2016.8.22-9.02. Innsbruck, Zürich, München
47 hozzászólás
• Oldal: 3 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: 2016.8.22-9.02. Innsbruck, Zürich, München
Múlt
És a jövő
Ígérem ez az utolsó Swiss 330
Távol-Keletről
És a jövő
Ígérem ez az utolsó Swiss 330
Távol-Keletről
Re: 2016.8.22-9.02. Innsbruck, Zürich, München
28-as indulók
Gondolom nem ment túl messzire ha elég volt neki a rövidebb pálya
A típusnak és a légitársaságnak is nagyon örültem
Lufthansa 737-300
Messze van, pezseg is de a túra legnagyobb meglepetése volt
Az EK bálna után nekem is el kellett indulnom
Gondolom nem ment túl messzire ha elég volt neki a rövidebb pálya
A típusnak és a légitársaságnak is nagyon örültem
Lufthansa 737-300
Messze van, pezseg is de a túra legnagyobb meglepetése volt
Az EK bálna után nekem is el kellett indulnom
- bem13
- Silver Circle
- Hozzászólások: 88
- Csatlakozott: 2016.07.07. 19:44
- Tartózkodási hely: Budapest XVII.
Re: 2016.8.22-9.02. Innsbruck, Zürich, München
Nagyon jók, kíváncsian várom a városi- és tájképeket is!
- RimoRoli
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 924
- Csatlakozott: 2016.07.07. 17:23
- Tartózkodási hely: London
Re: 2016.8.22-9.02. Innsbruck, Zürich, München
Nagyon szépek! Varom en is a folytatast
Re: 2016.8.22-9.02. Innsbruck, Zürich, München
Örülök, ha tetszenek a képek.
Kicsit hosszúra sikerült szünet után folytatnám a következő napokkal. Az előző három hozzászólásban látható képekhez még annyit, hogy az a hely ahonnan készültek azok a képek október végén megszűnik. Történt ugyanis, hogy nincs hova parkolni az újonnan érkező triplákat és ezen a területen épitenek parkolóhelyet a gépeknek.
Az alábbi térképen bejelöltem miről van szó:
A piros területen folyik az építkezés, a kék lesz az új kerítés nyomvonala, a sárga pont pedig az a hely ahonnan a képek készültek. Az építkezés alatt összetúrtak két földdombot a kerítés mellé csak hogy legyen honnan fotózni. Nem vicc, a helyiektől tudom a két földkupac rendeltetését.
A repülőtér egyébként este 11-től reggel 6-ig zárva van zajkorlátozás miatt. Hatkor egyből érkezik a Swiss heavy flotta egy jelentős része. Mivel a nap fél 8-kor kelt ezeket ki kellett hagynom. Nyolc körül azonban jönnek sorban az Amerikaiak a Thai a Singa. Mivel ezek a gépek kimaradtak előzőleg igy nem volt kérdés, hogy még legalább egyszer ki kell menni kora reggel. A nap ismét a helykereséssel indult. Változott ugyanis a pályahasználat és ezúttal a 34-es pályára jöttek az érkezők. Azt tudtam, hogy van itt egy parkolóház ahonnan lehet fotózni de sem azt nem tudtam melyik pályát lehet innen fotózni sem azt hogyan jutok oda. Ahogy azonban oda értem a 34-es pályához egyből egyértelművé vált, hogy csak egy épületből, a parkolóházból lehet értelmes képeket készíteni. Felhajtottam kocsival a legfelső emeletre körülnézni. Én egy nagy nyitott parkolót képzeltem el ahonnan rálátni az egész repülőtérre. Na ez nagyon nem így van. A nyitott tér meglenne, csak az épület teljes magasságában függőleges kb 300x100mm-es elemek futnak egymástól akkora távolságban, hogy a fejem épp kifért két elem közt. A legfelső 10. emeleten ráadásul valami madárhálót is kifeszítettek az elemek belső felére, lehetetlenné téve innen a fotózást. Végül a kilencediken telepedtem le. Ott nem volt háló de így sem volt egyszerű dolog fotózni.Kb. úgy tudnám leírni mintha a kerítésen lévő szpotterlyukakból szeretne valaki fotózni. Nem tudsz forogni az objektívvel csak egyenesen tartani. Itt még ráadásul nem is látod a gépet mert azoktól az elemektől ki sem látsz a parkolóból csak magad elé. Szóval először kidugot a fejed a lyukon, majd ha jön valami érdemleges akkor visszahajolsz, felkapod a gépet, naggyából beállítod a fókosztávolságot megvárod míg a látómeződbe érkezik a gép, kicsit követed, fókuszálsz és mire exponálnál bumm!Beleverted az objektívet a következő elembe. Egy gépre jó esetben 3-4 kép jut de volt amelyikre egyet sem tudtam lőni.
A kicsit hosszú szöveg után beszéljenek a képek.
Tudom, azt igértem nem lesz több Swiss 330 de ők voltak az első érkezők:
A háttérben látszik az építkezés
Swiss heavy típusok:
Egyéb gurulók
Amerikából
Singa bálna
Thai tripli
Európából
Egy ElAl a végére
Kicsit hosszúra sikerült szünet után folytatnám a következő napokkal. Az előző három hozzászólásban látható képekhez még annyit, hogy az a hely ahonnan készültek azok a képek október végén megszűnik. Történt ugyanis, hogy nincs hova parkolni az újonnan érkező triplákat és ezen a területen épitenek parkolóhelyet a gépeknek.
Az alábbi térképen bejelöltem miről van szó:
A piros területen folyik az építkezés, a kék lesz az új kerítés nyomvonala, a sárga pont pedig az a hely ahonnan a képek készültek. Az építkezés alatt összetúrtak két földdombot a kerítés mellé csak hogy legyen honnan fotózni. Nem vicc, a helyiektől tudom a két földkupac rendeltetését.
A repülőtér egyébként este 11-től reggel 6-ig zárva van zajkorlátozás miatt. Hatkor egyből érkezik a Swiss heavy flotta egy jelentős része. Mivel a nap fél 8-kor kelt ezeket ki kellett hagynom. Nyolc körül azonban jönnek sorban az Amerikaiak a Thai a Singa. Mivel ezek a gépek kimaradtak előzőleg igy nem volt kérdés, hogy még legalább egyszer ki kell menni kora reggel. A nap ismét a helykereséssel indult. Változott ugyanis a pályahasználat és ezúttal a 34-es pályára jöttek az érkezők. Azt tudtam, hogy van itt egy parkolóház ahonnan lehet fotózni de sem azt nem tudtam melyik pályát lehet innen fotózni sem azt hogyan jutok oda. Ahogy azonban oda értem a 34-es pályához egyből egyértelművé vált, hogy csak egy épületből, a parkolóházból lehet értelmes képeket készíteni. Felhajtottam kocsival a legfelső emeletre körülnézni. Én egy nagy nyitott parkolót képzeltem el ahonnan rálátni az egész repülőtérre. Na ez nagyon nem így van. A nyitott tér meglenne, csak az épület teljes magasságában függőleges kb 300x100mm-es elemek futnak egymástól akkora távolságban, hogy a fejem épp kifért két elem közt. A legfelső 10. emeleten ráadásul valami madárhálót is kifeszítettek az elemek belső felére, lehetetlenné téve innen a fotózást. Végül a kilencediken telepedtem le. Ott nem volt háló de így sem volt egyszerű dolog fotózni.Kb. úgy tudnám leírni mintha a kerítésen lévő szpotterlyukakból szeretne valaki fotózni. Nem tudsz forogni az objektívvel csak egyenesen tartani. Itt még ráadásul nem is látod a gépet mert azoktól az elemektől ki sem látsz a parkolóból csak magad elé. Szóval először kidugot a fejed a lyukon, majd ha jön valami érdemleges akkor visszahajolsz, felkapod a gépet, naggyából beállítod a fókosztávolságot megvárod míg a látómeződbe érkezik a gép, kicsit követed, fókuszálsz és mire exponálnál bumm!Beleverted az objektívet a következő elembe. Egy gépre jó esetben 3-4 kép jut de volt amelyikre egyet sem tudtam lőni.
A kicsit hosszú szöveg után beszéljenek a képek.
Tudom, azt igértem nem lesz több Swiss 330 de ők voltak az első érkezők:
A háttérben látszik az építkezés
Swiss heavy típusok:
Egyéb gurulók
Amerikából
Singa bálna
Thai tripli
Európából
Egy ElAl a végére
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára rmiki 2016.10.03. 08:54-kor.
- habigyuri
- Silver Circle
- Hozzászólások: 342
- Csatlakozott: 2016.07.07. 20:57
- Tartózkodási hely: XVII. kerület
Re: 2016.8.22-9.02. Innsbruck, Zürich, München
Hát lehet hogy nem egy spotterbarát hely, viszont a képek önmagukért beszélnek. A leszállók is nagyon jók de a gurulók valami brutálisak!
- RimoRoli
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 924
- Csatlakozott: 2016.07.07. 17:23
- Tartózkodási hely: London
Re: 2016.8.22-9.02. Innsbruck, Zürich, München
Aztamindenit! Koszi a megosztast! meg a terkepet. Jo hogy a helyiek rogton reagaltak az epulo keritesre..
- Bal
- Golden Circle
- Hozzászólások: 882
- Csatlakozott: 2016.07.07. 10:33
- Tartózkodási hely: Budapest, XVIII.
Re: 2016.8.22-9.02. Innsbruck, Zürich, München
És arról van infód, hogy ha elkészül az új apron, akkor lesz új spotterplatz is, vagy így teljesen megszűnik a hely?
Re: 2016.8.22-9.02. Innsbruck, Zürich, München
Bal írta:És arról van infód, hogy ha elkészül az új apron, akkor lesz új spotterplatz is, vagy így teljesen megszűnik a hely?
Ezt akkor még nem tudták megmondani. Van ott egy büfé is, azt valahova át kell helyezniük mert szerződése van a repülőtérrel, de hogy hova fog kerülni azt nem tudom. Van a kék vonaltól balra egy erdős terület. Az erdőn keresztül is be lehet gyalogolni a kerítéshez ami a 10/28-as pálya mellett van, onnan is rálátni a 16/34-re csak elég sok a zavaró épület, oszlop, antenna ami megneheziti a fotózást.
Re: 2016.8.22-9.02. Innsbruck, Zürich, München
Másnap még kiugrottam családostul egy rövid reptérlátogatásra.Had lássák ők is milyen az mikor a bálna nekirugaszkodik a nagyvilágnak. Aznap egész délelőtt szakadt az eső, a déli indulásra úgy ahogy elált.
Feltöltöm ezt is ha már vesződtem a megszerkesztésével. Itt még szakadt az eső,a háttérben azonban már tisztult az ég.
Nagygépes terminál
Dreamliner power
4 hajtóművel is
Bálnaveszély
Swiss a végére
Ennyi lett volna Zürich. Legközelebb már a müncheni képekkel jövök.
Feltöltöm ezt is ha már vesződtem a megszerkesztésével. Itt még szakadt az eső,a háttérben azonban már tisztult az ég.
Nagygépes terminál
Dreamliner power
4 hajtóművel is
Bálnaveszély
Swiss a végére
Ennyi lett volna Zürich. Legközelebb már a müncheni képekkel jövök.
47 hozzászólás
• Oldal: 3 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég