2019 szeptember - LHR/EGLL
36 hozzászólás
• Oldal: 2 / 4 • 1, 2, 3, 4
- Tushka154
- Golden Circle
- Hozzászólások: 813
- Csatlakozott: 2016.07.08. 07:41
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: 2019 szeptember - LHR/EGLL
Tőlem jöjjön a zárónap, de még mielőtt a lecsóba csapok, a hétfői napnál említettem, hogy:
Mit is jelent ez?
Egyrészt míg múlt héten 15 óra előtt jobbra érkeztek, balról mentek, utána fordítva, ezen bal érkező/jobb indulóval kezdtek minden nap; másrészt a British gigasztrájkjával a forgalom jelentősen megcsappant, egész nap kb. 2 járatot láttunk, egy Jeddah-ból érkező 787-9-est, valamint az Air Belgium A340-esét Kairóból. Utóbbi persze megint igazi ratyisztáni fényekben érkezett...
A Flightradar-on kiírt várható érkezési időpontok se voltak éppen reprezentatívak, mert a jelentősen alacsonyabb forgalom miatt senki nem holding-olt, így az alkalmazás által jelzett érkezési időhöz képest akár 15-20 perccel hamarabb is leértek a gépek.
Node kezdjük az elején!
Reggel a vasárnapihoz hasonló, de némileg párásabb időre ébredtünk. Kicsekkoltunk a szállodából, majd ahogy előző nap megbeszéltük, első utunk a modellboltba vezetett, ahol Stephen tárt karokkal, Malév-modellekkel és egyéb nyalánkságokkal várt minket.
A magam részéről az alábbiakkal távoztam boldogan a boltból:
Ezek után indultunk tovább a Myrtle Avenue-ra. Furcsa volt tapasztalni, hogy hétköznap reggeli csúcs idején a nekünk alkalmas buszok közül az egyik 10, a másik 20 percenként közlekedik Láttuk, hogy a Magritte-festésű belga érkezik, és tudtuk, hogy a fent említett forgalmi helyzet okán szednünk kell a lábunkat, hogy elérjük.
Végül úgy alakult, hogy csak nekem sikerült lefotózni, messze nem a legjobb pozícióból és beállításokkal:
OO-SNC
Brussels Airlines ("Belgian Icons - René Magritte" livery)
Airbus A320-214
Nem sokkal később pedig jött ez a matricás Iberia, amiről nem is tudtam, hogy létezik:
EC-IJN
Iberia ("Cantabria" titles)
Airbus A321-212
A helyi erők nélkül a délelőttöt még inkább a pocsolyán túli légitársaságok nagyvasai uralták, ezekből jöjjön egy kis válogatás, nem időrendi sorrendben:
N684UA / N27908 / N15969
United Airlines
Boeing 767-3CB(ER) / 787-8 Dreamliner / 787-9 Dreamliner
N751AN ("Azriel "Al" Blackman | 75 years of service" sticker) / N732AN / N807AA
American Airlines
Boeing 777-223(ER) / 777-323(ER) / 787-8 Dreamliner
C-FIVR / C-FIUV
Air Canada
Boeing 777-333(ER)
N181DN
Delta Air Lines
Boeing 767-332(ER)
Ő is ugyanabból az irányból (LAX) érkezett:
ZK-OKR
Air New Zealand
Boeing 777-319(ER)
Jöjjön néhány közelebbről érkező nagyágyú:
CS-TOL
TAP - Air Portugal
Airbus A330-202
Ezúttal a vasárnapihoz képest sokkal durvább felhőzet gyülekezett, ez adott néhol elég látványos hátteret a gépeknek, mint például az elmaradhatatlan Aeroflotnak:
VP-BLY
Aeroflot - Russian Airlines
Airbus A330-243
Ha már a meglepetés 340-est nem sikerült rendesen legyártani a múltkor, legalább a 330neo-juk meglett:
3B-NBV
Air Mauritius
Airbus A330-941
G-VCRU
Virgin Atlantic
Boeing 787-9 Dreamliner
TF-ISN
Icelandair
Boeing 767-319(ER)
Délutánra kicsit felszakadozott a felhőzet...:
4X-EDE
El Al Israel Airlines
Boeing 787-9 Dreamliner
SU-GDN
EgyptAir
Boeing 777-36N(ER)
Kicsikből is gyérebb volt a felhozatal:
OD-MRR
Middle East Airlines
Airbus A320-232
F-HEPI
Air France ("SkyTeam" livery)
Airbus A320-214
A7-APB
Qatar Airways
Airbus A380-861
...hamarosan ismét beborult:
B-KQY
Cathay Pacific
Boeing 777-367(ER)
A6-EEW
Emirates ("Expo 2020 (Sustainability / Green)" titles)
Airbus A380-861
A túra lényegi részét ezzel a fotóval zárnám:
B-1297
China Southern Airlines
Boeing 787-9 Dreamliner
Ekkorra már a nap is elment, közeledett a pályacsere ideje is, úgyhogy kényelmesen felkerekedtünk, hogy elbuszozzunk a Heathrow Central-hoz. Persze ebből is rohanás lett végül Az eredetileg kinézett (15:45-ös) National Express buszt lekéstük, a 16:05-ösre pedig nem tudtunk jegyet venni, mert a humán pénztárnál kígyózó sor állt, az önkiszolgáló terminálokon pedig az óra a valóshoz képest 5 perccel előrébb járt, így nem adott arra a buszra jegyet
Szerencsére észrevettem a Megabus.com önkiszolgáló terminálját, kiderült, hogy nekik is megy 16:05-kor LGW-re buszuk, sőt még olcsóbb is volt, mint a National Express, és egy prémium belterű emeletes járművön utazhattuk végig az utat kényelmesen, ráadásul a menetrend szerinti érkezéshez képest (17:55) majd' háromnegyed órával hamarabb érkeztünk meg a reptérre!
Innentől az utazás további része tulajdonképpen eseménytelen volt a becsekkolástól kezdve a biztonsági ellenőrzésen át a beszállásig rendben ment minden, LTN-hoz képest ég és föld a különbség!
HA-LVF hozott bennünket haza, ami meglepő módon az egy ajtós beszállítás (tudniillik utasfolyosóról indultunk) és a pushback utáni hosszú percekig mozdulatlan várakozás ellenére időben ért földet Ferihegyen. Mivel 18 óra után a 13L/31R zárva volt, a 31L-re szálltunk le, ilyenkor a pilóták a minél rövidebb gurulás érdekében megpróbálkoznak B2-n legurulni, ami a 3010 méteres futópálya felénél található - ennek érdekében földetérés után akkorát fékeztünk, hogy majdnem lefejeltem az előttem lévő ülés támláját Végül egy rövid backtrack után sikerült lejönni a kívánt gurulón. Mivel a gép a shengeni övezeten belül repült tovább másnap, ezért a R270-es állóhelyre álltunk be, ahonnan buszok vittek el a 2B Pier-ig. A belépés megintcsak eseménytelen volt, végül hajnali fél 2-re sikerült hazaérnem.
Összességében nagyon élveztem ezt a kirándulást, főleg hogy először voltam Londonban (nem csak fotózni, egyáltalán), így külön örültem, hogy mindenféle kompromisszum nélkül tudtunk egy kis városnézést is beiktatni a programba. Bizonyosan nem utoljára jártam ott Remélem nem volt annyira élvezhetetlen a sok pofázás, aki végigolvasta, megveregetheti a saját vállát
Utóiratként jöjjön egy rövidebb adag az előző napokból kimaradt helyi kicsikből...:
G-ECOD / G-FLBD
Flybe
Bombardier DHC-8-402Q Dash 8
...és nagyokból - a pumpikat fentebb már megmutattam mindenféle variációban:
G-YMMH / G-STBA / G-ZBJC
British Airways
Boeing 777-236(ER) / 777-336(ER) / 787-8 Dreamliner
Részemről ennyi voltam, köszöntem a figyelmet, átadom a terepet a többieknek!
Tushka154 írta:Új hét, új pályahasználat, új helyzet a sztrájkkal.
Mit is jelent ez?
Egyrészt míg múlt héten 15 óra előtt jobbra érkeztek, balról mentek, utána fordítva, ezen bal érkező/jobb indulóval kezdtek minden nap; másrészt a British gigasztrájkjával a forgalom jelentősen megcsappant, egész nap kb. 2 járatot láttunk, egy Jeddah-ból érkező 787-9-est, valamint az Air Belgium A340-esét Kairóból. Utóbbi persze megint igazi ratyisztáni fényekben érkezett...
A Flightradar-on kiírt várható érkezési időpontok se voltak éppen reprezentatívak, mert a jelentősen alacsonyabb forgalom miatt senki nem holding-olt, így az alkalmazás által jelzett érkezési időhöz képest akár 15-20 perccel hamarabb is leértek a gépek.
Node kezdjük az elején!
Reggel a vasárnapihoz hasonló, de némileg párásabb időre ébredtünk. Kicsekkoltunk a szállodából, majd ahogy előző nap megbeszéltük, első utunk a modellboltba vezetett, ahol Stephen tárt karokkal, Malév-modellekkel és egyéb nyalánkságokkal várt minket.
A magam részéről az alábbiakkal távoztam boldogan a boltból:
Ezek után indultunk tovább a Myrtle Avenue-ra. Furcsa volt tapasztalni, hogy hétköznap reggeli csúcs idején a nekünk alkalmas buszok közül az egyik 10, a másik 20 percenként közlekedik Láttuk, hogy a Magritte-festésű belga érkezik, és tudtuk, hogy a fent említett forgalmi helyzet okán szednünk kell a lábunkat, hogy elérjük.
Végül úgy alakult, hogy csak nekem sikerült lefotózni, messze nem a legjobb pozícióból és beállításokkal:
OO-SNC
Brussels Airlines ("Belgian Icons - René Magritte" livery)
Airbus A320-214
Nem sokkal később pedig jött ez a matricás Iberia, amiről nem is tudtam, hogy létezik:
EC-IJN
Iberia ("Cantabria" titles)
Airbus A321-212
A helyi erők nélkül a délelőttöt még inkább a pocsolyán túli légitársaságok nagyvasai uralták, ezekből jöjjön egy kis válogatás, nem időrendi sorrendben:
N684UA / N27908 / N15969
United Airlines
Boeing 767-3CB(ER) / 787-8 Dreamliner / 787-9 Dreamliner
N751AN ("Azriel "Al" Blackman | 75 years of service" sticker) / N732AN / N807AA
American Airlines
Boeing 777-223(ER) / 777-323(ER) / 787-8 Dreamliner
C-FIVR / C-FIUV
Air Canada
Boeing 777-333(ER)
N181DN
Delta Air Lines
Boeing 767-332(ER)
Ő is ugyanabból az irányból (LAX) érkezett:
ZK-OKR
Air New Zealand
Boeing 777-319(ER)
Jöjjön néhány közelebbről érkező nagyágyú:
CS-TOL
TAP - Air Portugal
Airbus A330-202
Ezúttal a vasárnapihoz képest sokkal durvább felhőzet gyülekezett, ez adott néhol elég látványos hátteret a gépeknek, mint például az elmaradhatatlan Aeroflotnak:
VP-BLY
Aeroflot - Russian Airlines
Airbus A330-243
Ha már a meglepetés 340-est nem sikerült rendesen legyártani a múltkor, legalább a 330neo-juk meglett:
3B-NBV
Air Mauritius
Airbus A330-941
G-VCRU
Virgin Atlantic
Boeing 787-9 Dreamliner
TF-ISN
Icelandair
Boeing 767-319(ER)
Délutánra kicsit felszakadozott a felhőzet...:
4X-EDE
El Al Israel Airlines
Boeing 787-9 Dreamliner
SU-GDN
EgyptAir
Boeing 777-36N(ER)
Kicsikből is gyérebb volt a felhozatal:
OD-MRR
Middle East Airlines
Airbus A320-232
F-HEPI
Air France ("SkyTeam" livery)
Airbus A320-214
A7-APB
Qatar Airways
Airbus A380-861
...hamarosan ismét beborult:
B-KQY
Cathay Pacific
Boeing 777-367(ER)
A6-EEW
Emirates ("Expo 2020 (Sustainability / Green)" titles)
Airbus A380-861
A túra lényegi részét ezzel a fotóval zárnám:
B-1297
China Southern Airlines
Boeing 787-9 Dreamliner
Ekkorra már a nap is elment, közeledett a pályacsere ideje is, úgyhogy kényelmesen felkerekedtünk, hogy elbuszozzunk a Heathrow Central-hoz. Persze ebből is rohanás lett végül Az eredetileg kinézett (15:45-ös) National Express buszt lekéstük, a 16:05-ösre pedig nem tudtunk jegyet venni, mert a humán pénztárnál kígyózó sor állt, az önkiszolgáló terminálokon pedig az óra a valóshoz képest 5 perccel előrébb járt, így nem adott arra a buszra jegyet
Szerencsére észrevettem a Megabus.com önkiszolgáló terminálját, kiderült, hogy nekik is megy 16:05-kor LGW-re buszuk, sőt még olcsóbb is volt, mint a National Express, és egy prémium belterű emeletes járművön utazhattuk végig az utat kényelmesen, ráadásul a menetrend szerinti érkezéshez képest (17:55) majd' háromnegyed órával hamarabb érkeztünk meg a reptérre!
