• Légiközlekedés
    • Lounge Circle
  • Utazás
    • Belföld
    • Külföld
      • Utazási akciók
      • Utazási ajánlók
      • Üresjárat
    • Gasztroutazás
  • Impresszum
    • Editorial Circle
  • Fórum
  • Médiaajánlat
Traveler Circle
  • Légiközlekedés
    • Budapest Airport: Megindult a hatósági ellenőrzés a kínai járatokkal érkező utasoknál
    • HungaroControl: több mint egymillió repülőgépet kezeltek 2019-ben
    • Wizz Air A320
      Abu-Dzabiban hoz létre leányvállalatot a Wizz Air
    • Wizz Air
      Zaporizzsjába indít járatokat a Wizz Air Budapestről
    • Wizz Air
      Átvette utolsó A321ceo repülőgépét a Wizz Air
    • Lounge Circle
  • Utazás
    • dubajba vásárlás
      Utazz Dubajba és töltsd vásárlással és szórakozással a vakációt
    • emirates akció ősz
      Akciós ázsiai úti célok az őszre
    • flixbus
      Májusi retúrjegyek a tengerpartra kevesebb mint 6500 forintért
    • tavak
      5 gyönyörű tó Európában, ahová feltétlenül el kell látogatnod
    • 11 új útvonal a Wizz Airtől, ebből egy Budapestről
    • Belföld
    • Külföld
      • Utazási akciók
      • Utazási ajánlók
      • Üresjárat
    • Gasztroutazás
  • Impresszum
    • Editorial Circle
  • Fórum
  • Médiaajánlat
  • Facebook

  • Twitter

  • Instagram

  • YouTube

  • RSS

Légiközlekedés

Facebook Messengeren kaphatjuk a beszállókártyánkat a KLM-nél

Facebook Messengeren kaphatjuk a beszállókártyánkat a KLM-nél
Traveler Circle
2016-03-31

A Holland Királyi Légitársaság új szolgáltatásával az utasok repülőjegyükhöz vagy beszállókártyájukhoz a Facebook Messenger applikáción keresztül is hozzájuthatnak. Az új lehetőség tovább könnyíti az utasok dolgát, hogy minden szükséges járatinformáció pillanatok alatt kéznél legyen. A légitársaság a Messengeren keresztül a hét minden napján, a nap 24 órájában válaszol az utasok kérdéseire.

2016. március 30-án bővítette a holland légitársaság a már eddig is széles körű ügyfélszolgálati palettáját. A KLM az első a légitársaságok között, aki már a Facebook Messengeren is biztosít ügyfélszolgálatot.

„Az új szolgáltatás a Messengeren keresztül egy következő lépés volt a KLM közösségi média stratégiájában. Számunkra fontos, hogy ott legyünk jelen, ahol ügyfeleink is szabadidejüket töltik, így a Messenger és a KLM tökéletes párosítás. Tapasztalataink alapján az utasaink nyitottabbak ezen a platformon, és szívesebben osztják meg problémáikat kollégáinkkal. Tavaly már aktiváltuk a Messenger gombot a Facebook oldalunkon, hogy az utasaink személyesen kommunikálhassanak velünk. 40%-kal nőtt a megkeresések száma, ami azt jelenti, hogy ügyfeleink értékelik a kommunikáció ezen formáját. Most egy újabb lépést tettünk: utasaink már repülőjegyüket és egyéb utazási dokumentumot is elérhetnek a Messengeren keresztül.”- nyilatkozta Pieter Elbers, a KLM elnök-vezérigazgatója.

Úgy gondoljuk, hogy a Messenger a legjobb hely a beszélgetésekhez, és örömmel adunk lehetőséget vállalatoknak is, hogy szorosabbra fűzzék kapcsolatukat ügyfeleikkel. Boldogok vagyunk, hogy a KLM-et a légitársaságok között elsőként köszönthetjük partnereink között. Mostantól a holland légitársaság gyors és hatékony beszélgetést folytathat ügyfeleivel egy olyan felületen, amit ismernek és szeretnek.”- tette hozzá David Marcus a Facebook Messenger alelnöke.

Az új Messenger szolgáltatás minden utas számára elérhető, aki a KLM.com oldalon foglal jegyet, és kiválasztja az opciót, hogy a Messenger applikáción keresztül kapja az infókat. A holland légitársaságnak több mint 15 millió követője van a Facebookon.

Megosztás:

  • Kattints ide a Twitter-en való megosztáshoz(Új ablakban nyílik meg)
  • Facebookon való megosztáshoz kattintás ide.(Új ablakban nyílik meg)

Kapcsolódó bejegyzések

Kapcsolódó címkékbeszállókártyaboarding passFacebookklmlégiközlekedésMessengerokostelefonrepüléstc
Légiközlekedés
2016-03-31
Traveler Circle @travelercircle

Kapcsolódó címkékbeszállókártyaboarding passFacebookklmlégiközlekedésMessengerokostelefonrepüléstc

Még több Légiközlekedés

Budapest Airport: Megindult a hatósági ellenőrzés a kínai járatokkal érkező utasoknál

Traveler Circle2020-01-31
Tovább

HungaroControl: több mint egymillió repülőgépet kezeltek 2019-ben

Traveler Circle2020-01-14
Tovább
Wizz Air A320

Abu-Dzabiban hoz létre leányvállalatot a Wizz Air

Traveler Circle2019-12-12
Tovább
Wizz Air

Zaporizzsjába indít járatokat a Wizz Air Budapestről

Giricz Bálint2019-10-22
Tovább
Wizz Air

Átvette utolsó A321ceo repülőgépét a Wizz Air

Giricz Bálint2019-09-02
Tovább
Emirates

Öt földrészre repülnek az Emirates női pilótái

Traveler Circle2019-08-29
Tovább
Görgessen a továbbiakért
Tap

Hirdetés

Traveler Circle

Repülési és utazási magazin - Hírek, vélemények, ajánlók, beszámolók a repülés és utazás köréből | Minden, ami repülés, utazás és gasztroutazás.

Copyright © 2015-2018 Traveler Circle.

Már kora reggel Berlinben lehetünk az airberlin napi harmadik járatával
Lassan visszatér az élet a brüsszeli repülőtérre