritai spotterközösség sokkal zárkózottabb – nagy részük nem is túl barátságos. Mindez furcsa volt azután, hogy kizárólag nyitott és segítőkész emberekkel találkoztunk Japánban, akik inkább lekéstek egy vonatot, csak segíthessenek.
Aztán kiderült, hogy közösségben egyszerűen csak zárkózottabbak. Ahogy tiszta lett számukra jó néhány közösen eltöltött óra után, hogy mi is ugyanolyan elhivatott spotterek vagyunk, mint ők, megnyíltak felénk. Egyszer csak azon kaptuk magunkat, hogy már a negyedik fellépőt adják kettőnknek, és folyamatosan odaszalad valaki, hogy értesítsen az érkező érdekességekről. Ha elugrottunk kajáért, külön fenntartottak nekünk egy parkolóhelyet. Késő délutánra mi lettünk a helyi látványosság.
Egyébként a délutáni hely az egyik legkevésbé barátságos Narita körül. Magas betonoszlopok között kell befotózni, ami korlátozza a mozgásteret, viszont a szögért megéri.
A kék Toyota Sienta a bérautónk, benne épp Brigi piheni ki a több órás fellépőn állást egy huzamban. Bárki találta fel a tolóajtót, az Isten áldja érte.
Air Busan
Airbus A321-231
HL7722
Air India
Boeing 787-8 Dreamliner
VT-ANZ
Juneyao Airlines
Airbus A321-271NX
B-32CJ
Jin Air
Boeing 777-2B5/ER
HL7750
Jeju Air
Boeing 737-8JP
HL8336
Tigerair Taiwan
Airbus A320-232
B-50006
Japan Airlines - JAL
Boeing 787-8 Dreamliner
JA838J
Polar Air Cargo
Boeing 767-3Y0/ER
N642GT
Swiss International Air Lines
Boeing 777-300/ER
HB-JNH
Polar Air Cargo
Boeing 777-F16
N703GT
Royal Brunei Airlines
Airbus A320-251N
V8-RBB
Mivel tudtam, hogy Naritáról fogunk hazamenni az utolsó napunkon, ráadásul éjszaka, gondoltam ránézek Flightradaron, hogy mik járnak NRT-re. Megdöbbenve láttam, hogy szinte csak olyan légitársaságok, amik nem voltak meg korábban. Ha valami meg is volt, akkor annak a keskenytörzsű változata járt, ami szintén újdonság. Ráadásul spotterhelyekből is elég jó a felhozatal Narita körül, így nem volt kérdés, hogy el kell töltenünk egy napot itt.
Egész délelőtt nem sütött a nap, így az előnytelen reggeli helyek helyett már 6:30-kor kint álltam az egyik legjobb spotter platformon a reggeli érkezőkre, pár kilométerre a hotelünktől.
A parkoló sem volt rossz
Batik Air Malaysia
Boeing 737-8 MAX
9M-LRG
Malaysia Airlines
Airbus A350-941
9M-MAD
VietJet Air
Airbus A330-343
VN-A814
Scoot
Boeing 787-9 Dreamliner
9V-OJE
Air Hong Kong
Airbus A330-300P2F
B-LDR
Thai AirAsiaX
Airbus A330-343
HS-XTG
Japan Airlines - JAL
Boeing 767-346/ER
JA618J
Cebu Pacific Air
Airbus A320-214
RP-C4103
VietJet Air
Airbus A321-271NX
VN-A526
Bamboo Airways
Airbus A321-251NX
VN-A228
Rengeteg helyi spotterrel próbáltam felvenni a kapcsolatot az utazás előtt, de nem igazán jártam sikerrel, ami furcsa Japánban. Végül a helyszínen vált világossá számomra, hogy a naritai spotterközösség sokkal zárkózottabb – nagy részük nem is túl barátságos. Mindez furcsa volt azután, hogy kizárólag nyitott és segítőkész emberekkel találkoztunk Japánban, akik inkább lekéstek egy vonatot, csak segíthessenek.
Aztán kiderült, hogy közösségben egyszerűen csak zárkózottabbak. Ahogy tiszta lett számukra jó néhány közösen eltöltött óra után, hogy mi is ugyanolyan elhivatott spotterek vagyunk, mint ők, megnyíltak felénk. Egyszer csak azon kaptuk magunkat, hogy már a negyedik fellépőt adják kettőnknek, és folyamatosan odaszalad valaki, hogy értesítsen az érkező érdekességekről. Ha elugrottunk kajáért, külön fenntartottak nekünk egy parkolóhelyet. Késő délutánra mi lettünk a helyi látványosság.
Egyébként a délutáni hely az egyik legkevésbé barátságos Narita körül. Magas betonoszlopok között kell befotózni, ami korlátozza a mozgásteret, viszont a szögért megéri.
A kék Toyota Sienta a bérautónk, benne épp Brigi piheni ki a több órás fellépőn állást egy huzamban. Bárki találta fel a tolóajtót, az Isten áldja érte.
Air Busan
Airbus A321-231
HL7722
Air India
Boeing 787-8 Dreamliner
VT-ANZ
Juneyao Airlines
Airbus A321-271NX
B-32CJ
Jin Air
Boeing 777-2B5/ER
HL7750
Jeju Air
Boeing 737-8JP
HL8336
Tigerair Taiwan
Airbus A320-232
B-50006
Japan Airlines - JAL
Boeing 787-8 Dreamliner
JA838J
Polar Air Cargo
Boeing 767-3Y0/ER
N642GT
Swiss International Air Lines
Boeing 777-300/ER
HB-JNH
Polar Air Cargo
Boeing 777-F16
N703GT
Royal Brunei Airlines
Airbus A320-251N
V8-RBB
- markrally
- Bronze Circle
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: 2016.07.09. 12:26
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: 2023 május - Japán
Sokan vannak, így spotterből is sok van, ezért gyorsan elfogynak a jó helyek. Ahogy mindent, ezt is lelkesen csinálják. Sokan az egész napot lenyomták egy helyben, miközben mindenről készült fotó és feljegyzés. Sokan felültek a létrájukra egy könyvvel, ledobták a zoknijukat, és két gép között olvasgattak. Bár erre nem sok idő volt, mert döbbenetesen sűrű a forgalom, és az a ritka, ha keskenytörzsű gépet látsz. Egyébként elképesztően hatékonyan megfordítják a járatokat. Itt nincs késlekedés, kitolás után szinte azonnal gurulni kezd a gép, és a lehető legrövidebb úton és módon felszáll.
Asiana Airlines
Boeing 747-48E
HL7428
Southern Air
Boeing 777-FZB
N714SA
Jin Air
Boeing 737-8GQ
HL7757
China Central Longhao Airlines
Boeing 737-446(SF)
B-1156
Air Premia
Boeing 787-9 Dreamliner
HL8516
China Airlines
Airbus A321-271NX
B-18102
Cebu Pacific Air
Airbus A321-271NX
RP-C4126
Air Canada
Boeing 777-333/ER
C-FITU
DHL / AeroLogic
Boeing 777-F
D-AALM
EVA Air
Boeing 787-10 Dreamliner
B-17802
China Southern Airlines
Airbus A321-231
B-1806
Air Macau
Airbus A320-271N
B-MCK
STARLUX Airlines
Airbus A350-941
B-58501
Jetstar Japan
Airbus A320-232
JA04JJ
China Airlines
Airbus A350-941
B-18916
ZIPAIR Tokyo
Boeing 787-8 Dreamliner
JA824J
Peach Aviation
Airbus A320-214
JA09VA
Nippon Cargo Airlines - NCA
Boeing 747-8KZF/SCD
JA17KZ
Philippines AirAsia
Airbus A320-214
RP-C8946
És a nap egyik főfogása:
All Nippon Airways - ANA
Airbus A380-841
JA381A
Végül egy nap alatt kereken 30 számomra új légitársaságot gyűjtöttem be Naritán. És bár nem túl változatosak a szögek, azért gondoltam szívesen legeltetnétek Ti is olyan gépeken a szemeiteket, amik nálunk nem szokványosak.
Ahogy figyelgettem a forgalmat, gyorsan összeállt bennem, hogy 16-os irány lenne a legidálisabb, mert délutáni fényekben zseniális kifordulós képeket lehet lőni a 16R küszöbön, ahonnan az összes gép felszáll, így kényelmesen, komolyabb pezsgés nélkül, egy helyben le lehetne tudni a napi forgalmat – de mégis mennyi esély van rá, hogy így alakuljon? Hát, így alakult.
