• Légiközlekedés
    • Lounge Circle
  • Utazás
    • Belföld
    • Külföld
      • Utazási akciók
      • Utazási ajánlók
      • Üresjárat
    • Gasztroutazás
  • Impresszum
    • Editorial Circle
  • Fórum
  • Médiaajánlat
Traveler Circle
  • Légiközlekedés
    • Budapest Airport: Megindult a hatósági ellenőrzés a kínai járatokkal érkező utasoknál
    • HungaroControl: több mint egymillió repülőgépet kezeltek 2019-ben
    • Wizz Air A320
      Abu-Dzabiban hoz létre leányvállalatot a Wizz Air
    • Wizz Air
      Zaporizzsjába indít járatokat a Wizz Air Budapestről
    • Wizz Air
      Átvette utolsó A321ceo repülőgépét a Wizz Air
    • Lounge Circle
  • Utazás
    • dubajba vásárlás
      Utazz Dubajba és töltsd vásárlással és szórakozással a vakációt
    • emirates akció ősz
      Akciós ázsiai úti célok az őszre
    • flixbus
      Májusi retúrjegyek a tengerpartra kevesebb mint 6500 forintért
    • tavak
      5 gyönyörű tó Európában, ahová feltétlenül el kell látogatnod
    • 11 új útvonal a Wizz Airtől, ebből egy Budapestről
    • Belföld
    • Külföld
      • Utazási akciók
      • Utazási ajánlók
      • Üresjárat
    • Gasztroutazás
  • Impresszum
    • Editorial Circle
  • Fórum
  • Médiaajánlat
  • Facebook

  • Twitter

  • Instagram

  • YouTube

  • RSS

Légiközlekedés

Emirates interjú Horváth Gáborral, a légitársaság magyarországi Country Managerével

Emirates interjú Horváth Gáborral, a légitársaság magyarországi Country Managerével
Giricz Bálint
2018-07-23

A Traveler Circle-nek lehetősége nyílt a napokban Horváth Gáborral, az Emirates magyarországi Country Managerével egy rövid interjút készíteni, amely az alábbiakban olvasható.

Indokolja-e a prémium utasok számának növekedése a háromosztályos Boeing 777 bevezetését a budapesti piacra? Amennyiben igen, miben látják ennek az utazó szegmensnek a növekedését? 

Az Emirates 2019. február 1-jétől új, háromosztályos – Boeing 777-300ER típusú – repülőgépet állít üzembe a Budapest- Dubaj vonalon, így az eddigi Economy és Business osztály mellett már első osztályon is lehet majd utazni. A változást az indokolta, hogy szeretnénk minél jobban igazodni az utasaink igényeihez, és minél szélesebb választékot kínálni a magyar utazóknak. Ez egyben azt az örömteli tendenciát is jelzi, hogy növekszik a kereslet a prémium utazóközönség körében. Az Emirates First Class kabinjában utazni egy életre szóló élmény, és ezt most prémium utasaink már Budapestről indulva is megtapasztalhatják. Magyar utasaink körében egyébként továbbra is Dubaj a legnépszerűbb célállomás, majd a toplistán Thaiföld, Kína, az Indiai-óceán térsége (Colombo, Maldív-szigetek, Mauritius és Seychelle-szigetek), és Ausztrália következnek.

Prága már napi 2 Emirates-járatot fogad, melyek közül az egyiket Airbus A380-nal teljesítik, míg a hírek szerint Varsó ba is megérkezhet a jövőben a Superjumbo. Mi a helyzet Budapesttel, mennyire mutatkozik nyitottság a reptér részéről az A380 kiszolgálásának elősegítésére? 

Emirates

Business Class az Emirates Airbus A380-asán (Fotó: Emirates)

A Budapest-Dubaj járatunkat 2014-ben egy 278 üléses repülőgéppel indítottuk. Az azóta folyamatosan növekvő igényeknek köszönhetően ma már egy 428 üléses Boeing 777 közlekedik az útvonalon. Vagyis alig három év után már másfélszeresére kellett növelnünk a kapacitást a folyamatosan növekvő igényeknek köszönhetően. Jelenleg a Budapest Liszt Ferenc nemzetközi repülőtéren az Emirates légitársaságé a legnagyobb, menetrend szerint közlekedő repülőgép, ez is bizonyítja a járat népszerűségét. Utasaink értékelik a kedvező ár-érték arányt, de további vonzerőt jelent, hogy az öt órás repülőúton élvezhetik a díjnyertes fedélzeti szórakoztató rendszerünk 3 500 csatornájának kínálatát – köztük magyar filmeket is, illetve ingyenes Wi-Fi szolgáltatásunkat, valamint gourmet menüinket. Ezen felül minden budapesti járatunkon magyar légiutas-kísérőkkel találkozhatnak az utasok, illetve a Prémium utasaink számára magyar ételeket kínáló menüsor is elérhető a fedélzeten. Szóval büszkén kijelenthetjük, hogy rengeteget elértünk az elmúlt 4 évben, amit az is bizonyít, hogy 4-ből 3-szor a magyarok legjobb légitársaságának választottak minket. Jelenleg nem tervezzük az A380-as budapesti bevezetését, habár továbbra is folyamatosan figyelemmel kísérjük utasaink igényeit és az A380-ashoz szükséges működtetési feltételeket.

Miként profitálhat az Emirates az Etihad pénzügyi nehézségeiből? Nagyobb teret nyerhet-e Dubaj Abu-Dzabival szemben, mint átszálló központ?

Nem kommentáljuk a más légitársaságokkal kapcsolatos híreket. Ami az együttműködést illeti, aláírtunk az Etihad-dal egy szándéknyilatkozatot, amely repülésbiztonsági és háttérszolgáltatási együttműködésről szól az iparágban szokásos eljárásoknak megfelelően.

Milyen hatással volt az Emirates üzemelésére a katari blokád? Előnyhöz jutottak-e a dohai útvonalon felszabadult kapacitás más piacra való átstrukturálásával? 

Kormányközi kapcsolatokat nem kommentálunk.

Az Airbus A380-programot az Emirates legutóbbi rendelése tartja életben. Vonzó lehet-e még más légifuvarozók számára is ez a típus, sikerülhet-e az Airbus-nak további, akár új üzemeltetőket is megnyerni?

Más légitársaságok nevében nem nyilatkozhatok. Azonban az nem titok, hogy az Emirates nagy sikernek tekinti az A380-as bevezetését és használatát. Az utasaink nagyon szeretik, hálózatunkon belül számos olyan útvonalon is ez a géptípus üzemel, amelyeket a magyar utasok is kedvelnek. Az imént említettem Thaiföldet, Kínát, Mauritius-t, vagy Ausztráliát például. Az A380-as legfőbb előnye számunkra, hogy nagyfokú rugalmasságot és variálhatóságot tesz lehetővé mind az utasigények kielégítését, mind pedig a repülési távolságot illetően. A 2018. januárjában megrendelt új A380-asokat flottánk frissítésére használjuk majd, hiszen az Emirates a világ egyik legfiatalabb járműparkjával rendelkezik. A mi megrendelésünk egyben biztosítja az A380-as gyártásának folyamatosságát is. Az Airbus-szal továbbra is szorosan együttműködünk, hogy tovább fejlesszük a repülőgépet és a fedélzeti szolgáltatásokat annak érdekében, hogy utasainknak a lehető legjobb élményt nyújtsuk. Ennek a repülőgéptípusnak az talán a legfőbb erénye, hogy a mérete és a technológia révén a belső kialakítás terén is újat nyújthatunk utasainknak. Példának okáért a légiközlekedés két, forradalmian új, az Emirates által bevezetett szolgáltatása is ezen a típuson érhető el: a Shower Spa és a fedélzeti lounge.

Emirates

First Class az Emirates A380-on (Fotó: Emirates)

FOTÓ: EMIRATES

Megosztás:

  • Kattints ide a Twitter-en való megosztáshoz(Új ablakban nyílik meg)
  • Facebookon való megosztáshoz kattintás ide.(Új ablakban nyílik meg)

Kapcsolódó bejegyzések

Kapcsolódó címkék777a380AirbusboeingBudapestDubajemiratesinterjúMagyarországtc
Légiközlekedés
2018-07-23
Giricz Bálint

Kapcsolódó címkék777a380AirbusboeingBudapestDubajemiratesinterjúMagyarországtc

Még több Légiközlekedés

Budapest Airport: Megindult a hatósági ellenőrzés a kínai járatokkal érkező utasoknál

Traveler Circle2020-01-31
Tovább

HungaroControl: több mint egymillió repülőgépet kezeltek 2019-ben

Traveler Circle2020-01-14
Tovább
Wizz Air A320

Abu-Dzabiban hoz létre leányvállalatot a Wizz Air

Traveler Circle2019-12-12
Tovább
Wizz Air

Zaporizzsjába indít járatokat a Wizz Air Budapestről

Giricz Bálint2019-10-22
Tovább
Wizz Air

Átvette utolsó A321ceo repülőgépét a Wizz Air

Giricz Bálint2019-09-02
Tovább
Emirates

Öt földrészre repülnek az Emirates női pilótái

Traveler Circle2019-08-29
Tovább
Görgessen a továbbiakért
Tap

Hirdetés

Traveler Circle

Repülési és utazási magazin - Hírek, vélemények, ajánlók, beszámolók a repülés és utazás köréből | Minden, ami repülés, utazás és gasztroutazás.

Copyright © 2015-2018 Traveler Circle.

Késett, lekéstem…
10 éves évfordulóját ünnepli A380-as típusának az Emirates