Ahogy az lenni szokott, a gyártók nagyrésze felfrissíti modelljeit a ciklus felénél, így tett most a Porsche is a 991-es kódszámú 911-essel, ami a jövőhéten debütál a frankfurti autószalonon.
Külsőleg nem változott túl sokat a stuttgartiak büszkesége, lecserélték az első és hátsó fényszórókat, átszabták a lökhárítókat, valamint középre igazították a kipufogó elvezetését, ami eddig leginkább az RS verziókra volt jellemző. Frissült a felnipaletta is pár új dizájnnal, illetve a diffúzoron áthaladó levegő útja is kissé eltér az elődtől.
Habár vigyázva nyúlt a karosszériához a Porsche, az ikon szívén mondhatni transzplantációt végzett, megszűnik az eddig használt hathengeres, szívómotoros kivitel, helyére egy kisebb hengerűrtartalmú, duplaturbós hathengeres boxer motor kerül. A turbó bevezetése a mezei Carrera-nak 450 Nm nyomatékot és 370 lóerőt kölcsönöz, míg a kissé erősebb Carrera S változat 500 Nm és 420 lóerővel fog rendelkezni. A gyártó szerint fogyasztásuk akár 12%-kal is csökkenhet, ez volt a legfőbb oka a turbó behozatalának, bár az autót rendeltetésszerűen használva ez aligha lesz így. A Porsche hírhedt duplakuplungos PDK váltójának köszönhetően mindkét modell fél másodperccel gyorsabban teljesíti a 0-100 km/h-s sprintet, mindkét változat végsebessége több, mint 300 km/h.
Facebook
Twitter
Instagram
YouTube
RSS