• Légiközlekedés
    • Lounge Circle
  • Utazás
    • Belföld
    • Külföld
      • Utazási akciók
      • Utazási ajánlók
      • Üresjárat
    • Gasztroutazás
  • Impresszum
    • Editorial Circle
  • Fórum
  • Médiaajánlat
Traveler Circle
  • Légiközlekedés
    • Budapest Airport: Megindult a hatósági ellenőrzés a kínai járatokkal érkező utasoknál
    • HungaroControl: több mint egymillió repülőgépet kezeltek 2019-ben
    • Wizz Air A320
      Abu-Dzabiban hoz létre leányvállalatot a Wizz Air
    • Wizz Air
      Zaporizzsjába indít járatokat a Wizz Air Budapestről
    • Wizz Air
      Átvette utolsó A321ceo repülőgépét a Wizz Air
    • Lounge Circle
  • Utazás
    • dubajba vásárlás
      Utazz Dubajba és töltsd vásárlással és szórakozással a vakációt
    • emirates akció ősz
      Akciós ázsiai úti célok az őszre
    • flixbus
      Májusi retúrjegyek a tengerpartra kevesebb mint 6500 forintért
    • tavak
      5 gyönyörű tó Európában, ahová feltétlenül el kell látogatnod
    • 11 új útvonal a Wizz Airtől, ebből egy Budapestről
    • Belföld
    • Külföld
      • Utazási akciók
      • Utazási ajánlók
      • Üresjárat
    • Gasztroutazás
  • Impresszum
    • Editorial Circle
  • Fórum
  • Médiaajánlat
  • Facebook

  • Twitter

  • Instagram

  • YouTube

  • RSS

Légiközlekedés

Lufthansa: a nemzeti légitársaságok kora lejárt

Lufthansa: a nemzeti légitársaságok kora lejárt
MTI
2015-09-15

A Lufthansa kereskedelmi alelnöke szerint a nemzeti légitársaságok kora Európában lejárt, és sokan továbbra is a túlélésért kénytelenek küzdeni.

Heike Birlenbach az MTI-nek arra a kérdésére, hogy szerinte van-e piaci rés új nemzeti légitársaság alapítására, azt mondta, a diszkont és a hagyományos légitársaságok közötti verseny annyira kiéleződött, hogy minden légitársaság a túlélésért küzd, a hozamok pedig folyamatosan csökkennek. Ennek következtében szerinte konszolidáció és ezzel újabb légitársaságok megszűnése várható Európában.
Az alelnök közölte: Európában a csökkenő hozamok mellett az ukrán és orosz helyzet hozza nehéz helyzetbe a társaságokat, a Lufthansa például átlagosan 25 százalékkal csökkentette ukrán kapacitásait. Pozitív hatásként említette viszont a kedvező kerozinárakat.

FOTO:HANDELSZEITUNG.CH

 

Megosztás:

  • Kattints ide a Twitter-en való megosztáshoz(Új ablakban nyílik meg)
  • Facebookon való megosztáshoz kattintás ide.(Új ablakban nyílik meg)

Kapcsolódó bejegyzések

Kapcsolódó címkékeurópaközlekedéslégiközlekedéslégitársaságLufthansanemzetitc
Légiközlekedés
2015-09-15
MTI

Kapcsolódó címkékeurópaközlekedéslégiközlekedéslégitársaságLufthansanemzetitc

Még több Légiközlekedés

Budapest Airport: Megindult a hatósági ellenőrzés a kínai járatokkal érkező utasoknál

Traveler Circle2020-01-31
Tovább

HungaroControl: több mint egymillió repülőgépet kezeltek 2019-ben

Traveler Circle2020-01-14
Tovább
Wizz Air A320

Abu-Dzabiban hoz létre leányvállalatot a Wizz Air

Traveler Circle2019-12-12
Tovább
Wizz Air

Zaporizzsjába indít járatokat a Wizz Air Budapestről

Giricz Bálint2019-10-22
Tovább
Wizz Air

Átvette utolsó A321ceo repülőgépét a Wizz Air

Giricz Bálint2019-09-02
Tovább
Emirates

Öt földrészre repülnek az Emirates női pilótái

Traveler Circle2019-08-29
Tovább
Görgessen a továbbiakért
Tap

Hirdetés

Traveler Circle

Repülési és utazási magazin - Hírek, vélemények, ajánlók, beszámolók a repülés és utazás köréből | Minden, ami repülés, utazás és gasztroutazás.

Copyright © 2015-2018 Traveler Circle.

Átadták az Air Serbia új prémium utasváróját
Új észt nemzeti légitársaság a láthatáron