A Dow Jones Sustainability Index (továbbiakban: DJSI) rangsorában az Air France-KLM első helyen szerepel a Légitársaságok és a Szállítás kategóriában is.
Már tizenegyedik egymást követő évben történt meg, hogy a DJSI – a legfontosabb nemzetközi index, mely a vállalatokat társadalmi felelősségvállalásuk alapján rangsorolja – a Légitársaságok kategória első helyére pozícionálta az Air France-KLM-et. A légitársaság hetedik éve vezeti a szélesebb Szállítás kategóriát, amely magába foglalja a légi, a vasúti, a tengeri és a közúti közlekedést is. Az Air France-KLM a világ 24 leginkább felelős csoportjának egyike, melyek közül mindegyik más szektorban tevékenykedik.
„Az Air France-KLM minden nap a lehető legtöbbet teszi azért, hogy meghatározza a légiközlekedés jövőjét. Azt szeretnénk, hogy az általunk biztosított szolgáltatás gondoskodó, innovatív és felelősségteljes legyen. Nagyon örülök a DJSI elismerésének. Az egész Csoport és minden egyes csapata büszke lehet. Célunk, hogy megőrizzük vezető pozíciónkat a légiközlekedési iparban.” – mondta el Alexandre de Juniac, az Air France-KLM elnök-vezérigazgatója.
„Azon a napon, amikor kezdetét veszi az ENSZ klímaváltozási konferenciája (COP21), amelynek partnere az Air France, ez a díj különösen jól rávilágít a társadalmi felelősségvállalás iránti régóta tartó elköteleződésünkre. Ez az elköteleződés vállalati stratégiánk lelke.” – nyilatkozta Frédéric Gagey, az Air France elnök-vezérigazgatója.
„Rendkívüli, hogy ilyen sok éven át meg tudtuk, meg tudjuk tartani vezető pozíciónkat. Ez nem csupán azt bizonyítja, hogy munkáltatóként vállaljuk a felelősséget, de innovációt is jelent és azt, hogy komolyan vesszük a környezet és a társadalom iránti felelősségvállalásunkat. A KLM jól megalapozott szakmai múltjával is tudja ezt bizonyítani.” – tette hozzá Pieter Elbers, a KLM vezérigazgatója.
Az Air France-KLM négy pontban határozza meg, hogyan tudja vállalati társadalom felelősségvállalási stratégiáját tevékenységébe és működésébe illeszteni:
· csökkenti környezetterhelését a műveletek optimalizálásával, megújítja ellátási láncát és ebbe a teljes személyzetet bevonja;
· figyelembe veszik a vállalati társadalmi felelősségvállalás kihívásait végig a szolgáltatási láncon, hogy az ügyfeleknek innovatív és felelősségteljes termékeket és szolgáltatásokat kínálhassanak;
· felelős emberi erőforrás vezérelveket határoznak meg, amelyek ösztönzik a fejlődést és erősítik az alkalmazottak motivációját;
· a Csoport működési területein hozzájárul a gazdasági és társadalmi fejlődéshez.
A közelmúlt innovatív kezdeményezései mellett az Air France-KLM folytatja a bio-üzemanyaggal kapcsolatos tevékenységét és továbbra is fenntartható módon üzemelteti több járatát, valamint az egész ágazatot ösztönzi egy teljes bio-üzemanyag piac létrehozására. A Csoport a fedélzeti termékei környezettudatos tervezésébe is befektetett, hogy csökkentse szén-dioxid kibocsátását.
Az Air France-KLM sajtóközleménye
Facebook
Twitter
Instagram
YouTube
RSS