Külföldi vasutak
27 hozzászólás
• Oldal: 2 / 3 • 1, 2, 3
- bem13
- Silver Circle
- Hozzászólások: 88
- Csatlakozott: 2016.07.07. 19:44
- Tartózkodási hely: Budapest XVII.
Re: Külföldi vasutak
Sziasztok! Előre is elnézést kérek, a képek telefonnal készültek és nem szerkesztettem rajtuk semmit, csak átméreteztem őket. Valamennyi Párkányban (Štúrovo) készült Szlovákiában az érsekújvári (Nové Zámky) repülőnapról hazafelé jövet. Mivel a vasutat csak lelkes amatőr szemmel nézem, örülnék, ha valaki be tudná azonosítani a képeken szereplő mozdonyokat Előre is köszönöm!
Egyik fele kék, másik fele zöld:
Bzmot-hasonmás:
Belőlük három állt összekapcsolva, gondolom ugyanolyan típus, mint az első két képen lévő:
Egyik fele kék, másik fele zöld:
Bzmot-hasonmás:
Belőlük három állt összekapcsolva, gondolom ugyanolyan típus, mint az első két képen lévő:
- tuzescsongor
- Silver Circle
- Hozzászólások: 57
- Csatlakozott: 2016.07.07. 19:42
- Tartózkodási hely: Budaörs
Re: Külföldi vasutak
Az első ,második és negyedik képen szereplő mozdonyok típusa Skoda 73E
Re: Külföldi vasutak
1. és 2. képen lévő mozdony:
ČSD S 499.02, 1988-tól ČD 242 (Skoda 73E)
A szlovák tulajdonban lévő mozdony (2012- , RailTrans International). Elég kalandos utat járt be. Gyártása után Bulgáriában kötött ki, ekkor pályaszáma BDZ 44 543 volt. 2012-es zólyomi felújítása után került az RTI-hez.
3. képen lévő motorkocsi:
Vagonka Tatra Studénka gyártmánya. Az SK ZSSK tulajdonában áll. UIC szám: 95 56 7 812 050-7. Csehszlovák motorvonat prototípus, a 810-es széria modernizált változata. A Bzmotot is ugyanez a cég gyártotta..
4. képen lévő mozdony:
ČSD S 499.02, 1988-tól ČD 242 (Skoda 73E)
Ex Loko Trans s.r.o Plehács mozdony, jelenleg a PSŽ-nél teljesít szolgálatot. Gyakori vendég Magyarországon (itt teljesítette 5000km-es próbaüzemét). Pályaszáma: SK PSZ 91 54 7242 287-1
ČSD S 499.02, 1988-tól ČD 242 (Skoda 73E)
A szlovák tulajdonban lévő mozdony (2012- , RailTrans International). Elég kalandos utat járt be. Gyártása után Bulgáriában kötött ki, ekkor pályaszáma BDZ 44 543 volt. 2012-es zólyomi felújítása után került az RTI-hez.
3. képen lévő motorkocsi:
Vagonka Tatra Studénka gyártmánya. Az SK ZSSK tulajdonában áll. UIC szám: 95 56 7 812 050-7. Csehszlovák motorvonat prototípus, a 810-es széria modernizált változata. A Bzmotot is ugyanez a cég gyártotta..
4. képen lévő mozdony:
ČSD S 499.02, 1988-tól ČD 242 (Skoda 73E)
Ex Loko Trans s.r.o Plehács mozdony, jelenleg a PSŽ-nél teljesít szolgálatot. Gyakori vendég Magyarországon (itt teljesítette 5000km-es próbaüzemét). Pályaszáma: SK PSZ 91 54 7242 287-1
- tuzescsongor
- Silver Circle
- Hozzászólások: 57
- Csatlakozott: 2016.07.07. 19:42
- Tartózkodási hely: Budaörs
Re: Külföldi vasutak
@LeslieG: Azt hiszem vonatok terén tőled kaphatjuk a legpontosabb információt.
- RimoRoli
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 924
- Csatlakozott: 2016.07.07. 17:23
- Tartózkodási hely: London
Re: Külföldi vasutak
JÓféle kis gépek!
- bem13
- Silver Circle
- Hozzászólások: 88
- Csatlakozott: 2016.07.07. 19:44
- Tartózkodási hely: Budapest XVII.
- Kic
- Silver Circle
- Hozzászólások: 59
- Csatlakozott: 2016.07.07. 20:04
- Tartózkodási hely: Budapest XVII.
Re: Külföldi vasutak
Sziasztok!
Júliusban két egynapos autóbuszos túrán vettem rész Ausztriában. Először Semmering, majd Ötscher-szurdok volt az uticél. Mind a két nap folyamán volt egy kis vonatozás az utazásban. Ekkor készítettem a vonatos képeket.
Semmeringbahn (Semmering - Gloggnitz)
Marizellbahn (Mitterbach - Wienerbruck)
Júliusban két egynapos autóbuszos túrán vettem rész Ausztriában. Először Semmering, majd Ötscher-szurdok volt az uticél. Mind a két nap folyamán volt egy kis vonatozás az utazásban. Ekkor készítettem a vonatos képeket.
Semmeringbahn (Semmering - Gloggnitz)
Marizellbahn (Mitterbach - Wienerbruck)
Re: Külföldi vasutak
Szépszépszép, jöhet a többi is!!!
"Ha egyszer megízlelted a repülést, utána úgy fogsz járni a földön, hogy szemed az eget fürkészi, mert ott voltál fent és oda vágysz vissza."
- RimoRoli
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 924
- Csatlakozott: 2016.07.07. 17:23
- Tartózkodási hely: London
Re: Külföldi vasutak
Király! Az utolsó gép az valami villamos, vagy mi célt szolgál? Látom, hogy kisebb a nyomtáv.
27 hozzászólás
• Oldal: 2 / 3 • 1, 2, 3
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég