A 2018-as menetrend kezdetével egyidejűleg megszűnik az izraeli El Al légitársaság hazánkban és Európa-szerte ismert márkaneve, az UP. A változásoknak köszönhetően az egèsz európai piac egységes árképzést kap, így téve még vonzóbbá a légitársaság szolgáltatásait.
Amit érdemes kiemelni a végbemenő változásokkal kapcsolatban az a fent említett árpolitika és jegystruktúra, amelynek alapján három új tarifa közül lehet kiválasztani az igényeknek leginkább megfelelő szolgáltatásokat.
Az új árkategóriák a Lite, a Classic és a Flex.
Mint ahogyan említettük, az összes európai desztinációra érvényesek a változások, így az El Al UP eddigi célállomásai, mint például Berlin , Kijev, Larnaca és Prága is újból csatlakozik 2018 októberétől a régi hálóthoz. A repülőgépek újraszékezése, illetve belső felújítása hamarosan megkezdődik ezzel is biztosítva a sima átállást.
A Boeing 737-800-as repülőgépek újraszékezése, illetve belső felújítása hamarosan megkezdődik ezzel is biztosítva a sima átállást. Az új üléseket – turista és üzleti osztályon is- már USB csatlakozókkal is felszerelik. A légitársaság közleménye alapján wifi használatra is lesz lehetősége valamennyi utazónak, azt viszont nem említik, hogy ez egy feláras szolgáltatás lesz avagy sem.
Váradi János, az El Al magyarországi vezérigazgatója megkeresésünkre nyilatkozott a brand váltásról:
Április 30-tól indul az új tarifa értékesítése és október közepétől az új üzem. Nyilván, idő míg átszékezik és átfestik a gépeket, de mindenképp nagyon pozitív változás, versenyképes árakon még jobb szolgáltatást fogunk adni.
Kérdésünkre, miszerint kudarcként tekint-e a légitársaság a változásokra, vagy ez inkább egy gyors reakció a változó piaci körülményekre? is választ kaptunk.
Semmiképpen sem tekintünk kudarcként a váltásra. Az EL AL sikeres, tavaly is masszív nyereséget csinált, nyitjuk az új útvonalakat (pl. Miami, San Francisco). Ez a változás egy minőségi előrelépés egész Európában, de nálunk, Magyarországon, különösen. Az áraink versenyképesebbek lesznek, a szolgáltatás pedig magasan jobb mint az igazi fapadosoknak. A brand változás valójában az UP sikere is, a budapesti, berlini és prágai útvonal nagyon jól működik nyereséges sok utassal és ez a koncepció lesz “összegyúrva” a hagyományos EL AL branddel.
Facebook
Twitter
Instagram
YouTube
RSS