2016.8.22-9.02. Innsbruck, Zürich, München
47 hozzászólás
• Oldal: 4 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Balint0425
- Silver Circle
- Hozzászólások: 166
- Csatlakozott: 2016.07.08. 21:29
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: 2016.8.22-9.02. Innsbruck, Zürich, München
Asszem ide is minél hamarabb el kell jutnom! Nagyon jók a képek!
Re: 2016.8.22-9.02. Innsbruck, Zürich, München
München előtt még jöjjön néhány kép Svájcról. Hegyes képeket ne várjatok, oda időszűke miatt nem jutottunk el.
Úton Zürichbe megáltunk a vaduzi várnál Lichtensteinben
Alul Vaduz, a folyó túloldalán pedig már Svájc
Walensee
Zürichsee
Rajna vízesés Schaffhausen mellett. Ez Európa legnagyobb vízesése.
Basel belvárosa a Rajna partján
Úton Zürichbe megáltunk a vaduzi várnál Lichtensteinben
Alul Vaduz, a folyó túloldalán pedig már Svájc
Walensee
Zürichsee
Rajna vízesés Schaffhausen mellett. Ez Európa legnagyobb vízesése.
Basel belvárosa a Rajna partján
- Dálnoky Berci
- Silver Circle
- Hozzászólások: 56
- Csatlakozott: 2016.07.07. 21:16
Re: 2016.8.22-9.02. Innsbruck, Zürich, München
élvezetes beszámoló lett
- kelezoli
- Bronze Circle
- Hozzászólások: 23
- Csatlakozott: 2016.07.07. 20:33
- Tartózkodási hely: Gyál
Re: 2016.8.22-9.02. Innsbruck, Zürich, München
Ez a Walensee egyszerűen gyönyörű!
Re: 2016.8.22-9.02. Innsbruck, Zürich, München
Gratulálok, és köszi a beszámolót. A ZHR ködös érkezői nekem különösen tetszettek. 2011-ben voltam ott utoljára, de csak pár órát bámészkodtam.
Re: 2016.8.22-9.02. Innsbruck, Zürich, München
A hosszúra sikerült szünet után most már remélem lesz időm befejezni a beszámolót. Szóval München. Megmondom őszintén, Zürich után nekem München csalódás volt. Persze nem a forgalommal volt baj, inkább a kiszámíthatatlansággal. Zürichben, mivel egyértelmű a pályahasználat igy kiszámítható melyik gép hova fog érkezni illetve honnan indul. Ezzel szemben Münchenben a déli pályát lehet jobban fotózni, a forgalom jelentős része viszont az északi pályán mozog. Többé kevésbe érvényes az ami északról jön az északra megy, ami délről az a délre elv, azonban ez vagy bejön, vagy nem. Az amerikai gépek míg ott voltam kivétel nélkül az északi pályán mozogtak. Az ANA dettó és a Lufi heavyk is azt a pályát részesítették előnyben. Egy egész nap alatt egyetlen Lufi A346 bírt lejönni a déli pályára Sao Paoloból. Persze azért fotózni volt mit még így is.
Délután négy körül értünk Münchenbe. Szállásul a Holiday Inn Express hotelt választottuk Schwaig településen. A hotel a 26L pálya végső egyenese alatt terül el szóval nem kell messzire menni ha esetleg jön valami érdekesség.
Miután elfoglaltuk a szobát, kicsit kiugrottunk körülnézni, feltérképezni a repülőteret. 08-as irány volt aznap, elsőként a szpotterdombot kerestem meg.
Épp indult a Qatar A350
Majd az S7
Ezután mégnéztem a pálya elejét. Nem voltak már jók a fényviszonyok de azért kattintottam párat.
Nem egy szokványos 737
Két nappal később egy egész napot szántam a reptérre. Verőfényes napsütést jósoltak egész napra így napfekelte előtti indulással terveztem. Reggel az előrejelzés ellenére felhős ég fogadott de ha már felkeltem hát nekiindultam.
Még napfelkelte előtt érkezett az Etihad
A következő érkező a túra egyik fő célpontja volt
És ez lett volna másik, ha rendes festésben jön
Délután négy körül értünk Münchenbe. Szállásul a Holiday Inn Express hotelt választottuk Schwaig településen. A hotel a 26L pálya végső egyenese alatt terül el szóval nem kell messzire menni ha esetleg jön valami érdekesség.
Miután elfoglaltuk a szobát, kicsit kiugrottunk körülnézni, feltérképezni a repülőteret. 08-as irány volt aznap, elsőként a szpotterdombot kerestem meg.
Épp indult a Qatar A350
Majd az S7
Ezután mégnéztem a pálya elejét. Nem voltak már jók a fényviszonyok de azért kattintottam párat.
Nem egy szokványos 737
Két nappal később egy egész napot szántam a reptérre. Verőfényes napsütést jósoltak egész napra így napfekelte előtti indulással terveztem. Reggel az előrejelzés ellenére felhős ég fogadott de ha már felkeltem hát nekiindultam.
Még napfelkelte előtt érkezett az Etihad
A következő érkező a túra egyik fő célpontja volt
És ez lett volna másik, ha rendes festésben jön
- RimoRoli
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 924
- Csatlakozott: 2016.07.07. 17:23
- Tartózkodási hely: London
Re: 2016.8.22-9.02. Innsbruck, Zürich, München
Latom itt mar rosszabb volt az idojaras..
A palyahasznalat nagyon egyszeru MUC-ben. Amik "lentrol" jonnek azok a deli, amik pedig "fentrol" azok pedig az eszik palyara szallnak le, nagyon keves kivetellel.
A palyahasznalat nagyon egyszeru MUC-ben. Amik "lentrol" jonnek azok a deli, amik pedig "fentrol" azok pedig az eszik palyara szallnak le, nagyon keves kivetellel.
- Tushka154
- Golden Circle
- Hozzászólások: 864
- Csatlakozott: 2016.07.08. 07:41
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: 2016.8.22-9.02. Innsbruck, Zürich, München
Ezek a vízeséses képek nagyon ott vannak! Hogy csináltad, ND-szűrővel?
Re: 2016.8.22-9.02. Innsbruck, Zürich, München
RimoRoli írta:Latom itt mar rosszabb volt az idojaras..
Csak reggel volt két órát beborulva, utánna verőfényes napsütés egész nap. Az időjárással szerencsém volt végig.
RimoRoli írta:A palyahasznalat nagyon egyszeru MUC-ben. Amik "lentrol" jonnek azok a deli, amik pedig "fentrol" azok pedig az eszik palyara szallnak le, nagyon keves kivetellel.
Ezt az északiak északra, déliek délre képletet tudtam én is. Ennek ellenére az Emirates/Singapore simán leszállt az északin miközben délről jött. És a Lufi is meglepett mert gyakorlatilag az összes A319/320/321 a délire jött miközben a heavyk 99 százaléka az északira.
Tushka154 írta:Ezek a vízeséses képek nagyon ott vannak! Hogy csináltad, ND-szűrővel?
Köszi! Igen ND8 szűrő + Nikon 35mm F1,8.
47 hozzászólás
• Oldal: 4 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég