Joon néven vezette be a fiatal utasokat célzó, új légitársaságát az Air France-KLM csoport. Az új utazási élményt kínáló társaság nem csupán egy márkát, hanem egy új szemléletmódot is takar: a rövid, erőteljes név, a dinamikus, vibráló kék arculat és a legújabb trendek alapján tervezett egyenruha egyaránt a légitársaság nemzetközi, fiatalos és lendületes üzeneteit közvetíti.
A Joon szolgáltatásait az olyan fiatal felnőttek igényei szerint alakították ki, akiknek szinte az egész életük a digitális technológia körül forog. Az új márkában a millennial generáció igényeit és elvárásait egy hagyományokon alapuló, a légiközlekedés területén kiemelkedő minőségű szolgáltatással ötvözték.
A mintegy 140 légiutaskísérővel és az Air France magasan képzett pilótáival bíró légitársaság egyedülálló utazási élményt kínál ügyfeleinek a párizsi Charles de Gaulle repülőtérről hat desztinációra induló Airbus A320 / A321 és Airbus A340 / A350 gépek fedélzetén.
A Joon 2017. december 1-től 39 euróért kínál utakat: Barcelonába (heti 51-szer), Berlinbe (heti 37-szer), Lisszabonba (heti 28-szor) és Portóba (heti 3-szor). Jövő nyártól pedig heti kétszer Brazíliába ( Fortaleza ) és heti háromszor a Seychelle-szigetekre (Mahé) juthatunk el igen kedvezményes áron.
A Joon azonban sokban különbözik a francia nagytestvérétől.
- A business osztályon ingyenes catering, az economy osztályon pedig új fizetési lehetőségek várják az utasokat. A Joon közel hatvan különleges fogással kényezteti az utasok ízlelőbimbóit. A fedélzeten hűsítő italok, ínyenc előételek, frissen facsart gyümölcslevek és egészséges snackek széles választéka várja az utazókat.
- A YouJoonnak köszönhetően a légitársaság utasai saját okostelefonjukon, táblagépükön vagy laptopjukon is hozzáférhetnek a repülés közbeni streaming szolgáltatáshoz. Nincs más dolguk, mint beszállás után csatlakozni a Joon platformjához, és kiválasztani kedvencüket a televíziós sorozatok, az animációs filmek, a Web TV műsorok és a gyerekprogramok széles választékából. A légitársaság arra is figyelt, hogy az alacsony akkumulátortöltöttség ne zavarja a gondtalan mozizás élményét: az egyedi USB töltőpontokon keresztül ugyanis bármikor adhatunk egy kis energiát merülőfélben lévő eszközeinknek.
- A sportosan elegáns egyenruháknak köszönhetően a Joon 140 légiutaskísérője a társaság úttörő szellemiségét tükrözi. A klasszikus és modern elemeket tökéletesen ötvöző kollekcióban szűk nadrágokkal, edzőcipőkkel, illetve izgalmas tengerészcsíkos és ujjatlan steppelt kabátkákkal is találkozhatunk.
- A SkyLights-szal együttműködésben az AlloSky Virtual Reality Headset a nagy távolságú járatok Business osztályán lesz elérhető. Az új generációs headset – amely minden üléshez egyénileg csatlakoztatható – számos innovációt kínál, beleértve a nagy felbontású képernyőt és a dioptria korrekciót.
A Joon az Air France-KLM csoport tagjaként számos előnyben is részesül, többek között:
- kiváló átszállási lehetőség a Paris-CDG repülőtérről;
- Flying Blue Miles törzsutasprogram;
- a SkyPriority szolgáltatásának köszönhetően minden business osztályon utazó és Flying Blue Gold vagy Platinum ügyfél számára egyszerű átjutás a check-in és ellenőrzési pontokon, illetve könnyű poggyászfeladási lehetőség;
- Air France asszisztencia.
Facebook
Twitter
Instagram
YouTube
RSS