A téli turizmust erősítő promóciós kampány során a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ (BFTK) fejlesztésének köszönhetően az idén először a papír kivitelű online voucher helyébe plasztik kártya lép, a változás kényelmesebbé teszi a napi használatot.
A most induló téli szezon már a tizedik, amikor Magyarország legnagyobb szakmai összefogása, a Budapest Winter Invitation (BWI) kampány jelentkezik – hívta fel a figyelmet csütörtöki közleményében a BFTK.
A kampányhoz az idén több mint 50 szálloda, valamint 8 szolgáltató csatlakozott. Céljuk Budapest téli szolgáltatásainak népszerűsítése, a vendégforgalom növelése és a látogatók tartózkodási idejének meghosszabbítása.
Ha a vendég a BWI keretében foglal szállást, a kampányban résztvevő szállodákba bejelentkezve, a recepción a szobakulccsal együtt kézbe kapja a BWI Budapest Cardot is.
A turista a BWI alapcsomag kedvezményeihez egy egyszerű online aktiválással juthat hozzá, valamint feltöltheti a BWI Budapest Cardot az extra élménycsomag ingyenes szolgáltatásaival is. Az extra élménycsomag tulajdonosa tíz múzeumba ingyen mehet be, két ingyenes gyalogtúrán vehet részt, valamint ingyenesen veheti igénybe a tömegközlekedést.
A Magyar Turizmus (MT) Zrt. korábbi közlése szerint a tavalyi, kilencedik BWI kampány mintegy 130 ezer vendégéjszakát hozott a fővárosnak, ami csaknem 6 százalékos növekedés az előző akció eredményéhez képest.
Facebook
Twitter
Instagram
YouTube
RSS