• Légiközlekedés
    • Lounge Circle
  • Utazás
    • Belföld
    • Külföld
      • Utazási akciók
      • Utazási ajánlók
      • Üresjárat
    • Gasztroutazás
  • Impresszum
    • Editorial Circle
  • Fórum
  • Médiaajánlat
Traveler Circle
  • Légiközlekedés
    • Budapest Airport: Megindult a hatósági ellenőrzés a kínai járatokkal érkező utasoknál
    • HungaroControl: több mint egymillió repülőgépet kezeltek 2019-ben
    • Wizz Air A320
      Abu-Dzabiban hoz létre leányvállalatot a Wizz Air
    • Wizz Air
      Zaporizzsjába indít járatokat a Wizz Air Budapestről
    • Wizz Air
      Átvette utolsó A321ceo repülőgépét a Wizz Air
    • Lounge Circle
  • Utazás
    • dubajba vásárlás
      Utazz Dubajba és töltsd vásárlással és szórakozással a vakációt
    • emirates akció ősz
      Akciós ázsiai úti célok az őszre
    • flixbus
      Májusi retúrjegyek a tengerpartra kevesebb mint 6500 forintért
    • tavak
      5 gyönyörű tó Európában, ahová feltétlenül el kell látogatnod
    • 11 új útvonal a Wizz Airtől, ebből egy Budapestről
    • Belföld
    • Külföld
      • Utazási akciók
      • Utazási ajánlók
      • Üresjárat
    • Gasztroutazás
  • Impresszum
    • Editorial Circle
  • Fórum
  • Médiaajánlat
  • Facebook

  • Twitter

  • Instagram

  • YouTube

  • RSS

Belföld

Magyarországot népszerűsítő kampányt indított a Magyar Turizmus Zrt. Ferihegyen

Magyarországot népszerűsítő kampányt indított a Magyar Turizmus Zrt. Ferihegyen
MTI
2015-12-23

Magyarország turisztikai vonzerőit és az adott helyszínekhez kapcsolódó magyar élelmiszeripari és gasztronómiai termékeket népszerűsítő kommunikációs kampányt indított decemberben a Magyar Turizmus Zrt. 

A tájékoztatás szerint a Budapest Airport közreműködésével megvalósuló akció keretében a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2B termináljának legláthatóbb, kikerülhetetlen felületein helyeznek ki plakátokat, amelyeket a február 14-ig tartó kampány során két alkalommal, január 15-én és február 1-jén is frissítenek.

2015-ben a Budapest Airport minden idők legmagasabb utasforgalmi rekordját érte el, az üzenetek pedig a terminálra érkező valamennyi vendéghez eljutnak.

A Magyar Turizmus Zrt. beszámolt arról is, hogy a jövő évi nemzeti marketingtevékenységnek szintén kiemelt fókusza lesz a gasztronómia, tekintettel arra, hogy a turisztikai- és agrármarketing egymást erősítő jellege legkézzelfoghatóbban a gasztronómia területén jelenik meg.

Mint írták, 2016 a “Gasztroélmények Éve” lesz a Magyar Turizmus Zrt. koordinálásával. A Torkos csütörtökkel induló tematikus év 4-5 nagyszabású, országos vagy azon is túlnyúló gasztronómiai eseményt ölel fel, amelyeket további rendezvények követnek.

 

Megosztás:

  • Kattints ide a Twitter-en való megosztáshoz(Új ablakban nyílik meg)
  • Facebookon való megosztáshoz kattintás ide.(Új ablakban nyílik meg)

Kapcsolódó bejegyzések

Kapcsolódó címkékfejlesztésgasztronómiaközlekedésMagyarországrekordrepülőtértcturizmus
Belföld
2015-12-23
MTI

Kapcsolódó címkékfejlesztésgasztronómiaközlekedésMagyarországrekordrepülőtértcturizmus

Még több Belföld

Hajdúszoboszló

Hajdúszoboszló lett az ország legnépszerűbb termálfürdője

Laki Vivien2018-03-02
Tovább

TOP 6 európai fesztivál, amit nem hagyhatsz ki idén

Laki Vivien2018-02-27
Tovább

A Börzsöny Tigrisei ismét hódítottak

Maurer Fruzsina2018-01-28
Tovább
ibis Styles Budapest Airport

Megérkeztek az első vendégek az ibis Styles Budapest Airport Hotelbe

Giricz Bálint2018-01-10
Tovább
ibis Styles Budapest Airport Hotel

Január elején megnyitja kapuit az ibis Styles Budapest Airport

Giricz Bálint2017-12-29
Tovább

5 legjobb téli kirándulóhely itthon

Maurer Fruzsina2017-11-19
Tovább
Görgessen a továbbiakért
Tap

Hirdetés

Traveler Circle

Repülési és utazási magazin - Hírek, vélemények, ajánlók, beszámolók a repülés és utazás köréből | Minden, ami repülés, utazás és gasztroutazás.

Copyright © 2015-2018 Traveler Circle.

Megtelhetnek a magyar szálláshelyek szilveszterkor
Rekordközeli szállodai forgalom 2015 első kilenc hónapjában