• Légiközlekedés
    • Lounge Circle
  • Utazás
    • Belföld
    • Külföld
      • Utazási akciók
      • Utazási ajánlók
      • Üresjárat
    • Gasztroutazás
  • Impresszum
    • Editorial Circle
  • Fórum
  • Médiaajánlat
Traveler Circle
  • Légiközlekedés
    • Budapest Airport: Megindult a hatósági ellenőrzés a kínai járatokkal érkező utasoknál
    • HungaroControl: több mint egymillió repülőgépet kezeltek 2019-ben
    • Wizz Air A320
      Abu-Dzabiban hoz létre leányvállalatot a Wizz Air
    • Wizz Air
      Zaporizzsjába indít járatokat a Wizz Air Budapestről
    • Wizz Air
      Átvette utolsó A321ceo repülőgépét a Wizz Air
    • Lounge Circle
  • Utazás
    • dubajba vásárlás
      Utazz Dubajba és töltsd vásárlással és szórakozással a vakációt
    • emirates akció ősz
      Akciós ázsiai úti célok az őszre
    • flixbus
      Májusi retúrjegyek a tengerpartra kevesebb mint 6500 forintért
    • tavak
      5 gyönyörű tó Európában, ahová feltétlenül el kell látogatnod
    • 11 új útvonal a Wizz Airtől, ebből egy Budapestről
    • Belföld
    • Külföld
      • Utazási akciók
      • Utazási ajánlók
      • Üresjárat
    • Gasztroutazás
  • Impresszum
    • Editorial Circle
  • Fórum
  • Médiaajánlat
  • Facebook

  • Twitter

  • Instagram

  • YouTube

  • RSS

Autóipar

Nincs többé szívómotoros Porsche 911

Nincs többé szívómotoros Porsche 911
kobori
2015-09-11

Ahogy az lenni szokott, a gyártók nagyrésze felfrissíti modelljeit a ciklus felénél, így tett most a Porsche is a 991-es kódszámú 911-essel, ami a jövőhéten debütál a frankfurti autószalonon.

Külsőleg nem változott túl sokat a stuttgartiak büszkesége, lecserélték az első és hátsó fényszórókat, átszabták a lökhárítókat, valamint középre igazították a kipufogó elvezetését, ami eddig leginkább az RS verziókra volt jellemző. Frissült a felnipaletta is pár új dizájnnal, illetve a diffúzoron áthaladó levegő útja is kissé eltér az elődtől.

9827349_7b621994b1ccf8a28304a2bb86678d82_wm

Habár vigyázva nyúlt a karosszériához a Porsche, az ikon szívén mondhatni transzplantációt végzett, megszűnik az eddig használt hathengeres, szívómotoros kivitel, helyére egy kisebb hengerűrtartalmú, duplaturbós hathengeres boxer motor kerül. A turbó bevezetése a mezei Carrera-nak 450 Nm nyomatékot és 370 lóerőt kölcsönöz, míg a kissé erősebb Carrera S változat 500 Nm és 420 lóerővel fog rendelkezni. A gyártó szerint fogyasztásuk akár 12%-kal is csökkenhet, ez volt a legfőbb oka a turbó behozatalának, bár az autót rendeltetésszerűen használva ez aligha lesz így. A Porsche hírhedt duplakuplungos PDK váltójának köszönhetően mindkét modell fél másodperccel gyorsabban teljesíti a 0-100 km/h-s sprintet, mindkét változat végsebessége több, mint 300 km/h.

9827351_fa2c394f8e766deb23b1010ece4eb060_wm

Megosztás:

  • Kattints ide a Twitter-en való megosztáshoz(Új ablakban nyílik meg)
  • Facebookon való megosztáshoz kattintás ide.(Új ablakban nyílik meg)

Kapcsolódó bejegyzések

Kapcsolódó címkék2015911autóiparcarreracarrera sfaceliftfrankfurt 2015közlekedésmodellfrissítésporschetcturbo
Autóipar
2015-09-11
kobori

Kapcsolódó címkék2015911autóiparcarreracarrera sfaceliftfrankfurt 2015közlekedésmodellfrissítésporschetcturbo

Még több Autóipar

Győrben gyártják az Audikhoz az elektromos motorokat

Traveler Circle2016-11-17
Tovább

2035-re eltűnhetnek a benzin- és dízelüzemű autók

Földi Máté2016-09-24
Tovább

Még egy gyárat épít Kecskeméten a Mercedes-Benz

Traveler Circle2016-07-29
Tovább

Már gyártják a frissített Mercedes CLA és CLA Shooting Break modelleket Kecskeméten

Traveler Circle2016-06-03
Tovább

Nyert az új Opel Astra

Barcza Bálint Boáz2016-03-02
Tovább

A Ford Motor Company + egy végzetes pálya = megoldás

Barcza Bálint Boáz2016-02-28
Tovább
Görgessen a továbbiakért
Tap

Hirdetés

Traveler Circle

Repülési és utazási magazin - Hírek, vélemények, ajánlók, beszámolók a repülés és utazás köréből | Minden, ami repülés, utazás és gasztroutazás.

Copyright © 2015-2018 Traveler Circle.

Nőtt a forgalomba helyezett új autók száma augusztusban
Frankfurtban debütál a Mazda KOERU