A mai napon közzétette augusztusi ügyfélszolgálati eredményét a Ryanair, amelyből kiderül, hogy a nyár utolsó hónapján 90%-os pontossággal sikerült tartani a menetrendben meghatározott időket. Emellett az ügyfélpanaszokat érintő statisztikákat is megosztotta az ír low-cost modellben üzemelő légitársaság.
Augusztusban a panaszokkal kapcsolatos számadatok szerint 1000 utasra 0,66 panasz érkezett, amely kis mértékű növekedést jelent a 2014-es adathoz képest, amely 0,54 reklamációt jelentett. A Ryanair közleménye szerint a panaszok 99%-ának megválaszolására hét napon belül sor került.
Robin Kiely, a Ryanair kommunikációs vezetőjének nyilatkozata szerint az elmúlt hónapban 10,4 millió utast szállított az ír légifuvarozó, amely 1 millióval meghaladja a 2014 augusztusi adatokat.
Az elmúlt 2 évben lezajlott reformok tovább folytatódnak a sokat kritizált légitársaságnál, ezúttal a személyzet egyenruháját vetették átalakítás alá, amely mostanáig az egyik legtöbbet támadott eleme volt a Ryanair arculatának. A megújult ruhadarabokat hivatalosan még nem mutatták be, de az alábbi videóból ízelítőt kaphatunk az új elképzelésről.
Facebook
Twitter
Instagram
YouTube
RSS