
A német cég legújabb kocsija, abszolút piactörő lehet. Az első 3-as BMW generáció, az 1975-ös E21-es hossza még 4,355 méter volt, és belülről nem volt sokkal nagyobb, mint egy mai kisautó. Azóta viszont alaposan megnőtt a sorozat, az aktuális F30 sorozat 4,63 méter hosszú, a tengelytávja 2,81 méter, a szélessége pedig 1,81 méter. A konkurencia már felfedezte a kisebb szedán nyújtotta lehetőséget: az Audi az A3 szedánnal, a Mercedes pedig a CLA-val igyekszik megfogni a klasszikus formákra fogékony, belépőmodellt kereső vásárlókat, akik a BMW-nél eddig nem találhatták meg a számításukat.
Nem lenne meglepő ha az 1-es szériából csinálnának szedánt. Hasonló az X1-es városi terepjáró. A kis SUV a vártnál jobban teljesített, ugyanis a mai trend a “kicskocsi”. Az autót Kínában a Kvangcsui autószalonban mutatják be, de ez csak a prototipus lesz, valószínű, hogy csak ezek után fogják véglegsíteni a kocsit, a Kínai recepció után.
Forrás: Hirado.hu Foto: BMW
Facebook
Twitter
Instagram
YouTube
RSS