A tavalyi évben már láthattunk a Jóbarátok Emmy- és Golden Globe-díjas színésznőjének nagyszerű alakítását az Emirates reklámjában, aki ebben az évben is visszatér a színpadra – vagyis inkább az Airbus A380 fedélzetére. Az új reklámvideóban egy barátra is talál, akinek segítségével hirdetik a Superjumbo fedélzeti szolgáltatásait.
Az előző, könnyed hangvételű televíziós kampányhoz hasonlóan, a színésznő most is egy csipetnyi humorral fűszerezve mutatja be az A380-as géptípust. A történetben Jennifer összebarátkozik Cooperrel, egy belevaló fiatal fiúval, aki besurrant a színésznő Emirates First osztályon található privát lakosztályába, amíg ő a fedélzeti Shower Spa-ban frissítette fel magát. Amikor Jennifer visszatér, beszélgetni kezdenek, és hamar megtalálják a közös hangot, miközben az Emirates Business osztályú kabinjai közt és a fedélzeti bárnál sétálnak.
A felső és az alsó szint közötti lépcsőn ülve Cooper elmeséli Jennifernek, hogy minden álma, hogy Emirates A380-as pilóta lehessen. Cooper végül visszaül az Economy osztályon utazó szüleihez. Jennifer úgy dönt, hogy ő is átül az Economy osztályra, hogy a fiúval együtt válogassanak az Emirates ice fedélzeti szórakoztatórendszerének kínálatából. A reklám zárásaként Cooper édesanyját látjuk, ahogy Jennifer lakosztályában pihen, miután helyet cseréltek a színésznővel.
“Rengeteg kérés érkezett hozzánk, hogy hadd láthassák Jennifert újra, akinek a személyisége és a vonzereje mindenkit magával ragad. Jennifer egyszerre kifinomult és mégis hétköznapi, így kiválóan illeszkedik a márkánkhoz. Ez az új reklám tökéletesen megragadja a szórakozást, a spontaneitást és a csillogást, vagyis az Emirates-szel való utazás lényegét, és biztosak vagyunk abban, hogy az előzőhöz hasonlóan ez a kampányunk is emlékezetes marad a közönség számára.” – mondta Boutros Boutros, az Emirates kommunikációs, marketing és márka divíziójának alelnöke.
A televíziós reklámot az Oscar-jelölt Bryan Buckley rendezte, akinek a nevéhez számos Super Bowl reklám is fűződik. A forgatókönyv és a kreatív koncepció Buckley és az Emirates reklámcsapatának együttműködésével született, az elkészítésben pedig a WPP Group segédkezett.
Facebook
Twitter
Instagram
YouTube
RSS