Innentől az utazás további része tulajdonképpen eseménytelen volt a becsekkolástól kezdve a biztonsági ellenőrzésen át a beszállásig rendben ment minden, LTN-hoz képest ég és föld a különbség!
HA-LVF hozott bennünket haza, ami meglepő módon az egy ajtós beszállítás (tudniillik utasfolyosóról indultunk) és a pushback utáni hosszú percekig mozdulatlan várakozás ellenére időben ért földet Ferihegyen. Mivel 18 óra után a 13L/31R zárva volt, a 31L-re szálltunk le, ilyenkor a pilóták a minél rövidebb gurulás érdekében megpróbálkoznak B2-n legurulni, ami a 3010 méteres futópálya felénél található - ennek érdekében földetérés után akkorát fékeztünk, hogy majdnem lefejeltem az előttem lévő ülés támláját Végül egy rövid backtrack után sikerült lejönni a kívánt gurulón. Mivel a gép a shengeni övezeten belül repült tovább másnap, ezért a R270-es állóhelyre álltunk be, ahonnan buszok vittek el a 2B Pier-ig. A belépés megintcsak eseménytelen volt, végül hajnali fél 2-re sikerült hazaérnem.
Összességében nagyon élveztem ezt a kirándulást, főleg hogy először voltam Londonban (nem csak fotózni, egyáltalán), így külön örültem, hogy mindenféle kompromisszum nélkül tudtunk egy kis városnézést is beiktatni a programba. Bizonyosan nem utoljára jártam ott Remélem nem volt annyira élvezhetetlen a sok pofázás, aki végigolvasta, megveregetheti a saját vállát
Utóiratként jöjjön egy rövidebb adag az előző napokból kimaradt helyi kicsikből...:
G-ECOD / G-FLBD
Flybe
Bombardier DHC-8-402Q Dash 8
...és nagyokból - a pumpikat fentebb már megmutattam mindenféle variációban:
G-YMMH / G-STBA / G-ZBJC
British Airways
Boeing 777-236(ER) / 777-336(ER) / 787-8 Dreamliner
Részemről ennyi voltam, köszöntem a figyelmet, átadom a terepet a többieknek!
Re: 2019 szeptember - LHR/EGLL
Bár csönd lett, de én sem tétlenkedtem az utóbbi napokban. Jöjjön megint egy adag a 2. napról, ahol a nap vége felé már jobban alakultak a fényviszonyok!
Virgin Atlantic
G-VWEB
Airbus A340-642
Malaysia Airlines (Malaysia Negaraku Livery)
9M-MAF
Airbus A350-941
Royal Air Maroc
CN-ROS
Boeing 737-8B6
Sajnos a legkisebb retrot csak ilyen körülmények között láttuk
British Airways
G-EUPJ
Airbus A319-131
(BEA - British European Airways livery, 1959-1968)
LOT
SP-LNO
Embraer 195
British Airways
G-EUYW
Airbus A320-232
Flybe
G-JEDR
Bombardier Dash8 Q400
Iberia
EC-LFS
Airbus A340-642
British Airways
G-ZBKR
Boeing 787-9
British Airways
G-EUXI
Airbus A321-231
Etihad
A6-BLW
Boeing 787-9
Régi köntösben
Cathay Pacific
B-KQZ
Boeing 777-376(ER)
Saudi Arabian Airlines
HZ-AK40
Boeing 777-3FG(ER)
KLM
PH-BGG
Boeing 737-7K2
Qatar Airways
A7-AMJ
Airbus A350-941
British Airways
G-VIIE
Boeing 777-236(ER)
Air China
B-2038
Boeing 777-39L(ER)
Virgin Atlantic
G-VINE
Airbus A330-343
A tengelyfény miatt azt követően átmentünk a pályaküszöbhöz. Folyt.köv.
Virgin Atlantic
G-VWEB
Airbus A340-642
Malaysia Airlines (Malaysia Negaraku Livery)
9M-MAF
Airbus A350-941
Royal Air Maroc
CN-ROS
Boeing 737-8B6
Sajnos a legkisebb retrot csak ilyen körülmények között láttuk
British Airways
G-EUPJ
Airbus A319-131
(BEA - British European Airways livery, 1959-1968)
LOT
SP-LNO
Embraer 195
British Airways
G-EUYW
Airbus A320-232
Flybe
G-JEDR
Bombardier Dash8 Q400
Iberia
EC-LFS
Airbus A340-642
British Airways
G-ZBKR
Boeing 787-9
British Airways
G-EUXI
Airbus A321-231
Etihad
A6-BLW
Boeing 787-9
Régi köntösben
Cathay Pacific
B-KQZ
Boeing 777-376(ER)
Saudi Arabian Airlines
HZ-AK40
Boeing 777-3FG(ER)
KLM
PH-BGG
Boeing 737-7K2
Qatar Airways
A7-AMJ
Airbus A350-941
British Airways
G-VIIE
Boeing 777-236(ER)
Air China
B-2038
Boeing 777-39L(ER)
Virgin Atlantic
G-VINE
Airbus A330-343
A tengelyfény miatt azt követően átmentünk a pályaküszöbhöz. Folyt.köv.
Re: 2019 szeptember - LHR/EGLL
Naplementéhez közeledve átsétáltunk a küszöbhöz, hogy kicsit művészkedjünk. Nagyon szeretem ezeket a képeket, úgyhogy ebből egy nagyobb adaggal hoztam. Enjoy!
British Airways
G-NEOP
Airbus A321-251NX
Etihad Airways
A6-APD
Airbus A380-861
Eurowings
D-AGWJ
Airbus A319-132
British Airways
G-YMMA
Boeing 777-236(ER)
Aer Lingus
EI-DEC
Airbus A320-214
Swiss
HB-JBI
Airbus A220-100
Aer Lingus
EI-DEJ
Airbus A320-214
British Airways
G-NEOP
Airbus A321-251NX
Etihad Airways
A6-APD
Airbus A380-861
Eurowings
D-AGWJ
Airbus A319-132
British Airways
G-YMMA
Boeing 777-236(ER)
Aer Lingus
EI-DEC
Airbus A320-214
Swiss
HB-JBI
Airbus A220-100
Aer Lingus
EI-DEJ
Airbus A320-214
Re: 2019 szeptember - LHR/EG[img]https://i.imgur.com/RmQMNdJ
British Airways
G-VIIA
Boeing 777-236ER
Emirates
A6-EDU
Airbus A380-861
Thai Airways
HS-TKK
Boeing 777-3AL(ER)
Singapore Airlines
9V-SWP
Boeing 777-312ER
Ethiopian Airlines
ET-AWM
Airbus A350-941
Oman Air
??
Boeing 787-9 Dreamliner
British Airways
G-EUPD
Airbus A319-131
Royal Air Maroc
CN-RGO
Embraer ERJ-190AR
EVA Air
B-16726
Boeing 777-35E(ER)
Re: 2019 szeptember - LHR/EGLL
Folytatnám a 3. napunkkal, hátha nézi még valaki.
BBC-s időjósunk előző este nem tévedett, verőfényes napsütésre ébredtünk reggel. Több se kellett, hamar kipattantunk az ágyból, magunkhoz vettünk egy kis kaját, majd irány a 27R. Kezdetben kicsit seggfényesek voltak még a gépek, de a napsütést ennek ellenére igyekeztünk kihasználni. Ezúttal mi is kicsit hátrébb helyezkedtünk el a buszmegállótól, ott, ahol Molnár Geriék is voltak (24-es pozíció. Így - egy elvileg tiltott helyen - leszállóztunk kb 2 órát, ebből a termésből hozok most néhány képet.
American Airlines
N727AN
Boeing 777-323(ER)
Nem kellett sokat várni az első érdekesebb fogásra sem...
United
N653UA
Boeing 767-322(ER)
...és a másodikra sem. Grízestészta Varsóból
LOT
SP-LNB
Embraer ERJ-195LR
British Airways (oneworld livery)
G-CIVZ
Boeing 747-436
A törökök erre a hétre néhány járat erejéig beállították a vadonatúj 787-eseiket. A többi járatot, mint ezt is 777 repüli.
Turkish Airlines
TC-LKC
Boeing 777-3U8(ER)
British Airways (oneworld livery)
G-CIVD
Boeing 747-436
Air Malta
9H-AEJ
Airbus A319-112
American Airlines
N276AY
Airbus A330-323
Air Canada
C-FVND
Boeing 787-9 Dreamliner
Virgin Atlantic
G-VGEM
Airbus A330-343
Napsütésben, régi feestéssel
Virgin Atlantic
G-VWIN
Airbus A340-642
Aer Lingus
EI-DEF
Airbus A320-214
Virgin Atlantic
G-VRAY
Airbus A330-343
DHL
D-AEAO
Airbus A300B4-622RF
Virgin Atlantic
G-VBOW
Boeing 787-9 Dreamliner
Ő már kicsit viseltes ruhában
British Airways (OW livery)
G-CIVK
Boeing 747-436
British Airways
G-ZBKM
Boeing 787-9 Dreamliner
9 után 8
British Airways
G-ZBJG
Boeing 787-8 Dreamliner
American Airlines
N834AA
Boeing 787-9 Dreamliner
9 után megint 8
United
N30913
Boeing 787-8 Dreamliner
British Airways
G-VIIF
Boeing 777-236(ER)
Aer Lingus
EI-DEC
Airbus A320-214
Keretbe foglalva ezt az adagot, a végére még egy AA tripli
American Airlines
N721AN
Boeing 777-323(ER)
BBC-s időjósunk előző este nem tévedett, verőfényes napsütésre ébredtünk reggel. Több se kellett, hamar kipattantunk az ágyból, magunkhoz vettünk egy kis kaját, majd irány a 27R. Kezdetben kicsit seggfényesek voltak még a gépek, de a napsütést ennek ellenére igyekeztünk kihasználni. Ezúttal mi is kicsit hátrébb helyezkedtünk el a buszmegállótól, ott, ahol Molnár Geriék is voltak (24-es pozíció. Így - egy elvileg tiltott helyen - leszállóztunk kb 2 órát, ebből a termésből hozok most néhány képet.
American Airlines
N727AN
Boeing 777-323(ER)
Nem kellett sokat várni az első érdekesebb fogásra sem...
United
N653UA
Boeing 767-322(ER)
...és a másodikra sem. Grízestészta Varsóból
LOT
SP-LNB
Embraer ERJ-195LR
British Airways (oneworld livery)
G-CIVZ
Boeing 747-436
A törökök erre a hétre néhány járat erejéig beállították a vadonatúj 787-eseiket. A többi járatot, mint ezt is 777 repüli.
