• Légiközlekedés
    • Lounge Circle
  • Utazás
    • Belföld
    • Külföld
      • Utazási akciók
      • Utazási ajánlók
      • Üresjárat
    • Gasztroutazás
  • Impresszum
    • Editorial Circle
  • Fórum
  • Médiaajánlat
Traveler Circle
  • Légiközlekedés
    • Budapest Airport: Megindult a hatósági ellenőrzés a kínai járatokkal érkező utasoknál
    • HungaroControl: több mint egymillió repülőgépet kezeltek 2019-ben
    • Wizz Air A320
      Abu-Dzabiban hoz létre leányvállalatot a Wizz Air
    • Wizz Air
      Zaporizzsjába indít járatokat a Wizz Air Budapestről
    • Wizz Air
      Átvette utolsó A321ceo repülőgépét a Wizz Air
    • Lounge Circle
  • Utazás
    • dubajba vásárlás
      Utazz Dubajba és töltsd vásárlással és szórakozással a vakációt
    • emirates akció ősz
      Akciós ázsiai úti célok az őszre
    • flixbus
      Májusi retúrjegyek a tengerpartra kevesebb mint 6500 forintért
    • tavak
      5 gyönyörű tó Európában, ahová feltétlenül el kell látogatnod
    • 11 új útvonal a Wizz Airtől, ebből egy Budapestről
    • Belföld
    • Külföld
      • Utazási akciók
      • Utazási ajánlók
      • Üresjárat
    • Gasztroutazás
  • Impresszum
    • Editorial Circle
  • Fórum
  • Médiaajánlat
  • Facebook

  • Twitter

  • Instagram

  • YouTube

  • RSS

Légiközlekedés

MD-11-essel vitt segélyszállítmányt a Lufthansa Puerto Ricóba

MD-11-essel vitt segélyszállítmányt a Lufthansa Puerto Ricóba
Traveler Circle
2017-10-06

A Lufthansa Csoport a mai napon egy MD-11 teherszállító repülőgépet indított a frankfurti repülőtérről a Puerto Rico nyugati partvidékén található Aguadillába. Ebben a régióban működik a Lufthansa egyik műszaki bázisa, és a cég közeli településeken élő 400 munkatársa még ma is szenved a pusztító erejű Maria hurrikán következményeitől. A Lufthansa Csoport elhatározta, hogy segélyszállítmányokkal csatlakozik a szigetlakókat segítő humanitárius munkához.

A Lufthansa teherszállítójának rakterét összesen 80 tonna ivóvízzel, élelmiszerrel, ruházati és egészségügyi cikkel töltötték meg – mindazzal, amire a helyi lakosságnak sürgősen szüksége van. A Lufthansa Csoport az USA-beli hatóságokkal szorosan együttműködve koordinálja és a támogatja a segélyszállítmány felhasználását. Az akció németországi résztvevői: a Hassia, a Metro Csoport és az LSG Skychefs adományokkal támogatták a kezdeményezést. A Kühne&Nagel, a Georgi és az orgalog a szállításhoz járult hozzá. A projektet a Lufthansa Csoport jótékonysági segélyszervezete, a HelpAlliance készítette elő és valósította meg.

„Kollégáink és a Puerto Ricóban élő amerikaiak mellett állunk ebben az embert próbáló időszakban. Válság idején cégünk mindig összefog, így most is segítséget nyújtunk a katasztrófa által érintett kollégáknak és a Puerto Ricó-i telephelyünk közelében élőknek” – mutatott rá Dr. Johannes Bussmann, a Lufthansa Technik AG (LLC) igazgatóságának elnöke.

A Lufthansa Technik 2014 februárjában nyitotta meg aguadillai létesítményét (LTPR), amely többek között az Airbus A320 család gépeinek szervizelésével és karbantartásával foglalkozik. A központ eleinte főleg egyesült államokbeli légitársaságoktól kapott megrendeléseket, ami gyors növekedéshez vezetett. Ma az LTPR már jelentős szereplőnek számít a repülőgép-felújítási szolgáltatások piacán. Ez a létesítmény indította el az USA Munkaügyi Minisztériuma számára a repülőgépek szervizeléséről, karbantartásáról, javításáról és felújításáról szóló első oktatási programot Puerto Ricóban. A program a Puerto Ricó-i Egyetem non-profit leányvállalata, a Puerto Ricó-i Repüléstechnikai és Űrkutatási Intézet közreműködésével zajlik.

Az idén júniusban elindított gyakornoki program erősíti a kapcsolatot a Lufthansa Csoport egésze, a sziget és az Egyesült Államok között. Amellett, hogy támogatja a helyi légi közlekedési ipart, az ország más részei elé is példát kíván állítani.