Silk Way West Airlines
Boeing 747-4H6F/SCD
4K-BCR
Air Incheon
Boeing 737-8CX(SF)
HL8355
Greater Bay Airlines
Boeing 737-8JP(WL)
B-KJB
United Airlines
Boeing 737-824
N77295
Xiamen Airlines
Boeing 737-86N
B-5152
T'way Air
Boeing 737-85R
HL8379
VietJet Air
Airbus A321-271N
VN-A653
Jetstar Japan
Airbus A321-251NX
JA26LR
El Al Israel Airlines
Boeing 787-8 Dreamliner
4X-ERA
ANA Cargo
Boeing 767-316F/ER
JA605F
Hainan Airlines
Boeing 737-84P
B-1502
MIAT Mongolian Airlines
Boeing 737-8CX
EI-CXV
Air Seoul
Airbus A321-231
HL7789
ZIPAIR Tokyo
Boeing 787-8 Dreamliner
JA850J
T'way Air
Airbus A330-343
HL8501
Vietnam Airlines
Airbus A321-231
VN-A334
JA825J
ZIPAIR Tokyo
Boeing 787-8 Dreamliner
RP-C9909
Philippine Airlines
Airbus A321-231(WL)
B-8575
China Eastern Airlines
Airbus A321-211(WL)
B-LPC
Hong Kong Airlines
Airbus A320-214
HS-XTA
Thai AirAsia X
Airbus A330-343
JA900A
All Nippon Airways
Boeing 787-10 Dreamliner
B-LRE
Cathay Pacific
Airbus A350-941
JA771F
ANA Cargo
Boeing 777-F
N407KZ
Atlas Air
Boeing 747-4KZF
N630UP
United Parcel Service (UPS)
Boeing 747-8F
N15969
United Airlines
Boeing 787-9 Dreamliner
Napzárásnak visszamentünk a reggeli helyre egy utolsó adag fotóra.
B-1477
Shenzhen Airlines
Boeing 737-87L(WL)
HL8223
Korean Air Lines
Boeing 737-9B5ER(WL)
B-LEL
Hong Kong Express
Airbus A321-231(WL)
D-ALFK
Lufthansa Cargo
Boeing 777-F
JA772F
All Nippon Airways
Boeing 777-F
HL8088
Jeju Air
Boeing 737-8AS(WL)
JA01GR
Spring Airlines Japan
Boeing 737-81D(WL)
Asiana Airlines
Boeing 747-48E
HL7428
Southern Air
Boeing 777-FZB
N714SA
Jin Air
Boeing 737-8GQ
HL7757
China Central Longhao Airlines
Boeing 737-446(SF)
B-1156
Air Premia
Boeing 787-9 Dreamliner
HL8516
China Airlines
Airbus A321-271NX
B-18102
Cebu Pacific Air
Airbus A321-271NX
RP-C4126
Air Canada
Boeing 777-333/ER
C-FITU
DHL / AeroLogic
Boeing 777-F
D-AALM
EVA Air
Boeing 787-10 Dreamliner
B-17802
China Southern Airlines
Airbus A321-231
B-1806
Air Macau
Airbus A320-271N
B-MCK
STARLUX Airlines
Airbus A350-941
B-58501
Jetstar Japan
Airbus A320-232
JA04JJ
China Airlines
Airbus A350-941
B-18916
ZIPAIR Tokyo
Boeing 787-8 Dreamliner
JA824J
Peach Aviation
Airbus A320-214
JA09VA
Nippon Cargo Airlines - NCA
Boeing 747-8KZF/SCD
JA17KZ
Philippines AirAsia
Airbus A320-214
RP-C8946
És a nap egyik főfogása:
All Nippon Airways - ANA
Airbus A380-841
JA381A
Végül egy nap alatt kereken 30 számomra új légitársaságot gyűjtöttem be Naritán. És bár nem túl változatosak a szögek, azért gondoltam szívesen legeltetnétek Ti is olyan gépeken a szemeiteket, amik nálunk nem szokványosak.
Ahogy figyelgettem a forgalmat, gyorsan összeállt bennem, hogy 16-os irány lenne a legidálisabb, mert délutáni fényekben zseniális kifordulós képeket lehet lőni a 16R küszöbön, ahonnan az összes gép felszáll, így kényelmesen, komolyabb pezsgés nélkül, egy helyben le lehetne tudni a napi forgalmat – de mégis mennyi esély van rá, hogy így alakuljon? Hát, így alakult.
Silk Way West Airlines
Boeing 747-4H6F/SCD
4K-BCR
Air Incheon
Boeing 737-8CX(SF)
HL8355
Greater Bay Airlines
Boeing 737-8JP(WL)
B-KJB
United Airlines
Boeing 737-824
N77295
Xiamen Airlines
Boeing 737-86N
B-5152
T'way Air
Boeing 737-85R
HL8379
VietJet Air
Airbus A321-271N
VN-A653
Jetstar Japan
Airbus A321-251NX
JA26LR
El Al Israel Airlines
Boeing 787-8 Dreamliner
4X-ERA
ANA Cargo
Boeing 767-316F/ER
JA605F
Hainan Airlines
Boeing 737-84P
B-1502
MIAT Mongolian Airlines
Boeing 737-8CX
EI-CXV
Air Seoul
Airbus A321-231
HL7789
ZIPAIR Tokyo
Boeing 787-8 Dreamliner
JA850J
T'way Air
Airbus A330-343
HL8501
Vietnam Airlines
Airbus A321-231
VN-A334
JA825J
ZIPAIR Tokyo
Boeing 787-8 Dreamliner
RP-C9909
Philippine Airlines
Airbus A321-231(WL)
B-8575
China Eastern Airlines
Airbus A321-211(WL)
B-LPC
Hong Kong Airlines
Airbus A320-214
HS-XTA
Thai AirAsia X
Airbus A330-343
JA900A
All Nippon Airways
Boeing 787-10 Dreamliner
B-LRE
Cathay Pacific
Airbus A350-941
JA771F
ANA Cargo
Boeing 777-F
N407KZ
Atlas Air
Boeing 747-4KZF
N630UP
United Parcel Service (UPS)
Boeing 747-8F
N15969
United Airlines
Boeing 787-9 Dreamliner
Napzárásnak visszamentünk a reggeli helyre egy utolsó adag fotóra.
B-1477
Shenzhen Airlines
Boeing 737-87L(WL)
HL8223
Korean Air Lines
Boeing 737-9B5ER(WL)
B-LEL
Hong Kong Express
Airbus A321-231(WL)
D-ALFK
Lufthansa Cargo
Boeing 777-F
JA772F
All Nippon Airways
Boeing 777-F
HL8088
Jeju Air
Boeing 737-8AS(WL)
JA01GR
Spring Airlines Japan
Boeing 737-81D(WL)
- Tushka154
- Golden Circle
- Hozzászólások: 864
- Csatlakozott: 2016.07.08. 07:41
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: 2023 május - Japán
Poresz ez a sorozat, gratula!
- RimoRoli
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 924
- Csatlakozott: 2016.07.07. 17:23
- Tartózkodási hely: London
Re: 2023 május - Japán
Jo kis tura! Autok is johetnek meg!
- Bal
- Golden Circle
- Hozzászólások: 882
- Csatlakozott: 2016.07.07. 10:33
- Tartózkodási hely: Budapest, XVIII.
Re: 2023 május - Japán
Állat!
- habigyuri
- Silver Circle
- Hozzászólások: 342
- Csatlakozott: 2016.07.07. 20:57
- Tartózkodási hely: XVII. kerület
Re: 2023 május - Japán
Húbammeg ez nagyon ütős. Én is csak lestem hogy mennyi légitársaság van amiről még csak nem is hallottam korábban.
Az viszont nagyon érdekelne hogy azon a kis résen a betonoszlopok között hogy lehetett leszállót fotózni?
Az viszont nagyon érdekelne hogy azon a kis résen a betonoszlopok között hogy lehetett leszállót fotózni?
8 hozzászólás
• Oldal: 1 / 1
Vissza: Külföldi repülőtereken készült fotók és videók
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég