A világon sokan álompárként tekintettek az Angelina Jolie, Brad Pitt párosra. Mindkettőjüket kivételes külsővel áldotta meg a sors, nők, és férfiak milliói egyaránt rajonganak értük. Úgy tűnik azonban semmi sem tart örökké, útjaik külön válnak, ezt néhány marketinges ügyesen ki is használta.
Úgy tűnik a Norwegian Air Shuttle marketingesei nem várják tátott szájjal a sült galambot. Amint felreppent a hír, hogy Angelina Jolie beadta a válókeresetet, azonnal aktivizálták magukat. Közel 2-3 napra volt szükségük ahhoz, hogy a világ jelenleg legfelkapottabb bulvárhíréből reklámot csináljanak maguknak. “Brad szingli” felirattal jelentették meg hirdetéseiket, amelyekkel a Londonból Los Angelesbe tartó járatukat akarták népszerűsíteni. A hírveréssel sikerrel jártak, számos országban foglalkoztak a hírrel. Ezek után már az sem lenne meglepő, ha a Norwegian Air Shuttle vezetősége Jennifer Anistonnal közösen bontana pezsgőt.
Mennyire etikus mások válsággal teli élethelyzeteit önös érdekeink kapcsán felhasználni, főleg, ha gyerekek is érintettek a dologban? Ezen sokáig lehetne vitatkozni, de a mai világban az ilyesmin a legtöbb ember már meg sem lepődik. Azt, hogy mennyivel fog több repülőjegyet értékesíteni a társaság nem lehet megjósolni. Ahogy azt sem, hogy hány szédült nőszemély fog Los Angeles utcáin Brad Pitt után kajtatni ezen ürügy kapcsán. Az viszont bizonyos, hogy elég néhány szemfüles reklámszakember, akik bármiben képesek meglátni a lehetőséget, és máris rólunk beszél az egész világsajtó. Amennyiben ez nem jó reklám, akkor kérem semmi sem az!
Facebook
Twitter
Instagram
YouTube
RSS