• Légiközlekedés
    • Lounge Circle
  • Utazás
    • Belföld
    • Külföld
      • Utazási akciók
      • Utazási ajánlók
      • Üresjárat
    • Gasztroutazás
  • Impresszum
    • Editorial Circle
  • Fórum
  • Médiaajánlat
Traveler Circle
  • Légiközlekedés
    • Budapest Airport: Megindult a hatósági ellenőrzés a kínai járatokkal érkező utasoknál
    • HungaroControl: több mint egymillió repülőgépet kezeltek 2019-ben
    • Wizz Air A320
      Abu-Dzabiban hoz létre leányvállalatot a Wizz Air
    • Wizz Air
      Zaporizzsjába indít járatokat a Wizz Air Budapestről
    • Wizz Air
      Átvette utolsó A321ceo repülőgépét a Wizz Air
    • Lounge Circle
  • Utazás
    • dubajba vásárlás
      Utazz Dubajba és töltsd vásárlással és szórakozással a vakációt
    • emirates akció ősz
      Akciós ázsiai úti célok az őszre
    • flixbus
      Májusi retúrjegyek a tengerpartra kevesebb mint 6500 forintért
    • tavak
      5 gyönyörű tó Európában, ahová feltétlenül el kell látogatnod
    • 11 új útvonal a Wizz Airtől, ebből egy Budapestről
    • Belföld
    • Külföld
      • Utazási akciók
      • Utazási ajánlók
      • Üresjárat
    • Gasztroutazás
  • Impresszum
    • Editorial Circle
  • Fórum
  • Médiaajánlat
  • Facebook

  • Twitter

  • Instagram

  • YouTube

  • RSS

Légiközlekedés

Még idén újraindulhat a belga VLM

Még idén újraindulhat a belga VLM
Giricz Bálint
2016-11-09

A tavasszal becsődölt belga VLM légitársaság a ch-aviation.com szakportál jelentése szerint akár még idén újraindíthatja menetrendszerinti repülőjáratait. 

A vállalat ismételt elindításához szükséges előkészületek jelenleg is zajlanak. A tervek szerint az üzemelést a légitársaságnál korábban is szolgálatot teljesítő Fokker F50-es típusokkal kezdenék újra, majd az új kínai befektetőknek köszönhetően az elkövetkezendő években nagyobb kapacitású Fokker F70, Airbus A320 és A330 típusú repülőgépek beszerzését tűzte ki célul a belga légifuvarozó.

A légitársaság valószínűsíthetően először belga, svájci, német, francia és angol városokba indítja útnak menetrendszerinti járatait. A későbbiekben azonban komoly esély mutatkozik Antwerpen valamint Ostend-Brugge és Kína közötti hosszútávú járatok elindítására is, hiszen a tervek szerint újonnan beszerzendő Airbus A330-as típus már képes áthidalni a Belgium és Kína közötti távolságot. Ebből kifolyólag a regionális járatok mellett az új repülőgépek valószínűleg ráhordójáratként is fognak működni a hosszútávú járatok optimális kihasználtságát elősegítve.

A kínai befektetőcsoport már korábban bejelentette a belga légitársaság újraindítására vonatkozó szándékát, azonban konkrét időpont még nem hangzott el ezzel kapcsolatban, de valószínűsíthető, hogy még idén ismételten útnak indulhat az első VLM járat.

 

FOTO:WIKIMEDIA COMMONS

Megosztás:

  • Kattints ide a Twitter-en való megosztáshoz(Új ablakban nyílik meg)
  • Facebookon való megosztáshoz kattintás ide.(Új ablakban nyílik meg)

Kapcsolódó bejegyzések

Kapcsolódó címkékAirbusAntwerpenBelgiumbruggefokkerKínalégitársaságostendtcvlm
Légiközlekedés
2016-11-09
Giricz Bálint

Kapcsolódó címkékAirbusAntwerpenBelgiumbruggefokkerKínalégitársaságostendtcvlm

Még több Légiközlekedés

Budapest Airport: Megindult a hatósági ellenőrzés a kínai járatokkal érkező utasoknál

Traveler Circle2020-01-31
Tovább

HungaroControl: több mint egymillió repülőgépet kezeltek 2019-ben

Traveler Circle2020-01-14
Tovább
Wizz Air A320

Abu-Dzabiban hoz létre leányvállalatot a Wizz Air

Traveler Circle2019-12-12
Tovább
Wizz Air

Zaporizzsjába indít járatokat a Wizz Air Budapestről

Giricz Bálint2019-10-22
Tovább
Wizz Air

Átvette utolsó A321ceo repülőgépét a Wizz Air

Giricz Bálint2019-09-02
Tovább
Emirates

Öt földrészre repülnek az Emirates női pilótái

Traveler Circle2019-08-29
Tovább
Görgessen a továbbiakért
Tap

Hirdetés

Traveler Circle

Repülési és utazási magazin - Hírek, vélemények, ajánlók, beszámolók a repülés és utazás köréből | Minden, ami repülés, utazás és gasztroutazás.

Copyright © 2015-2018 Traveler Circle.

Videó: Így készült az Air Astana első Airbus A320neo repülőgépe
Budapest Airport brand, miért és hogyan?