A SITA független jelentése megerősítette az ír low cost légitársaság kiemelkedő minőségű poggyászkezelését, amely a tájékoztatás szerint jelentősen kevesebb poggyászt kezel helytelenül, mint bármely más légitársaság Európában.
A SITA 2015-ös poggyászjelentése szerint világszerte 1.000 feladott poggyászra 6,5 helytelenül kezelt jut, míg Európán belül ez az arány még magasabb, 1.000 feladott poggyászra 7,8 helytelenül kezelt jut. Ezzel szemben a Ryanair kevesebb mint 0,55 poggyászt kezelt helytelenül 1.000 utasonként és arra biztat minden európai légitársaságot, hogy tegye nyilvánossá szolgáltatási statisztikáját a fogyasztók érdekében.
Robin Kiely, a Ryanair sajtószóvivője a következőket nyilatkozta: “A Ryanair továbbra is a legalacsonyabb viteldíjakat kínálja és élménnyé varázsolja utazást “Always Getting Better” programja által, mely több járatot, új digitális fejlesztéseket, új fedélzeti belteret és még több alacsony viteldíjat tartalmaz. A SITA 2015-ös poggyászjelentése megerősít: A Ryanair biztosítja, hogy utasainak poggyásza rendben megérkezzen. 2015-ben kevesebb mint 0,55 poggyászt kezelt helytelenül 1.000 utasonként, ezzel szemben az átlag világszerte 6,5 poggyász 1.000 utasonként, az európai átlag pedig 7,8 poggyász ezer utasonként. Arra biztatunk minden európai légitársaságot, hogy legyenek nyíltak és transzparensek utasaikkal szemben és tegyék nyilvánossá szolgáltatási statisztikájukat a fogyasztók érdekében, akik megérdemlik, hogy tudjanak légitársaságuk teljesítményéről.”
Facebook
Twitter
Instagram
YouTube
RSS