
Nem ismerek olyan autóst, akinek nem lett volna akksiproblémája. Ilyen autós nincs. Tévedni emberi dolog, rajta hagyjuk a világítást, nem zártuk be rendesen az autót és világít egész éjszaka a jelzőfény, és az akksi szépen lemerül. Mi a teendő? Ha van otthon egy pótakkumulátorunk akkor nem is olyan nagy a probléma, de nem hiszem, hogy ez olyan sok háztartásra jellemző, tehát marad a bikakábel. Kell egy másik kocsi (illetve érteni is kell hozzá). Na de ha a szomszéd épp nincs otthon, és nincs pót akksink (se töltőnk) mit csinálunk?
Itt jön szóba a “zseb-bika”. A leírása szerint ez egy indításrásegítő és töltő berendezés, ami maximum háromezres, benzines motort képes beindítani. Meg az USB-csatlakozóján keresztül bármilyen eszközt, aminek elég az 5 voltos és 2 amperes áram. Az egész szerkezet kisebb, mint egy normális bikagép egyetlen krokodilcsipesze, de ennek ellenére működik. A tokban minden elfér, a kis fehér doboz, a toltője és a krokodilcsipeszek is tökéletesen elférnek.
3 óra alatt fel lehet tölteni, és az adatok szerint tartani is képes a töltöttségét. Tehát ha az ember beteszi a kesztyűtartóba feltöltve, és 4-5 hónappal később lemerül az akksija, a zseb-bikával be tudja indítani kocsiját. Ára egészen elfogadható, 24.990 Ft.
Forrás/Fotó: Totalcar.hu
Facebook
Twitter
Instagram
YouTube
RSS