• Légiközlekedés
    • Lounge Circle
  • Utazás
    • Belföld
    • Külföld
      • Utazási akciók
      • Utazási ajánlók
      • Üresjárat
    • Gasztroutazás
  • Impresszum
    • Editorial Circle
  • Fórum
  • Médiaajánlat
Traveler Circle
  • Légiközlekedés
    • Budapest Airport: Megindult a hatósági ellenőrzés a kínai járatokkal érkező utasoknál
    • HungaroControl: több mint egymillió repülőgépet kezeltek 2019-ben
    • Wizz Air A320
      Abu-Dzabiban hoz létre leányvállalatot a Wizz Air
    • Wizz Air
      Zaporizzsjába indít járatokat a Wizz Air Budapestről
    • Wizz Air
      Átvette utolsó A321ceo repülőgépét a Wizz Air
    • Lounge Circle
  • Utazás
    • dubajba vásárlás
      Utazz Dubajba és töltsd vásárlással és szórakozással a vakációt
    • emirates akció ősz
      Akciós ázsiai úti célok az őszre
    • flixbus
      Májusi retúrjegyek a tengerpartra kevesebb mint 6500 forintért
    • tavak
      5 gyönyörű tó Európában, ahová feltétlenül el kell látogatnod
    • 11 új útvonal a Wizz Airtől, ebből egy Budapestről
    • Belföld
    • Külföld
      • Utazási akciók
      • Utazási ajánlók
      • Üresjárat
    • Gasztroutazás
  • Impresszum
    • Editorial Circle
  • Fórum
  • Médiaajánlat
  • Facebook

  • Twitter

  • Instagram

  • YouTube

  • RSS

Légiközlekedés

Elsőként teszteli a KLM a WhatsApp-en keresztüli beszállókártyák funkcióját

Elsőként teszteli a KLM a WhatsApp-en keresztüli beszállókártyák funkcióját
Traveler Circle
2017-09-08

A KLM Királyi Légitársaság elkezdte a WhatsApp legújabb funkciójának tesztelését. A légitársaság utasai ezentúl a hivatalos WhatsApp applikáción keresztül is kérhetik jegyeiket és beszállókártyáikat, sőt az alkalmazás ügyfélszolgálati támogatásnak köszönhetően 10 különböző nyelven, 0-24 órában tehetik fel repüléssel kapcsolatos kérdéseiket a légitársaság munkatársainak.

A WhatsApp kedden jelentette be, hogy néhány nagyvállalattal közösen elkezdi az új, ügyfélszolgálati funkciójának tesztelését. Az üzenetküldő applikáció kísérleti programjának célja, hogy segítse a KLM-hez hasonló vállalatok gyors és személyre szabott ügyfélkommunikációját, megkönnyítve ezzel mind a szolgáltató cégek, mind azok ügyfeleinek életét. Az új funkció egyelőre csak limitált számú országban érhető el, de a WhatsApp rövidtávú céljai között szerepel a szolgáltatás kibővítése. A KLM jelenleg az első és egyetlen légitársaság a világon, amely kiterjesztette ügyfélkezelési rendszerét az applikáció új felületére is.

 „Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy a KLM a légitársaságok közül elsőként indította el hivatalos WhatsApp fiókját, hiszen az üzenetküldő applikációval közös együttműködésünknek köszönhetően tovább erősíthetjük úttörő szerepünket a légiközlekedés piacán.”

“Jelen akarunk lenni mindenhol, ahol az ügyfeleink a szabadidejüket töltik, így nem volt kérdés, hogy az 1 milliárd felhasználóval bíró WhatsApp-on is ott kell lennünk. Az innovációval új szintre emeltük közösségi média stratégiánkat, hiszen a WhatsApp fiók által megbízható és pontos tájékoztatást nyújthatunk utasaink számára a hét minden napján, a világ bármely pontján” – nyilatkozta Pieter Elbers, a KLM elnök-vezérigazgatója az új funkció bevezetése kapcsán.

Az alkalmazásnak köszönhetően a KLM gyorsan és egyszerűen kínál bárhonnan elérhető repülési információkat, a 0-24 órában működő ügyfélszolgálati támogatáson keresztül pedig az utasok közvetlenül is feltehetik kérdéseiket KLM közösségi média munkatársainak. A szolgáltatás jelenleg azok számára érhető el, akik a KLM.com-on keresztül foglalják le repülőjegyeiket, illetve engedélyezik a WhatsApp számára az értesítések küldését.

2009 óta a légitársaság közösségi média jelenléte verhetetlen, több mint 25 millió rajongóval és követővel büszkélkedhetnek. A vállalatot hetente több mint 100 000-en említik a social media oldalakon, ebből 15 000 kérdés vagy észrevétel. A kérdéseket 250 ügyfélszolgálati munkatárs válaszolja meg a hét összes napján, a nap 24 órájában 9 különböző nyelven: holland, angol, német, spanyol, portugál, francia, japán, kínai és koreai nyelven is kérdezhetnek az utasok.

Megosztás:

  • Kattints ide a Twitter-en való megosztáshoz(Új ablakban nyílik meg)
  • Facebookon való megosztáshoz kattintás ide.(Új ablakban nyílik meg)

Kapcsolódó bejegyzések

Kapcsolódó címkékappapplikációbeszállókártyaboarding passcheck inklmlégitársaságmobil applikációrepüléstcWhatsApp
Légiközlekedés
2017-09-08
Traveler Circle @travelercircle

Kapcsolódó címkékappapplikációbeszállókártyaboarding passcheck inklmlégitársaságmobil applikációrepüléstcWhatsApp

Még több Légiközlekedés

Budapest Airport: Megindult a hatósági ellenőrzés a kínai járatokkal érkező utasoknál

Traveler Circle2020-01-31
Tovább

HungaroControl: több mint egymillió repülőgépet kezeltek 2019-ben

Traveler Circle2020-01-14
Tovább
Wizz Air A320

Abu-Dzabiban hoz létre leányvállalatot a Wizz Air

Traveler Circle2019-12-12
Tovább
Wizz Air

Zaporizzsjába indít járatokat a Wizz Air Budapestről

Giricz Bálint2019-10-22
Tovább
Wizz Air

Átvette utolsó A321ceo repülőgépét a Wizz Air

Giricz Bálint2019-09-02
Tovább
Emirates

Öt földrészre repülnek az Emirates női pilótái

Traveler Circle2019-08-29
Tovább
Görgessen a továbbiakért
Tap

Hirdetés

Traveler Circle

Repülési és utazási magazin - Hírek, vélemények, ajánlók, beszámolók a repülés és utazás köréből | Minden, ami repülés, utazás és gasztroutazás.

Copyright © 2015-2018 Traveler Circle.

Nagy az érdeklődés, már idén elindul a Wizz Air a Budapest-Berlin járata
Budapestre látogatott a Lufthansa Airbus A350-es repülőgépe