• Légiközlekedés
    • Lounge Circle
  • Utazás
    • Belföld
    • Külföld
      • Utazási akciók
      • Utazási ajánlók
      • Üresjárat
    • Gasztroutazás
  • Impresszum
    • Editorial Circle
  • Fórum
  • Médiaajánlat
Traveler Circle
  • Légiközlekedés
    • Budapest Airport: Megindult a hatósági ellenőrzés a kínai járatokkal érkező utasoknál
    • HungaroControl: több mint egymillió repülőgépet kezeltek 2019-ben
    • Wizz Air A320
      Abu-Dzabiban hoz létre leányvállalatot a Wizz Air
    • Wizz Air
      Zaporizzsjába indít járatokat a Wizz Air Budapestről
    • Wizz Air
      Átvette utolsó A321ceo repülőgépét a Wizz Air
    • Lounge Circle
  • Utazás
    • dubajba vásárlás
      Utazz Dubajba és töltsd vásárlással és szórakozással a vakációt
    • emirates akció ősz
      Akciós ázsiai úti célok az őszre
    • flixbus
      Májusi retúrjegyek a tengerpartra kevesebb mint 6500 forintért
    • tavak
      5 gyönyörű tó Európában, ahová feltétlenül el kell látogatnod
    • 11 új útvonal a Wizz Airtől, ebből egy Budapestről
    • Belföld
    • Külföld
      • Utazási akciók
      • Utazási ajánlók
      • Üresjárat
    • Gasztroutazás
  • Impresszum
    • Editorial Circle
  • Fórum
  • Médiaajánlat
  • Facebook

  • Twitter

  • Instagram

  • YouTube

  • RSS

Légiközlekedés

Megérkezett az Emirates első Boeing 777-ese Budapestre

Megérkezett az Emirates első Boeing 777-ese Budapestre
Traveler Circle
2015-12-01
December 1-jével újabb mérföldkő érkezett el a Liszt Ferenc repülőtér életében, ugyanis az Emirates jóvoltából napi látogatóvá válik a Boeing 777-es szélestörzsű repülőgép a Dubai-Budapest járaton. A típuscsere igazolja a járat sikerességét, valamint további növekedést hoz az útvonalnak és a repülőtérnek.

A média képviselőinek tartott eseményen Kam Jandu, a Budapest Airport kereskedelmi igazgatója elmondta, hogy az idei évben a repülőtér utasforgalma eléri a 10 milliót, amely 2014-hez képest egymilliós növekedést jelent. A kereskedelmi igazgató nyilatkozata szerint kutatások igazolják, hogy minden egyes egymilliós utasnövekedés ezer új munkahelyet teremt, így “ez nem csupán a repülőtér és a magyar légiközlekedés, hanem a magyar gazdaság számára is nagy előnyt jelent.”

aaa_A6EMP2

Igazán impozáns látványt nyújt a Magyarországon még kevésbé megszokott típus.

Thierry Aucoc, az Emirates európai és ororszországi kereskedelmi működéséért felelős alelnökének elmondása szerint talán túl későn nyitották meg pesti járatokat, ugyanis a város szépsége és saját tapasztalata bizonyította Budapest potenciálját. Az alelnök hozzátette, hogy a Boeing 777-es budapesti bevezetésével nemcsak a járat utaskapacitása növekszik, de a fedélzeti szolgáltatás is javul, köszönhetően a First Class osztály bevezetésének.
A 2014. októberi járatnyitás óta 150 ezer utas fordult meg a 111-es és 112-es járaton Dubai és Budapest között.
Horváth Gábor, az Emirates country managere elmondta, hogy a típusváltással elsők között vezetik be a First Class utasosztályt Ferihegyen, amellyel nem csupán a külföldi, de a magyar utazóközönséget is igyekeznek megnyerni. A légitársaság magyar képviselője hozzátette, hogy a magyar utazóknak az Emirates nemcsak az átszállási lehetőségek miatt vonzó, de dubai turista célú látogatásokra is sokan veszik igénybe a járatot.
aaa_sajtotajekoztato

Horváth Gábor, a légitársaság magyarországi vezetője beszédében kihangsúlyozta, hogy mennyire nagy lépés ez a magyar légiközlekedés történelmében, és reméli, hogy továbbra is hasonló sikereket tud elérni az Emirates hazai csapata.

A Boeing 777-300-as magyarországi megjelenése valóban nagy lépték a magyar légiközlekedés számára, hiszen a hosszútávú járatok eddig leginkább Airbus A330 és Boeing 767 típusokkal kerültek és kerülnek kiszolgálásra. A triplahetes bevezetése több utasnak kínál helyet a 12 First, 42 Business és 310 Economy Class üléseknek köszönhetően. Ami a teherszállítást illleti, a kapacitás 20-22 tonnára nőtt, ez az eddig megszokotthoz képest közel a duplája.
A Traveler Circle szerkesztősége a repülőgép fedélzetét is megtekinthette, így szemügyre vehettük mindhárom utasosztályt is. A First Class egyértelműen különleges élményt nyújt, akár egy 12 órás repülés is szó nélkül elviselhető az ággyá alakítható üléseknek köszönhetően, ám ne feledjük, hogy ezért az osztályért igen borsos árat, több mint 1 millió forintot számol fel a légitársaság.
A Business Class, ami szintén nem csekély, félmilliós árcédulával vehető igénybe, szintén panaszmentes pillanatokat nyújt, kényelmes dönthető fotelokkal, fedélzeti szórakoztató rendszerrel áll az utasok rendelkezésére. Ami az Economy Class-t illeti, az üléspróbák alkalmával nyilvánvalóvá vált, hogy egy 185-190 centiméter magas egyén számára az 5-6 órás repülés némi nyújtózkodással viselhető el csupán, bár a folyosó melletti székeket elfoglalva nagyobb terünk lehet.

 

aaa_A6EMP3

Új termék a magyar piacon: immáron első osztályon is utazhatunk.

 

Összességében elmondható, hogy a magyar repülésrajongók, utazók és természetesen a teljes hazai légiközlekedés számára nagy öröm a Boeing 777-es bevezetése, amely remélhetőleg meghozza a maga gyümölcsét mind a repülőtér, mind pedig az Emirates számára. A fejlődés következő fázisa a második napi járat indítása lehet, azonban feltételezéseket, előrejelzéseket egyelőre korai még gyártani, hiszen még a heti több mint 5000 fős utaskapacitással rendelkező, Boeing 777-es általi napi összeköttetés sikerét szükséges szemlélnünk.

Megosztás:

  • Kattints ide a Twitter-en való megosztáshoz(Új ablakban nyílik meg)
  • Facebookon való megosztáshoz kattintás ide.(Új ablakban nyílik meg)

Kapcsolódó bejegyzések

Kapcsolódó címkékB777Boeing 777BudapestBudapest AirportDubaiEK111emiratesFerihegyFirst ClasslégiközlekedésrepüléssajtótájékoztatószélestörzsűtcTriplahetes
Légiközlekedés
2015-12-01
Traveler Circle @travelercircle

Kapcsolódó címkékB777Boeing 777BudapestBudapest AirportDubaiEK111emiratesFerihegyFirst ClasslégiközlekedésrepüléssajtótájékoztatószélestörzsűtcTriplahetes

Még több Légiközlekedés

Budapest Airport: Megindult a hatósági ellenőrzés a kínai járatokkal érkező utasoknál

Traveler Circle2020-01-31
Tovább

HungaroControl: több mint egymillió repülőgépet kezeltek 2019-ben

Traveler Circle2020-01-14
Tovább
Wizz Air A320

Abu-Dzabiban hoz létre leányvállalatot a Wizz Air

Traveler Circle2019-12-12
Tovább
Wizz Air

Zaporizzsjába indít járatokat a Wizz Air Budapestről

Giricz Bálint2019-10-22
Tovább
Wizz Air

Átvette utolsó A321ceo repülőgépét a Wizz Air

Giricz Bálint2019-09-02
Tovább
Emirates

Öt földrészre repülnek az Emirates női pilótái

Traveler Circle2019-08-29
Tovább
Görgessen a továbbiakért
Tap

Hirdetés

Traveler Circle

Repülési és utazási magazin - Hírek, vélemények, ajánlók, beszámolók a repülés és utazás köréből | Minden, ami repülés, utazás és gasztroutazás.

Copyright © 2015-2018 Traveler Circle.

El Al UP: Továbbra is biztonságos marad a repülés
Megszűnik a Wizz Air maastrichti járata