• Légiközlekedés
    • Lounge Circle
  • Utazás
    • Belföld
    • Külföld
      • Utazási akciók
      • Utazási ajánlók
      • Üresjárat
    • Gasztroutazás
  • Impresszum
    • Editorial Circle
  • Fórum
  • Médiaajánlat
Traveler Circle
  • Légiközlekedés
    • Budapest Airport: Megindult a hatósági ellenőrzés a kínai járatokkal érkező utasoknál
    • HungaroControl: több mint egymillió repülőgépet kezeltek 2019-ben
    • Wizz Air A320
      Abu-Dzabiban hoz létre leányvállalatot a Wizz Air
    • Wizz Air
      Zaporizzsjába indít járatokat a Wizz Air Budapestről
    • Wizz Air
      Átvette utolsó A321ceo repülőgépét a Wizz Air
    • Lounge Circle
  • Utazás
    • dubajba vásárlás
      Utazz Dubajba és töltsd vásárlással és szórakozással a vakációt
    • emirates akció ősz
      Akciós ázsiai úti célok az őszre
    • flixbus
      Májusi retúrjegyek a tengerpartra kevesebb mint 6500 forintért
    • tavak
      5 gyönyörű tó Európában, ahová feltétlenül el kell látogatnod
    • 11 új útvonal a Wizz Airtől, ebből egy Budapestről
    • Belföld
    • Külföld
      • Utazási akciók
      • Utazási ajánlók
      • Üresjárat
    • Gasztroutazás
  • Impresszum
    • Editorial Circle
  • Fórum
  • Médiaajánlat
  • Facebook

  • Twitter

  • Instagram

  • YouTube

  • RSS

Légiközlekedés

Ezer utasra kevesebb, mint egy panasz jutott a Ryanair-nél

Ezer utasra kevesebb, mint egy panasz jutott a Ryanair-nél
Traveler Circle
2015-09-08

A mai napon közzétette augusztusi ügyfélszolgálati eredményét a Ryanair, amelyből kiderül, hogy a nyár utolsó hónapján 90%-os pontossággal sikerült tartani a menetrendben meghatározott időket. Emellett az ügyfélpanaszokat érintő statisztikákat is megosztotta az ír low-cost modellben üzemelő légitársaság.

Augusztusban a panaszokkal kapcsolatos számadatok szerint 1000 utasra 0,66 panasz érkezett, amely kis mértékű növekedést jelent a 2014-es adathoz képest, amely 0,54 reklamációt jelentett. A Ryanair közleménye szerint a panaszok 99%-ának megválaszolására hét napon belül sor került.

Robin Kiely, a Ryanair kommunikációs vezetőjének nyilatkozata szerint az elmúlt hónapban 10,4 millió utast szállított az ír légifuvarozó, amely 1 millióval meghaladja a 2014 augusztusi adatokat.

Az elmúlt 2 évben lezajlott reformok tovább folytatódnak a sokat kritizált légitársaságnál, ezúttal a személyzet egyenruháját vetették átalakítás alá, amely mostanáig az egyik legtöbbet támadott eleme volt a Ryanair arculatának. A megújult ruhadarabokat hivatalosan még nem mutatták be, de az alábbi videóból ízelítőt kaphatunk az új elképzelésről.

 

 

Megosztás:

  • Kattints ide a Twitter-en való megosztáshoz(Új ablakban nyílik meg)
  • Facebookon való megosztáshoz kattintás ide.(Új ablakban nyílik meg)

Kapcsolódó bejegyzések

Kapcsolódó címkékegyenruhaeredményekfapadoslégitársaságlowcostRyanairstatisztikatcügyfélszolgálatutasforgalom
Légiközlekedés
2015-09-08
Traveler Circle @travelercircle

Kapcsolódó címkékegyenruhaeredményekfapadoslégitársaságlowcostRyanairstatisztikatcügyfélszolgálatutasforgalom

Még több Légiközlekedés

Budapest Airport: Megindult a hatósági ellenőrzés a kínai járatokkal érkező utasoknál

Traveler Circle2020-01-31
Tovább

HungaroControl: több mint egymillió repülőgépet kezeltek 2019-ben

Traveler Circle2020-01-14
Tovább
Wizz Air A320

Abu-Dzabiban hoz létre leányvállalatot a Wizz Air

Traveler Circle2019-12-12
Tovább
Wizz Air

Zaporizzsjába indít járatokat a Wizz Air Budapestről

Giricz Bálint2019-10-22
Tovább
Wizz Air

Átvette utolsó A321ceo repülőgépét a Wizz Air

Giricz Bálint2019-09-02
Tovább
Emirates

Öt földrészre repülnek az Emirates női pilótái

Traveler Circle2019-08-29
Tovább
Görgessen a továbbiakért
Tap

Hirdetés

Traveler Circle

Repülési és utazási magazin - Hírek, vélemények, ajánlók, beszámolók a repülés és utazás köréből | Minden, ami repülés, utazás és gasztroutazás.

Copyright © 2015-2018 Traveler Circle.

Felszállt az Air China ötvenedik Airbus A330-asa
Heteken belül átadják a Finnair első Airbus A350-esét