• Légiközlekedés
    • Lounge Circle
  • Utazás
    • Belföld
    • Külföld
      • Utazási akciók
      • Utazási ajánlók
      • Üresjárat
    • Gasztroutazás
  • Impresszum
    • Editorial Circle
  • Fórum
  • Médiaajánlat
Traveler Circle
  • Légiközlekedés
    • Budapest Airport: Megindult a hatósági ellenőrzés a kínai járatokkal érkező utasoknál
    • HungaroControl: több mint egymillió repülőgépet kezeltek 2019-ben
    • Wizz Air A320
      Abu-Dzabiban hoz létre leányvállalatot a Wizz Air
    • Wizz Air
      Zaporizzsjába indít járatokat a Wizz Air Budapestről
    • Wizz Air
      Átvette utolsó A321ceo repülőgépét a Wizz Air
    • Lounge Circle
  • Utazás
    • dubajba vásárlás
      Utazz Dubajba és töltsd vásárlással és szórakozással a vakációt
    • emirates akció ősz
      Akciós ázsiai úti célok az őszre
    • flixbus
      Májusi retúrjegyek a tengerpartra kevesebb mint 6500 forintért
    • tavak
      5 gyönyörű tó Európában, ahová feltétlenül el kell látogatnod
    • 11 új útvonal a Wizz Airtől, ebből egy Budapestről
    • Belföld
    • Külföld
      • Utazási akciók
      • Utazási ajánlók
      • Üresjárat
    • Gasztroutazás
  • Impresszum
    • Editorial Circle
  • Fórum
  • Médiaajánlat
  • Facebook

  • Twitter

  • Instagram

  • YouTube

  • RSS

Légiközlekedés

A Ryanair Európa legjobb légitársasága a poggyász tekintetében

A Ryanair Európa legjobb légitársasága a poggyász tekintetében
Traveler Circle
2016-08-23

A SITA független jelentése megerősítette az ír low cost légitársaság kiemelkedő minőségű poggyászkezelését, amely a tájékoztatás szerint jelentősen kevesebb poggyászt kezel helytelenül, mint bármely más légitársaság Európában.

A SITA 2015-ös poggyászjelentése szerint világszerte 1.000 feladott poggyászra 6,5 helytelenül kezelt jut, míg Európán belül ez az arány még magasabb, 1.000 feladott poggyászra 7,8 helytelenül kezelt jut. Ezzel szemben a Ryanair kevesebb mint 0,55 poggyászt kezelt helytelenül 1.000 utasonként és arra biztat minden európai légitársaságot, hogy tegye nyilvánossá szolgáltatási statisztikáját a fogyasztók érdekében.

Robin Kiely, a Ryanair sajtószóvivője a következőket nyilatkozta: “A Ryanair továbbra is a legalacsonyabb viteldíjakat kínálja és élménnyé varázsolja utazást “Always Getting Better” programja által, mely több járatot, új digitális fejlesztéseket, új fedélzeti belteret és még több alacsony viteldíjat tartalmaz. A SITA 2015-ös poggyászjelentése megerősít: A Ryanair biztosítja, hogy utasainak poggyásza rendben megérkezzen. 2015-ben kevesebb mint 0,55 poggyászt kezelt helytelenül 1.000 utasonként, ezzel szemben az átlag világszerte 6,5 poggyász 1.000 utasonként, az európai átlag pedig 7,8 poggyász ezer utasonként. Arra biztatunk minden európai légitársaságot, hogy legyenek nyíltak és transzparensek utasaikkal szemben és tegyék nyilvánossá szolgáltatási statisztikájukat a fogyasztók érdekében, akik megérdemlik, hogy tudjanak légitársaságuk teljesítményéről.”

ILLUSZTRÁCIÓ:RYANAIR

Megosztás:

  • Kattints ide a Twitter-en való megosztáshoz(Új ablakban nyílik meg)
  • Facebookon való megosztáshoz kattintás ide.(Új ablakban nyílik meg)

Kapcsolódó bejegyzések

Kapcsolódó címkékeurópafapadoskezeléslégiközlekedéslégitársaságlow-costpoggyászRyanairtc
Légiközlekedés
2016-08-23
Traveler Circle @travelercircle

Kapcsolódó címkékeurópafapadoskezeléslégiközlekedéslégitársaságlow-costpoggyászRyanairtc

Még több Légiközlekedés

Budapest Airport: Megindult a hatósági ellenőrzés a kínai járatokkal érkező utasoknál

Traveler Circle2020-01-31
Tovább

HungaroControl: több mint egymillió repülőgépet kezeltek 2019-ben

Traveler Circle2020-01-14
Tovább
Wizz Air A320

Abu-Dzabiban hoz létre leányvállalatot a Wizz Air

Traveler Circle2019-12-12
Tovább
Wizz Air

Zaporizzsjába indít járatokat a Wizz Air Budapestről

Giricz Bálint2019-10-22
Tovább
Wizz Air

Átvette utolsó A321ceo repülőgépét a Wizz Air

Giricz Bálint2019-09-02
Tovább
Emirates

Öt földrészre repülnek az Emirates női pilótái

Traveler Circle2019-08-29
Tovább
Görgessen a továbbiakért
Tap

Hirdetés

Traveler Circle

Repülési és utazási magazin - Hírek, vélemények, ajánlók, beszámolók a repülés és utazás köréből | Minden, ami repülés, utazás és gasztroutazás.

Copyright © 2015-2018 Traveler Circle.

A DHL Express számára épít új logisztikai központot a Budapest Airport
Megsérült az Airlander 10 léghajó a második tesztrepülése során