
A Super Bowl a fő amerikaifutball-bajnokság, az NFL döntője. Az USA-ban kisebb fajta nemzeti ünnepnek számít az esemény, milliók nézik a televízióban. És mivel millióan nézik, egy 30 másodperces hirdetés közel 5 millió dollárba került 2016-ban. Az elképesztő árak miatt a cégek törekednek emlékezetes reklámokat csinálni, mert közel 100 millió ember nézi a tévét (2016-ban 111,9 millió néző volt). Összeállítottuk a három legjobb autó hirdetést.
#3 Hyundai Genesis – A féltő apa, aki kolcsönadja kocsiját (jóhiszeműen), hogy kihasználja a Car Finder funkciót, hogy lekövethesse lánya randiját.
#2 Audi R8 – Ahogyan már írtunk erről a hirdetésről, itt az űrhajó-kocsi párhuzam található meg. A cég arra szeretné felhívni az emberek figyelmét, hogy csodás dolgok történhetnek akkor, ha kicsit el merünk rugaszkodni a talajtól, és a felfedezést, és a technológiát választjuk inkább.
#1 Toyota Prius – Zseniális önirónia, ahogyan a rablóbanda a Priusszal menekül.
Facebook
Twitter
Instagram
YouTube
RSS