2024.03.21. LHBP PIC
1 hozzászólás
• Oldal: 1 / 1
- Tushka154
- Golden Circle
- Hozzászólások: 864
- Csatlakozott: 2016.07.08. 07:41
- Tartózkodási hely: Budapest
2024.03.21. LHBP PIC
Alapvetően nem terveztem kimenni, de egy jóbarátom szólt, hogy ezen a napon lesz a Base Training-je, és megkért, hogy csináljak róla pár fotót.
A tervezett indulás 14:00 lett volna, de végül másfél órás késéssel sikerült felszállni.
Amíg rá vártam, ha már előttem szállt fel ez a kínai, és még a nap is sütött, nem hagyhattam ki:
B-220R
SF Airlines
Boeing 767-341(ER)(BCF)
A Base Training jelen esetben 6 iskolakörből és touch-and-go manőverből, valamint egy átstartolásból állt.
Mivel a felszállást a 31L pálya végéről hajtották végre, mire a Cargodombhoz értek, már majdnem az engedélyezett - 2000ft - magasságon voltak, úgyhogy innen természetesen csak 1-2 hasfotóra futotta...:
...viszont mivel az iskolaköröket a 31R futópályára csinálták, áthelyezkedtem először a Patakpartra...:
...majd a Szpotterdombra...:
...atstartolás...:
...majd az utolsó megközelítés, már ismét a 31L pályára - mivel az iskolakörök elég rövidek voltak, az átstartolás utáni utolsó megközelítésre épphogy a kocsiig visszaértem:
OE-GAG
International Jet Management
Learjet 75
Ezúton is gratulálok Balázsnak!
A tervezett indulás 14:00 lett volna, de végül másfél órás késéssel sikerült felszállni.
Amíg rá vártam, ha már előttem szállt fel ez a kínai, és még a nap is sütött, nem hagyhattam ki:
B-220R
SF Airlines
Boeing 767-341(ER)(BCF)
A Base Training jelen esetben 6 iskolakörből és touch-and-go manőverből, valamint egy átstartolásból állt.
Mivel a felszállást a 31L pálya végéről hajtották végre, mire a Cargodombhoz értek, már majdnem az engedélyezett - 2000ft - magasságon voltak, úgyhogy innen természetesen csak 1-2 hasfotóra futotta...:
...viszont mivel az iskolaköröket a 31R futópályára csinálták, áthelyezkedtem először a Patakpartra...:
...majd a Szpotterdombra...:
...atstartolás...:
...majd az utolsó megközelítés, már ismét a 31L pályára - mivel az iskolakörök elég rövidek voltak, az átstartolás utáni utolsó megközelítésre épphogy a kocsiig visszaértem:
OE-GAG
International Jet Management
Learjet 75
Ezúton is gratulálok Balázsnak!
1 hozzászólás
• Oldal: 1 / 1
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 32 vendég