„Puerto Rico közeli partnere lévén nem csupán a Lufthansa Technik dolgozóinak és családjaiknak nyújtunk támogatást, hanem a környékbeli települések lakóinak is, akik kezdettől fogva együttműködnek velünk, és bíznak bennünk” – nyilatkozta dr. Bussmann. A hurrikán óta a helyiek már kaptak segítséget az LTPR ügyfelei közül a Spirit Airlines és jetBlue légitársaságoktól, amelyek ezen a műszaki bázison szervizeltetik repülőgépeiket. Mindkét cég azonnal szállítási kapacitást bocsátott rendelkezésre a segélyszállítmányok számára. „Ezúton is szeretnénk köszönetet mondani a Spiritnél és a jetBlue-nál dolgozó partnereinknek és barátainknak. Megnyugtató érzés, hogy a nehézségek közepette az ember mindig számíthat a barátaira” – hangsúlyozta Johannes Bussmann.


Platina díjat nyertek az IATA-tól a Lufthansa mobil önkiszolgáló megoldásai

Az International Air Transport Association (IATA) „Fast Travel Platinum Award” díjjal jutalmazta a Lufthansa mobil önkiszolgáló megoldásait.

„Fast Travel” programjával a IATA élvezetesebbé kívánja tenni az utazást a légitársaságok utasai számára. Célja, hogy egyszerűsítse az utazást és csökkentse a várakozási időt. A program kiterjed a check-in folyamatra, a poggyászleadásra, a dokumentumok ellenőrzésére, az átszállásra, az önálló beszállásra és a poggyászkiadásra. A „Fast Travel Platinum Award” azokat a légitársaságokat jutalmazza, amelyek legalább 80% arányban biztosítják a mobil önkiszolgálás lehetőségét utasaiknak ezeken a területeken.

A Lufthansa mindig is élen járt a digitális utasszolgáltatások nyújtásában. A mobil beszállókártya, a repülőjárattal kapcsolatos változásokról küldött valós idejű értesítés, az otthon nyomtatható és a „Smart Tag” elektronikus poggyászcímke időt takarít meg és kényelmesebbé teszi a repülést.

A Lufthansánál az utasok a repülés előtti és alatti szolgáltatások 96%-át önállóan tudják végrehajtani. Ennek alapján a Lufthansa a IATA-nál elérhető legmagasabb szintű besorolást kapta. A Lufthansa utasai a világon mindenütt igénybe vehetik az időtakarékos és az utazás kényelmét tovább fokozó szolgáltatásokat.

Megosztás:

  • Kattints ide a Twitter-en való megosztáshoz(Új ablakban nyílik meg)
  • Facebookon való megosztáshoz kattintás ide.(Új ablakban nyílik meg)

Kapcsolódó bejegyzések

Kapcsolódó címkékcargodíjFast Travel Platinum AwardhurrikániatalégitársaságLufthansaLufthansa CargoLufthansa CsoportLufthansa TechnikMD-11mobilmobil önkiszolgálóplatina díjPuerto Ricorepülőgépsegélyszállítmánytcteherszállítóusa
Légiközlekedés
2017-10-06
Traveler Circle @travelercircle

Kapcsolódó címkékcargodíjFast Travel Platinum AwardhurrikániatalégitársaságLufthansaLufthansa CargoLufthansa CsoportLufthansa TechnikMD-11mobilmobil önkiszolgálóplatina díjPuerto Ricorepülőgépsegélyszállítmánytcteherszállítóusa

Még több Légiközlekedés

Budapest Airport: Megindult a hatósági ellenőrzés a kínai járatokkal érkező utasoknál

Traveler Circle2020-01-31
Tovább

HungaroControl: több mint egymillió repülőgépet kezeltek 2019-ben

Traveler Circle2020-01-14
Tovább
Wizz Air A320

Abu-Dzabiban hoz létre leányvállalatot a Wizz Air

Traveler Circle2019-12-12
Tovább
Wizz Air

Zaporizzsjába indít járatokat a Wizz Air Budapestről

Giricz Bálint2019-10-22
Tovább
Wizz Air

Átvette utolsó A321ceo repülőgépét a Wizz Air

Giricz Bálint2019-09-02
Tovább
Emirates

Öt földrészre repülnek az Emirates női pilótái

Traveler Circle2019-08-29
Tovább
Görgessen a továbbiakért
Tap

Hirdetés

Traveler Circle

Repülési és utazási magazin - Hírek, vélemények, ajánlók, beszámolók a repülés és utazás köréből | Minden, ami repülés, utazás és gasztroutazás.

Copyright © 2015-2018 Traveler Circle.

Bemutatták a frissen megalakuló Joon francia légitársaságot
Airberlin helyett Eurowings: nem állnak le a járatok a Berlin-Tegel – Budapest viszonylaton