Turkish Airlines
TC-LKC
Boeing 777-3U8(ER)
British Airways (oneworld livery)
G-CIVD
Boeing 747-436
Air Malta
9H-AEJ
Airbus A319-112
American Airlines
N276AY
Airbus A330-323
Air Canada
C-FVND
Boeing 787-9 Dreamliner
Virgin Atlantic
G-VGEM
Airbus A330-343
Napsütésben, régi feestéssel
Virgin Atlantic
G-VWIN
Airbus A340-642
Aer Lingus
EI-DEF
Airbus A320-214
Virgin Atlantic
G-VRAY
Airbus A330-343
DHL
D-AEAO
Airbus A300B4-622RF
Virgin Atlantic
G-VBOW
Boeing 787-9 Dreamliner
Ő már kicsit viseltes ruhában
British Airways (OW livery)
G-CIVK
Boeing 747-436
British Airways
G-ZBKM
Boeing 787-9 Dreamliner
9 után 8
British Airways
G-ZBJG
Boeing 787-8 Dreamliner
American Airlines
N834AA
Boeing 787-9 Dreamliner
9 után megint 8
United
N30913
Boeing 787-8 Dreamliner
British Airways
G-VIIF
Boeing 777-236(ER)
Aer Lingus
EI-DEC
Airbus A320-214
Keretbe foglalva ezt az adagot, a végére még egy AA tripli
American Airlines
N721AN
Boeing 777-323(ER)
Re: 2019 szeptember - LHR/EGLL
Nem állt meg a szerkesztés, most kész lett egy nagyobb adag, ezeket szórom szép sorban.
Átmentünk 27L indulókra, mivel a Negus ismét Lagosba készült. A fények egészen jók voltak, néha egy-két pamacs bezavart pár percre, de gyakorlatilag minden érdekesebb gépre jutott napfény. A teljesség igénye nélkül jöjjön az első adag.
Korean Air
HL7638
Boeing 747-8i
Időnként trükkösek voltak a fényviszonyok
Malaysian Airlines
9M-MAE
Airbus A350-941
American Airlines
N795AN
Boeing 777-2
British Airways
G-XLED
Airbus A380-841
Virgin Atlantic
G-VWAG
Airbus A330-343
Virgin Atlantic
G-VWHO
Boeing 787-9
Singapore Airlines
9V-SKW
Airbus A380-861
Turkish Airlines
TC-LKC
Boeing 777-3U8(ER)
Szokásos késői Dreamliner emelés
United
N45905
Boeing 787-8
Ő is csak hozza az utikat...
Ethiopian Airlines
ET-AUB
Airbus A350-941
Ebből sosem elég
British Airways
G-CIVG
Boeing 747-436
És elérkezett a Negus ideje. Bár a retrok közül ez tetszik a legkevésbé, nagyon örültünk, hogy volt rá fény
British Airways
G-CIVB
Boeing 747-436
Negus retro livery (1974-1980)
Átmentünk 27L indulókra, mivel a Negus ismét Lagosba készült. A fények egészen jók voltak, néha egy-két pamacs bezavart pár percre, de gyakorlatilag minden érdekesebb gépre jutott napfény. A teljesség igénye nélkül jöjjön az első adag.
Korean Air
HL7638
Boeing 747-8i
Időnként trükkösek voltak a fényviszonyok
Malaysian Airlines
9M-MAE
Airbus A350-941
American Airlines
N795AN
Boeing 777-2
British Airways
G-XLED
Airbus A380-841
Virgin Atlantic
G-VWAG
Airbus A330-343
Virgin Atlantic
G-VWHO
Boeing 787-9
Singapore Airlines
9V-SKW
Airbus A380-861
Turkish Airlines
TC-LKC
Boeing 777-3U8(ER)
Szokásos késői Dreamliner emelés
United
N45905
Boeing 787-8
Ő is csak hozza az utikat...
Ethiopian Airlines
ET-AUB
Airbus A350-941
Ebből sosem elég
British Airways
G-CIVG
Boeing 747-436
És elérkezett a Negus ideje. Bár a retrok közül ez tetszik a legkevésbé, nagyon örültünk, hogy volt rá fény
British Airways
G-CIVB
Boeing 747-436
Negus retro livery (1974-1980)
- RimoRoli
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 902
- Csatlakozott: 2016.07.07. 17:23
- Tartózkodási hely: London
Re: 2019 szeptember - LHR/EGLL
Ő is csak hozza az utikat...
Sajnos eleg sok jaraton megfigyelheto ez a tendencia!
Re: 2019 szeptember - LHR/EGLL
Itt egy újabb adag, remélem nem unalmas még.
American Airlines
N780AN
Boeing 777-223ER
Air Canada
C-FGEI
Boeing 787-9 Dreamliner
Virgin Atlantic
G-VUFO
Airbus A330-343
A vasárnap az ottani cargo nap, ez Korean Cargo, Air Bridge, Cathay Cargo és 6-8 DHL járatban merül ki.
Kevés cumó + kis távolság = rakéta üzemmód
DHL
D-AEAO
Airbus A300B4-622RF
United
N675UA
Boeing 767-322ER
JAL
JA840J
Boeing 787-8
Sajnos egy időre lekerült a londoni járatról a pöttyös kenguru, de ennek is örültem, ilyenem se volt még.
Poor quality, de a pillanat tetszett
Qantas
VH-ZNH
Boeing 787-9
American Airlines
N727AN
Boeing 777-323ER
American Airlines
N834AA
Boeing 787-9
United
N224UA
Boeing 777-222ER
American Airlines
N276AY
Airbus A330-323
Cathay Pacific
B-KPL
Boeing 777-367ER
British Airways
G-ZBJA
Boeing 787-8 Dreamliner
American Airlines
N780AN
Boeing 777-223ER
Air Canada
C-FGEI
Boeing 787-9 Dreamliner
Virgin Atlantic
G-VUFO
Airbus A330-343
A vasárnap az ottani cargo nap, ez Korean Cargo, Air Bridge, Cathay Cargo és 6-8 DHL járatban merül ki.
Kevés cumó + kis távolság = rakéta üzemmód
DHL
D-AEAO
Airbus A300B4-622RF
United
N675UA
Boeing 767-322ER
JAL
JA840J
Boeing 787-8
Sajnos egy időre lekerült a londoni járatról a pöttyös kenguru, de ennek is örültem, ilyenem se volt még.
Poor quality, de a pillanat tetszett
Qantas
VH-ZNH
Boeing 787-9
American Airlines
N727AN
Boeing 777-323ER
American Airlines
N834AA
Boeing 787-9
United
N224UA
Boeing 777-222ER
American Airlines
N276AY
Airbus A330-323
Cathay Pacific
B-KPL
Boeing 777-367ER
British Airways
G-ZBJA
Boeing 787-8 Dreamliner
- futar955
- Bronze Circle
- Hozzászólások: 24
- Csatlakozott: 2016.08.06. 11:03
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: 2019 szeptember - LHR/EGLL
gbendzsi írta:Itt egy újabb adag, remélem nem unalmas még.
Eszedbe ne jusson ilyen sületlenség! A napi rutinok után, vagy előtte felüdülés a képeitek!!!
Re: 2019 szeptember - LHR/EGLL
Idő hiányában kicsit elhanyagoltam a beszámolót, kárpótlásul itt egy nagyobb adag napfényes leszálló a focipályáról. Továbbra is patakpart szerű háttérrel.
British Airways
G-STBA
Boeing 777-336(ER)
British Airways
G-ZBJC
Boeing 787-9
British Airways
G-YMMH
Boeing 777-236(ER)
Turkish Airlines
TC-LLC
Boeing 787-9
Iranair
EP-IJA
Airbus A330-200
British Airways
G-EUPF
Airbus A319-131
Flybe
G-ECOD
Bombardier Dash8 Q400
Singapore Airlines
9V-SKM
Airbus A380-841
Aeromexico
XA-AMR
Boeing 787-8
És a személyes kedvenc ennek a sornak a végére.
British Airways
G-BNLY
Boeing 747-436
Landor retro livery 1984-1997
British Airways
G-STBA
Boeing 777-336(ER)
British Airways
G-ZBJC
Boeing 787-9
British Airways
G-YMMH
Boeing 777-236(ER)
Turkish Airlines
TC-LLC
Boeing 787-9
Iranair
EP-IJA
Airbus A330-200
British Airways
G-EUPF
Airbus A319-131
Flybe
G-ECOD
Bombardier Dash8 Q400
Singapore Airlines
9V-SKM
Airbus A380-841
Aeromexico
XA-AMR
Boeing 787-8
És a személyes kedvenc ennek a sornak a végére.
British Airways
G-BNLY
Boeing 747-436
Landor retro livery 1984-1997
36 hozzászólás
• Oldal: 2 / 4 • 1, 2, 3, 4
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég