2017.01.08. LHBP PIC
22 hozzászólás
• Oldal: 1 / 3 • 1, 2, 3
- catfan
- Silver Circle
- Hozzászólások: 100
- Csatlakozott: 2016.07.07. 19:44
- Tartózkodási hely: Budapest
2017.01.08. LHBP PIC
Operator: UTair Aviation
Type: Boeing 767-224(ER)
Reg.: VP-BAG
Date: 2017-01-08
Spot: LHBP, spotterdomb
- defekto
- Silver Circle
- Hozzászólások: 64
- Csatlakozott: 2016.07.08. 13:41
- Tartózkodási hely: Budapest 18.
Re: 2017.01.08. LHBP PIC
A6-EGX
- attis
- Silver Circle
- Hozzászólások: 112
- Csatlakozott: 2016.07.07. 19:23
- Tartózkodási hely: Szigetújfalu
Re: 2017.01.08. LHBP PIC
Szép időben szép fotók.
@defekto az Emirates az ultrabrutál lett
@defekto az Emirates az ultrabrutál lett
- Tushka154
- Golden Circle
- Hozzászólások: 864
- Csatlakozott: 2016.07.08. 07:41
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: 2017.01.08. LHBP PIC
Mozgalmas egy nap volt a mai, végig jó fényekkel és társasággal!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Első kör reggel mindjárt a highlight-tal a 2-es dombon:
UTair Aviation
Boeing 767-224(ER)
VP-BAG
Majd utána ő következett. Még nyáron megszivatott, mikor egy sprint után végignézhettem, hogy a jobb oldalán nincs ez a matrica Úgy érzem megérdemeltem, hogy ezért futottam
Aegean Airlines
Airbus A320-232
SX-DGD
Ilyenem még nem volt. De lesz ez még jobb is. Első alkalomnak talán elmegy:
UP
Boeing 737-804
4X-EKM
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
...majd irány a Cargodomb, hogy lekapjuk indulóban, hátha nem emel olyan hamar, mégiscsak meg van pakolva utassal...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Előtte a Norwegian játszott "egy sima-egy fordított" játékot. Az egyik gép nagyon későn emelt (csak akkor én nem emeltem a fényképezőt), gondoltam a következő is úgy fog. Hát tévedtem
Norwegian Air Shuttle
Boeing 737-8JP
LN-DYF
Ugyanígy tettek orosz barátaink is, miután egy jó 40 perc késéssel indultak - ha elmennek időben, még visszaérek az Emirates-re. Szerk.: Közben eszembe jutott, hogy bár utasokkal-csomagokkal meg is volt pakolva, keró nem sok lehetett benne, hisz csak egy 2 órás járatot repült:
UTair Aviation
Boeing 767-224(ER)
VP-BAG
Szaporázni kellett vissza a Szpotterdombra, mert érkezett a másik öböl-menti nagy dög.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2. Menet a (szintén 2-es) dombon:
Qatar Airways Cargo
Airbus A330-243F
A7-AFV
Még friss és ropog, nincs 1 hónapos a verda:
Air Algérie
Boeing 737-8D6
7T-VKR
SAS Scandinavian Airlines
Boeing 737-683
LN-RPY
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ebédszünet. Közben jött az infó, hogy Sármellék még délelőtt bezárt a hó miatt, így az eredetileg oda készülő másik UTair 767-es is ide fog jönni. Nagyszerű, így sokkal jobb fényekben is le lehet gyártani.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Táplálkozás után vissza a dombra, 3. menet:
Air Baltic
De Havilland Canada DHC-8-402Q Dash 8
YL-BBW
UTair Aviation
Boeing 767-224(ER)
VP-BAI
Egyptair Express
Embraer ERJ-170LR (ERJ-170-100 LR)
SU-GDK
Germanwings
Airbus A319-132
D-AGWN
TAROM
ATR 42-500
YR-ATE
Swiss
Bombardier CSeries CS100 (BD-500-1A10)
HB-JBD
Közben csalódással vettük tudomásul, hogy a NordStar sötétben fog megérkezni... Elindultam a T1/Cargodomb irányába, hátha indulóban elkaphatom az Emirt, de még a Market Central-nál jártam, amikor a gép már állt fel a pályára, így nem gurultam el a dombig, hanem befordultam és leparkoltam a T1-nél. A terv az volt, hogy indulóban meglőni a másik 767-est is, de ők is csalódást okoztak, mivel naplemente után indultak csak el, úgyhogy "nincs más hátra, mint előre", irány haza, szerkeszteni a termést.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
BÓNUSZ: "Variációk egy témára"-variációk
Wizz Air "Retro"...:
Airbus A320-232
HA-LYL / HA-LWR
...Aktuális...:
Airbus A321-231
HA-LXG / HA-LXK / HA-LXH
...és különleges festés:
Airbus A320-232 / Airbus A321-231
HA-LYG / HA-LXJ
easyJet:
Airbus A320-214
G-EZPB / G-EZWU
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Első kör reggel mindjárt a highlight-tal a 2-es dombon:
UTair Aviation
Boeing 767-224(ER)
VP-BAG
Majd utána ő következett. Még nyáron megszivatott, mikor egy sprint után végignézhettem, hogy a jobb oldalán nincs ez a matrica Úgy érzem megérdemeltem, hogy ezért futottam
Aegean Airlines
Airbus A320-232
SX-DGD
Ilyenem még nem volt. De lesz ez még jobb is. Első alkalomnak talán elmegy:
UP
Boeing 737-804
4X-EKM
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
...majd irány a Cargodomb, hogy lekapjuk indulóban, hátha nem emel olyan hamar, mégiscsak meg van pakolva utassal...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Előtte a Norwegian játszott "egy sima-egy fordított" játékot. Az egyik gép nagyon későn emelt (csak akkor én nem emeltem a fényképezőt), gondoltam a következő is úgy fog. Hát tévedtem
Norwegian Air Shuttle
Boeing 737-8JP
LN-DYF
Ugyanígy tettek orosz barátaink is, miután egy jó 40 perc késéssel indultak - ha elmennek időben, még visszaérek az Emirates-re. Szerk.: Közben eszembe jutott, hogy bár utasokkal-csomagokkal meg is volt pakolva, keró nem sok lehetett benne, hisz csak egy 2 órás járatot repült:
UTair Aviation
Boeing 767-224(ER)
VP-BAG
Szaporázni kellett vissza a Szpotterdombra, mert érkezett a másik öböl-menti nagy dög.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2. Menet a (szintén 2-es) dombon:
Qatar Airways Cargo
Airbus A330-243F
A7-AFV
Még friss és ropog, nincs 1 hónapos a verda:
Air Algérie
Boeing 737-8D6
7T-VKR
SAS Scandinavian Airlines
Boeing 737-683
LN-RPY
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ebédszünet. Közben jött az infó, hogy Sármellék még délelőtt bezárt a hó miatt, így az eredetileg oda készülő másik UTair 767-es is ide fog jönni. Nagyszerű, így sokkal jobb fényekben is le lehet gyártani.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Táplálkozás után vissza a dombra, 3. menet:
Air Baltic
De Havilland Canada DHC-8-402Q Dash 8
YL-BBW
UTair Aviation
Boeing 767-224(ER)
VP-BAI
Egyptair Express
Embraer ERJ-170LR (ERJ-170-100 LR)
SU-GDK
Germanwings
Airbus A319-132
D-AGWN
TAROM
ATR 42-500
YR-ATE
Swiss
Bombardier CSeries CS100 (BD-500-1A10)
HB-JBD
Közben csalódással vettük tudomásul, hogy a NordStar sötétben fog megérkezni... Elindultam a T1/Cargodomb irányába, hátha indulóban elkaphatom az Emirt, de még a Market Central-nál jártam, amikor a gép már állt fel a pályára, így nem gurultam el a dombig, hanem befordultam és leparkoltam a T1-nél. A terv az volt, hogy indulóban meglőni a másik 767-est is, de ők is csalódást okoztak, mivel naplemente után indultak csak el, úgyhogy "nincs más hátra, mint előre", irány haza, szerkeszteni a termést.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
BÓNUSZ: "Variációk egy témára"-variációk
Wizz Air "Retro"...:
Airbus A320-232
HA-LYL / HA-LWR
...Aktuális...:
Airbus A321-231
HA-LXG / HA-LXK / HA-LXH
...és különleges festés:
Airbus A320-232 / Airbus A321-231
HA-LYG / HA-LXJ
easyJet:
Airbus A320-214
G-EZPB / G-EZWU
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Tushka154 2017.01.08. 23:18-kor.
- Kic
- Silver Circle
- Hozzászólások: 59
- Csatlakozott: 2016.07.07. 20:04
- Tartózkodási hely: Budapest XVII.
Re: 2017.01.08. LHBP PIC
Szép sorozat Dani
- Tushka154
- Golden Circle
- Hozzászólások: 864
- Csatlakozott: 2016.07.08. 07:41
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: 2017.01.08. LHBP PIC
Köszi Bár defekto rotáló Emirje viszi eddig a prímet szerintem
Re: 2017.01.08. LHBP PIC
szép sorozat valóban, idén már nem is kell kimenned, behúztad az éves BUD-i forgalmat egy délután
22 hozzászólás
• Oldal: 1 / 3 • 1, 2, 3
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 90 vendég