2024. Augusztus - London, Dublin
21 hozzászólás
• Oldal: 2 / 3 • 1, 2, 3
- RimoRoli
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 924
- Csatlakozott: 2016.07.07. 17:23
- Tartózkodási hely: London
Re: 2024. Augusztus - London, Dublin
Ez a gurulo etihad az egyik legnagyobb kapas sztem az egesz turan!!
A dubline eso napon pedig inkabb pubozhattatok volna!
A dubline eso napon pedig inkabb pubozhattatok volna!
- Tushka154
- Golden Circle
- Hozzászólások: 864
- Csatlakozott: 2016.07.08. 07:41
- Tartózkodási hely: Budapest
2024.08.23. EIDW PIC
08.23. - A csúcson kell abbahagyni
A túra zárónapja a ránk váró két repülőjárattal eleve hosszúnak ígérkezett, de mi erre még rátettünk egy lapáttal, amikor látva az időjárás előrejelzést, hajnali 5-re húztuk fel a vekkert.
Úgy egyeztünk meg, hogy felkelünk korán, megnézzük, van-e értelme kimenni korán - a felszakadozó felhőzetet látva a válasz elég egyértelmű volt, úgyhogy felkerekedtünk (a csomagjainkat direkt erre az eshetőségre készülve már előző este összepakoltuk), és irány az 5-ös szpot környéke, ahol az első nap végén a legurulókat fotóztuk, csak ezúttal a gurulóút másik oldaláról.
Az időjárás talán most volt a legzordabb az egész túra alatt:
Eleinte a nap se nagyon akart kibújni a felhők közül, de végül 7 óra előtt néhány perccel pont időben tette, és borította be arany fénnyel ezt a speckót:
N76055
United Airlines ("Star Alliance" livery)
Boeing 767-424(ER)
EI-LRH
Aer Lingus
Airbus A321-253NX
EI-IJW
Ryanair
Boeing 737-8-200 MAX
A kisebb gépek (bizjet-ek, ATR-ek) általában az egyel korábbi (S4) gurulón szoktak lejönni, ő viszont valamiért kigurult elénk:
N265H
Private
Dassault Falcon 900
Ahogy egyre ment felfelé a nap...:
N178DZ
Delta Air Lines
Boeing 767-332(ER)
...egyre gyönyörűbb fények lettek - az eső után tiszta égbolt szerintem az egész túra alatt a legjobbak:
EI-DUZ
Aer Lingus
Airbus A330-302
N2105J
JetBlue
Airbus A321-271NX
Az első nap után a jobb oldalát is legyárthattuk:
A6-ETQ
Etihad Airways
Boeing 777-3FX(ER)
Méhecske is pipa:
SP-RZE
Buzz (operating for Ryanair)
Boeing 737-8-200 MAX
Az évek során egyre kevesebb és kevesebb dekort kaptak az ezzel a felirattal ellátott gépek...
D-AIEO
Lufthansa ("Fanhansa" titles)
Airbus A321-271NX
Most akkor...:
N571DZ | N196DN
Delta Air Lines
Airbus A350-941 | Boeing 767-332(ER)
...ki másolt kit A tavalyi amszterdami túrabeszámolóban úgy emlékszem már egyszer kifejtettem:
C-FNOG
Air Canada
Boeing 787-9 Dreamliner
Elemi, de nem ösztön:
9H-LMI
Lauda Europe (operating for Ryanair)
Airbus A320-232
A napi két egyesült ceruza-járat elsője - külön érdekesség, hogy amikor 1 órával később megérkeztünk az érkezős szpotra, még mindig a keresztpálya előtti váróponton állt
N14115
United Airlines
Boeing 757-224
Egyszerűen imádom ezt a piros színt, főleg ilyen fényben:
TF-PPE
Play
Airbus A320-251N
...és zárszónak beszaladt a zsákba a retró is:
EI-DVM
Aer Lingus ("Retro" livery)
Airbus A320-214
Utóirat: utána jött még egy WestJet 737 MAX 8, de az túlment az S5-ön - amíg a többiek maradtak a helyükön, én ekezdtem feljebb rohanni, hogy esetleg közelebbről tudjam lefotózni, de végül ahol jó lett volna a szög, belelógott minden, mire tiszta lett volna, ellenfényes volt, úgyhogy a "kötelező" buktám itt se maradt el Na mindegy.
10 órára áthelyezkedtünk a "szokott" - The Mound - 2-es szpotra, és ismét kezdődhetett a felhőlottó!
Ez sajnos megint nem nyert, de sebaj, még van egy lehetőségünk:
EI-FAV
Aer Lingus Regional (operated by Emerald Airlines)
ATR 72-600 (72-212A)
A nyertesek közé tartozott viszont néhány amerikai érkező - az USÁ-ból...:
N77066 | N19136
United Airlines
Boeing 767-424(ER) | 757-224
...és Kanadából:
C-GUDH | C-FGDX | C-GOJQ
WestJet | Air Canada | Air Transat
Boeing 787-9 Dreamliner | Airbus A321-271NX
Még egy alkalmunk volt bebiztosítani a helyi nagyágyúk összes variációját:
EI-DUO | EI-GAJ | EI-EIN
Aer Lingus
Airbus A330-202 | A330-302
Persze a kicsikből megint nem azt sütötte a nap, akit szerettünk volna:
EI-GPN | EI-HDI
Aer Lingus Regional (operated by Emerald Airlines)
ATR 72-600 (72-212A)
"Jöhetett-volna-Hekla" rovatunk mai vendége - újabb sosehallottammégróla-társaság, apparently az Icelandair csoport (mert ilyen is van...) tagja
Ezzel a fotóval ki van végezve a teljes flottájuk:
TF-LLW
Loftleiðir Icelandic (operating for Icelandair)
Boeing 757-223
Leánykorában ő volt a másik rögbis, mellette a kakukktojás-gépünk (a 4 járat közül egyedül a Dublin-London volt Lingus, amit ez a neo teljesített, a többi ugye British):
EI-DEO | EI-NSA
Aer Lingus
Airbus A320-214 | A320-251N
Amikor sütött a nap, olyan tiszta fény volt, hogy a common-okat is sokkal szívesebben fotóztuk:
EC-MUF | D-AIRL | TC-JRY
Iberia Express | Lufthansa | Turkish Airlines ("Star Alliance" livery)
Airbus A320-214 | A321-131 | A321-231
A rögbisek nem érezték a nyerőszériát - persze amikor sütötte legalább valamelyiket a nap, az már olyan pozícióban volt, hogy szétpezsgett:
EI-DEI | EC-NYD
Aer Lingus ("Irish Rugby Team" livery) | Vueling ("French Rugby Federation" livery)
Airbus A320-214 | A321-271NX
Őt csak azért mutatom, hogy időnként ennyire változóak voltak a fényviszonyok (a következő kockán fordítva volt - az orr-rész árnyékban, a farokrész napos):
N786AN
American Airlines
Boeing 777-223(ER)
Kisebb-nagyobb bizjetekből ezúttal se volt hiány:
PH-DWA | D-IOHL | OK-DSY
Air Charters Europe | Excellent Air | DSA Aviation Company
Embraer ERJ-145LR | Cessna 525A CitationJet CJ2 | Cessna 525A CitationJet CJ2+
A7-BHG
Qatar Airways
Boeing 787-9 Dreamliner
A méhecske és a retró után ő is az utolsó lehetőségre lett végre meg rendesen:
EI-FAV
Aer Lingus Regional (operated by Emerald Airlines)
ATR 72-600 (72-212A)
Ezt a nagyágyút még megvártuk...:
EI-GCF
Aer Lingus
Airbus A330-302
...mielőtt megnéztük, hogy lesz még egy utolsó lehetőségünk bármilyen, legalább valamennyire napos fotót készíteni a rögbisről - ezúttal indulóban, úgyhogy még egyszer utoljára átgurultunk a 8-as szpotra.
Hát, egy fokkal jobbak voltak a fények...:
EC-NYD
Vueling ("French Rugby Federation" livery)
Airbus A321-271NX
...de azért ezek se lettek az igaziak:
EI-DEI
Aer Lingus ("Irish Rugby Team" livery)
Airbus A320-214
...ha már ott voltunk, még megvártuk őt is:
EI-GEY
Aer Lingus
Airbus A330-202
Mielőtt elköszöntünk a szpotterhelyektől, és elindultunk leadni a kocsit.
Leadni ugyanott, a már említett, külön bérautós parkolóban kellett, ahol felvettük, onnan kisbusszal irány fel a 2-es terminálra.
A csomagfeladás Londonhoz hasonlóan automatikusan (bár korántsem zökkenőmentesen) zajlott. Mivel először utaztam tranzitként, nagyon kíváncsi voltam, hogy a világ egyik legforgalmasabb repülőterén (a járatunk addigra egyórás késése miatt már csak kb. másfél órás időablakban) átszállva vajon a csomagjaink is eljutnak-e velünk együtt hazáig.
Az SRA-ba való bejutás Londonhoz hasonlóan (a számítógépesített csomagfeladáskor tapasztalt akadozásokat leszámítva) tulajdonképpen zökkenőmentesen zajlott - viszonylag hamar eljutottunk a terminál bejáratától a kapunkig. Külön érdekesség volt viszont, hogy a biztonsági ellenőrzéshez az indulási szintről még tovább felfelé kellett mennünk, majd ebből következett, hogy a kapunkhoz az út lefelé vezetett.
A londoni gépünk (EI-NSA) aznap reggel Bordeaux-ba ment el (onnan érkezőben fotóztuk feljebb), majd két LHR kört csinált - a második volt a mi járatunk. A már említett egyórás késést már az előző londoni körének odaútján szedte össze és vitte magával - ennek okára nem derült fény. További érdekesség volt, hogy mivel a jegyeket a British-nél vettük, ennél a járatnál nem volt lehetőség becsekkoláskor helyet választani, a gép a 12ABCD helyeket dobta nekünk, ami mitadisten a 2 szárny fölötti vészkijárat közti sor volt, úgyhogy a Budapest-London után másodszor is élvezhettem a nagyobb lábteret
Maga a kb. egyórás út a 408R állóhelyről a 28R/27R futópályákon át a 211R állóhelyig tulajdonképpen eseménytelenül telt - megközelítéskor mindössze egy holding-kört kellett tennünk.
Kiszállás után egyből a tranzit felé vettük az irányt, ugyanis át kellett jutnunk a 2-esről a 3-as terminálra - ezt busszal tudtuk abszolválni.
A 3-as terminálra megérkezve némileg meglepő módon egy újabb SRA-ellenőrzésen találtuk magunkat - kérdeztük is az ott dolgozó biztonsági szolgálatos kollégát, hogy mi ennek az oka? "Because we don't trust anyone".
Well, fair enough
A tranzitváróba megérkezve láttuk, hogy a budapesti járatunk is egyórás késésben van, úgyhogy maradt időnk kényelmesen elkölteni az utolsó (nem összecsórt) fontjainkat a souvenir-boltokban (főleg hogy a feleségem Dublin-ba érkezésünk után találta ki, hogy kellene valami Paddington-témájú ajándék a gyerekeknek ).
A beszállókapuhoz érkezve meglepődve konstatáltuk, hogy a gépünk tulajdonképpen teljesen tele lesz - ezért mivel korlátozott az utastérben a csomagtároló-kapacitás, mindenkitől, akinek bőrönd volt a kézipoggyásza, elvették azt, még a beszállítás előtt lehordták a géphez, betették egy konténerbe, és úgy pakolták fel a fedélzetre. Még jó, hogy a mi fotós hátizsákjainkat nem vették el...
A gépünk (A320 G-EUUO) megtöltése (én ezúttal a 26F helyet választottam magamnak - nem volt rossz, de pechemre pont az én sorom fölött nem voltak levegő-fúvókák) után kitoltak minket a 305-ös állóhelyről, és ezúttal egy nagyságrendekkel rövidebb gurulás után (bár sokadikok voltunk a sorban) viszonylag hamar fel is lőttek minket a 27L futópályáról. Felszállás után jobbra fordulva még vethettünk egy utolsó pillantást a városra, mielőtt a felhők fölé emelkedtünk. Közben az elsőtisztünk meglehetősen bőbeszédűen elmesélte, hogy a késésünk a gép előző (Bécsbe induló) járatából adódott - a repülőgép műszaki problémáját (amit ha nem hárítottak volna el, nem szállhattak volna fel) említette, mint eredendő ok. Az út teljesen eseménytelen volt, majd a tervezett 01:10(LT) helyett 02:05-kor szálltunk le a 31R futópályára, és gurultunk be a 31-es állóhelyre.
A késésünk miatt mivel messze mi voltunk az utolsó járat, a terminál teljesen kihalt volt, amikor megérkeztünk. Megkönnyebbülésünkre a csomagjaink is megérkeztek velünk együtt, úgyhogy azok felvétele után elköszöntünk egymástól, és mi Benjivel és Petivel egy wigo elektromos autóval mentünk be a városba - én a Nagyvárad téren még szaladtam egy utolsót a 914-es busz után, amit végül sikeresen elértem. Annyira késő/korán volt már, hogy Újpesten az éjszakai busz utolérte az első villamost.
Végül 23 óra ébrenlét és 3.5 óra repülés után hajnali 5-kor estem haza, és borultam be az ágyba mint egy krumpliszsák
Ezzel a beszámoló részemről véget ért - remélem legalább valamennyire tetszett/érdekes/informatív volt, köszönöm, ha elolvastátok!
The End-főcím-stáblista
Készült a Kovojánék társaság megbízásából az élet stúdiójában.
A túra zárónapja a ránk váró két repülőjárattal eleve hosszúnak ígérkezett, de mi erre még rátettünk egy lapáttal, amikor látva az időjárás előrejelzést, hajnali 5-re húztuk fel a vekkert.
Úgy egyeztünk meg, hogy felkelünk korán, megnézzük, van-e értelme kimenni korán - a felszakadozó felhőzetet látva a válasz elég egyértelmű volt, úgyhogy felkerekedtünk (a csomagjainkat direkt erre az eshetőségre készülve már előző este összepakoltuk), és irány az 5-ös szpot környéke, ahol az első nap végén a legurulókat fotóztuk, csak ezúttal a gurulóút másik oldaláról.
Az időjárás talán most volt a legzordabb az egész túra alatt:
- 10-15 fok
- 10-17 csomós szél
- 22-29 csomós lökésekkel
Eleinte a nap se nagyon akart kibújni a felhők közül, de végül 7 óra előtt néhány perccel pont időben tette, és borította be arany fénnyel ezt a speckót:
N76055
United Airlines ("Star Alliance" livery)
Boeing 767-424(ER)
EI-LRH
Aer Lingus
Airbus A321-253NX
EI-IJW
Ryanair
Boeing 737-8-200 MAX
A kisebb gépek (bizjet-ek, ATR-ek) általában az egyel korábbi (S4) gurulón szoktak lejönni, ő viszont valamiért kigurult elénk:
N265H
Private
Dassault Falcon 900
Ahogy egyre ment felfelé a nap...:
N178DZ
Delta Air Lines
Boeing 767-332(ER)
...egyre gyönyörűbb fények lettek - az eső után tiszta égbolt szerintem az egész túra alatt a legjobbak:
EI-DUZ
Aer Lingus
Airbus A330-302
N2105J
JetBlue
Airbus A321-271NX
Az első nap után a jobb oldalát is legyárthattuk:
A6-ETQ
Etihad Airways
Boeing 777-3FX(ER)
Méhecske is pipa:
SP-RZE
Buzz (operating for Ryanair)
Boeing 737-8-200 MAX
Az évek során egyre kevesebb és kevesebb dekort kaptak az ezzel a felirattal ellátott gépek...
D-AIEO
Lufthansa ("Fanhansa" titles)
Airbus A321-271NX
Most akkor...:
N571DZ | N196DN
Delta Air Lines
Airbus A350-941 | Boeing 767-332(ER)
...ki másolt kit A tavalyi amszterdami túrabeszámolóban úgy emlékszem már egyszer kifejtettem:
C-FNOG
Air Canada
Boeing 787-9 Dreamliner
Elemi, de nem ösztön:
9H-LMI
Lauda Europe (operating for Ryanair)
Airbus A320-232
A napi két egyesült ceruza-járat elsője - külön érdekesség, hogy amikor 1 órával később megérkeztünk az érkezős szpotra, még mindig a keresztpálya előtti váróponton állt
N14115
United Airlines
Boeing 757-224
Egyszerűen imádom ezt a piros színt, főleg ilyen fényben:
TF-PPE
Play
Airbus A320-251N
...és zárszónak beszaladt a zsákba a retró is:
EI-DVM
Aer Lingus ("Retro" livery)
Airbus A320-214
Utóirat: utána jött még egy WestJet 737 MAX 8, de az túlment az S5-ön - amíg a többiek maradtak a helyükön, én ekezdtem feljebb rohanni, hogy esetleg közelebbről tudjam lefotózni, de végül ahol jó lett volna a szög, belelógott minden, mire tiszta lett volna, ellenfényes volt, úgyhogy a "kötelező" buktám itt se maradt el Na mindegy.
10 órára áthelyezkedtünk a "szokott" - The Mound - 2-es szpotra, és ismét kezdődhetett a felhőlottó!
Ez sajnos megint nem nyert, de sebaj, még van egy lehetőségünk:
EI-FAV
Aer Lingus Regional (operated by Emerald Airlines)
ATR 72-600 (72-212A)
A nyertesek közé tartozott viszont néhány amerikai érkező - az USÁ-ból...:
N77066 | N19136
United Airlines
Boeing 767-424(ER) | 757-224
...és Kanadából:
C-GUDH | C-FGDX | C-GOJQ
WestJet | Air Canada | Air Transat
Boeing 787-9 Dreamliner | Airbus A321-271NX
Még egy alkalmunk volt bebiztosítani a helyi nagyágyúk összes variációját:
EI-DUO | EI-GAJ | EI-EIN
Aer Lingus
Airbus A330-202 | A330-302
Persze a kicsikből megint nem azt sütötte a nap, akit szerettünk volna:
EI-GPN | EI-HDI
Aer Lingus Regional (operated by Emerald Airlines)
ATR 72-600 (72-212A)
"Jöhetett-volna-Hekla" rovatunk mai vendége - újabb sosehallottammégróla-társaság, apparently az Icelandair csoport (mert ilyen is van...) tagja
Ezzel a fotóval ki van végezve a teljes flottájuk:
TF-LLW
Loftleiðir Icelandic (operating for Icelandair)
Boeing 757-223
Leánykorában ő volt a másik rögbis, mellette a kakukktojás-gépünk (a 4 járat közül egyedül a Dublin-London volt Lingus, amit ez a neo teljesített, a többi ugye British):
EI-DEO | EI-NSA
Aer Lingus
Airbus A320-214 | A320-251N
Amikor sütött a nap, olyan tiszta fény volt, hogy a common-okat is sokkal szívesebben fotóztuk:
EC-MUF | D-AIRL | TC-JRY
Iberia Express | Lufthansa | Turkish Airlines ("Star Alliance" livery)
Airbus A320-214 | A321-131 | A321-231
A rögbisek nem érezték a nyerőszériát - persze amikor sütötte legalább valamelyiket a nap, az már olyan pozícióban volt, hogy szétpezsgett:
EI-DEI | EC-NYD
Aer Lingus ("Irish Rugby Team" livery) | Vueling ("French Rugby Federation" livery)
Airbus A320-214 | A321-271NX
Őt csak azért mutatom, hogy időnként ennyire változóak voltak a fényviszonyok (a következő kockán fordítva volt - az orr-rész árnyékban, a farokrész napos):
N786AN
American Airlines
Boeing 777-223(ER)
Kisebb-nagyobb bizjetekből ezúttal se volt hiány:
PH-DWA | D-IOHL | OK-DSY
Air Charters Europe | Excellent Air | DSA Aviation Company
Embraer ERJ-145LR | Cessna 525A CitationJet CJ2 | Cessna 525A CitationJet CJ2+
A7-BHG
Qatar Airways
Boeing 787-9 Dreamliner
A méhecske és a retró után ő is az utolsó lehetőségre lett végre meg rendesen:
EI-FAV
Aer Lingus Regional (operated by Emerald Airlines)
ATR 72-600 (72-212A)
Ezt a nagyágyút még megvártuk...:
EI-GCF
Aer Lingus
Airbus A330-302
...mielőtt megnéztük, hogy lesz még egy utolsó lehetőségünk bármilyen, legalább valamennyire napos fotót készíteni a rögbisről - ezúttal indulóban, úgyhogy még egyszer utoljára átgurultunk a 8-as szpotra.
Hát, egy fokkal jobbak voltak a fények...:
EC-NYD
Vueling ("French Rugby Federation" livery)
Airbus A321-271NX
...de azért ezek se lettek az igaziak:
EI-DEI
Aer Lingus ("Irish Rugby Team" livery)
Airbus A320-214
...ha már ott voltunk, még megvártuk őt is:
EI-GEY
Aer Lingus
Airbus A330-202
Mielőtt elköszöntünk a szpotterhelyektől, és elindultunk leadni a kocsit.
Leadni ugyanott, a már említett, külön bérautós parkolóban kellett, ahol felvettük, onnan kisbusszal irány fel a 2-es terminálra.
A csomagfeladás Londonhoz hasonlóan automatikusan (bár korántsem zökkenőmentesen) zajlott. Mivel először utaztam tranzitként, nagyon kíváncsi voltam, hogy a világ egyik legforgalmasabb repülőterén (a járatunk addigra egyórás késése miatt már csak kb. másfél órás időablakban) átszállva vajon a csomagjaink is eljutnak-e velünk együtt hazáig.
Az SRA-ba való bejutás Londonhoz hasonlóan (a számítógépesített csomagfeladáskor tapasztalt akadozásokat leszámítva) tulajdonképpen zökkenőmentesen zajlott - viszonylag hamar eljutottunk a terminál bejáratától a kapunkig. Külön érdekesség volt viszont, hogy a biztonsági ellenőrzéshez az indulási szintről még tovább felfelé kellett mennünk, majd ebből következett, hogy a kapunkhoz az út lefelé vezetett.
A londoni gépünk (EI-NSA) aznap reggel Bordeaux-ba ment el (onnan érkezőben fotóztuk feljebb), majd két LHR kört csinált - a második volt a mi járatunk. A már említett egyórás késést már az előző londoni körének odaútján szedte össze és vitte magával - ennek okára nem derült fény. További érdekesség volt, hogy mivel a jegyeket a British-nél vettük, ennél a járatnál nem volt lehetőség becsekkoláskor helyet választani, a gép a 12ABCD helyeket dobta nekünk, ami mitadisten a 2 szárny fölötti vészkijárat közti sor volt, úgyhogy a Budapest-London után másodszor is élvezhettem a nagyobb lábteret
Maga a kb. egyórás út a 408R állóhelyről a 28R/27R futópályákon át a 211R állóhelyig tulajdonképpen eseménytelenül telt - megközelítéskor mindössze egy holding-kört kellett tennünk.
Kiszállás után egyből a tranzit felé vettük az irányt, ugyanis át kellett jutnunk a 2-esről a 3-as terminálra - ezt busszal tudtuk abszolválni.
A 3-as terminálra megérkezve némileg meglepő módon egy újabb SRA-ellenőrzésen találtuk magunkat - kérdeztük is az ott dolgozó biztonsági szolgálatos kollégát, hogy mi ennek az oka? "Because we don't trust anyone".
Well, fair enough
A tranzitváróba megérkezve láttuk, hogy a budapesti járatunk is egyórás késésben van, úgyhogy maradt időnk kényelmesen elkölteni az utolsó (nem összecsórt) fontjainkat a souvenir-boltokban (főleg hogy a feleségem Dublin-ba érkezésünk után találta ki, hogy kellene valami Paddington-témájú ajándék a gyerekeknek ).
A beszállókapuhoz érkezve meglepődve konstatáltuk, hogy a gépünk tulajdonképpen teljesen tele lesz - ezért mivel korlátozott az utastérben a csomagtároló-kapacitás, mindenkitől, akinek bőrönd volt a kézipoggyásza, elvették azt, még a beszállítás előtt lehordták a géphez, betették egy konténerbe, és úgy pakolták fel a fedélzetre. Még jó, hogy a mi fotós hátizsákjainkat nem vették el...
A gépünk (A320 G-EUUO) megtöltése (én ezúttal a 26F helyet választottam magamnak - nem volt rossz, de pechemre pont az én sorom fölött nem voltak levegő-fúvókák) után kitoltak minket a 305-ös állóhelyről, és ezúttal egy nagyságrendekkel rövidebb gurulás után (bár sokadikok voltunk a sorban) viszonylag hamar fel is lőttek minket a 27L futópályáról. Felszállás után jobbra fordulva még vethettünk egy utolsó pillantást a városra, mielőtt a felhők fölé emelkedtünk. Közben az elsőtisztünk meglehetősen bőbeszédűen elmesélte, hogy a késésünk a gép előző (Bécsbe induló) járatából adódott - a repülőgép műszaki problémáját (amit ha nem hárítottak volna el, nem szállhattak volna fel) említette, mint eredendő ok. Az út teljesen eseménytelen volt, majd a tervezett 01:10(LT) helyett 02:05-kor szálltunk le a 31R futópályára, és gurultunk be a 31-es állóhelyre.
A késésünk miatt mivel messze mi voltunk az utolsó járat, a terminál teljesen kihalt volt, amikor megérkeztünk. Megkönnyebbülésünkre a csomagjaink is megérkeztek velünk együtt, úgyhogy azok felvétele után elköszöntünk egymástól, és mi Benjivel és Petivel egy wigo elektromos autóval mentünk be a városba - én a Nagyvárad téren még szaladtam egy utolsót a 914-es busz után, amit végül sikeresen elértem. Annyira késő/korán volt már, hogy Újpesten az éjszakai busz utolérte az első villamost.
Végül 23 óra ébrenlét és 3.5 óra repülés után hajnali 5-kor estem haza, és borultam be az ágyba mint egy krumpliszsák
Ezzel a beszámoló részemről véget ért - remélem legalább valamennyire tetszett/érdekes/informatív volt, köszönöm, ha elolvastátok!
The End-főcím-stáblista
Készült a Kovojánék társaság megbízásából az élet stúdiójában.
- Bal
- Golden Circle
- Hozzászólások: 882
- Csatlakozott: 2016.07.07. 10:33
- Tartózkodási hely: Budapest, XVIII.
Re: 2024. Augusztus - London, Dublin
Brutál volt ez az utolsó reggel!
Szokásos, színvonalas beszámoló! Külön gratula ennyi kép megszerkesztéséhez ennyi idő alatt!
Szokásos, színvonalas beszámoló! Külön gratula ennyi kép megszerkesztéséhez ennyi idő alatt!
- Topi
- Silver Circle
- Hozzászólások: 94
- Csatlakozott: 2016.07.07. 19:37
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: 2024. Augusztus - London, Dublin
Minőségi beszámoló lett Dani! Szerintem jól bemutattad a túránkat az elejétől a végéig.
Akkor nekem már nem is kell képeket feltolnom ide
A visszafelé SRA-t azért szépen átugrottad.
Történt ugyanis, hogy Dublinban mikor álltunk a sorban, kérdeztem Danitól, hogy itt ki kell-e pakolni, vagy marad minden a táskában (mint AMS-ban)? Mondta a Dani, hogy ki kell pakolni. Eltelt 1 perc, akkor lement a kijelzőkön a videó, hogy marad minden bent, csak a folyadékot kell kipakolni. Mondom jó...
Átmentünk a detektoron...várjuk a csomagjainkat...puff, kikapták a Daniét is, meg az enyémet is. Eltelt egy 10 perc, ha jól emlékszem a powerbank miatt volt a felhajtás. Mintavétel, leellenőriz...viszontlátásra...
Jött London. Itt nem nagyon kellett sorban állnunk, mert este volt és kevesen voltak. Ott volt ez a fószer, aki támasztotta az egyik szalagot és kiabálta, hogy minden marad a táskában, csak a folyadék nem. Dublin után én itt már kérdeztem a faszit, hogy van nálam kamera, laptop, powerbank...biztos, hogy minden maradjon benne? A válasz igen, csak a folyadékot szedjem ki. Ezután kérdezett rá a Dani, hogy miért van ellenőrzés, ha egyszer már átestünk rajta és EU-ból EU-ba tartunk...?
Na, sorra kerültünk...át a detektoron...puff...Dani táskáját és az enyémet itt is kikapták. Igen ám...de itt 2 férőhelyes pult volt (miközben 5-6 ember várt az ellenőrzésre váró csomagjára) és közben oktatás zajlott bmeg!!!
És megint csak annyi volt a bajuk, hogy a powerbank where is it, mintavétel, ellenőrzés...viszontlátásra... Ez az egész procedúra vagy 30 perc volt (szerencse, hogy a LHR-BUD járatunk késve indult).
Akkor nekem már nem is kell képeket feltolnom ide
A visszafelé SRA-t azért szépen átugrottad.
Történt ugyanis, hogy Dublinban mikor álltunk a sorban, kérdeztem Danitól, hogy itt ki kell-e pakolni, vagy marad minden a táskában (mint AMS-ban)? Mondta a Dani, hogy ki kell pakolni. Eltelt 1 perc, akkor lement a kijelzőkön a videó, hogy marad minden bent, csak a folyadékot kell kipakolni. Mondom jó...
Átmentünk a detektoron...várjuk a csomagjainkat...puff, kikapták a Daniét is, meg az enyémet is. Eltelt egy 10 perc, ha jól emlékszem a powerbank miatt volt a felhajtás. Mintavétel, leellenőriz...viszontlátásra...
Jött London. Itt nem nagyon kellett sorban állnunk, mert este volt és kevesen voltak. Ott volt ez a fószer, aki támasztotta az egyik szalagot és kiabálta, hogy minden marad a táskában, csak a folyadék nem. Dublin után én itt már kérdeztem a faszit, hogy van nálam kamera, laptop, powerbank...biztos, hogy minden maradjon benne? A válasz igen, csak a folyadékot szedjem ki. Ezután kérdezett rá a Dani, hogy miért van ellenőrzés, ha egyszer már átestünk rajta és EU-ból EU-ba tartunk...?
Na, sorra kerültünk...át a detektoron...puff...Dani táskáját és az enyémet itt is kikapták. Igen ám...de itt 2 férőhelyes pult volt (miközben 5-6 ember várt az ellenőrzésre váró csomagjára) és közben oktatás zajlott bmeg!!!
És megint csak annyi volt a bajuk, hogy a powerbank where is it, mintavétel, ellenőrzés...viszontlátásra... Ez az egész procedúra vagy 30 perc volt (szerencse, hogy a LHR-BUD járatunk késve indult).
- Tushka154
- Golden Circle
- Hozzászólások: 864
- Csatlakozott: 2016.07.08. 07:41
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: 2024. Augusztus - London, Dublin
Bal írta:Brutál volt ez az utolsó reggel!
Indeed - abszolút megérte a korán kelést, még az előttünk álló brutálhosszú nap ellenére is
Bal írta:Szokásos, színvonalas beszámoló! Külön gratula ennyi kép megszerkesztéséhez ennyi idő alatt!
Topi írta:Minőségi beszámoló lett Dani! Szerintem jól bemutattad a túránkat az elejétől a végéig.
Thanks Ever So Much, Urak - megszámoltam, a 4500 fotóból, ami hazajött velem, 383-at szerkesztettem meg
Topi írta:Akkor nekem már nem is kell képeket feltolnom ide
Dehogynem, most hogy bemutattam, mi volt a túrán, jöhetnek a rendes képek is
Topi írta:A visszafelé SRA-t azért szépen átugrottad.
Basszus, tényleg
Topi írta:Mondta a Dani, hogy ki kell pakolni.
To be on the safe side - ne ott a szalagnál szembesüljünk azzal, hogy ki kell pakolni
Topi írta:Ezután kérdezett rá a Dani, hogy miért van ellenőrzés, ha egyszer már átestünk rajta és EU-ból EU-ba tartunk...?
Erre kaptuk a "Because we don't trust anyone." választ
Amúgy amennyire meg volt pakolva a táskám - a teljesség igénye nélkül az alábbiak voltak benne:
- Fényképező a 2 obival
- GoPro 2 akksival, töltővel, tapadókorongos tartóval, stb.
- Laptop
- iPad
- PowerBank
- Kaja
- Akksik, távkioldó, kábelek
- Kulcsok
- Nadrágszíj (repülős biztonsági öv volt)
- Étel-ital
Azon csodálkoztam volna, ha ezzel a "csakafolyadékot" szabállyal nem veszik ki a hátizsákomat - a röntgenen el nem tudom képzelni milyen katyvaszként jelenhetett meg az egész
Míg Topinak mindkét alkalommal a PowerBank-jét, nekem egyszer az iPad-emet, másodszor a(z ugyanolyan típusú, mint Topié) PB-emet szedték ki, vettek róla mintát, és tették be a kémiai elemzőbe (gondolom robbanóanyag meglétét keresték )
Re: 2024. Augusztus - London, Dublin
Habár semmi újat nem tudok már mutatni, azért ha már szerkesztek, szép lassan feltöltöm a képeket én is, hátha érdekel még valakit. Én egyelőre az első teljes nappal végeztem...
Délelőtti órákról 27R leszállók
Austrian Airlines
OE-LZO
Airbus A320N
KM Malta Airlines
9H-NEE
Airbus A320N
Iberia
EC-LZX
Airbus A330-300
British Airways
G-ZBLF
Boeing 787-10
Air Canada
C-FRSA
Boeing 787-9
British Airways
G-STBI
Boeing 777-300
Jetblue
N4083J
Airbus A321N
Delta Air Lines
N408DX
Airbus A330-900
British Airways
G-VIIF
Boeing 777-200
Air Canada
C-FRTG
Boeing 787-9
British Airways
G-EUPU
Airbus A319
Turkish Airlines
TC-LKA
Boeing 777-300
Brussels Airlines
OO-SBD
Airbus A320N
United Airlines
N795UA
Boeing 777-200
British Airways
G-XWBN
Airbus A350-1000
Virgin Atlantic
G-VPRD
Airbus A350-1000
Malaysia Airlines
9M-MAF
Airbus A350-900
Lufthansa
D-AINY
Airbus A320N
British Airways
G-XLEI
Airbus A380-800
Délelőtti órákról 27R leszállók
Austrian Airlines
OE-LZO
Airbus A320N
KM Malta Airlines
9H-NEE
Airbus A320N
Iberia
EC-LZX
Airbus A330-300
British Airways
G-ZBLF
Boeing 787-10
Air Canada
C-FRSA
Boeing 787-9
British Airways
G-STBI
Boeing 777-300
Jetblue
N4083J
Airbus A321N
Delta Air Lines
N408DX
Airbus A330-900
British Airways
G-VIIF
Boeing 777-200
Air Canada
C-FRTG
Boeing 787-9
British Airways
G-EUPU
Airbus A319
Turkish Airlines
TC-LKA
Boeing 777-300
Brussels Airlines
OO-SBD
Airbus A320N
United Airlines
N795UA
Boeing 777-200
British Airways
G-XWBN
Airbus A350-1000
Virgin Atlantic
G-VPRD
Airbus A350-1000
Malaysia Airlines
9M-MAF
Airbus A350-900
Lufthansa
D-AINY
Airbus A320N
British Airways
G-XLEI
Airbus A380-800
Re: 2024. Augusztus - London, Dublin
Petivel mi ezután felszállókra helyezkedtünk át a déli pályához. Dani a városba ment, Topi pedig maradt lőni a leszállókat.
British Airways
G-STBI, G-STBH
Boeing 777-300
Kuwait Airways
9K-AOC
Boeing 777-300
American Airlines
N733AR
Boeing 777-300
Singapore Airlines
9V-SKU
Airbus A380-800
Virgin Atlantic
G-VGBR, G-VUFO
Airbus A330-300
QatarAirways
A7-BAN
Boeing 777-300
Loganair
G-LMTC
ATR72
Delta Air Lines
N477NW
Airbus A330-200
Abszolút highlight arra a napra
Bahrain Royal Flight
A9C-HMH
Boeing 767-400
United Airlines
N206UA, N795UA
Boeing 777-200
British Airways
G-XWBL, G-XWBA
Airbus A350-1000
És akkor ami miatt átrongyoltunk...
Qantas
VH-ZNJ
Boeing 787-9
American Airlines
N778AN
Boeing 777-200
British Airways
G-VIIN, G-VIIK
Boeing 777-200
Azért ez sem túl gyakori vendég Európában
Air Canada
C-FSIP
Boeing 737-MAX8
British Airways
G-EUPJ
Airbus A319
Saudia
HZ-AK37
Boeing 777-300
Virgin Atlantic
G-VSRB
Airbus A330-900
Cathay Pacific
B-KPD
Boeing 777-300
Virgin Atlantic
G-VNYL
Boeing 787-9
British Airways
G-ZBJB
Boeing 787-8
United Airlines
N665UA
Boeing 767-300
American Airlines
N808AN
Boeing 787-8
Thai Airways
HS-TTC
Boeing 777-300
MEA
T7-ME3
Airbus A321N
British Airways
G-VIIH
Boeing 777-200
British Airways
G-ZBLE
Boeing 787-10
British Airways
G-YMMR
Boeing 777-200
Westjet
C-FAJA
Boeing 787-9
United Airlines
N26970
Boeing 787-9
Air Canada
C-FRSA
Boeing 787-9
Air Canada
C-FIVM
Boeing 777-300
British Airways
G-STBI, G-STBH
Boeing 777-300
Kuwait Airways
9K-AOC
Boeing 777-300
American Airlines
N733AR
Boeing 777-300
Singapore Airlines
9V-SKU
Airbus A380-800
Virgin Atlantic
G-VGBR, G-VUFO
Airbus A330-300
QatarAirways
A7-BAN
Boeing 777-300
Loganair
G-LMTC
ATR72
Delta Air Lines
N477NW
Airbus A330-200
Abszolút highlight arra a napra
Bahrain Royal Flight
A9C-HMH
Boeing 767-400
United Airlines
N206UA, N795UA
Boeing 777-200
British Airways
G-XWBL, G-XWBA
Airbus A350-1000
És akkor ami miatt átrongyoltunk...
Qantas
VH-ZNJ
Boeing 787-9
American Airlines
N778AN
Boeing 777-200
British Airways
G-VIIN, G-VIIK
Boeing 777-200
Azért ez sem túl gyakori vendég Európában
Air Canada
C-FSIP
Boeing 737-MAX8
British Airways
G-EUPJ
Airbus A319
Saudia
HZ-AK37
Boeing 777-300
Virgin Atlantic
G-VSRB
Airbus A330-900
Cathay Pacific
B-KPD
Boeing 777-300
Virgin Atlantic
G-VNYL
Boeing 787-9
British Airways
G-ZBJB
Boeing 787-8
United Airlines
N665UA
Boeing 767-300
American Airlines
N808AN
Boeing 787-8
Thai Airways
HS-TTC
Boeing 777-300
MEA
T7-ME3
Airbus A321N
British Airways
G-VIIH
Boeing 777-200
British Airways
G-ZBLE
Boeing 787-10
British Airways
G-YMMR
Boeing 777-200
Westjet
C-FAJA
Boeing 787-9
United Airlines
N26970
Boeing 787-9
Air Canada
C-FRSA
Boeing 787-9
Air Canada
C-FIVM
Boeing 777-300
Re: 2024. Augusztus - London, Dublin
15 óra után 1-2 perccel már meg is indult a délutáni üzem a déli pályánál, mi pedig először a Gulf Air-re figyeltünk, hogy végre legyen egy nyamvadt kép már erről is 5 éve valahogy mindig elmulasztottuk.
Gulf Air
A9C-FJ
Boeing 787-9
ANA
JA787A
Boeing 777-300
Avianca
N781AV
Boeing 787-8
Turkish Airlines
TC-LJH
Boeing 777-300
Kenya Airways
5Y-KZF
Boeing 787-8
Aer Lingus
EI-NSC, EI-NSD
Airbus A320N
Virgin Atlantic
G-VAHH, G-VFAN, G-VBOW
Boeing 787-9
American Airlines
N777AN
Boeing 777-200
LATAM
PT-MUC
Boeing 777-300
Biman Bangladesh Airlines
S2-AJX
Boeing 787-9
Aeromexico
XA-ADC
Boeing 787-9
már megint...
British Airways
G-ZBLB
Boeing 787-10
SAS
SE-ROU, EI-SID
Airbus A320N
British Airways
G-EUYP
Airbus A320
Brussels Airlines
OO-SBA
Airbus A320N
Saudia
HZ-AR11
Boeing 787-9
British Airways
G-NEOU
Airbus A321N
Iberia
EC-NIS
Airbus A350-900
Royal Air Maroc
CN-MAX
Boeing 737-MAX8
Bulgaria AIr
LZ-LON
Airbus A220
China Airlines
B18917
Airbus A350-900
Emirates
A6-EOT
Airbus A380-800
Turkish Airlines
TC-JJH
Boeing 777-300
A nyári menetrendben szerencsére 747 repüli a délutáni utasos járatot Szöulból, így 2019 után 2024-ből is lett utasos Jumbo Londonból
Korean Air
HL7644
Boeing 747-8
Gulf Air
A9C-FJ
Boeing 787-9
ANA
JA787A
Boeing 777-300
Avianca
N781AV
Boeing 787-8
Turkish Airlines
TC-LJH
Boeing 777-300
Kenya Airways
5Y-KZF
Boeing 787-8
Aer Lingus
EI-NSC, EI-NSD
Airbus A320N
Virgin Atlantic
G-VAHH, G-VFAN, G-VBOW
Boeing 787-9
American Airlines
N777AN
Boeing 777-200
LATAM
PT-MUC
Boeing 777-300
Biman Bangladesh Airlines
S2-AJX
Boeing 787-9
Aeromexico
XA-ADC
Boeing 787-9
már megint...
British Airways
G-ZBLB
Boeing 787-10
SAS
SE-ROU, EI-SID
Airbus A320N
British Airways
G-EUYP
Airbus A320
Brussels Airlines
OO-SBA
Airbus A320N
Saudia
HZ-AR11
Boeing 787-9
British Airways
G-NEOU
Airbus A321N
Iberia
EC-NIS
Airbus A350-900
Royal Air Maroc
CN-MAX
Boeing 737-MAX8
Bulgaria AIr
LZ-LON
Airbus A220
China Airlines
B18917
Airbus A350-900
Emirates
A6-EOT
Airbus A380-800
Turkish Airlines
TC-JJH
Boeing 777-300
A nyári menetrendben szerencsére 747 repüli a délutáni utasos járatot Szöulból, így 2019 után 2024-ből is lett utasos Jumbo Londonból
Korean Air
HL7644
Boeing 747-8
Re: 2024. Augusztus - London, Dublin
Kora estétől pedig jöhettek a kreatívabb fotók, félszemből, szemből fotózott gépek.
KLM
PH-NXO
Embraer E195
Loganair
ATR42
Rwandair
Airbus A330
Qatar Airways
Boeing 777-300
Eurowings
Airbus A320
China Eastern Arlines
Boeing 777-300
British Airways
G-ZBKR, G-ZBKS
Boeing 787-9
British Airways
G-TNED
Airbus A321N
KM Malta AIrlines
9H-NEC
Airbus A320N
Aer Lingus
EI-NSF
Airbus A320N
British Airways
G-YMMU, G-VIIG
Boeing 777-200
Air China
Boeing 777-300
Etihad Airways
A7-APG
Airbus A380-800
Virgin Atlantic
G-VBZZ
Boeing 787-9
Shenzhen Airlines
B-303N
Airbus A330-300
China Southern Airlines
B-329S
Airbus A350-900
EVA Air
B-16735
Boeing 777-300
SAS
EI-SIN
Airbus A320N
Asiana Airlines
HL7771
Airbus A350-900
Hainan Airlines
B-1132
Boeing 787-9
Thai Airways
HS-TKX
Boeing 777-300
Singapore Airlines
9V-SWM
Boeing 777-300
Carhay Pacific
B-LQF
Airbus A350-900
Virgin Atlantic
G_VLUX
Airbus A350-1000
Capital Airlines
B-305R
Airbus A330-300
Air India
VT-AEM
Boeing 777-300
Sri Lankan Airlines
4R-ALO
Airbus A330-300
Cathay Pacific Cargo
B-LIC
Boeing 747-400F
KLM
PH-NXO
Embraer E195
Loganair
ATR42
Rwandair
Airbus A330
Qatar Airways
Boeing 777-300
Eurowings
Airbus A320
China Eastern Arlines
Boeing 777-300
British Airways
G-ZBKR, G-ZBKS
Boeing 787-9
British Airways
G-TNED
Airbus A321N
KM Malta AIrlines
9H-NEC
Airbus A320N
Aer Lingus
EI-NSF
Airbus A320N
British Airways
G-YMMU, G-VIIG
Boeing 777-200
Air China
Boeing 777-300
Etihad Airways
A7-APG
Airbus A380-800
Virgin Atlantic
G-VBZZ
Boeing 787-9
Shenzhen Airlines
B-303N
Airbus A330-300
China Southern Airlines
B-329S
Airbus A350-900
EVA Air
B-16735
Boeing 777-300
SAS
EI-SIN
Airbus A320N
Asiana Airlines
HL7771
Airbus A350-900
Hainan Airlines
B-1132
Boeing 787-9
Thai Airways
HS-TKX
Boeing 777-300
Singapore Airlines
9V-SWM
Boeing 777-300
Carhay Pacific
B-LQF
Airbus A350-900
Virgin Atlantic
G_VLUX
Airbus A350-1000
Capital Airlines
B-305R
Airbus A330-300
Air India
VT-AEM
Boeing 777-300
Sri Lankan Airlines
4R-ALO
Airbus A330-300
Cathay Pacific Cargo
B-LIC
Boeing 747-400F
- Topi
- Silver Circle
- Hozzászólások: 94
- Csatlakozott: 2016.07.07. 19:37
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: 2024. Augusztus - London, Dublin
Jó képek!
A halszemes különösen tetszik, azt nem is mutattad a kijelzőn, hogy milyen lett.
A halszemes különösen tetszik, azt nem is mutattad a kijelzőn, hogy milyen lett.
21 hozzászólás
• Oldal: 2 / 3 • 1, 2, 3
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég